4.5.2024 | Svátek má Květoslav


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
judit 7.6.2008 22:01

Re: Re: Otázky o dovolené

My musíme každé vedlejší prázdniny, ředitelská volna atd. nadsuplovat - co den, to tři hodiny neplaceného suplování, dělá to poměrně hodně hodin na každého učitele....A myslím, že i učitelé měli mít nárok vybrat si alespoň pět dnů dovolené kdykoliv během roku.

K čemu 40 dní naráz ?

A stávka našich odborářů, kromě toho, že se zviditelní hlavní aktéři a budou říkat perly, že se stávkuje za to, aby se zvedli platy i nepedagogickým pracovníkům a že jsme s nimi solidární, taková stávka je k ničemu. A zvednutí tarifních mezd nic nevyřeší.

Radek 7.6.2008 15:58

Re: Ještě jednou

Za komunistu museli reditele, jako nomenklaturni kadri, opravdu neco umet - lezt do zadku komunistum...

Hrad 6.6.2008 23:16

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fakta o pracovní době

Bože ty jsi pořád stejný blb. Pardon, kok.t hnidopich.

Hrad 6.6.2008 23:13

Ještě jednou

Na dotaz inspektora kolik se dotyčný učitel připravoval na hospitovanou hodinu učitel odpověděl: "Celý život". Tolik tedy k těm "kecům" o přípravě. Každý systém, ve kterém přestává fungovat zpětná vazba směřuje k entropii. Jednou, a ne zanedbatelnou formou zpětné vazby je inspekce. Jeden můj známý učitel mi sdělil, že poslední inspekci měl v roce 1987. To jsem se nespletl!!! "To jsi borec, když ti všichni tak věří stará strukturo", poznamenal jsem obdivně. Když jsem se zeptal a co ředitel? odpověděl: "Manažer přece  nebude hospitovat u svých zaměstnanců". Před rokem 1989 měl ředitel povinnost hospitovat u svých podřízených 95 hodin. Komanči svým poskokům nedávali nic zadarmo. Dnes řeitelé(manžeři) podepisují granty vypracované jejich upachtěnými učiteli, ve kterých si oni ani neškrtli, ale jako "supervizoři" inkasují desetitisíce ke svému platu. Dne stejní "poskoci" berou 35 000 Kč a výše a tváří se sebevědomě  a rozhodně. Za komančů museli ředitelé něco umět, dnes se musí umět tvářit. Ve školství se zřejmě množí darebáci a blbci ve stále větší míře. Nazvu je pracovním termínem manažeři výskytu.  Studenti v době kdy mají dělat všechno proto, aby byli konkurence schopní na pracovním trhu, jako zbojníci ve vyučovací době přepadají důchodce(dopoledne se belhají za svým skromným nákupem) a žebrají o příspěvky na všecho možné. Zlaté časy chmelových brigád..... Moc peněz nebylo, ale byla sranda, bez ponižujícího žebrání.  

I o tom je stávka.

Hrad 6.6.2008 22:41

Re: Hračky pro asociální jedince mezi dětmi ? Bohužel ano.

Bože, ty jsi blb. Víš jak to ve skutečnosti funguje? Pokud nevíš a komentuješ, Bože, ty jsi BLB. Rodiče zatím vyžadují to, aby měli ten "tyátr" za sebou.  Jedno, zda soukromně, nebo státně. Život ukáže. To říká každý krátkodobě motivovaný "expert". Této trapnosti se říká postmodernismus. Disciplína je pro magory(pohrobky totalitního režimu) . To říkají žáci většiny soukromých škol. Výnimka je soukromé gymnázium, kterému "velí" syn Václav Klause.

Talián 6.6.2008 21:46

Re: Re: Fakta o pracovní době

Ve své profesi se setkávám s lidmi již po škole, kteří selhávají v osvojení obsluhy složitějších technologií. Jejich selhání je většinou způsobeno tím, že nemají vstřebané základy elementárních nauk: fyziky, termodynamiky, kinetické teorie plynů a dalších, plus elektroniky a elektromechaniky. V kurzech, které organizují firmy pro selhávající zaměstnance dochází k paradoxní situaci. Po čtyřech dnech, kde se probere co mají umět dostanou cca 2 měsíce, aby se to naučili a jsou zděšeni, že se budou muset sami učit. To neznají a neumí. Mladí lidé po dosaženém středoškolském vzdělání neumí samostatně studovat, a získané znalosti aplikovat. Stěžují si na všechny strany, že je na to nikdo nepřipravil. Mylně považují za dostatečnou odbornost ovládání PC a školy je v tomto módním trendu často podporují.

zm 6.6.2008 20:37

Re: Re: Re: Nesmysly

Vaše představa o fabrice odpovídá poměrům před 30ti lety. Dnes pokud za dodávku zodpovídám nejdu domů dokud není hotovo, i kdybych tam měl být 20hodin. Povolený podíl reklamací je okolo 0-30 dílů z milionu, takže jste zcela mimo mísu. Pokud je to jiná fabrika, tak tam budou platy horší než ve školství.

