2.5.2024 | Svátek má Zikmund


Diskuse k článku

SPOLEČNOST: Diskuse o 4 %

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
MAUR 19.2.2006 12:05

Re: Mimochodem

Asi věština z nás máme někdy, pokud jde o ČP, nepříjemné a absurdní zážitky - ty ovšem nesouvuisejí se s. orientací a ZRP. V tom případě by tu zásilku nevydali ani registrovanému partnerovi - přístup pošty by byl úplně identický. A o to vlastně jde. Stehjný přístup k manželům, stejný přístup (v tom dobrém i špatném) k reg. partenrům. Jen pro osvěžení: naše známá bydlí v domě, kde je přímo pošta umístěna. Přesto si musí chodit pro dopručené zásilky na jinou poštu.
Ivan Vitula 19.2.2006 11:44

Re: To se ví, že o ně nejde...

Ano, a ve školách v etické výchově by se děti učili správně pištět, aby jednou mohli svoje exhibicionistické spoluobčany uspokojit. Copak se tak chudáci nenarodili? Je slušné zapištět. I s těmi zoofily souhlasím,  proč by člověk nemohl dědit po své koze, když ji byl celý život věrný. A také mít právo na zprávu od veterináře.
Tak mě docela vážně napadlo, že ono manželství není jen o sexu. Ten je jen takovou třešinkou na dortu. Mnohem víc je toho: ...podívej se, co tvoje děcka zase provedla.... a kdo půjde na rodičák, já tam byla minule a mohla jsem se hanbou propadnout.... vysaješ?!....  doines brambory ze sklepa.... a pod. Táhnout společnou káru, aby zde lidstvo bylo i do budoucna.
Novák Jiří 19.2.2006 11:23

Re: To se ví, že o ně nejde...

Alespoň trojice by měly mít také svůj zákon. Jedná se o dobrovolný vztah a ten by měly potvrdit před úřadem. Fčil si nejksem jistý, jak by to bylo s harémy, kde jeden muž, nebo jedna žena odchovává skupinu svých hormonálních partnerů a všichni budou chtít znát její zdravotní stav. V rámci rovnoprávnosti není možné ženám tuto možnost upírat. Jenom nevím, jestli je harém v takovém případě správným názvem.
Jan Zachrta, Dán 19.2.2006 10:52

To se ví, že o ně nejde...

Žádám, aby i ostatní sexuální odchylky byly zařazeny na seznam státně chráněných. Proč jen homosexuálové mají mít svoje registrované partnerství? Zoofilové by jistě rádi uzavřeli partnerství třeba s nějakou němou tváří. A co nekrofilové? Komu by vadilo, kdyby si to rozdali s vaší tetičkou, když už to má za sebou a je jí to fakticky (fuckticky) jedno? Proč honit po parcích exhibicionisty? Vždyť co to které dámě udělá, když zapiští, aby jinak sexuálně orientovanému udělala radost. Jistě namítnete, že ti dva, on a on či ona a ona to dělají dobrovolně a rádi, ale není tomu vždy tak. "Seznamování" se neomezuje jen na příslušné kluby a syna mého známého, obdařeného dětskou tváří oslovovali pánové i v dobách , kdy byl ženat měl dvě děti. Svobodu pedofilům, někde se začít musí!
Ale zpět k nadpisu: O nic z výše uvedeného nejde. Jde jen o dostatečnou kostičku, o kterou se může národ seprat a nebetyčný průšvih s NBÚ (búúúúú), mající mezinárodní charakter, stejně jako jiné průšvihy včetně ghanského kakaa upadly co nejrychleji ve voličské zapomnění.
dvd 19.2.2006 10:26

Mimochodem

na poště mi odmítli vydat zásilku pro manželku, ač nebyla (ta zásilka !) do vlastních rukou. není vlastně to manželství diskriminováno?
MAUR 19.2.2006 9:54

Re: Re: Zrušit manželství v zákoně.

