22.5.2024 | Svátek má Emil


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Agent 25.5.2007 10:27

Re: Skálo, chce snad on cizí vojska v ČR nebo je chcete Vy?

Ten, kdo odmítá jakékoliv vojáky a všude - hlavně aby se nerozlobil strýček Putin a spol.:-)

Ske/pticus Ma/xim/us 25.5.2007 10:25

veverko, chroustejte oříšky a nepleťte se do politických diskuzí

Všiml jste si, že význam slov se časem mění? Ostatně bolševik je především komunista leninského a stalinského typu, který nepřipouští diskuzi a přímou demokracii a klidně i násilím prosazuje svou víru. Nu a to jsou přesně naši přebarvení komouši z ODS apod.

Blabol 25.5.2007 10:24

Re: Blábole a předtím nám klid a rozkvět zajistil SSSR a Vaše rodná strana, viďte?

Já nikdy v žádné straně nebyl (věřte či ne), ale Vaše vyjadřování a myšlení Vás řadí k rudému kmeni. Stranickou knížku máte ještě schovanou?

Agent 25.5.2007 10:22

Re: Česká veřejnost chce být klamána

Jen poznámka: proč civilisti v Iráku necinkají klíčema? Proč mají zbraně? A proč ty zbraně používají proti sobě navzájem?;-(

BuBu 25.5.2007 10:21

Re: Re: Re: Re: Dost dobře nechápu . . .

. . . kde berete tu jistotu svého tvrzení " . . . většina učitelů z VUMLu jsou v ODS ?8-o?

Věřím, že i v ODS by se nějaký učitel mohl najít, protože doba kádrování nových členů již - bohudík- skončila !   . . . ale většina učitelů v ODS . . . no nevím, nevím . . . ????

A není Vaše tvrzení podloženo pouze tím . . . že ty učitele důvěrně znáte ? :-/

Dugy 25.5.2007 10:20

Re: Čestmír Hofhanzl drze lže a z kolaborace dělá hrdinství :-(

Souhlas. Kolaboranti ovládli všechny sdělovací prostředky.

Agent 25.5.2007 10:20

Re: Blábole a předtím nám klid a rozkvět zajistil SSSR a Vaše rodná strana, viďte?

A ještě hooooodně před tím Římská říše. ;-) Proč se nechaly ty národy okolo, severně od Dunaje tím tolik ovlinit, proč to křesťanství ... Proč jsme tehdy lezli do (Y) jinému velkému bratrovi? Proč jsme nešli tou svoují cestou, která by mohla být krásná a naše a ...? Proč neleze do (Y) někdo nám? Proč? :-(

S/keptic/us Max/imus 25.5.2007 10:19

Blabole, neblábolte

Spoléhat musíme na sebe a na naší rozumnou zahraniční politiku. Rozhodně není v našem zájmu ohrožovat naší zem kvůli cizím zájmům a dokonce ty cizí zájmy platit. :-/

S/keptic/us Max/im/us 25.5.2007 10:16

Ptáte se proč Rus nechce, aby byla ohrožena bezpečnost Ruska?

8-o

Ske/ptic/us Maxi/mus 25.5.2007 10:13

Skálo, chce snad on cizí vojska v ČR nebo je chcete Vy?

Tak, kdo je pátou kolonou? Ten, kdo odmítá cizí vojáky na svém území? 8-o

c.yvok 25.5.2007 10:10

Česká veřejnost chce být klamána

Noviny 24hodin uvedly že USA v nejbližších dnech otestují na základnách v Kalifornii a na Aljašce protiraketovou obranu.Test takzvaného deštníku se uskuteční v době kdy americký kongres zvažuje, že nedá na stavbu dalších základen tolik financí co bylo v plánu. Spojené státy se snaží prosadit vybudování základen PRO navzdory odporu který panuje v ČR a Polsku.

Tož nezbývá nic jiného, než popřát Američanům hodně "úspěchů" při testu a aby nikdo neodhalil podvod jak minule, kdy ne radar, ale silný vysílač a navíc systém GPS se zapojil do navádění antiraket. Ale tato skutečnost je dostatečně známá, tak doufám že je již trvalou součástí podobných "testů". Těžko ale při "ostrém" použití při napadení bude nosič vybaven podobnou "pomůckou", takže je jasné že nakonec NMD selže.