No a feminizace znamená, že pokud vezmu průměrný platy žen v ČR , tak ve škole platy asi až tak podprůměrný nebudou.

hugo 6.6.2008 19:13

Re: Re: Nesmysly

s tím poj´dte do fabriky je to zajímavý....znám spoustu učitelů co dělali,dělají mimo školství ale neznám moc lidí,kzeří by šli učit.........fabrika je fabrika,kdo umí ojebávat ojebe,co si budeme povídat,ale ve škole to dost dobře stále ještě nefunguje,jsou pouze ijedinělé případy,které to dovedou,ale to je dáno tou feminizací školství,kdyby bylo tolik kantorů ve škole jako dělníků ve fabrice to byste panečku viděl ten čurbes ve školství........troufám si tvrdit že když učím 5 vyuč hodin,namakám se víc než technik ve fabrice,on si práci šetří,on dá cigárko,sváču,novinky počte,pak šup šup barva všechno zakryje,a že bude reklamačka?no muj problem.....;-P

hugo 6.6.2008 19:05

Re: Re: Fakta o pracovní době

ono ty auta podle toho vypadají stovka dodavatelů co něco šudlí doma na koleně a pak vám do vojenského nákladáku,do kterého by se neměl dostat ani plyn,teče voda,sám znám případ jednoho podnikatele jak s rodinou a kamarády cca 20 lidí kooperuje s jednou nejmenovanou automobilkou,je to srandovní,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

hugo 6.6.2008 19:01

Re: Re: Re: Re: Otázky o dovolené

učitel má tu snůlu,že si nemůže vzít dovolenou v červnu nebo v září,kdy jsou mimosezonní ceny,jako ostatní zaměstnanci,naopak je velký problém,když si potřebuje během roku vzít den volna na nějaké úřední jednání,je to problém,problém nemají ty učitelky které nejsou na svém platu finančně závislé a mohpi si vzít neplacené volno,což je asi tisícovka ztráty denně+nem.ale je to možné,tito lidé jsou svobodní ......

zm 6.6.2008 18:18

Re: Nesmysly

1) jsou učitelé i s 20ti

2) nekontroluji, předpokládám že těch zbývajících 20 hodin do normálního pracovního fondu by na tuto činnost mělo stačit

3) většina rodičů z okolí je z těch ulejvaček už pěkně naštvaná

4) když tři týdny má být ztráta 14 000(jak tu někdo uvádí) tak za měsíc je to 18-20, ale možná že učitelský měsíc má jen tři týdny

5)když je to ve škole tak zlý, pojďťe k nám do fabriky. Pokud se budete v 16.00 plížit domů, šéf se vás zeptá, zda máte dnes půl dne dovolený. A to fakt nezačínám v 8.00. Chleba je stejně tvrdej víceméně všude, jen podle řečí učitelskejch, by člověk soudil, že na rozdíl od jiných profesí berete 15kč/hodinu, zatímco jinde lítaj pečený krocani do úst, aniž by člověk hnul prstem.

jirka.s. 6.6.2008 17:56

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fakta o pracovní době

No jasně, gumo vymazaná! Když zavedli druhý program, tak jsi na uličním výboře protestoval proti přílišnému rozmazlování diváků TV, viď? Vrcholem rozkladu pevných ideologických názorů potom bylo založení Baletu ČsT, že? Ty polonahé ženštiny, no fuj! A z toho pak vlastně vznikla ta dnešní anarchie v médiích! Je to k vzteku, viď ?

BTW: Však já na to taky nekoukal!!! ;-D;-D;-D

portwyn 6.6.2008 17:34

Nesmysly

1) 20 třičtvrtěhodin - 2 lži ve 2 slovech. Z á 22, ne 20. Za bé jsem už nahoře psal, že těch 45 minut nesmím ani na WC. Většinu přestávky odpracuji - nebo když Vy nesete papír z kanclu do kanclu, počítá se Vám to jako volný čas? 

2) A kontrolujete sousedy, jestli třeba večer neopravují dětem práce? Drtivá většina učitelů to dělá. Ovšem podle Vás je to nepochybně volný čas.

3) Hlídat děti na výletě je daleko těžší a rizikovější, než ve třídě. Zákonitě se snaží se Vám vymknout z kontroly. Pokud se jim to povede a něco se stane, jdete před soud. Kromě toho - rodiče si výlety přejí. Učení je moc netankuje...

4) 20 000 čistá ruka? To někdo v základním školství má? Teda za měsíc?

5) Když je to takový veget za spoustu peněz, proč neučite?

zm 6.6.2008 17:27

Re: Fakta o pracovní době

no bydlím vedle učitelské rodiny a nevzpomínám si, že bych do práce někdo odejel později a přijel dříve než oni. Dvě děti mám na ZŠ a buď jsou v kině, na bazénu, v ZOO, na sportovní akci, dopravním hřišti nebo mají ředitelský volno.  Na rodičáku (max do 16.00 ,přes to vlak nejede) jsou pak rodiče sprdnuti,že jejich haranti nic neumí. A podle hovorů s kolegy to je více méně stejné i jinde. Takže mě těch 20 třičtrtě hodin týdně za 18000-20000 čistá ruka moc nedojímá.

portwyn 6.6.2008 16:54

Re: Re: Je to krátkozraké, hloupé, ale pohodlné ? Ale to je logické.

