16.5.2024 | Svátek má Přemysl


Diskuse k článku

PRÁVO: Jak zničit rodinu? Snadno a rychle!

Případ z Nýrska je přímo ukázkou státní „sociální“ mašinérie, na jejímž konci je zničená rodina a zmařený život.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
B. Rybák 1.2.2015 13:47

Odvěká touha levice se naplnila!

Náhrada rodičů "otcovským", děti "kvalitně" odborně i politicky vychovávajícím STÁTEM je snem levice přinejmenším od dob J.J.Rousseaua. Nikdy v minulosti, tedy ani za bolševizmu, nacismu, fašismu..nebyla levice tak blízko jeho naplnění jako nyní, v době stále sílící politicko-korektní inkvizice!

Musíme pochopitelně intenzivně bojovat proti tak otřesným případům zneužití této moci, jako je ten o němž se píše v tomto článku. Ten boj jsme ale v podstatě prohráli, když jsme nechali ODS osamocenou v záplavě EU-Hujerů, kteří ji zahnali do defenzivy a nakonec protizákonně zničili! Nepřítel už je dávno za našimi branami!

Z článku advokátky paní D. Kovářové (NP 30.1.2015), z odstavce nazvaného "U nás je dobojováno" vyjímám:

"A od počátku loňského roku (2013) máme nový občanský zákoník, který výslovně zakotvil řadu dříve neznámých dětských práv... podle jehož § 875 mají rodiče povinnost před každým rozhodnutím, které se dotýká zájmu dítěte, se potomka dotázat na názor a sdělenému věnovat patřičnou pozornost...

Zajisté můžeme kritizovat Norsko za přísnost, vyzývat české i cizí politiky k odstoupení a divit se mravům jiných zemí, v nichž děti rozmazlují, adorují, prodávají nebo kamenují. Řečeno s klasikem – je to však to jediné, co nám zbývá. Právní úpravu podobnou Norsku už jsme totiž přijali!"

B. Rudolf 1.2.2015 12:44

Re: Viníkem je neuvěřitelná blbost

Opravdu bych byl rád, kdyby moje úvahy byly chápány pouze jako úvahy a nikoliv jako podložené obvinění.

Na druhou stranu, informaci o tom, že problémy se poprvé objevily po nástupu dítěte do školky, považuji za důležitou. Může to být náhoda, ale také nemusí.

K. Vyšata 1.2.2015 12:07

Potíž je asi v tom, že naše školy

chrlí obrovské množství "humanitních" expertů s narvanou hlavou zákony a poučkami bez životních zkušeností. Proderou se na místa odkud můžou ovlivňovat a usměrňovat životy jiných podle suchých zákonů a předpisů bez sebemenšího pocitu odpovědnosti a citu. Dostane-li se na takové místo člověk s trochou rozumu, časem snad pochopí že se jedná o složitý vztahový a citový soubor mezi dospělými a dětmi. Vyjímkou jsou fanatické osoby, a že jich není zrovna málo mezi námi, kteří věří ve svém šíření dobra až do tragických následků. I když bych mohl být nařčen z diskriminace, sociální pracovnice, psycholožka nebo policista/stka by neměl/la být rozvedená/ný, bezdětná/ný a s vyšetřením psychologa, průběžně nejmíň jednou ročně přeškolováním.

Z. Baldova 1.2.2015 11:59

J. Fleiszner

Dame na hlavu pana komoriho

V. Kraus 1.2.2015 11:59

Stanisko Asociace klinických logopedů ČR

k probíhající medializaci případu poskytování logopedické péče za přímou platbu a oznámení o podezření z pohlavního zneužívání na otce šestileté dcery „logopedkou“ v Klatovech. Tento případ s tragickým koncem pro otce dvou malých dětí byl v posledních dnech silně medializován i rozsáhle diskutován.AKL ČR se zcela distancuje od odborné činnosti paní Mgr.D.B. a sděluje, že nejde o logopedku ve smyslu, jak tuto profesi chápe laická i odborná veřejnost, ale o speciální pedagožku, která nemá žádné zákonné oprávnění k poskytování služby, na jejímž základě se s rodinou seznámila a následně pak podala na otce oznámení o pohlavním zneužívání jeho šestileté dcery.