Jen si představuji, kdyby Tvůj syn/dcera, bratr/sestra byli takto zaměřeni/postiženi. Příroda se v tomto neohlíží na názory diskutérů. Možná bys na věc získal jiný názor. Jinak: myslím, že zoofílie není tak častá. I když, kdo ví. Pamatuji se na jeden článek MUDr. Uzla, který měl titulek "pískomil obecný v pochvě". Někajá paní - jistě na venek ctihodná dáma - se mu svěřovala, že si takto činí potěšení. Eskymo Welz zase píše, že někteří polárníci žijící 20 let opuštěni na "zlatém severu" měli k jistým účelům vycvičené medvědice. Bere to spíš s pochopením a shumorem než s nějakým štvavým odsudkem:-). On svět je opravdu barevnější a neskládá se jen z barev politických stran.
MAUR 19.2.2006 9:47

Re: Re: DEN HRDOSTI

Ano, je to tak! Teď jsem četl o nějakém politikovi (v LN), který hlásal morálku, odsuzoval kde co a pak se přišlo na to, že jeví sklony k transvestismu a že byl na fotkách zachycen v něčm obdobném, jak zde uvedeno (pštrosí péro atd.). Jen tak mimochodem: proč pořád odpůrce G/L tak fascinuje vše, co je spojeno s řitním otvorem? Freud by nám to možná vysvětlil. Přečtěte si páteční dopisy čtenářů v LN: tam jeden pán (zřejmě lékař) vtipně poznamenává, že potřebu neustále vymezovat se proti homosexuálům mají zejména ti, co jsou obdobně zaměřeni a se svojí orientací se nedokáží srovat a neustále ji potlačují. Jistě to neplatí 100 %-ně, ale velký kus pravdy v tom je.
Asmar 19.2.2006 9:18

Fafa,:

reaguji opožděně, protože jsem měl vypnutý počítač. Naprosto souhlasím s Vaším názorem ohledně dětí. V tomto případě považuji oficiální svazek rodičů ve formě rodiny za přirozený a nutný. To se ale netýká homosexuálů, kteří podle mě aby spolu žili žádný takovýto svazek nepotřebují. V tom jim přeci nikdo nebrání.
kuba 19.2.2006 8:07

Bohužel už vůbec nejde o homosexuály

jde tady evidentně o to, že pan Paroubek potřebuje panu Klausovi názorně ukázat KDO JE TADY PÁNEM. A k tomu bez ostychu využije buď marťany, nebo diktátorsky nařídí (pardon – ‚doporučí‘) všem členům své strany povinné hlasování pro ten problematický zákon. A kdo neuposlechne, tak může čekat, že ho čeká tvrdá kritika, vyloučení ze strany nebo kulka odstřelovače. STRANA JEDNOHO MUŽE už v dějinách mnohokrát takovéto osvědčené postupy použila!
kuba 19.2.2006 7:40

Re: Re: Nazývejme věci pravým jménem

Přiznám se, že nevím, co tím chcete říci. Věta, kterou napadáte, říká, že „OBČAS …“. Nejsem ani lékař ani genový inženýr, abych o tom mohl diskutovat vědecky. Vycházím pouze z toho, co se publikuje. Většina odborníků (pokud jsem to dobře pochopil) shoduje v tom, že s touto dispozicí se člověk rodí, přičemž se nevylučuje, že k této změně může možná někdy výjimečně dojít i v ranném věku v důsledku nějakých vnějších okolností. Takže si myslím, že bychom neměli odsuzovat lidi za něco, za co sami nemohou jenom proto, že se jím to ‚líbí jinak‘. Pokud si vy ale myslíte, že všechny tyto odlišníky je nutno GLOBÁLNĚ zatratit nebo zavřít do blázince, tak nemá žádnou cenu s tímto vaším názorem vůbec polemizovat. Jinak si přesto stále myslím (viz můj příspěvek), že zákon o RP je úplná blbost, která se bohužel stala součástí gulášového předvolebního boje. Vůbec už nejde o homosexuály, jde tady evidentně o to, že pan Paroubek potřebuje panu Klausovi názorně ukázat KDO JE TADY PÁNEM. A k tomu bez ostychu využije buď marťany, nebo diktátorsky nařídí (pardon – ‚doporučí‘) všem členům své strany povinné hlasování pro ten problematický zákon. A kdo neuposlechne, tak může čekat, že se stane cílem tvrdé kritiky, vyloučení ze strany nebo kulky odstřelovače. STRANA JEDNOHO MUŽE už v dějinách mnohokrát takovéto osvědčené postupy použila!
AtamanJermak 19.2.2006 7:20