Pokud si někdo myslí, že směrem na západ je vše ve zlatě a směrem na východ jsou agresivní divoši, a nebo podle politického přesvědčení rudí marxisti, nebo se chovají podle toho, kam vane právě kremelský vítr, tak se plete. Je to účelová manipulace médii u nás v čase "za pět minut dvanáct". Kořeny manipulací je nutno hledat v blížícím se období které bude provázeno protesty veřejnosti a zatajování průzkumů mínění nás ještě čeká. Tak se nedejte mást informacemi o Iránských přípravách na válku, korejskou hitech raketovou technikou atd. Stačí jen fakt, že Irán už několik století nevedl žádnou útočnou válku, bránil se pouze proti napadení z Iráku, který se v té době přítelíčkoval s USA. Klíčem ke všemu je ropa v arabském zálivu. A jsou to právě USA které vedou neomezenou válku proti civilistům v Iráku. Nálepkování odpůrců základen "užitečnými idioty" nebo pátou kolonou je v dnešním stavu informovanosti k smíchu.... Ale česká veřejnost chce být klamána

Agent 25.5.2007 10:09

Re: Kam to zase lezeme ?

Nebydlíš náhodou (ale opravdu čistě náhodou) v Karlových Varech, nebo aspoň v jeho okolí? ;-P Jakou má motivaci dát ruský podnikatel v ČR mnoha miliónový sponzorský příspěvek na celostránkovou reklamu v denících občanskému sdružení proti podpoře radarové základny USA? :-/

Ske/ptic/us Maxi/mus 25.5.2007 10:08

Blábole a předtím nám klid a rozkvět zajistil SSSR a Vaše rodná strana, viďte?

Prostě bezpáteřní ustrašení komouši jako Vy svůj způsob myšlení nezapřou, nedokáží stát zpříma a musí se krčit za zády Velkého bratra.

Lanc 25.5.2007 10:07

Lidé, diskuze o čem?

Teď jsem proletěl celou tu diskuzi a jen jsem si potvrdil smutnou skutečnost - lidé jsou bohužel nepoučitelní (omlouvám se předem těm, kterých se to dotkne). Shrnu svůj dojem: Nadávejme si dál, osočujme, ponižujme - přece jen JÁ vím "o čem to je" (toto spojení nemám rád, ale momentálně mně nic jiného nenapadlo) - a vůbec - stejně na tu diskuzi nikdo nebude brát ohled, a není určena k ničemu jinému, než k tomu, abych si ulevil.

Ulevilo se vám?

Kdyby jste si mně taky chtěli nějak zařadit, aby jste měli čeho se chytnout: jsem tzv. příslušníkem národnostní menšiny, byl jsem členem KSČ, jsem nevěřící (myslím tím, že sám sebe neřadím k žádné církvi), volil jsem zelené a nejsem si jist koho volit příště - stačí? Jde vám o tohle, nebo o radar?

Ladík53 25.5.2007 10:06

autor to popletl.

Pan Hofhanzl to popletl. Nejdřív přece nebyla naše zbabělost! Nejdřív byla mobilizace a snaha se bránit. Až když bylo jasné, že Francie a Anglie nesplní své závazky (po podpisu Mnichova), tak následovalo to další. Beneš se velmi těžko rozhodoval a z tohoto rozhodnutí měl trauma na celý zbytek života. Nevím jestli to víte, ale přesně předpověděl jak válečný a poválečný vývoj dopadne, včetně nástupu komunistů k moci, ale to je jiná kapitola.

Sk/eptic/us Max/im/us 25.5.2007 10:05

Čestmír Hofhanzl drze lže a z kolaborace dělá hrdinství :-(

Hanba mu. :-/

Dugy 25.5.2007 10:02

Re: Re: Re: Neplete . . .

Většina bývalých učitelů z VUMLu je v ODS, ale je  vidět, že asi moc nesledujete sdělovací prostředky. O US internačních táborech a tajných věznicích se informuje docela hodně. Samozřejmě ne v našem protektorátním tisku a televizi.

Ludva 25.5.2007 10:01

Re: Re: Re: Autor má pochopitelně pravdu.

Možná radar ochrání USA proti několika teroristickým raketám. Ale neochrání nás proti ruským raketám namířeným proti radaru. Vyvoláváte další studenou válku pánové.

MV 25.5.2007 10:01

Re: Čestmíre Hofhanzle, vy máte prostě pravdu!

R^R^R^

SAPI 25.5.2007 9:57

Re: Re: Ztráta paměti

Kdybyste alespoň trochu rozuměl obsahu těchto slov, nespácháte takový slovní zvratek. Mohu hádat? Vychováván ve škole i doma k internacionalismu, že?

Skála 25.5.2007 9:56

Re: Re: Autor má pochopitelně pravdu.

