3.6.2024 | Svátek má Tamara


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
ok 9.10.2009 9:47

u nás v Sudetech

Hm, zajímavé...

Když u nás v Sudetech překročím hranici do Německa, všichni jsou ke mě přívětiví, přítelští, zdraví první i když tuší, že jsem asi Čech, někteří se dávají sami do řeči, obecní muzejník přátelsky pohovoří. Vrátím se pěšky přes hranici zpátky do Čech, a ejhle - někteří zamračeně neodpovídají na pozdrav, támhle někdo krade státní dříví, na silnici mě nějaký magor málem přejede a ještě si zatroubí, v hospodě špína a neurvalý hostinský, muzejník hrubě a sprosťácky odmítne otevřít obecní muzeum, protože jsem jen jeden, a to by se mu přece nevyplatilo, to by bylo moc práce.

Taková je realita u nás v Sudetech, milý pane.

yx 9.10.2009 9:56

Re: u nás v Sudetech

hm, tak to máte blbé, u vás v Sudetech. To v našich "Sudetech" to vypadá úplně jinak. A jistě u vás ti stejní přátelští, pořádkumilovní Němci nepřekračují a nepřejíždějí hranice s jejich odpadky, že ne?

lucinapes 9.10.2009 10:37

Re: u nás v Sudetech

no s těmi odpadky přejíždět nemusejí, Čechum zaplatí, aby si je odvezli domů ve velkém, holt jsou ti Češi chytrolíni. Ale že se pořádaly zájezdy na německé "železné neděle", to je fakt.

ok 9.10.2009 11:38

Re: u nás v Sudetech

Máte pravdu, k nám Němci přes hranici odpadky opravdu nepřivážejí.

egoist 9.10.2009 9:58

Re: u nás v Sudetech

To zní až romanticky. Ovšem v mnohém máte pravdu. Ale nemá to vliv na to co jsem řekl.

Wotan 9.10.2009 10:55

Re: u nás v Sudetech

Pane, i já to takto pocituji, naši lidé v pohraničí mě připadají jako vykořeňení, žádná laskavost, i ty okna na německé a rakouské straně okna plná květin, krásné prostředí vychovává zase příjemné lidi,tak to je můj postřech!

PPP 9.10.2009 9:12

strašidelný dům

Babička měla ještě relativně štěstí, že v domě nebydlela žádná židovská rodina. To by asi strašilo mnohem víc, včetně dětí a nesrašila by pouze osoba, která zemřela klidně v kruhu rodiny sešlostí věkem. V domě nebydlel ani žádný z příbuzných Gabčíka, Valčíka a Kubiše.  Do strašidelného domu se nepřistěhovala žádná rodina z Lidic. Žádný z nájemníků nebyl udán, že schvaluje atentát. Všichni slušní čeští nájemníci se smířili s faktem, že jsou podlidé nižší rasové hodnoty. Hodná, leč strašící Němka se netoužila vdávat za žádného Čecha a proto dožila spokojeně v německé rodině. Mírně strašidelný dům asi nikdy nesloužil k vylepování vyhlášek se jmény popravených ani k vylepení "rozkasu pro obyvatele" pana Blaskowicze. Šťastný to dům, až na to jedno ukřivděné strašidlo.

lucinapes 9.10.2009 9:17

Re: strašidelný dům

no, ten atentát neschvaluju dodnes. Byla to sprosťárna, která měla Benešově vládě v Londýně dodat jakousi legitimitu a její následky by měl mít na triku Beneš, včetně těch nešťastných frajerů - byla jsem v té kostelní kryptě nedávno, taky tam pěkně straší.

yx 9.10.2009 9:32

Re: strašidelný dům

jo, tak sprosťárna? Škoda, že vám to lidé, kteří odešli bojovat do zahraničních armád proti nacistickému Německu nebo, kteří bojovali v odboji, nemohou vysvětlit. Víte o tom velké k..a škoda, že vás v té kryptě nějaký duch pořádně nevystrašil, možná by se vám rozsvítilo.8-o;-€

lucinapes 9.10.2009 9:40

Re: strašidelný dům

zahraniční vojska byly regulérní součástí válčících armád, atentát byl exces, který měl nejapný důvod a příšerné následky. Navíc ti hrdinové ze spojeneckých armád skončili v kriminále (kde by skončil i Gabčík a Vopálka, kdyby to přežili).

