11.5.2024 | Svátek má Svatava


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
S/kept/icus Ma/ximus 25.5.2007 14:55

Další nášup hovadin ála ielv

Západní Berlín mohl skutečně být smeten, ale SSSR byť komunistický smlouvy a dohody plnil, narozdíl od USA a spol.

Ostatně příklad Guantanáma jasně ukazuje, co jsou USA zač. Parazité chránící pouze své zájmy.

Historik 25.5.2007 14:54

Je tady jistý paradox, bomba z letadla je dnes často nasměrována

adresněji, než útok pomatence opásaného výbušninou, těšícího se na slíbených 73 hurisek.

Sk/eptic/us Maxi/m/us 25.5.2007 14:49

Fake Čechu opět průhledně lžete

Můžete mi říci jediný relevantní důvod, proč by Irán útočil na Evropu? Zvláště s nějakou mizernou raketou, když proti němu trčí moderní rakety VB, Francie a Ruska? To jste vážně takový idiot, že si myslíte, že Rusové nechají vypuknout jaderný konflikt, který by poškodil i jejich území? Všiml jste si, že ta důležitější část Ruska je v Evropě?

Nelžete, že to bude zadarmo Vy cizácký patolízale (Y)

Skep/ticus M/axi/mus 25.5.2007 14:42

Já to vysvětlil, to jen Vy jste poněkud mdlého ducha a nevalného vzdělání

Jste k pláči :-/

F. Čech 25.5.2007 14:42

Irán bude mít do tří let atomové bomby

To potvrdil právě včera pan Muhamad Baradaj- předseda komise OSN pro atomovou energii. Na tomto faktu se výrazně podepsalo i Rusko, které tento agresívní fundamentalistický stát svými vety v RB trvale chrání před sankcemi. Za tři roky bude mít Irán  k dispozici také rakety Shahab 5 s doletem 5 000 km (dnes mají jen Shahab 4 s doletem do Turecka) a tím bude útočná výzbroj zkompletována.  Pokud na nás Irán zaútočí atomovými bombami, doufám, že ho USA vymažou z mapy světa. Předtím ale, pokud nebude mít Evropa protiraketovou obranu vymažou Iránci kus Evropy. Kromě americké protiraketové obrany nás nezachrání nic a nikdo. Rusové nám nanejvýš zase, po iránském útoku, poskytnou "internacionální pomoc" a zaberou nám zbytek území. Jen to uvažte vy pacifisté a přikrčenci! Za tři až 4 roky můžeme mít protiraketovou obranu. Sice směšnou, ale účinnou pro primitivní iránské rakety bez multihlavic. Můžeme ji mít zadarmo a právě včas. a můžeme být rádi, že celý vývoj těchto vysoce sofistikovaných zbraní, který stál 2 bilióny dolarů i celé náklady na výstavbu základen u nás a v Polsku ponesou USA. To nám nabízí Bush a nabízí nám to teď, kdy vládne on - kurážný člověk s odpovědnodtí za svět. Nedivil bych se, kdyby se příští prezident USA na nás vykašlal a s námi na celou nevděčnou Evropu a počkal si až nám opravdu poteče do bot a zaoceánský strýček Sam nás zase - už po čtvrté, přijde všechny zachraňovat . (Jistě mu za to už počtvrté nezapomeneme vynadat.)

Ludva 25.5.2007 14:41

Re: Re: Re: Pro Skybird.

Pokud jste Američan, nemůžu tomuto názoru nic vytknout. Pro zbytek světa dost chmurné.

S/kept/icus M/aximus 25.5.2007 14:40

Hloupý a nevzdělaný jste evidentně Vy

Ludva 25.5.2007 14:38

Re: Re: Re: Odpurcum radaru

Nějak Vám dochází argumenty, ty nadávky to nespraví. "Navíc je to zadarmo" - leda pro obranu USA, to se teprve uvidí, kdo nás za to vykoupe.

Ske/pt/icus Ma/ximus 25.5.2007 14:38

Nevím, že bychom si potykali prostoduchý cháme s přezdívkou ielv :-(

V globalizovaném světě jsou to problémy všech, ale to neznamená, že je musíme řešit stejně idiotsky jako současní vůdci USA.

Zřejmě budete jedním z těch exotů, co se domnívají, že státní terorismus je mnohem lepší než ten národně osvobozenecký, tedy že kazetová bomba shozená z deseti kilometrů je mnohem lidštější než bomba odpálená pomateným zoufalcem opásaným výbušninou.