Abych to vysvětlil: zákazník obvykle vyžaduje pohodlí. Kupuje-li postel, jede autem, jde do hospody, je to zákonité. Ovšem pohodlí pro dítě ve škole je obvykle cesta k tomu, že se nic nenaučí. lidem to ovšem často nedojde.

jirka.s. 6.6.2008 16:54

Re: Re: Re: Fakta o pracovní době

Učinil jsem naprosto stejné zjištění! Ovšem je pravdou, že totéž o mně říkal můj otec a  i můj o patnáct let starší bratr, který navštěvoval reálné gymnázium ještě za války a to nemluvím o svém dědečkovi, který maturoval ještě z klasické řečtiny! ;-)

0T0T0 6.6.2008 16:53

Re: Fakta

R^ Souhlasím s Vámi. Sdělil jste minimalistickou verzi pracovního týdne kantora.

balthasar 6.6.2008 16:53

Re: Re: Re: Re: Nevím, zda by uspělo v hodinách češtiny

No ale on tam píše cosi o 4. čtvrtletí, ne? ;-)

balthasar 6.6.2008 16:51

Re: Je to krátkozraké, hloupé, ale pohodlné ? Ale to je logické.

A nejste trochu v rozporu?"Právě ti budou vyžadovat disciplínu, protože vědí, že disciplína je pro úspěch nezbytná" 8-o

balthasar 6.6.2008 16:50

Re: Re: Re: Re: Re: Fakta o pracovní době

No dyť jste na to nemusel koukat. Mmch já psal o době před pětačtyřiceti lety /druhej program začal 1970/, milá trubko ;-D

jirka.s. 6.6.2008 16:47

Re: Re: Re: Re: Fakta o pracovní době

Maš pravdu, gumo ! Bylo to skutečně o něčem jiným, zato ale furt stejný!

http://www.ceskatelevize.cz/vysilani/10132488909-pred-25-lety/208411000110603-03.06.2008-18:49.html

portwyn 6.6.2008 16:46

Re: Je to krátkozraké, hloupé, ale pohodlné ? Ale to je logické.

Nojo, jenže nás platí...

portwyn 6.6.2008 16:42

Re: Osvícený může být mocnář.

Ano...a řešení (jak i autorka píše) v nedohlednu.

Schumacher 6.6.2008 16:41

Je to krátkozraké, hloupé, ale pohodlné ? Ale to je logické.

Bylo by pošetilé od krátkozrakých, hloupých a pohodlných zákazníků čekat něco jiného.

Lída 6.6.2008 16:39

Re: Re: Re: Nevím, zda by uspělo v hodinách češtiny

Průměr se počítá z celoročního příjmu děleno 12. Takže ten listopad se v tom rozpustí.

portwyn 6.6.2008 16:39

Re: Re: Re: Otázky o dovolené

Ušlá mzda za 3 týdny  je tak 13 - 14 tisíc čistého. Je-li cena zájezdu pro dva dejme tomu 100 tisíc, nehraje těch 13 navíc velkou roli. 

Schumacher 6.6.2008 16:39

Osvícený může být mocnář.

Majíce to na doživotí a ctící tradice.  Pokud možno dědičný monarcha. Ne politik jehož obzor končí u předělu mezi volebními obdobími. Volební období je pro něho obdobím vegetačním, ve kterém chce sklidit co zasil.  V podstatě je obdobou nádeníka.  Ono je těžké nebýt populistou v situaci, kdy možné dobré výsledky se projeví za několik volebních období a pokud je nezmaří, přisvojí si je jiní. "Hleďte, jen co jsme byli zvoleni, jak se poměry zlepšily !"  Kdo by si pamatoval kdo a kdy zasel....

Lída 6.6.2008 16:38

Re: Re: Re: Re: Nevím, zda by uspělo v hodinách češtiny

Já neříkám, že vás mělo uspokojit. Jen že o čistém platu není v těchto tabulkách vůbec řeč, takže nemá cenu je zmiňovat. I když je pro nás podstatný.

jirka.s. 6.6.2008 16:38

Re: Re: Re: Re: Re: nejlépe se ovládají ti nevzdělaní

Existuje vůbec, ruino, nějaká sexuální úchylka, kterou bys ty zrovna netrpěl??? ;-D;-D;-D

portwyn 6.6.2008 16:37

Re: Hračky pro asociální jedince mezi dětmi ? Bohužel ano.

Ano. Provede-li dítě něco zlého, může si ho vzít diagnostický ústav. Ovšem když nerespektuje ani jejich pravidla, mohou ho vrátit do školy. Učitelé, poraďte si...

Zákazníci požadují především pohodu pro děti. Je to krátkozraké, hloupé, ale pohodlné. Na soukromých placených školách je to ještě výraznější (aspoň tady ve VČ). Na jedné učím, další máme hned vedle. "Já to nepotřebuju umět,  já půjdu na soukromou."