yx 9.10.2009 9:50

Re: strašidelný dům

zahraniční vojska byla regulérní součástí válčících armád a atentát byl proveden s vedením armády, žádný exces to nebyl, příšerné následky by měla další vláda Heydricha v českých zemích, vy asi neznáte jeho plány, co? Ano, s poslední vaší větou souhlasím, Gabčík i Opálka (ty vopálko) by skončili jako mnoho letců a příslušníků ČSOB (pozor to není banka), tak i příslušníků "Svobodovy" armády, na popravištích, věznicích a uranových dolechRv. Ale nesouviselo by to vůbec s atentátem.

JH 9.10.2009 11:18

Pes Lucina má inteligenci nižší než jiná zvířata, jako

na příklad vepř domácí. Považovat važdu na tyranovi, která není vraždou, za exces, to chce hodně silný žaludek nebo hodně nízkou informovanost s hodně nízkou inteligencí. Situace Čechů, bojujících ve spojeneckých armádách byla nezávidění hodná: v případě zajetí nebyli považováni za válečné zajatce se šancí na přežití, ale automaticky za vlastizrádce Protektorátu = Říše za válečného stavu, což bylo spojeno automaticky s popravou. Lucina = odpad lidské společnosti.

Bianca 9.10.2009 10:00

Re: strašidelný dům

Atentat nebyl exces, ale vojenska operace, provedena vojaky, prislusniky, jak sam uvadite,  regulerni zahranicni armady. Duvody - likvidace predniho nacistickeho pohlavara povereneho pacifikaci obyvatel protektoratu, dukaz   akceschopnosti ceskeho odboje  a hlavne presvedceni vlady Velke Britanie o nutnosti  zmeny postoje k Mnichovske dohode rozhodne nebyly nejapne. Mimochodem, vite, ze v pripade atentatu na  R. Heydricha  slo o uspesny atentat na nejvyssiho nacistickeho pohlavara v cele okupovane Evrope?  Ze neslo o izolovanou akci nekolika jedincu, ale o akci kterou by nebylo mozno provest bez pomoci dalsich desitek, ba stovek odbojaru, kteri riskovali sve zivoty i zivoty svych blizkych? Ano, nasledna odveta ze strany nacistu byla strasliva, ale diky i diky atentatu se po valce podarilo obnovit nasi republiku takrka v puvodni podobe pred Mnichovem  (zabor Zakarpatske Ukrajiny Stalinem nelze pominout). Ano, je smutnym faktem, ze mnozi hrdinove spjati s atentatem (a nejen ti), pokud prezili, skoncili po r. 1948 v kriminale. Je smutnym faktem, ze retorika komunistu, upravujicich vyklad historie dle sve potreby pretrvala i do dnesnich dnu - dodnes se napr. pise, ze byl  atentat  spachan. Ten atentat nebyl spachan, ale proveden. Podobne, dle tohoto vykladu a retoriky je atentat oznacovan za exces s nejapnym duvodem... - komuniste se snazili vsechny akce tzv. nekomunistickeho odboje zlehcit, pripadne vymazat z pameti, aby zde zustali jen komunisticti hrdinove. No, nutno uznat, ze se ta mnohaleta masaz vedomi obcanu celkem podarila. Bohuzel.

yx 9.10.2009 11:41

Re: strašidelný dům

díkyR^, jen nevím, co na to ta hloupá lucina, té to asi nevysvětlíme

wintwer 9.10.2009 9:42

Re: strašidelný dům

Takže atentát byla sprosťárna spáchaná nějakými frajery pro nelegitimní vládu ?  Dámo, naprosté minimum, které potřebujete je řádně nakopat pozadí.

yx 9.10.2009 9:57

Re: strašidelný dům

R^R^ona je úplně mimoRv

Wotan 9.10.2009 11:04

Re: strašidelný dům

Český odboj varoval a žádal odvolání atentátu na R. H., s pomstou nacistů se počítalo, Lidice Ležáky a tisíce odbojářů muselo zaplatit za atentát, český národ se měl probudit a zahájit odpor vůči hitlerovcům, ale nacisté na celý rok zdecimovali český odboj!

yx 9.10.2009 11:48

Re: strašidelný dům

všude, kde se postavili odbojáři na odpor proti nacistům, Francie, Jugoslávie, Řecko atd. byly oběti na životech, tak už to chodí, to není film

S.P.Q.B 9.10.2009 13:35

Re: strašidelný dům

a mohutné tankové ofenzivy na východní frontě byla taky sprosťárna,že? a spojenecké nálety taky,co?  a co teprve vylodění v Normandii nebo na Sicílii,lumpárna nějvětší,co?