Ludva 25.5.2007 14:35

Re: Re: Yanne, lžete statečně, ale zbytečně

Budoucí nedostatek surovin a energií za nás budou muset řešit jejich největší dovozce USA, protože dosavadního hlavního dodavatele Rusko asi nebudou problémy amerického vazala zajímat. Hlavně bezpečí před Severní Koreou.

ielv 25.5.2007 14:33

Re: Pro kolaboranta a zrádce národa Skálu

fakt asi pátou kolonou nejsou. jsou jen hloupí a nevzdělaní.

ielv 25.5.2007 14:32

Re: Yanne, lžete statečně, ale zbytečně

a nevysvětlils, jakou "suverenitu a uniklé zakázky" máš na mysli. Jsi k smíchu.

Fojt 25.5.2007 14:32

Re: Pane Hofhanzl netárejte.

Brmboši už nehul, vymývá Ti to mozek. A to jak můžu sledovat čím dál tím více - bacha, končí to progresivní paralýzou:-(

S/ke/pticus Max/imus 25.5.2007 14:31

Pro kolaboranta a zrádce národa Skálu

V pátou kolonu nemohou tvořit lidé, kteří jsou proti přítomnosti cizích vojsk u nás. Naopak to jsou nesoudní amerikanofilní h/a/j/z/l/í/c/i s půlkou mozku jako jste Vy, kteří se sem snaží dotáhnout dalšího Velkého bratra pod průhlednou záminkou ochrany před neexistujícím nebezpečím.

nnnn 25.5.2007 14:30

Kde vezmou USA demokracii

Kde vezme totalitní polodiktatura typu USA demohgracii to tedy nevím. Obvykle exportuje něco zcela jiného.

ielv 25.5.2007 14:30

Re: Yanne, lžete statečně, ale zbytečně

zapomněls, že ve skutečnosti jejich problémy jsou i našimi...budoucí nedostatek energií, terorizmus despotivních států i jednotlivců..atd.

ielv 25.5.2007 14:26

Re: Re: Re: Pro Skybird.

Máš pravdu, ale házíš perly sviním. Oni nevědí nic o logice moci a vlastně přírodních zákonech, kterými se řídí. Velmoc musí být světovým četníkem, jinak ji převálcuje jiná. Naším (a všech oststních) štěstím je, že tato velmoc, přes všechny své chyby a omyly je nejslušnější ze současných a minulých a de facto zajišťuje lidem ve svobodném světě normální život.

Skála 25.5.2007 14:23

Re: Hloupa propaganda

 Nesouhlasím. Uhnul jste problematikou potřebnosti radaru do boku ve snaze bagatelizovat nepřátelský přístup antiradaristů - dle mně "páté kolony". Pokřik proti radaru je cílený a účelový. Nejde vůbec o potřebu se chránit, ale anti radarovým křiklounům jde o jakékoliv znemožnění vstupu Amerických zařízení či sil k nám.

 Za celou věcí jsou KSČM spolu s dalšími proRuskými. Putin a jeho generálové to jen potvrzují svými prohlášeními.

 "Pátá kolona" je u ná skutečností!

ielv 25.5.2007 14:18

Re: Re: Pro Skybird.

Jen neznalí a nevzdělaní nevědí, že ochranou je vlastně i jakékoliv vojenské zařízení anebo posádka... Za studené války stačilo k tomu, aby Rusáci pěkně zdaleka obcházeli Německo to, že tam měli Amerikáni pár desítek tisíc vojáků. Anebo západní Berlín. Technicky mohl být smeten za pár hodin, ale rozpoutalo by to III world war, a tak byl uchráněn. A stejně je to s radarem. To jen ustrašení čecháčci si nevidí na špici nosu. A ohánějí se veřejným míněním (a referendem). podobným míněním, které v 39 vítalo Chamberlaina po příjezdu z Mnichova jako mírotvůrce. Tehdy tam nikdo (90%) nechtěl bránit vzdálenou zemi, o níž nikdo nic neví...

Skep/ti/cus Ma/ximus 25.5.2007 14:17

Yanne, lžete statečně, ale zbytečně

USA jsou naprosto nespolehlivý spojenec, spolehlivě nás mohou akorát zatáhnout do svých problémů.

Nejde o žádnou malou laskavost, ale velmi velkou laskavost, která nás bude stát suverenitu a desítky miliardy každým rokem na uniklých zakázkách a za nákup strategických surovin. Nedejbože, když se něco stane, tak platíme 75% škod ze svého atd.

F. Čech 25.5.2007 14:17

Re: Re: Odpurcum radaru

 200 techniků spřáteleného státu obsluhujících zařízení, které jako jediné na světě je schopné nás i ostatní sousedy ochránit před iránskými raketami s jadernou hlavicí - to je skutečné terno. Navíc je to zadarmo. A jestli máte zato, že těch pár specialistů může vojensky okupovat české území tak to jistě nemyslíte vážně .Vy jste opravdový blb Láďo, nebo možná bolševický demagog.A navíc si uvědomte, že Němci nám sem přinesli svůj nacismus, Rusové svůj bolševismus, kdežto USA nám sem mohou přinést jedině svoji demokracii.