Asociace klinických logopedů ČR žádným způsobem nechce a ani nemůže hodnotit oprávněnost nebo neoprávněnost tohoto oznámení, byť skončilo nečekaně tragickou smrtí otce dvou malých dětí.

Asociace klinických logopedů ČR prostřednictvím svého právního zástupce na paní Mgr.D.B. podává • trestní oznámení příslušnému státnímu zastupitelství, pro podezření z trestného činu neoprávněného podnikání podle § 251 trestního zákoníku.

Dále podáváme • oznámení příslušnému krajskému úřadu pro podezření ze správního deliktu dle § 114 odstavec 1 písmeno a) zákona č. 372/2011 Sb. o zdravotních službách. Tohoto správního deliktu se dopouští ten, kdo poskytuje zdravotní služby bez oprávnění. Podle § 114 odstavec 2 písmeno a) téhož zákona lze za toto jednání uložit pokutu do 1 000 000 Kč.

PaedDr. Eva Škodová předsedkyně Asociace klinických logopedů ČR

J. Anděl 1.2.2015 11:26

Re: Jak se "logopedka" jmenuje?

Místo modlitby, kterou lze dneska ostatně špatně chápat, stačí víra v dobrý průběh osudu.

Někdo tomu říká pozitivní myšlení, akorát že to už bohužel získalo trochu negativní konotaci kvůli přesluníčkování některých těch, co to často používají.

J. Anděl 1.2.2015 11:14

Re: Jak se "logopedka" jmenuje?

To ničemu nepomůže.

Je prostě potřeba volit strany, které neslibují vyřešit státem všechno za nás, v osobním životě si dávat bacha na lidi s mocí a modlit se.

Ublížit ženě, o které víte jen pár hlášek z internetu, přinese jen zlo, které se vám vrátí. V zásadě je to to samé, jako sebrat někomu dítě na základě pár hlášek. I když to vypadá jako oko za oko, tak skutečný viník se směje a požírá oběti, ber kde ber.

B. Rudolf 1.2.2015 11:12

Re: Viníkem je neuvěřitelná blbost

Existují formálně "korektně" provedené justiční vraždy. Úřady se zcela jistě chyby dopustily. Podstatou této chyb je podle mne hloupost a předsudečná zaujatost. Jestli je tato chyba postižitelná zákonem, ba dokonce, jestli je vůbec správné tuto chybu zákonem postihnout, to nevím. Ale o tom, že se chyby dopustily, mnoho pochybností nemám.

J. Anděl 1.2.2015 11:06

Re: Myslím, že bezdůvodné odebírání dětí

Lynčování kohokoliv je špatné.

I věřím, že jednala dle svého nejlepšího vědomí.

B. Rudolf 1.2.2015 11:06

Re: Viníkem je neuvěřitelná blbost

Nerozumíme si. Byl bych velmi nerad, kdyby má alternativní vysvětlení toho, co se mohlo stát, byla chápána jako obvinění dalších dokonce konkrétních osob. Nerad bych spouštěl hony na další lidi. Myslím, že mrtvých už tady bylo dost.

J. Anděl 1.2.2015 10:54

Re: Paní "logopedka"

No právě. Pokud se všichni chovají normálně. Lidé se nechovají normálně. Dokonce ani úředníci, kteří by měli být vybraní z těch lépe se kontrolujících a racionálnějších, natož pak celá populace.

A úřady to v rámci iluze spravedlnosti a obecného Dobra z podstaty věci nedokážou vidět. Vůbec lidé, založení či vychovaní více v duchu racionality, to nechápou. Tím ale škodí, tím zde tak oblíbeným prosazováním dobra.

Dokážou to vidět takoví ti Hrabalové nebo Dostojevští a mnozí další (treba Betty McDonnaldová, abych zmínil i dámu). Lidi jsou cvoci. Cvoci, kteří mohou mít a mají děti, z nichž vyroste další generace cvoků.

S tou iracionalitou si potenciálně má šanci poradit nějaké náboženství, pokud ji zrovna nechce utopit v inkvizičních procesech nebo kamenování. Když už nemáme na to, pak je snad lepší alespoň sřli.

