7.5.2024 | Svátek má Stanislav


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Alergik 17.12.2009 16:17

Asi tak

A co když je to naopak. Firmy si hlídají co se vymyslí a pak na to připraví výrobek... Řekl bych, že pravda je tak někde uprostřed;-)

Schumacher 17.12.2009 15:17

Souhlas. Až na ten chlast.

Rakušáci můžou mít  nějakou rozumnou hranici pro jedno pivo nenbo skleničku vína. Jsou pohodoví a ukáznění a skleničce alkoholu dovedou  přizpůsobit své chování. Na rozdíl od  frustrovaných, agresívních a nesvéprávných severních sousedů s lokajskou náturou. Těm nelze nechat žádnou volnost, ale všechno jim natvrdo nadekretovat a stát nad nimi s klackem. Protože jak nejsou bráni nakrátko u huby tak se chovají jak utržení z řetězu.

Honza42 17.12.2009 15:20

Re: Souhlas. Až na ten chlast.

Evidentně těžkej deprivant. To nemáte v Rakousku psychiatry??

Schumacher 17.12.2009 15:27

Vy nejezdíte v Česku ?

Nebo patříte k tamním psychopatům  za volantem ?

Honza42 17.12.2009 15:55

Re: Vy nejezdíte v Česku ?

Po Česku jezdím a setkávám se víceméně s ohleduplnými řidiči. Jenže realita se dneska vytváří v mediiích. Co se pořád melduje kolem dokola, to je pravda. Tak ji věřte.

Seberte Němcům dálnice a nechte je jezdit přes města po okreskách v našich autech a budou mít nehodovost stejnou nebo větší než my.

Schumacher 17.12.2009 16:27

Jo, tohle je už normální řeč.

Nehody budou vždycky, lidé nejsou stroje. Byly by i kdyby byli stroje, protože ani stroj není neporuchový. Jenže chyba je jedno a agresivita a ignorance je druhé. Vyberte si frekventovanou trasu, nejlépe směr Praha - někam, dodržujte předpisy a počitejte prasící řidiče. Lepení se na kufr v devadesátce na devadesátce, nebezpečné předjíždění, přes plnou čáru, bez blinkrů, předjíždění  o pár míst v souvislé koloně táhnoucí se až na obzor.... K Němcům -  nejsou o moc lepší než zdejší, ale jen víc vycepovaní. Někteří tu řádí jak utržení z řetězu, ale doma dodržují ordnunk, protože nedodržení by je přišlo dost draho. Silnice není závodní dráha. Slouží k přesunu z bodu A do bodu B. Má na ní být pořádek, kázeň a bezpečno. Nad tím má dbát policie a k pořádku donucovat ty, jimž není shůry dáno.

Venca 17.12.2009 18:13

Re: Jo, tohle je už normální řeč.

Pres Nemecko jsem jel nekolikrat a pokazde jsem zazil ze policajti zastavovali ridice jezdici nebezpecne. V Cechach jsem toto jeste nevidel vyjma mereni rychlosti na rovnem useku nove opravene silnice. Problem je v policii, ze neumi delat svoji praci.

Jenda 17.12.2009 15:25

Re: Souhlas. Až na ten chlast.

A proto pohodovi a ukazneni rakusaci blokuji hranice ...

Schumacher 17.12.2009 15:32

Re: Souhlas. Až na ten chlast.

Lepší pár trotlů opruzujících na hranicích než barbarská horda za volantem. Jenže o těch trotlech jsou palcové titulky, kdežto chování barbarské hordy je bráno za normu.

Schumacher 17.12.2009 16:01

A co naleznete za těmi hranicemi ?

Křak v příkopech, sádrové trpaslíky, "Neue Mädchen".....

cipísek 17.12.2009 18:02

Re: Souhlas. Až na ten chlast.

Kdybyste byl sedlák,neměl v zimě až tak do čeho píchnout a navíc Vám účast platili (traktor je navíc),tak byste blokovat nešel ?Všimněte si,že od jara do podzimu se obvykle neblokuje,to by tam přišlo jen pár trotlů.Ostatně,ono by se ani blokovat nemuselo,kdyby to nepodporoval někdo "shora"-osobně jsem v roce 1990 viděl,jak místní policie zaháněla kousek za přechodem Neunagelberg místní i s traktory do škarp,aby silnice zůstala průjezdná.To jen tak.

meyla 17.12.2009 15:37

Re: Souhlas. Až na ten chlast.

Ano, také souhlasím, že např. pan Joerg Haider byl pohodový a ukázněný a po skleničce alkoholu dovedl přizpůsobit své chování. Na rozdíl od  frustrovaných, agresívních a nesvéprávných severních sousedů s lokajskou náturou. Už slyšíte, pane Schumachere, jak zníte trapně?

Schumacher 17.12.2009 15:57

Á, další typický obyvatel kotlinky.

Stavící vybranou výjimku na jedné straně proti pravidlu na druhé straně. 

vita 17.12.2009 19:11

Re: Á, další typický obyvatel kotlinky.

