23.5.2024 | Svátek má Vladimír


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
F..A.Kekule 6.6.2008 8:10

Re: Sorry,

To se holt musí řešit jinak. Správně. Jak to řekl učitel biologie v jedné anekdotě: "Naštvali mě. Zatajím žákům obojživelníky".

BT 6.6.2008 7:50

Sorry,

ale učitelé mají smůlu. Jsem plně pro, aby byli úměrně placeni (oba rodiče byli učitelé, taky jsem trochu učil, vím, že to není sranda) , ale stávka je nesmysl. Když to na den "zapíchnou" mašinfírové nebo tramvajáci, je to průser. Když učitelé, nic se neděje. Akorát mají rodiče menší problém co s dětma. To se holt musí řešit jinak.

Hrad 6.6.2008 7:44

Re: Re: nejlépe se ovládají ti nevzdělaní

Vzdělaní používají(volí) pravici také na utírání zadnice na záchodě? Uf. Tak to jsem nevěděl. Člověk se neustále učí. Měl jsem pečlivěji číst Lenina(učit se, učit se, učit se!). Materialismus a empiriokriticismus. Tak tam to asi nebylo.  Poraďte. 

Hrad 6.6.2008 7:37

O škole stále stejně

Již od dob jednoho pokrokového německého  pedagoga (žil v předminulém století) je známo, "že škoské úřady se velmi podobají pohřebním ústavům. To proto, že jedny pohřbívají tělo, ty druhé ducha". Ministr školství tak zastává roli hlavního "obecního rasa". Obecním rasem ve vesnici nemohl být nikdo, kdo nebyl dostatečně nekrofilní. To neznamená, že nebyl potřebný. Mršiny bylo nutné likvidovat. Ministr školství se svými "kumpány" ale mršiny produkuje. 

Položte daňovým poplatníkům(hlavně těm velkým) otázku jestli jsou ochotni platit výuku egyptologie, ekologie, výtvarné výchovy, filosofie, estetiky, českého jazyka v tak obrovské hodinové dotaci, učit na základní škole základy teorie relativity ........ nekonečná řada, a neučit pletení košů, a geografii kindantropologie? Udělejte pokus pouze ve svém okolí. Výsledky si pečlivě poznamenejte. Pak statisticky vyhodnoťte. Po dvou týdnech proveďte průzkum znovu. Rozdíly si pečlivě poznamenejte a začněte přemýšlet.  To pro začátek stačí. 

Každý z nás seděl nějakou chvilku v lavici. Proto má pocit, že má kvalifikaci na to, aby hlasitě mluvil a mluvil..... Pokud to mluvení je pouze osobní katarzí, plní hygienickou roli. Tragické je, pokud má takový jedinec možnost, nebo povinnost(kvalifikace-kompetence) rozhodovat.

Ypsilon 6.6.2008 7:34

Re: Problém platů je vyřešen

Ty kteří za těchto podmínek budou dohlížet na to, aby žáci nezůstali ve škole sami ovšem těžko budou UČITELÉ, pouze DOZORCI, či KROTITELÉ.

Ypsilon 6.6.2008 7:28

Re: Re: nejlépe se ovládají ti nevzdělaní

Tapetáři už se probudili?

Uhuhu 6.6.2008 7:21

Re: nejlépe se ovládají ti nevzdělaní

Tak to pozor - nevzdělaní volí levici !

Afonie z Prahy 6.6.2008 6:50

nejlépe se ovládají ti nevzdělaní

a proto hurá likvidaci školství, nyní se pokoušíme jako první na světě zlikvidovat zdravotnictví a pak už zůstanou jen velkopodnikatelé a politici. Dobře jim tak.

ja 6.6.2008 6:43

Pěkný článek

To je ta základní otázka. Proč mají být školy? Až do nedávné doby proto, že "vrchnost" považovala za vhodné lidu nějalé vzdělání vnutit. Ale v poslední době se místo toho předstírá, že "vrchnosti" je to jedno a že ten zájem mají mít ti "vzdělávaní". Že zájem není stoprocentní? Kdo rozsoudí, je-li to dobře nebo špatně.

jarouš 6.6.2008 6:04

Už z počtu příspěvků v diskusi

teď v šest hodin je patrné, jak toto téma upoutalo. A propos: Piťha. Nezapomínejte, že on to byl, který vykopl toho zmetka Pilipa do funkce svého následníka a pak už šel jeden ministr školství lepší než druhý. Nepodaří se najít jediného a to od dob Kahudy, který by za něco stál. Učil jsem 45 let a celou tu dobu jsem si kladl otázku, k čemu vůbec ministerstvo školství je. Nikdo mě nepřesvědčí, že neslouží pouze k obživě svých zaměstnamců. Jeho význam pro školství je nulový až záporný.

jízlivec 6.6.2008 5:54

Problém platů je vyřešen

velmi jednoduše: dokud se najde aspoň tolik učitelů, aby žáci nezůstali ve škole sami, není důvod zvyšovat...