Předvolební mlžení

V nesmyslných přestřelkách utíká to nejdůležitější: opozice se s vládnoucí koalicí dohodla, jak dorežírovat otupený národ k volbám a jaký je očekáván výsledek. Slouží k tomu hádky o zbytečný zákon, vytahování notoricky známých kauz a jejich prezentace jako nová zjištění, nesmyslné sliby zhlouplým voličům.
K ZRP jen málo: kdokoliv si může dělat cokoliv, pokud neporušuje zákony. Tedy heterákům mohou být G/L šumafu, totéž naopak. To jen "předpokakaní" Čecháčkové musí mít na vše zákon, ježto jsou ztuplí z TV.
Lék na vše: Vystřelit všechny politiky a duchovní všech všr na Mars, vyhodit TV, vypráskat tvůrce reklam k tvrdé manuální práci,
Yom tov!
Milan Kralovic 19.2.2006 6:49

Re: Nazývejme věci pravým jménem

Pan Kuba, prosim vas, odkial mate to tvrdenie, ze "sa obcas rodi lide nejak jini, nez je normalni" a vztahujete to aj na homosexualitu. Nie ste vy nahodou tiez jednym z tych lahkovernych a lahko oklamatelnych liberalov, ktori si daju vymyt mozok bez toho, aby si dali tu namahu zistit, ci veda nieco takeho vobec dokazuje! Homosexualita je vysledkom vyberu a nie zahranie si prirody na jedincovi. Homosexuali sa uporne snazia docielit, aby sme verili opaku. A niekedy sa im to, zrejme, dari.
68 19.2.2006 4:40

Re: DEN HRDOSTI

Ten dotaz, to bylo to poslední.  Jinak, dáváte do toho Maure příliš cukerinu. Vážně.
Novák Jiří 19.2.2006 4:02

Re: Zrušit manželství v zákoně.

A co chudáci zoofilové. Kdo jim podrží velbloudici.
Novák Jiří 19.2.2006 3:58

Re: DEN HRDOSTI

Už se těším, až si vetknou do kloaky pštrosí péro ti co mají tajnou milenku, nebo milence a vyrazí do ulic demonstrovat za svá práva. Možná, že by mohli vyrazit i milenci zvířat. Nemají také svá práva?
MAUR 19.2.2006 3:50

Re: Zrušit manželství v zákoně.

K pedofilii: Něco málo o tom vím od známého/lékaře a z článků v novinách. Mnozí pf. by zasloužili vyznamenání za statečnost.Tedy pokud si svoji vrozenou orientaci přiznají,léčí se, uvědomují si její neakceptovatelnost pro společnost a tak celý život svůj pud potlačují, kontrolují...Bývají z nich, prý, někdy(!) vynikající pedagogové,dětští vedoucí.. Namátkou: takto zaměřen byl asi Carol (Alenka v říši divů), u nás (možná) J. Foglar - tam šlo asi spíše o efébofilii (opakem je, nemýlím-li se hébéfilie - sochař Opočenský). Na okraj:Hébé byla mladičká řecká bohyně tuším že půvabu, šarmu..., proto ten název. Nevím, zda bývají i pedofilní ženy?
MAUR 19.2.2006 3:29

DEN HRDOSTI

BYL zde dotaz, zda se mi nezvedá žaludek z těch G/L průvodů v USA, v Austrálii.Upřímně řečeno,mně se moc nelíbí. Leč chápu důvod:většina L/G svoji orientaci skrývá (kromě "celebrit"-E. John). Skrývá ji prakticky po celý svůj život.Když se tak dívám na některé odpůrce ZRP a na jejich názory zde-chtěl bych je vidět,jak by se chovali jako nadřízení,kdyby se dozvěděli, že jejich zaměstnanec je g/l a že žije se svým přítelem/-kyní. Tj. pro většinu G/L=život jest stálá přetvářka,skrývání se. G/L nerovná se těch pár "slavných",kteří mají tu odvahu vystoupit (p.Krafl,pí.Navrátilová),někdy může jít spíše o obyčejnou exhibici (E.John) a o kterých se "to" ví. Ve většině případů jde o nenápadné lidi,u kterých by vás to nikdy nenapadlo. No,a alespoň 1x do roka se pak to skrývané, potlačené,utajené projeví třeba tak,že kluk se oblékne jak operní diva konce 19. stol.,nasadí si paruku s pštrosími péry a "exhibuje" na alegorickém voze:-). So ist das!A nedávejte si v 22 hodin hermel. salát,pak máte "hnačku" a musíte strašit u PC půl 3.40 ráno.
MAUR 19.2.2006 3:25