že jsou rakušáci zamindrákovaní burani, to víme, nemusíš nám to dokazovat

FREEMAN 17.12.2009 15:51

Re: Souhlas. Až na ten chlast.

A babička byla felká sokolófna, viď, kreténe.

Schumacher 17.12.2009 15:59

Re: Souhlas. Až na ten chlast.

Další agresívní frustrát ?

Alergik 17.12.2009 16:12

Re: Souhlas. Až na ten chlast.

No já toho najezdil a najezdím dost Jak v ČR tak i na jihu ;-). Takže po vlně frajerů a namyšlenců se lidé pomalu sžili s novými auty a situaci na silnicích se výrazně lepší. A nevidím výrazný rozdíl (kromě kvality silnic) mezi řidiči tam a tady. Většina v pohodě a sem tam blbec ;-D

Kde jsem zažil velký rozdíl byl sever Evropy = Švédsko a Norsko. Ale to se nedá srovnat.... Snad se k tomu taky dostanem;-) (i vy v Rakousku)

Schumacher 17.12.2009 17:01

i vy v akousku....

Ich bin eine Tchechische Volksgenosse ;-D   Třebaže v některých situacích, například na silnici,  jsa převychováván britofilní manželkou, cítím se jako imigrant. . Na druhé straně s vědomím toho co jede za námi a kolem nás, od té doby co se mi jeden doveda podíval do kufru,  popoháněný ke splynutí s davem a tudíž k páchání přestupků. Protože britská kázeň či italská velkorysost nemají na našich silnicích místa. Jsem flegmatik, ale dát mé milované, která v našem silničním provozu zapomíná na obdiv k Impériu a probouzí se v ní sicilská krev,  do rukou tarasnici, byly by pankejty byly plné ohořelých vraků.

Selim 17.12.2009 15:14

Podle statistik

bourá daleko více střízlivých řidičů, než těch podnapilých. Proto by se řidičaky měly odebírat těm střízlivým.

Schumacher 17.12.2009 15:24

Re: Podle statistik

No, u některých řidičů bylo prokázáno, že malé množství alkoholu, tak kolem dvou desetin promile zlepšuje jejich řidičské schopnosti. Alkohol působí jako anxiolytikum. Jsou uvolněnější, pohodovější, mají rychlejší a správnější reakce, jsou ohleduplnější a velkorysejší.  Jenže je problém, že ne všichni. A nerad bych se dočkal toho, že v řidičáku bych kromě "brýle nutné" měl i "0,2 promile nutné" . Nevím jak bych tuhle hladinu přesně udržoval po celou dobu jízdy.

Alergik 17.12.2009 16:15

Re: Podle statistik

:-Djo jo i takhle se dají číst statistiky;-D

Minutus 17.12.2009 16:19

Re: Podle statistik

:-D:-D:-D

Dědek 17.12.2009 14:01

Dreger je v tom nevinně!

Oni totiž vyrábějí přístroje skutečně na světové úrovni. Vtip je v tom že aby bylo měření průkazné musí být každý přístroj v pravidelných lhůtách kalibrován u firmy která vlastní příslušný certifikát a tento papír musí být na požádání předložen přistiženému opilci!

A TO BUDE TEN SPRÁVNEJ KŠEFT. Kalibrace stojí totiž spousu prachů a opakují se tuším každé dva roky!

Schumacher 17.12.2009 15:18

Re: Dreger je v tom nevinně!

Kalibrace je nutná, bez ní to nejde.

Alergik 17.12.2009 16:16

Re: Dreger je v tom nevinně!

Už zakládáte konkurenci?

Dědek 17.12.2009 18:21

Re: Dreger je v tom nevinně!

Já ne! Jsem jenom penzista a neměl bych na to. Ale kdyby měl někdo zájem mohu poskytnout tady.

cipísek 17.12.2009 18:06

Re: Dreger je v tom nevinně!

Dovoluji si poznamenat,že totéž platí i pro radary.Já díky tomu jednou při kontrole vyhrál.

rampepurda 17.12.2009 13:48

jde o úhel pohledu

Je-li statisticky dejme tomu 27% nehod zaviněno opilými řidiči, dá se také říci, že střízliví řidiči zaviní 73% nehod !!! :-))

Mard 17.12.2009 14:24

Re: jde o úhel pohledu

Dokonce poslední dobou je zaviněno až 98% nehod auty s rozsvícenými světly! Je třeba svícení tvrdě trestat!

JF 17.12.2009 14:41

Re: jde o úhel pohledu

Mě nevadí, že mě při každé kontrole nechají policajti "fouknout". Při množství policajtů na silnicích budu mít možnost si fouknout tak 1x za 2 roky a možná méně. V tomhle ohledu je autor článku trošku předposr*nej. To, že vyhrál výběrové řízení (jestli  je to pravda) jeden výrobce nebo konkrétní přístroj mi také nepřipadá zvláštní i když pochybuju, že to výrobce nic nestálo.