29.5.2024 | Svátek má Maxmilián, Maxim


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
komantsch 25.5.2007 9:03

Re: Ztráta paměti

Prave ze cest, vlast, narod, obet byla pro vas pouze slova, skutek utek (Y).

pbla4024 25.5.2007 9:03

Re: Re: Souhlasím s autorem

Rudí byli spojenci nacistů proti svobodnému světu. Obcházení Versaillské smlouvy, pakt Molotov-Ribbentrop, dělení Polska atd. Spojenectví skončilo až v létě 1941.

tony 25.5.2007 9:01

Re: svobodná země

Se stovkou amíků a radarem bych se klidně cítil svobodný. Narozdíl od doby, kdy u nás byly stacisícové hordy pologramotných rusáků.

sysoj 25.5.2007 9:00

Re: Re: Re: Re: Pane autore - tentokrat naprosto vedle.

Jenže za DeBilla měla ještě americká administrativa neporovnatelně větší finanční možností, teď - zdá se - je rozfofrováno hodně moc. Navíc tehdy se za ten dolar dalo i dost koupit.

Jura 25.5.2007 9:00

Re: Re: Jsou USA ještě svobodné ?

Na svý.

eTony 25.5.2007 8:58

já miluju

tyhle absolventy vokovické Sorbonny .......

Jura 25.5.2007 8:57

Re: Re: Re: ???

Mimochodem, já byl členem ODS, teď už ne. Nadále jsem volič ODS. Jestli radar prosaděj, tak nebudu ani voličem ODS.

Jura 25.5.2007 8:53

Re: Re: Re: ???

V jedné obci co si to odhlasovali (s výsledek  více než 80% proti radaru) je starosta z ODS.

BuBu 25.5.2007 8:52

Re: Re: Re: Myslíte ten . . .

 . . . ruský raketoplán ? . . . že ? :-D

PB 25.5.2007 8:51

Miluji řeči

o přinášení obětí. Pane autore, to zavání právě tím komunistickým myšlením, které kritizujete.

Žádná propaganda nic nezmění na tom, že přítomnost cizí armády na jiném než vlastním uzemí je agrese a okupace.

O přínosu USA k demokracii za posledních 10 - 15 let se dá rovněž velmi úspěšně pochybovat.

Prosazování vlasních zájmů vojenskou silou není demokracie a to platí jak o USA, VB tak i o Rusku, jednoduše o komkoliv.  

Jura 25.5.2007 8:48

Re: Re: ???

průzkum Září 2006 (proti základně 62 procent) : k základně se stavějí pozitivněji příznivci ODS, (47 procent pro, 42 procent proti) ... tj. cca 1/2 pro,  cca 1/2 proti

V jiných průzkumech bylo proti základně 70-80% obyvatel ... tj. předpokládám, že bylo i více příznivců ODS (přece jen tvoří 1/3 populace cca 30-35% a navýšení odjinut by ten nárůst nepokrylo) proti radaru než nalezených 42%   .... podrobněji to teď nemám čas hledat.

eTony 25.5.2007 8:47

Tomas v 08:19 byl rychlejší.Takto jsem jen zopakoval jeho smysl slov.

PetrK 25.5.2007 8:47

Re: Re: ???

V obcích, kde se konalo referendum, byli všichni občané proti (kromě snad jednoho). Tedy i voliči ODS.

Skála 25.5.2007 8:45

Autor má pochopitelně pravdu.

 Jen k tomu musím dodat, že nejde jen o minulé příslušníky nomenklatury, co dnes jsou poplatní svým rukovoditelům. Z neznalosti života, nedostatku zkušeností s druhem lidí komunistických kádrů minulého režimu, se do područí rukovoditelů dostávají i lidé nové generace, která v dospělosti už nezažila socialismus.

 Odmítavý postoj k radaru lze zaregistrovat i u mladých zastánců Strany Zelených a ČSSD.Odmítavý postoj mají i stoupenci nejrůznějších hnutí radikálního zaměření. U těch je to však pochopitelnější, protože byla zřízena právě k tomu účelu, aby radikalizovala společnost a vyhrocovala jinak banální problémy společnosti.

 Čím to je, že mladí minulostí nezatížení lidé inklinují k názorům, že bránit se preventivně radarem a společně s USA je špatně? Je to bezbřehá možnost propagandy proruských bývalých nomenklaturních kádrů, bezbřehá možnost propagandy ekologistických aktivistů pavědeckých teorií zneužívající globální změny klimatu.