DEN HRDOSTI

BYL zde dotaz, zda se mi nezvedá žaludek z těch G/L průvodů v USA, v Austrálii.. Upřímně řečeno, mně se moc nelíbí. Leč chápu důvod: většina L/G svoji orientaci více nebo méně skrývá (kromě "celebrit" - E. John). Skrývá ji prakticky po celý svůj život. Když se tak dívám na některé odpůrce ZRP a na jejich názory zde - chtěl bych je vidět,jak by se chovali např. jako nadřízení, kdyby se dozvěděli, že jejich zaměstnanec je g/l a že žije se svým přítelem/-kyní. Tj. pro většinu G a L = život jest stálá přetvářka, skrývání se. G a L nerovná se těch pár "slavných", kteří mají tu odvahu (p. Krafl, paní Navrátilová, někdy zase může jít spíše o prachobyčejnou exhibici - E. John), o kterých se "to" ví. Ve většině případů jde o relativně nenápadné lidi, u kterých by vás to v životě nenapadlo. No, a alespoň 1x do roka se pak to skrývané, potlačené, utajené projeví třeba tak, že G-kluk se oblékne jak operní diva konce 19. století, nasadí si paruku s pštrosími péry a "exhibuje" na alegorickém voze:-). So ist das! A nedávejte si v 11 hodin večer heremílový salát, pak máte "hnačku" a musíte strašit u PC půl čtvrté ráno.
68 19.2.2006 2:03

Re: Re: Nazývejme věci pravým jménem

Kolik kodů vlastně ta příroda má?
kocour 19.2.2006 1:11

Re: Tak to jsem rád. Né že jste línej, ale že jste rozumnej, jak jsem si dycky myslel. :- )))

Ten nápad s vyobcováváním, to byla reakce na Sobotku. en prohlásil, ve zjevné naržce na onu poslankyni ČSSD, která se bojí víc Boha než Paroubka, že pro poslance nesmí být při hlasování víra překážkou. Na tyhle stalinistické manýry mám docela alegii.
raptor 19.2.2006 1:00

Tak to jsem rád. Né že jste línej, ale že jste rozumnej, jak jsem si dycky myslel. :- )))

kocour 19.2.2006 0:57

Re: Aby bylo jasno, kacourku,

To jsme dva. Jenže jsem příliš líný na to, abych to sepsal.
raptor 19.2.2006 0:56

Aby bylo jasno, kacourku,

jsem všema deseti drápky pro zákon o RP - ovšem v jiném znění.
kocour 19.2.2006 0:43

A konec konců,

proč jenom katolická?
raptor 19.2.2006 0:20

Výtečný nápad! :o ))

kocour 19.2.2006 0:14

Neměla by katolická církev vyobcovat

z církve všechny politiky, kteří podpoří zákon o RP :-) ?
Kocour 19.2.2006 0:05

Re: Re: probuh maure

Pane Bože, vysvětloval to tady minulý týden Saša. Stát kašle na lásku. To je soukromá věc, o tu mu vůbec nejde. Tomu jde o plození dětí (= občanů) a jejich normální výchovu a také o společenskou, ba i majetkovou stabilitu. A to jsou důvody, proč vztah muže a ženy privileguje. Takže pokud se chcete ohánět spojováním gruntů a tím, že manželé se často neberou z lásky, tak to je sice ošklivé, ale střílíte do vlastní branky.
68 18.2.2006 23:48

Re: Souhlasím s prezidentem:

Snad Kyoto?
Kocour 18.2.2006 23:48

Já snad napíšu knihu právních vzorů

pro homosexuály ...
Ivan Vitula 18.2.2006 23:47

Zrušit manželství v zákoně.

Myslím, že instituce manželství je dnes počtem rozvodů a střídání partnerů tak zprofanována, že by bylo možno její zákonnou formu úplně zrušit  a nahradit ji prostě prohlášením o společném soužití, a to bez ohledu na pohlaví a počet. Manželství nechť uzavírají věřící jako svého koníčka pouze v kostele, ale na úřadě by bylo vedeno jen jako společné soužití. A bylo by. Hmx by byli spokojeni, polygamisté (polyandristé) rovněž.  Macek má totiž pravdu, když hmx, jak  k tomu přijdou chudáci polygamisté, muslimové, mormoni a pod. Také věk k uzavírání  manželství by neměl být limitován, neb i pedofilové za svou orientaci nemohou.