3.6.2024 | Svátek má Tamara


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
yx 9.10.2009 10:21

Re: Dle mého názoru...

hm, a vy jste tady před těmi 63 lety žil? Myslet bychom na to neměli jenom my, ale i ti, z jejichž národa vzešel Áda a další

Pešek 9.10.2009 10:33

Re: Dle mého názoru...

Áda byl  rakušák...;-)

yx 9.10.2009 10:35

Re: Dle mého názoru...

no a? Rakušáci jsou také Němci, vždyť to většina z nich vykřikovala při anšlusu. A kdo vlastně Áda byl..... nevěděl možná ani on sám:-D

j 9.10.2009 10:43

Re: Dle mého názoru...

a tys nosil na I. máji ruskou vlajku a proto seš hnusnej rusák(Y)

yx 9.10.2009 11:29

Re: Dle mého názoru...

a ty nejspíše magor, co neumí číst Rv

Chris Kelvin 9.10.2009 10:12

Brilantní článek, pane autore.

Smekám klobouk, nenapsal bych to lépe. Ano, svět není černobílý a ne všichni Němci byli lumpové a ne všichni Češi byli když už ne ovečky, tak alespoň trochu soudní.

Je zajímavé, že lidé, kteří se narodili v době, kdy ještě v noci bývala tma (nesvítil-li právě měsíc v úplňku) bývali opravdu citlivější k podobným pranormálním jevům, jako popisujete. Od své vlastní babičky znám podobných historek povícero. Samozřejmě, jako racionálně vychovaný člověk narozený již v době, kdy v noci již taková tma nebyla, se snažím najít racionální (tedy spíše psychologická) vysvětlení, ale přesto bych si nedovolil soudit podobné příhody příliš zjednodušeně :-)

Wotan 9.10.2009 10:09

Sudety

Osídlenci v Sudetech v r. 1946 volili ze 70% KSČ, díky jejich hlasům se KSČ stala nejsilnější vládní stranou v ČSR. Kolik stovek vesnic zaniklo, stavení posloužilo joko stavební materiál na Slovensko, církevní památky se postihnul stejný osud, vždyť to bylo všechno německé a ničení křížů bylo to pravé soudružské, bylo zde nové božtvo Visarionovič Stalin a jeho nejlepší žák Gottwald Na závěr: nebýt chalupářů, tak počet odepsaných vesnic by byl ještě větší!

yx 9.10.2009 10:12

Re: Sudety

mnohem více vesnic zaniklo ne po vystěhování Němců, ale v padesátých letech, kdy z těchto vesnic byli vysídleni "dosídlenci" a na místě těch vesnic vznikla tzv. železná opona, respektive okolí žel.opony, kam nikdo nesměl, viz okolí Slavonic, Nových Hradů a vůbec pohraničí jižních a západních Čech.

Jock 9.10.2009 11:15

Re: Sudety

názory od uživatele WOTAN nejsou objektivní, nýbrž prosudeťácké. Wotan je dost profláknuté jméno v pangermánské a nacistické ideologii.

yx 9.10.2009 11:24

Re: Sudety

a v čem jsou prosudeťácké? Že dává rovnítko mezi nacismus a komunismus, ale to co napsal je pravda.

ok 9.10.2009 11:32

Re: Sudety

Milý Jocku, já názory Wotana mohu jen potvrdit. Komunisté zničili v Sudetech nesmírné ekonomické a kulturní hodnoty. Ničili i vlastnictví nových českých dosídlenců !!

Komunisté se v Sudetech chovali jak Pol Pot !! a to doslova, to není přehánění (jediný rozdíl je, že komunisté nevraždili, jenom ničili materiální hodnoty).

Kliky 9.10.2009 16:13

Re: Sudety

 jo a po roce 1989 tam zavřeli všechny textilky, které desítky let zaměstnávaly většinu místních obyvatel;-O

tymětaky 9.10.2009 10:06

dobře nám tak

Za odsun Němcú za Sudet jsme byli po zásluze odměněni.Místo nich k nám přišlo asi půl milionu Slováků a hlavně stejné množství romů.Byl to prostě kšeft století.A odsunutí Němci na tom po patnácti letech v Bavorsku byli lépe než my.

yx 9.10.2009 10:10

Re: dobře nám tak

no, po válce těch cikánů tolik nebylo, spíše Slováci, Volyňští Češi a lidé z vnitrozemí. Až později začalo cikánů přibývat, ale dnes jich je tady mnohem více a vůbec ne v pohraničíRv. Ale máte pravdu, Němci na odsunu vydělali, už pro ten rok 48, nemuseli spolu s námi v Bavorsku "budovat" socialismus. Hůře na tom byli ti, kteří byli odsunuti na území pozdější NDR, ti se budování také nevyhnuli:-/

lucinapes 9.10.2009 10:25

Re: dobře nám tak

Situace Němců.po prohrané válce: Rozbitá země, chlapi mrtví nebo zmrzačení, reparace, do toho přijdou běženci, chudí jak myši - to na tom vydělali, fakt.  Bohužel už v Bundestagu není výstava, která mapovala rozvoj Německa od války - bylo to moderní, zajímavé, poučné.

yx 9.10.2009 10:31

Re: dobře nám tak

situace Německa po prohrané válce - rozbitá země, chlapi mrtví nebo zmrzačení, reparace, běženci, nejen ze Sudet. Ale také pomoc vítězných mocností, a za pár let se měli mnohem lépe než ti, kteří zůstali v republice, která se po 48 stala "lidově demokratickou". Každá země je po válce rozbitá a má problémy, ale musíte uznat, že ti, kteří se po prvotních problémech v novém působišti "zabydleli" žili později mnohem lépe, než kdyby zůstali v republice a po 48 by jim zabrali majetky komunisti, nedostali by nic, takhle dostali od německého státu náhradu za svůj majetek, který museli v Československu nechat.

