5.5.2024 | Svátek má Klaudie


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
jerry 11.6.2007 14:41

Jestliže Štětina, člen KSČ do roku 1969 navrhuje zrušit KSČ,

tak to už mám snad radši  toho Vízka. Trapnost některých převlékačů kabátů je neskutečná. Viz např. projev bývalého komouše Melčáka, ve kterém vyslovil obavy ze spolupráce ČSSD a KSČM!;-€

Ladislav N. 11.6.2007 14:47

Re: Jestliže Štětina, člen KSČ do roku 1969 navrhuje zrušit KSČ,

Jenomže on ten Melčák i Štětina je svým postojem mnohem poctivější a odvážnější, než grázl Vízek. Videozáznam jeho parlamentního projevu (a chování místních poslanců ČSSD při něm), jsou toho dobrým důkazem. Paroubkova nenávistná reakce je typicky komunistická...

janoryna 11.6.2007 16:09

Re: Re: prosím objasnit

v čem je vízek grázl ? byl v partaji jako výše jmenovaní, takže něco na něj navrch ?

Ladislav N. 11.6.2007 16:14

Re: Re: Re: prosím objasnit

Lže jako když RUDÉ PRÁVO tiskne...

janoryna 11.6.2007 16:52

Re: Re: Re: Re: prosím objasnit. takovejch tady je

prosím konkretizovat ! jinak je to použitelné na koholi. v čem lže, co není pravda ?

Ladislav N. 11.6.2007 16:55

Re: Grázl a lhář Vízek - odkaz

Odkaz na jeden jeho starší výplod na NP už jsem vkládal, jako ilustrace úplně stačí. Račte si jej přečíst.

janoryna 11.6.2007 21:36

Re: Re: Grázl a lhář Vízek - on vám přebral holku nebo

vyfoukl senátorký křeslo. zatím kromě nadávek z vás milý ládíku nic nevypadlo. i vám mohu nadávat, že jste grá*l nebo bolš*v*cký vep* třeba na základě vašeho gottwaldovského (ladislavova) slovmíku. jesli vy jste typický představitel pravice, tak to pravice dosáhla vám navzdory vynikajícího výsledku. to jsem netušil kdo všechno se mnou údajně sdílí světonázor.

Kobylka Lajda 11.6.2007 21:13

Re: Franckova lahůdka

Komunismus je zločinecká ideologie a tudíž podle Ústavy je zločinecká i KSČM. Tak jaké štráchy, soudruhu Vízku!  Panenko skákavá, a toto bylo senátorem!Rv(Y)

ferda 11.6.2007 13:37

jeste, ze se dnes clovek, kterej vsecko ,zaplatpambu, nezazil, muze informovat

Soudruh Vizek zase ocistuje pamatku a stavi si vlastni pomnik "slusneho" komunisty. .Na internetu jsem nedavno cetl vypoved jisteho soudruha Doubka, vysetrovatele a mucitele z dob, kdy hledali ceskeho Rajka. Vymlouval se jako Eichmann, ze jen plnil  rozkazy sovetskych poradcu, kterym veril. A taky se odvolaval na vysoce postavne ceske soudruhy, kteri byli vzdy informovani a povzbuzovali  k tvrdym mucednickym praktikam, kdyz uz to i tem primitivnim sadistum bylo prilis a  behem vyslechu se museli otupit chlastem vyrobenym z erarniho lihu. Velice jsem se podivil, ze  se mnohy z tech raznych soudruhu , tenkrat na vysokych zodpovednych  mistech,  octl v 68 na strane tech "cestnych" komunistu ;-€,  ktere ted Vizek a jemu podobni davaji zbabelym masam za vzor a dostane psotnik;-O, kdyz nekteri lidi prirovnavaji  nacisty  ke komunistum a je jim jasne, ze v 68 jedna badna darebaku chtela odehnat od koryta tu druhou. Vetsina z tech rudych surovcu byli alkoholici, uchylaci, nestitili se vyuzit i vymyslenych bludu , napr.  jednoho psychopata a byvaleho esesaka a vydavat je za svatou bolsevickou pravdu.Kdyz se ta akce rozjela,asi z prikazu paranoidniho soudruha Stalina, tak jeste nevedeli, kdo tim ceskym Rajkem bude. Dokonce i soudruzce Fucikove;-€ tenkrat horela koudel8-o Sam Slansky povolal sovetske poradce , zavedl a propagoval bolsevickou justici, protoze nemohl jeste vedet, ze za dva roky to bude on a bude viset .

zloch 11.6.2007 13:35

Exsoudruhu neblbněte na věčné časy a nikdy jinak!