Petr 9.10.2009 9:11

Příčinou všech těch hrůz je socialismus - nacionalistický, komunistický,

bolševický ... méněcenná lúza se spojila, aby k obrazu svému předělala svět. Že ano - Ádo, Klémo, báťuško ...

brblal 9.10.2009 9:23

Re: Příčinou všech těch hrůz je socialismus - nacionalistický, komunistický,

A těmto jmenovaným velice rádi sekundovali Cahmberlain a Daladier.Na ně není možné také zapomínat

brblal 9.10.2009 9:23

Re: Příčinou všech těch hrůz je socialismus - nacionalistický, komunistický,

Oprava: Chamberlain

yx 9.10.2009 9:34

Re: Příčinou všech těch hrůz je socialismus - nacionalistický, komunistický,

ano, užiteční idioti, kteří si mysleli, že své státy ochrání. I dnes se takových užitečných idiotů najde dost a dost. Zdá se, že i z Obamy se jeden takový klubeRv

Petr 9.10.2009 9:35

Re: Příčinou všech těch hrůz je socialismus - nacionalistický, komunistický,

Jak Chamberlain sekundoval Leninovi, když hnal ožralé bolševiky proti vládě Kerenského a když podepisoval rozsudky smrti nad tisíci svých rodáků včetně celé carské rodiny i s jejími dětmi a služkami?

Štastný Jim 9.10.2009 10:57

Re: Příčinou všech těch hrůz je socialismus - nacionalistický, komunistický,

Souhlasím že hnědá,rudá a jiné lůzy způsobily spoustu neštěstí a leckdy i psaly dějiny.Ale nesmíte zapomínat, že tomu předcházelo jejich nemilosrdné ždímání tak zvanými elitami.A situace se opakuje v rouše demokracie.Méněcení makají do úmoru od rána do večera a tzv.elity,rudé i hnědé neví roupama,co dělatRv

Vladimír 9.10.2009 8:39

Jistě že bylo vyhnání chybou!

On celý konec války a léta po něm následující byla plná omylů a chyb! Každý rozumný člověk musí vědět, že válku vyvolal Stalin a jeho spojenci. Anebo se mýlím a pravda je, že němečtí občané a jejich kamarádi způsobili takové hrůzy?!!! Kdo měl rozlišovat, jak se který nadčlověk choval během vítězného postupu Wermachtu, jak se zachoval , když Wermacht už nebyl tak úspěšný a co dělal v době, kdy němcům začalo být úzko? Kdo prohraje, platí! Zbytečné diskuze, nemáme na to, abychom vrátili čas, co bylo, bylo.

Anonym 9.10.2009 8:53

Re: Jistě že bylo vyhnání chybou!

Mohl bych se zdvořile dotázat, jak Stalin vyvolal válku?

yx 9.10.2009 9:36

Re: Jistě že bylo vyhnání chybou!

no, myslím, že to má být ironie. Ale Stalin vyvolal válku například rusko-finskou a pak se s Hitlerem podílel na zničení Polska v září 1939

Anonym 9.10.2009 10:38

Re: Jistě že bylo vyhnání chybou!

Souhlas, byla to skutečně asi ironie, omlouvám se za unáhlenou reakci.

brblal 9.10.2009 9:10

Re: Jistě že bylo vyhnání chybou!

Stalin vyvolal válku?Óóóó to je ale zkrat v hlavičce.A co všechno se odehrálo před podepsáním Sovětsko-Německé smlouvy?Nevyvolaly válku naopak Anglie s Francií,když Hitlerovi šli ve všem vstříc.Nebylo nejprve obsazeno naše pohraničí a pak celé země České?A co Holandsko,Belgie,Francie?A ještě předtím vším ainschlus Rakouska,to také nic?Dejte si vašnosto mokrý ručník na hlavu