JH 9.10.2009 12:13

Hlupák nebo nacista LucinaHunde neví

že kdyby to bylo po válce oko za oko ... tak by přežila jen polovina Němců. Kdyby museli platit reparace a Marshall by jim nepomohl, tak dodnes žrali trávu. Západní Evropa jim reparace odpustila výměnou za Marshallův plán, my jsme dostali 3 % uznaných reparací. LucinaHunde nezná statistiku ztrát za války, z ní je vidět, kdo na tom "vydělal".

S.P.Q.B 9.10.2009 13:01

Re: Hlupák nebo nacista LucinaHunde neví

podle plánů jakéhosi amerického generála  mělo Německo být dokonce rozbito na malé státy,kde by byl povoleno jen zemědělství a řemeslná výroba.Průmysl či dokonce armáda nikoli.Prostě o 150 let zpět.Můžou fricové děkovat bohům,že mezinárodní situace a strach ze Stalina od toho záměru Ameriku odvrátil.

Hnyk 9.10.2009 10:00

Lidská paměť

Odsun ... Předpředevčírem... A rány jsou stále čerstvé... Ale, že Německo už od války platí odškodné, nejdřív Židům a před asi desti či patnácti lety poslední vlnu odškodnění totálně nasazeným, to je jak v pravěku. Na to by musel být archeolog, aby si na to někdo vzpomněl.

O což takhle taky jednou o ruském národě. U dělat z celé země (Ukrajina) koncentrák a nechat milióny lidí pochcípat hlady. A nebo, že je veřejným tajemství, že na tratích budovaných za SSSR na Sibiři, co pražec to mrtvola. Ach ano, to nejsou zločiny, to bylo jen takové malé zaškobrtnutí při budování světlých zítřků. A že v Rusku stále spousta lidí oslavuje Stalina.., Ach co, to přece nesmí kalit vztahy k slovanským bratřím, záruce obrany před německým a obzvlášť sudetoněmeckým nebezpečím.

Petr 9.10.2009 10:02

Re: Lidská paměť

Toto tvrzení každý komunista zásadně, ale zásadně popírá. A pokud nepopírá, tak to není komunista.

yx 9.10.2009 10:03

Re: Lidská paměť

proč to srovnáváte, vždyť je to stejné. Vždyť Němci se v Sovětském svazu učili, jak stavět koncentráky, Němci je jen zmodernizovali na továrny na smrt. A jestli to co píšete, někdo obhajuje, je to stejné, jako obhajovat nacistické Německo.Rv

Hnyk 9.10.2009 10:12

Re: Lidská paměť

Obhajovat se může i zamlčováním. Udělejte si statistiku, třeba o NP, v kolika článcích a hlavně komentářích se píše o zločinných Němcích a kolik jich je o ruské minulosti. Když už vůbec, tak nanejvýš o nevinném ruském národu týraném Stalinem a komunisty.

yx 9.10.2009 10:15

Re: Lidská paměť

no, a nejen to, kritika se snáší na hlavy různých "neonacistů" (oprávněně), ale komunisté vesele zasedají v parlamentu, volí je cca 15% lidí, podívejte se, jak např. Paroubek, Zaorálek a další se kamarádí s kgbákem Putinem. Měří se zde dvojím metrem...

Kliky 9.10.2009 16:21

Re: Lidská paměť

..a nevadí ti, že téměř všechny polistopadové politické strany byly založeny pracovníky Prognostického ústavu, který připravoval pro UV KSČ podklady k plánování a že většina z těchto lidí byli rovněž členy KSČ?

Vera 9.10.2009 10:10

Re: Lidská paměť

To mi připomíná dítě přistižené při něčem špatném. Hájí se slovy "on to udělal taky" a nejspíš doufá, že se začne mluvit o někom jiném.

Hnyk 9.10.2009 10:17

Re: Lidská paměť

Míníte tím obhájce odsunu? My přeci dělali jen to co před tím dělali Němci...

Vera 9.10.2009 10:46

Re: Lidská paměť

Pletete se. Obhájci odsunu pouze poukazují na příčinu odsunu, který byl nutný!! Myslím poukazování typu "Stalin byl horší než Hitler" jak někteří přispěvatelé naznačují i když ne tak vyhroceně.

Wotan 9.10.2009 10:26

Re: Lidská paměť

V doběnásilné kolektivizace bolševici zahubili hladomorem 10 milionů Ukrajinců, byl tam kanibalismus, bohužel, když otom psali Němci za války- nikdo tomu nevěřil, v době čistek 1937-38 bylo popraveno přes milion sovětských občanů, generálů a celé bývalé leninské elity! Hitlerova NSDAP byla zrůdná, ale ještě zrůdnější byl Stalinův bolševismus, stále se používá pro německý nacismus pojem fašismus, ale to je hnutí italských fašistů Bennita Musoliniho Právě nacionálně socialistická a dělnická vadilo komunistům a kupodivu se to používá dodnes.

yx 9.10.2009 10:32

Re: Lidská paměť

R^R^

wednes 9.10.2009 10:57

Re: Lidská paměť

Plně souhlasím. Fašismus italský byl extrémní nacionalismus,Musssolini byl původně sociální demokrat a ze soc.dem premiéra se stal fašistickým diktátorem. Nelikvidoval však židy ani neprováděl genocidu jako nacionální socialismus v Německu.

Německý nacionální socialismus vznikl jako odnož světového komunismu,podobně jako maoismus,polpotismus a adalší odrůdy socialismu.