P. Boublíková 1.2.2015 10:44

Re: Viníkem je neuvěřitelná blbost

V prvním a třetím odstavci si hrubě odporujete.

Znovu opakuji, ze nevim, jestli úřady udělaly chybu - formálně byl již postup prošetřen, pochybení neshledano /článek vyšel na idnes/, ale samozřejmé to muže byt jen alibidmus a vzájemné kryti.

Co se mne jeví jako jistota je, ze jako nezodpovedni pitomci se zachovali oba rodiče.

B. Rudolf 1.2.2015 10:37

Re: Viníkem je neuvěřitelná blbost

Rozmáznout toto hloupé a nebezpečné jednání "orgánů" na internetu nejenže nebyla chyba, ale byla to přirozená reakce na "neúmyslné zabití", kterého se "orgány" dopustily, ale především to byla povinnost varovat před podobným jednáním "orgánů" do budoucna.

Myslím, že jsem popsal poměrně,  jak "orgány" měly reagovat. A moc bych si přál, aby v tomto směru došlo k nějakému posunu.

Podezření na týrání nebo zneužívání dítěte je velice vážná věc, neměla by být zametána pod koberec, ale k podezření by se mělo přistupovat jako k obtížné situaci, kdy hlavní zásadou by mělo být nenapáchat vážné (a často zbytečné) škody. Nepoškodit a nerozvrátit rodinu, pokud je toto podezření liché. Problém může být i v tom, že sociálka neskládá žádný slib analogický Hippokratově přísaze.

Š. Hašek 1.2.2015 10:34

Re: Kdy už to přestane? Obecně.

Obecně.

Ale novináři by neměli o čem psát, politice druhé jakostní třídy o čem mluvit, kdyby se bral v potaz jen rozsudek. Rozsudek. Protože presumpce neviny (a jiné) jest základem výkonu práva ve slušných státech.

Nikoliv "dle vyjádření .......", bylo podáno obvinění (s plným jménem, povolání, stranická příslušnost, s kým dotyčný telefonoval na minulého Silvestra) ......, a dokola, každý druhý den nová "kausa" na titulní stránce. Lumpárna!

To jsem měl na mysli.

P. Boublíková 1.2.2015 10:32

Re: Viníkem je neuvěřitelná blbost

Hm, tak já jsem si vědoma toho, ze kolem celého případu dost fabuluji - a také toho, ze vlastně nic nevím - ale k zavlečeni další osoby do děje jsem se zatím nedostala :-)

P. Boublíková 1.2.2015 10:27

Re: Viníkem je neuvěřitelná blbost

U te paní Jungove, která byla schopna vše okamžité rozmazat po internetu /a buhvi, jestli otce děti nemá tedy na svědomí ona/ bych si nebyla jista vůbec ničím. Ani tím, jestli je ji známa souvislost mezi zamlklosti dítěte a možnosti sexuálního zneužívání - zatím se chovala, jako kdyby o tom nic nevedela. Z toho nic dalšího nevyplývá...

Co se tyká poškozeni dalších dětí: samozřejmé to bude tak, jak pisete - teď si da každý majzla, aby pokud možno nic neviděl, neslyšel, včetně 'orgánů', neboť organi v žádném případe nechtějí dopadnout jako paní Bezdekova, která musela dostat policejní ochranu. A zase nám přibude tyranych a zabitých děti.

Viníka situace vsak v tomto případe vidím zcela jednoznačně paní Jungovou, která cely případ rozmazla - nebyt toho, nevedeli bychom vubec, ze se nejake odebrani stalo /jedno z peti tisic rocne/. Organi byli diskrétní.

B. Rudolf 1.2.2015 10:26

Re: Viníkem je neuvěřitelná blbost

A jak si představujete, že matka dítě zneužívala? To byla řečnická otázka, nepovažuji za vhodné to zde rozebírat. Jenom podotýkám, že rozhovor "psycholožky" s dcerou nic takového ani nenaznačoval.