Osvícený komunista je stejná kravina jako ateistický katolík (Y)

janoryna 11.6.2007 13:55

Re: Exsoudruhu neblbněte na věčné časy a nikdy jinak!

to myslíte ss. Kočárníka, Tlustého, Bybu, France, Dlouhého, Čalfu atd.

Ladislav N. 11.6.2007 14:37

Re: Re: Exsoudruhu neblbněte na věčné časy a nikdy jinak!

Těm ale, janeoryno, nedosáhneš ani na kotníky... Rv

janoryna 11.6.2007 16:03

Re: Re: Re: Exsoudruhu neblbněte na věčné časy a nikdy jinak!

zlatá slova Ladislave. taky jsem nikdy v partaji nebyl. vy asi jo.

Ladislav N. :-))) 11.6.2007 16:16

Re: Re: Re: Re: Exsoudruhu neblbněte na věčné časy a nikdy jinak!

Ale to není o registraci v partaji, ale o systému hodnot a způsobu myšlení. ;-) Jeden z klasiků se nechal slyšet, že ten, "...kdo zůstal komunistou po třicítce, nemá rozum..."

pavel 99 11.6.2007 16:33

Re: Re: Re: Re: Re: Exsoudruhu neblbněte na věčné časy a nikdy jinak!

dovolím si rezolutně oponovat - původní citát mluví o "levičáctví", přesněji levicových názorech. To zdaleka není komunismus. Co je komunismus popsal velmi výstižně Karel Čapek (pochopitelně to není o registraci v partaji), ale o vadě myšlení a charakteru. Z čehož zároveň plyne (a pan Vízek je toho živoucím důkazem), že nelze být "bývalým komunistou", jako nelze být "bývalým černochem". Členství či nečlenství ve straně je pouze administrativní maličkost.

Ladislav N. :-))) 11.6.2007 16:43

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Exsoudruhu neblbněte na věčné časy a nikdy jinak!

O skutečně původní znění "citátu" se nepřu, je možné, že vzhledem k aktuálnosti a platnosti původní myšlenky je klonován ve více verzích. :-)

pavel 99 11.6.2007 16:52

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Exsoudruhu neblbněte na věčné časy a nikdy jinak!

no víte, jde mi o fatální rozdíl - z mladiské naivity lze mít "levičácké názory" a lze z tohoto vyrůst (s přibývajícími zkušenostmi a rozumem). Býti KOMUNISTOU je však podle mne něco mnohem horšího (vada myšlení a charakteru) a řekl bych, že je to "neléčitelné". Proto ten rozdíl.

janoryna 11.6.2007 16:53

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Exsoudruhu neblbněte na věčné časy a nikdy jinak!

takže popíráte, že bývalý komunista je totéž jako bývalý černoch ?

Ladislav N. 11.6.2007 16:58

Re: janoryna IP: 80.95.112.xxx

Máte problémy se čtením a pochopením textu? 8-o

fafnir 11.6.2007 12:55

pane Vízku

přestante už konečně brečet,a omluvte se za svůj podíl v zločinecké organisaci.Patříte kté generaci komunistů,která mě nedovolila studovat a k té generaci svazáků která poslala mého otce do Jáchymova.Na kolik lidí jste jako učitel psal posudky.A proč brečíte,že vás vaši soudruzi učinili dělníkem,tím dle vašeho komunistického vyjadřování,skutečným vládcem,a nejčestnějším povoláním

Malý Aston 11.6.2007 12:39

Nemáte pravdu!