 Pokud se nepostaví hráz proti takovéto propagandě, kde je dovolena jakákoliv lež, pokud se zodpovědní lidé budou držet názorově stranou a nechají se překřičet hulváty, potud nebude možná ani obrana státu proti jakémukoliv nepříteli.

 Nepřátelé jsou v prvé řadě v naší "páté koloně", v bývalých dosud neobžalovaných a nesouzených zločincích zodpovědných za celkový marasmus společnosti až do dnešních časů. Pokud ty nejsme schopni tvrdě uzemnit, dostat je na kolena, tak nebude ani jistota obrany státu před cizími zločinci!

Antonín 25.5.2007 8:43

Re: Čestmíre Hofhanzle, vy máte prostě pravdu!

Thomasi,

dík za snahu vnést do diskuse trochu rozumu, i když se bojím, že s Vámi hlavně budou souhlasit lidé, kteří jsou stejného názoru jako Vy a já. Ale to neznamená, že máme vzdát  snahu ukázat ostatním náš názor. I když je to těžké a člověk  si chce říci "proč se mám namáhat", myslím, že je to skoro naše povinost. Proti malosti a její pomocnici  - blbosti lidské je třeba bojovat, jinak nás pohltí.

whaler 25.5.2007 8:41

Re: Čestmíre Hofhanzle, vy máte prostě pravdu!

Skvělý článek, skvělý dodatek.R^R^R^!!

Agent 25.5.2007 8:41

Ještě jedna ideologická poznámka:

Kdyby nebylo američanů (tedy zákonodárců USA), tak by nebyla v roce 1918 ani ČSR. Tehdy to vypadalo na rozdělení, tedy na my pod Rakouskem a SK pod HU. Masarykovi se Štefánikem právě v tomto pomohli američané ... a ne žádní sověti, germáni či arabové.;-P

Jura 25.5.2007 8:38

Re: Souhlasím s autorem

Rudí byli ostře proti nacismu. Je tedy důvod nacismus prosadit.  .... Opravdu si to myslíte ?

Jura 25.5.2007 8:37

Re: Re: Jsou USA ještě svobodné ?

ZHN prokazatelně např. použili USA ve Vietnamu a jaderné proti Japonsku.

Bezletové zóny a inspekce ... někteří by se třeba rádi podívali do Area 51 a Amíci jim to nedovolej.. vlastně jsou tedy blbý, že proto na USA nezaútočili. ??? (jako samostatný bod je to naprosto nedostačující)

Lewinká byla dospělá. Clinton je ale pro konzervatívní američany "nevěřící". Oficiálně tedy není v seznamu sexuálních defiantů.

eTony 25.5.2007 8:35

Mnoho lidí

svým postojem proti radaru dává vlastně najevo své zkušenosti z dob minulých. Tím, že říkají ne radaru dokazují své obavy z reakce Ruska a. j., uznávají tak, že Rusko pro nás představuje hrozbu. Kdežto násilného jednání ze strany USA se neobávají a proto celý problém bagatelizují, bojkotují. Oni vnitřně cítí ránu bičem, kterou se marně snaží odvracet chytnutím biče samotného. Nikdy jsme po roce 1989 nepřestali být zájmovým prostorem Ruska politickým, nikoli ekonomickým. Rusko se tím ani netají.

vladimír314 25.5.2007 8:35

svobodná země

je podle mně ta, na jejímž území NEJSOU žádné cizí kanady. Tou jsme teprve nedávno, tuším někdy od roku 1990, kdy se Kocábovi podařilo vystrnadit ivany. A už bychom si měli nasazovat jenkýje? Proč??

Hlavní problém přitom vidím v tom, že nikdo zatím nesdělil (myslím opravdu hodnověrně) odpověď na moje Proč??, k jakém účelu by uvažovaný radar a rakety v Polsku měly sloužit. Asi je to tajné, chápu. Spekulace našich "inteligentních" novinářů a komentátorů nepočítám.

Tomas 25.5.2007 8:31

Re: Vznešené lži o svobodě

To je vážně super úvaha - za všechno špatné mohou politici, zatímco (hodný) lid pod jejich jhem jen trpí... Evidentně přitom nerozlišujete mezi politiky, kteří byli zvoleni a mezi komunisty, kteří se zvolili sami. Evidentně necítíte jakoukoli spoluzodpovědnost za politiku a politiky, které jste jistě z části sám volil.Dle vaší představy o sobě samém jste jen objektem, kerý je posouván životem těmi "nahoře". A když vám někdo dá možnost rozhodnout, máte konečně možnost zařvat z plna hrdla NEEEE!

Von 25.5.2007 8:30

Re: Čestmíre Hofhanzle, vy máte prostě pravdu!