Za nejpravděpodobnější vysvětlení považuji to, že se dcera ve školce setkala s nějakou šílenou krávou. A, pokud si tato kráva na ní vybíjela svoji "lásku" (nikoliv sexuální ale spíše mateřskou), pak mohlo dceři začít vadit i docela nevinné lechtání.

Ale je zde i další zcela přirozené vysvětlení. Že děvče se ve školce setkalo s šílenou krávou, která ji týrala psycxhicky svojí umanutou bigotností a nucením přizpůsobit se nějaké idiocii. Děvče si pak mohlo na lechtání otce snadno vypěstovat alergii, protože to pro ně byl naprosto jednoznačný a hmatatelný důkaz toho, že otec vůbec nic netuší o tom, jaká traumata děvče ve školce prožívá.

Ale zcela jistě existují i jiná věrohodná vysvětlení, takže netvrdím, že mám jistotu, že na vině byl někdo ze školky.

J. Fleiszner 1.2.2015 10:06

Magor "logopedka"

Kdybych zjistil, že se logopedka baví s mým dítětem o tom, jak tvrdý a velká mám "ocásek" tak na ní okamžitě volám policii!

B. Rudolf 1.2.2015 10:04

Re: Viníkem je neuvěřitelná blbost

Vysvětlím tedy, proč je podle mne nad slunce jasnější, že matka dítě nezneužívala a ani o této možnosti nic netušila.

Matka své dítě sama přivedla ke speciální psycholožce s tím, že dítě mělo před časem vážné problémy se začleněním ve školce a že má obavy, aby se to nezopakovalo při nástupu na základní školu. Pokud by své dítě zneužívala, nepověřila by neznámé lidi, aby se pokusili zjistit příčinu jeho problémů.

Uvědomujete si vůbec, jak tato reakce "orgánů" pravděpodobně poškodila všechny týrané a zneužívané děti? Obávám se, že každá matka, která bude mít podezření, že otec dítěte mu ubližuje, se od teď bude snažit tuto situaci  přehlížet, protože jinak jí hrozí (možná bezdůvodné) odebrání dětí!

J. Fleiszner 1.2.2015 10:01

Jak se "logopedka" jmenuje?

Život otce už se nikomu nepodaří vrátit, ale neškodilo by zveřejnit jméno paní, která vše zavinila. Jestli ho někdo znáte, tak ho sem prosím napište.

J. Anděl 1.2.2015 9:58

Re: Paní "logopedka"

Aha, omlouvám se, to mi uniklo, že šla až do takových detailů. To je samozřejmě drsné.

Ale i tak, nevím, používáte Facebook a máte v přátelích více lidí a i mladších? Míra detailů z života lidí, které skoro nebo vůbec neznám, mě tam že začátku překvapovala, teď však už ne. Sice souhlasím, že to je divné. Ale ne neobvyklé a zda se mi to i pochopitelné.

Pro kalibraci slova pochopitelné ještě uvedu, že mi připadá pochopitelné i to, že někteří lidé pijí hodně alkoholu, jsou závislí na nějakých drogách, nebo jsou násilní.

Natož pak to, že nemajíce zpovědníka jiného typu, udělají si ho z internetu.

M. Luttyová 1.2.2015 9:57

Re: od zdi ke zdi

Paní Boublíková, vy byste týden po tom, co Vám obviní manžela ze zneužívání dětí, ty děti Vám odeberou a manžel se Vám oběsí, Vy byste opravdu byla schopna přemýšlet o tom, že budete žádat odškodnění? To jste opravdu borec baba. Já bych nejspíš byla na prášcích, a to doufám, že ne někde na psychiatrii.

P. Boublíková 1.2.2015 9:54

Re: Viníkem je neuvěřitelná blbost

To by fungovalo v případě, že zneuzivatelkou není matka :-)

Já se ve standardních postupech nevyznam, ale myslím si, ze existuje předpis, kterého se orgáni drželi.

Trochu odbočím - kdysi dávno /tak 80-81/ se můj bývaly přítel dostal mezi podezrele ze sadistické vraždy v Brně, Yvona Matlova se ta chudera jmenovala, jestli někomu něco to jméno říká. Z vlastni zkušenosti tedy vim, jak se člověk v takové situaci chová: snaží se sehnat alibi. To je normální reakce.