Je to sice pěkné,co píšete ale není to pravda.Nelze v rámci omluvy za zločiny komunismu dělit komunisty na hodné a zlé.Ti hodní kolaborovali a ti zlí řídili.Tak to funguje ve všech politických stranách,které se opírají o tu nebo onu ideologii.Jsou i politické strany,které nemají žádnou ideologii,maximálně se hlásí k některým principům například ke křesťanství,přímé demokracii a pod.Ti co podlehli ideologii jsou přesvědčeni,že jen oni mají pravdu a jsou ochotni a to je vidět i v současné době u nás,natlouci to do hlav jiných i kladivem.Podívejte se na ČSSD nebo KSČM. Kritika vlastních členů proti ÚV není dovolena.Jakmile se někdo ozve,vyloučení nebo skandalizace.Proti tomu jsou občané,kteří mají jiné hodnoty a jsou schopni klidně kritizovat nebo dokonce nesouhlasit s tou politickou stranou,kterou volí.Kritika a nesouhlas je běžný u přívrženců ODS a ostatních pravicových stran,částečně u KDU a to je vše. Naopak je to zakázáno u ČSSD+KSČM a Zelení jsou zcela mimo kontrolu.Takže pokud jste ve svém článku poukazoval na diktátorské praktiky v ČSSD máte pravdu,u KSČM platí demokratický centralismus,takže kritika vyloučena.Doufám,že nemáte zájem,jako utlačovaný občan komunisty jak pěkně píšete je obhajovat nebo říkat,že jsou jiní lepší.:-D

janoryna 11.6.2007 13:58

Re: Nemáte pravdu! tedy nejsou hodní komunisté,

ale milý přiznivče pravice, to nemyslíš vážně o pravicových politicích jako ss. Kočárník, Tlustý, Dyba, Franc, Dlouhý, Čalfa atd. že vy jste zakuklený levičák ! 

Ladislav N. 11.6.2007 14:26

Re: Kočárník, Tlustý, Dyba, Franc, Dlouhý, Čalfa atd.

Víte, oni alespoň -na rozdíl od vás, janeoryno- nejsou na hlavu padlí... ;-)

janoryna 11.6.2007 16:06

Re: Re: Kočárník, Tlustý, Dyba, Franc, Dlouhý, Čalfa atd.

to jsem neřekl, ale bylo to o polepšených komunistech. když výše jmenovaní, proč né vízek ?

Ladislav N. 11.6.2007 16:18

Re: Re: Re: Kočárník, Tlustý, Dyba, Franc, Dlouhý, Čalfa atd.

Protože Vízek na hlavu padlý je. A vy taky.

janoryna 11.6.2007 16:58

Re: Re: Re: Re: Kočárník, Tlustý, Dyba, Franc, Dlouhý, Čalfa atd.

možná je, kdyby včas vstoupil do ods, tak by byl váš člověk ladislave. pro mně nestačí, že někdo velkým obloukem hodí červenou knížku v dál a připne si jiný odznak. já na převlékání kabátu nemám žaludek, ale vám to asi svědčí.

Ladislav N. 11.6.2007 17:09

Re: Re: Re: Re: Re: Kočárník, Tlustý, Dyba, Franc, Dlouhý, Čalfa atd.

Žvaníte nesmysly, jako byste vůbec nechápal, o čem je řeč. :-/ Za totality množství lidí vstoupilo do KSČ jenom proto, že by bez členství nemohli dělat práci, která je baví, nebo dosáhnout postupu v odbornosti či manažerském postu, protože každé důležitější místo bylo vázáno na členství v komunistické partaji.

pavel 99 11.6.2007 16:38

Re: Re: Re: Kočárník, Tlustý, Dyba, Franc, Dlouhý, Čalfa atd.

bylo zde již nejednou řečeno - být či nebýt komunistou je zcela nezávislé na členství ve straně (s malým či velkým "s"). Existují lidé, co byli ve "Straně" a žádní komunisté nikdy nebyli (k jejich charakteru lze přidat mnoho jiných adjektiv) a rovněž existují lidé, co jsou (a byli) komunisté, byť formálně ve straně nebyli či nejsou.

janabok 11.6.2007 12:38

příčinou zhroucení (dříve či později)

socialistických režimů je jejich uměle řízená, regulovaná (nefunkční) ekonomika; nikoliv podvratná činnost potrhlých Vízků ve straně...

Ladislav N. 11.6.2007 14:35

Re: příčinou zhroucení (dříve či později) ... regulovaná (nefunkční) ekonomika

 ;-DR^ ... konečně nahlas a bez servítků... !!