 Radar není o agresi, ale o preventivní ochraně, a to časově nejbližší a pro nás nejlevnější. Také není nic adekvátního v technice, co by systém nahradilo. Radar u nás by byl jen začleněn do stávajícího systému. Čekat, až se EU domluví v souhlasu se systémem v rámci NATO je nebezpečné z časového hlediska

 Minule zde byl článek o tom, jaký je nerozum odmítat obranu proti zbrani. A souhlasím s tím, že odmítnutí radarového systému by bylo první odmítnutí obrany proti zbrani. Ne odmítnutí jednoho z možných druhů ochrany, ale odmítnutí jakékoliv obrany proti možnému raketovému útoku raket dlouhého doletu.

Ludva 25.5.2007 9:53

Kam to zase lezeme ?

Vylézt z ruské (Y) a hned se cpát do americké, jak příznačné pro český národ a jeho představitele v čele s ODS.

Blabol 25.5.2007 9:51

Re: PRINCIPIÁLNÍ NE RADARU a ZÁKLADNĚ. Jejich propagace je totiž právě dobře zakuklenou protiamerickou, totalitární, bolševickou politikou !!!

Vy máte svoje názory, ale fakta jsou na naší straně. Smiřte se s faktem, že umístění radaru na našem území je v našem zájmu. Nemůžeme přece spoléhat na OSN, EU, NATO. Vycházeje z historických zkušeností, musíte uznat, že jen USA jsou schopny a ochotny nás bránit  proti nepřátelům (vnějším i vnitřním).

Jura 25.5.2007 9:50

Re: Re: Re: Re: Jsou USA ještě svobodné ?

Agent Orange, ....

BuBu 25.5.2007 9:49

Re: Re: Neplete . . .

. . . je to pouze bývalý učitel z VUMLu ! :-D

Jura 25.5.2007 9:49

Re: Re: Re: Souhlasím s autorem

USA cvičil Taliban. USA dodával ZHN do Iráku, USA všude na světě podprují loajální diktatury sloužící jeho zájmům,....

Jura 25.5.2007 9:45

Re: Re: He?

Většina by byla proti stejně jako dnes.

F2 25.5.2007 9:43

Dobré, ale

raději nebudu číst komentáře kvičících rudochů

Skála 25.5.2007 9:42

Re: PRINCIPIÁLNÍ NE RADARU a ZÁKLADNĚ. Jejich propagace je totiž právě dobře zakuklenou protiamerickou, totalitární, bolševickou politikou !!!

 Spoléháte na to, že jednou napsané slovo může být i jindy použito jako publikovatelný fakt, ačkoliv nemusí být vůbec pravdivé. Mistrovství takových propagandistů lze lehce překonat rozumem. Čím víc ale podobných lží napíšete, tím víc se můžete dovolávat veřejného mínění, které jste sám stvořil.

 Jak jsem už dřív zde napsal: Jste "pátá kolona" v republice"! Máte v úmyslu nebezpečně poškodit stát v jeho obranyschopnosti!

Lanc 25.5.2007 9:38

Re: Autor má pochopitelně pravdu.

Proč stále nedokážeme diskutovat tak, že nasloucháme i jiným argumentům - proč názory, které odporují našemu pohledu na věc, na svět - šmahem označujeme za propagandu a chceme ji zakázat. Pak už jen záleží na tom, kdo s koho - která "propaganda" v určité době získá navrch a zakáže lidem myslet jinak. Zatím nevidím "světlo nakonci tunelu" a obávám se, že to bude trvat ještě hodně dlouho, než se lidé přestanou dělit na nás a ty druhé (podle národnosti, rasy, náboženství atd. atd..).

K radaru - zatím jsem neslyšel žádné argumenty, které by mne jednoznačně přesvědčily o vhodnosti postupu administrativy USA (jen v jednom rozhovoru s americkým velitelem - jméno si nepamatuji, uváděl tento věcné argumenty a ne jen "kecy" - bylo by třeba ale o nich dikutovat - položit na stůl i argumenty proti). Nedivím se lidem, že pokud se je přesvědčuje způsobem: nemáte paměť, proti jsou jen omezenci, zaprodanci Ruska, komuistů případně muslimů (vše se hodí), že jsou proti (jen proto, že se cítí podceňování, že "ti nahoře" si to stejně udělají po svém, že si na tom někdo potřebuje namastit kapsu atd. atd.).

Já se obávám, že každý další krok ve zbrojení vyvolává tzv. "adekvátní" reakci. USA (a další) se cítí ohrožení Iránem, Ruskem.... a staví protiraketovou obranu. Irán se cítí ohrožen USA a snaží se získat atomovou zbraň, aby se mohl bránit. Čínu ohrožuje Vietnam? ... Jak z toho ven? Nevím. Obávám se, že není úniku a myslím si, že na vině je snaha každého z nás - lidí - o zvýšení své životní úrovně - pod kterou bohužel většina stále vidí majetek a stále nemá dost - i války přinášejí ZISK ... (utrpení jen "těm druhým")