B. Rudolf 1.2.2015 9:29

Viníkem je neuvěřitelná blbost

Viníkem je neuvěřitelná blbost zodpovědných "orgánů":

http://klatovsky.denik.cz/zpravy_region/jsem-oznacovana-za-vraha-udelala-bych-to-ale-znovu-20150129.html

Z  popisu příběhu je nad slunce jasnější, že, i kdyby v rodině docházelo k sexuálnímu obtěžování (příběh má ale nejméně stejně pravděpodobná i jiná vysvětlení), pak to matka vůbec netušila.

To znamená, že měla být jako první informována o tomto podezření a dítě mělo být svěřeno do její péči s tím, že, dokud se situace nevyjasní, bude omezen kontakt dítěte s jeho otcem. Tato situace měla být slušně !!! vysvětlena i otci tak, aby pochopil, že existuje podezření, které je nutné prošetřit, a že jeho manželka nenese na vzniku tohoto podezření žádnou vinu.

B. Rudolf 1.2.2015 8:46

Re: Myslím, že bezdůvodné odebírání dětí

Pokud skutečně mělo děvčátko trauma (nebo jen problémy) při komunikaci s neznámými dospělými ženami, pak by si měla paní speciální pedagožka uvědomit, že se jí děvčátko nejspíš snažilo "vyhovět" a tak se jí co nejrychleji zbavit. Proto měla být ve svých závěrech opatrnější.

P. Boublíková 1.2.2015 8:33

Re: Myslím, že bezdůvodné odebírání dětí

Ten odkaz jsem dávala sama níže.

Ano, v případu je mnoho nejasnosti, každopádně otec měl poměrně jednoduchou možnost nařčení buď vyvrátit nebo alespoň situaci hodně zvrátit ve svůj prospěch, kdyby vysetreni bylo negativní. Skutečně existuje i možnost, že dítě zneužil/žíval někdo jiný.

No ale hlavně si myslím, ze k lynčování Bezděkove není vůbec žádný důvod a fascinuje mě, jakou sílu má mediální manipulace.

B. Rudolf 1.2.2015 8:02

Re: Myslím, že bezdůvodné odebírání dětí

Nepopisujete události přesně. Ude je vyjádření paní, která spustila tu "akci":

http://klatovsky.denik.cz/zpravy_region/jsem-oznacovana-za-vraha-udelala-bych-to-ale-znovu-20150129.html

Z něho vůbec neplyne, že otec nutně musel být deviant, a ani to, že porucha chování (děvče odmítalo komunikaci s neznámými dospělými ženami!) souvisela s tím, že ji otec lechtal způsobem, který se jí nelíbil. Váš výklad je jeden z možných, ale zdaleka ne nutných.

P. Boublíková 1.2.2015 5:50

Re: Myslím, že bezdůvodné odebírání dětí

Tak proč se podezřelý nenechal vyšetřit a místo toho si hodil mašli? Mohl sám iniciativně zamířit na sexuologii a nečekat na nařízení policie, už to by mu hodně pomohlo.

Místo, aby rodiče po odebrání děti něco smysluplného dělali, matka se o všem rozepise na internetu, včetně uvedeni jmen zúčastněných, zveřejní podezření na pedofilii, a otec se pak oběsí. Presto, ze je na nem materialne zavisla cela rodina. No, nevím.

Jinak jak jsem psala níže, osobou, která spustila úřední mašinérii, není logopedka, nýbrž speciální pedagožka. Údajně se zabývá léčením poruch učení a holčička k ni docházela, protože odmítala komunikovat s dospělými, včetně učitelek ve školce. Za takových okolností by dg. zneužívání napadla i neštudovanýho a divím se, že podezření neměla i matka /na někoho, s kým dítě přišlo do kontaktu/.

J. Kanioková 1.2.2015 0:59

Přesně..

Budou se držet - zatloukat, zatloukat, zatloukat..

M. Prokop 1.2.2015 0:22

Re: Před chvílí jsem v TV viděl reportáž,

Tak tedy doufejme v nezaujaté došetření. Oudy státu obvykle mívají trochu (dost) protekci.