Skála 25.5.2007 14:13

Re: Re: Pro Skybird.

Je to únavné vysvětlování. USA nemohou nemít zájem na ochraně kterékoliv země v Evropě. Nejen v EU! Případné rozpoutání konfliktu v Evropě jsou ohroženy i USA. Nemohou si dovolit zůstat pasivní. Mají zkušenost z minulé světové války. Přišlo by je to příliš draho jak v životech, tak ekonomice. Možná vám to nepříjde, ale cena za válku je nesmírná a ničí ekonomicky. Nikdo z Američanů nechce ekonomický propad.

 A že stavějí základny po celém světě? No musí! Protože jsou vojenská velmoc. A proč jsou vojenská velmoc? No musí! Aby udrželi svou ekonomiku na co nejvyšší úrovni a dokázali ji ubránit. Protože bohatsví přitahuje.

 Netvrdím, že svět je ideální, ale je jaký je. Můžete být otrokem a nebo svobodný. Tam, kde je demokracie názvem i skutečností, tam jsou lidé svobodní(pokud ovšem chtějí)

 V podstatě jedno co plkám, že? Vy slyšíte jen sebe a své "druhy".

Skep/ticus Maxi/mus 25.5.2007 14:12

honzaku, je prima vidět své názorové oponenty, jak nemohoucně zapadávají do svých vlastních s/r/a/č/e/k

;-D

eTony 25.5.2007 14:11

Re: Odpurcum radaru

komantschi, budiž vám odpovědí reakce Ladislava. Všechno dokážou zdůvodnit a je jim to úplně jedno, žádná cena není pro ně dost vysoká.

Yann 25.5.2007 14:10

Hloupa propaganda

Jsem zastance vystavby radaru u nas, stejne tak nemam nic proti trvale pritomnosti nekolika desitek spojeneckych vojaku u nas(mimochodem  zhruba 20 britskych vojaku je u nas trvale pritomno uz asi 8 let). Pro radar jsem ale z naprosto jednoduchych duvodu. Nas spolehlivy a historii provereny spojenec nas pozadal o malou lasakavost, ktera nas nebude vubec nic stat, na uzemi, kde budou pusobit, je stejne vojensky prostor. Pro me proste naprosto jednoducha logika, proc spojenci vyhovet.

Ovsem nazory a argumenty, ktere prezentuje autor ve prospech radaru delaji akorat medvedi sluzbu. Malokdo je tak hloupy, aby se vubec zamyslel nad primitivni propagandou (ne nepodobnou te komunisticke v opacnem gardu), kterou autor siri.

Ladislav 25.5.2007 14:03

Re: Odpurcum radaru

Nezapomente na to ze prapuvodni pricinou ze se u nas komunismus tak uchytil byla cizi vojska na nasem uzemi - v tomto pripade nemecka (a taky meli plnou hubu ochrany nasi zeme). Pokud si chceme podobny experiment zopakovat, klidne sem vpustme dalsi cizaky, at je videt jak jsme jako narod padli na hlavu.

Ludva 25.5.2007 13:58

Re: Re: ..kam to spejem

Nerozhodne bez nás, pokud bude odpor dostatečně silný a zřetelný. Například by mělo být jasné, že stranu, která nás do toho zatáhne proti vůli většiny, už nikdy nebudeme volit. Akceptovat lze pouze radar, který by si přáli občani v referendu. Demokracie má každý politik plnou hubu a když o něco jde, tak se nehodí.

Harry 25.5.2007 13:57

Re: radar

Ja si dotedka myslil, ze vypusteni jakekoli rakety odkukoli na Zemi je do par sekund zjisteno spionaznimi druzicemi, kterych jsou v kazdem momentu nahore desitky a vidi vsude a vsechno, ve dne, noci, pod mrakem....a vsechno hlasi domu. Cili stavet na tohle radar je urcite blbost. Jak jsem tak pochopit tento ma navest antirakety vypalene v Polsku. Nebo se mylim? 

Ludva 25.5.2007 13:51

Re: Pro Skybird.

A proč by taky měly USA předávat obranu vlastního území evropským zemím, že ano ? Panstvo z EU, včetně ČR a Polska, bude muset počkat, jestli pro ně vůbec nějaká ochrana bude. USA jsou zejména velice trpělivé při rozšiřování svých základen po celém světě.

komantsch 25.5.2007 13:48

Odpurcum radaru

Soudruzi tohle vam nestacilo? Chcete opakovat dejiny? Uz jste zapomneli? Ma to skoncit takhle a takhle a takhle?