Výborný dodatek!!R^

Antoníín 25.5.2007 8:29

Ztráta paměti

Pane Hofhanzle,

prosím Vás, pište častěji. Snad si potom více lidí přizná co dosud popírají, totiž že pravda je nehezká a přiznají si to, což je obtížné. Když čtu na Psu některé diskusní příspěvky, je mi smutno. Soudruhům se podařilo mnoho mozků za ta léta dokonale vymýt, a někteří dnešní politikové  tím také trpí. Za mého mládí měla slova jako "čest, vlast, národ, vlastenectví, oběť" a podobná nějaký význam, kterému dnes, zdá se, už nikdo nerozumí. Národní hrdost neexistuje. Národ (vláda) si nechá dělat na hlavu od Rakušanů kvůli Temelínu, nevidí o co se opravdu jedná s americkým radarem, vždyť je to přímo patetické. Připadá mi, že myšlení mnoha lidí je "když nikoho nerozzlobíme, jsme v bezpečí". Opravdu?  Andílkové nás asi ochrání. Jak někdo napsal, "svět není vždycky velice hezké místo" a kdo tuto skutečnost ignoruje, může nehezky skončit. Svoboda (i svoboda myšlení) se nedá koupit, musí se za ni bojovat. Proto - "hlavu vzhůru a furt se ´de", jak říkal za války z Londýna Jan Masaryk.

Agent 25.5.2007 8:28

Re: Re: Pane Hofhanzl, cesky stredopupkismus je smesny

Samozřejmě ... protože už uměli číst a přečetli si statě z Marx-Leninského učení ... že všechno patří všem. Tak jaké rozkrádání!?

Sibi 25.5.2007 8:27

Re: Re: ano, přesně,

Harry, na internetu se o radaru hlasovat nebude. A interrnetová komunita má trochu jiné složení než obyvatelstvo celkově.

Von 25.5.2007 8:27

Re: Re: Těch nesmyslných keců

Provokace - nereagovat - prosím!!

zdenek 25.5.2007 8:19

Re: Re: Se ztrátou

Moon má pravdu. Putin a jeho lidé jak v popředí, tak především v pozadí budou ještě noční můrou Evropy. Nevidí to jen vrcholoví politici EU a potom takové exoti, jakými jsou Paroubek a hlavně Zaorálek, velký to symbol zabedněnosti

Tomas 25.5.2007 8:19

Čestmíre Hofhanzle, vy máte prostě pravdu!

Na článku páně Hofhanzla bych neměnil ani písmeno a tak jak je bych jej podepsal. Dovoluji si ještě připojit vlastní úvahu o vztahu vox populi k radaru: Tedy, masa se domnívá, že Rusko není dobré si znepřátelit, zatímco na Američany není třeba bráti zřetel.  Z toho vyplývá, že Rusko vnímají i pro odpůrci radaru jako hrozbu, ať už si to připouští nebo ne. Na druhou stranu Američany jako hrozbu evidentně nikdo nevnímá. Jak z toho ovšem pak odpůrcům radaru může vyjít, že je lepší podporovat Ruské zájmy proti Americkým? To je opravdu nad moje chápání. Logické přeci je snižovat naopak bezpečnostní rizika. A riziko pro nás představují jednoznačně Rusové, nikoli Američané.

Někdo vám možná řekne, že on by byl proti jakémukoli radaru, proti jakékoli cizí základně na našem území. To je ovšem, slušně řečeno, blábol. Na našem území může být s naším souhlasem toliko americké vojenské zařízení. Nikdo jiný nás totiž o souhlas se zřízením základny nepožádal, ani nikdy v budoucnu nepožádá. Poprvé a v dějinách jsme dostali možnost rozhodovat o přítomnosti cizí armády sami. Je úžasné s jakou lehkostí odpůrci radaru říkají NE - máme v dějinách ojedinělou a naprosto unikátní možnost rozhodnout o cizí základně na našem uzemí (i blbci je jasné, že to má dalekosáhlý tzv. zahraničně - politický i bezpečnostní význam a to na roky dopředu), ale my (odpůrci) říkáme bez přemýšlení NE, NE, NE a ještě máme pocit, jak jsme to těm Američanům natřeli, jak ostrouhali! Ale Amerika se kvůli absenci radaru v Brdech nezboří - zásadní význam má tohle rozhodnutí hlavně pro nás a pro Vladimira Putina.

eTony 25.5.2007 8:19

Re: ???

a jak víte, že 50 % voličů ODS je proti ? To si netroufnu na to pomyslet, natož to tvrdit .....