7.5.2024 | Svátek má Stanislav


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
MUDr Jiří Kilian 8.10.2008 18:04

Re: ...

Nevím, to jak které. Toto bylo určeno k diskusi, ale ten váš spolek z toho udělal exhibici fanatismu a jeho projevů.

veronika 8.10.2008 13:59

,,,

A nemá teď co dělat na službě, nebo co? Radulka

veronika 8.10.2008 13:59

...

Beruška9 je psycholožka Michaela M.

[*]

[] Re:

22.9.2008 23:17:44

S odpovědí Jitce alespoň trochu přemýšlí, nebo si dává šluka :-D

veronika 8.10.2008 13:57

.....

cizinka1

  • 

[] Re:

22.9.2008 22:29:45

Kouknete na posledni vystup slizkeho kyliana, potrhate se smichem.

veronika 8.10.2008 13:51

----

Vrtulka+ vojta 10/04

[*]

[] Re: demonstrace

22.9.2008 12:56:42

Bell, radši na Psa vůbec nechoď, blila bys taky[:(]

MUDr Jiří Kilian 8.10.2008 15:30

Re: ----

No, nevychované. A také dvou tváří - napřed se představí jako seiosní zájemce o věc a poté na druhého zezadu plicí a ve svém koutku zdvojí svou anonymitu a zapředou hovor slovy, nehodnými slušníého člověka. S tím nic nenaděláte, než to přejít mlčením. Ony budou chvílikvákat a pak je to přestane bavit a budou hledat jiný prostor pro své řádění. Je to takový životní styl, jak se mi podařilo vypozorovat v průběhu dnů. Byl to psychologicky docela zajímavé, poznal jsem přitom princip jejich reakcí na různé podněty, docela mne to zajímalo a díky víceru zpráv o jejich vyjadřování kdevšade, včetně těchto Vaších odkazů, jsem se došel k náhledu, že co jsem měl za podstatu napsaného varování před porody doma není nejspíše jediným důvodem k odmítnutí porodu doma. Davy, masy a kolektivy pravdu neznají, nejsou jí ani hodny, ani potřebny a stějně tak pokoutné spolky. Fanatismus si vždy najde své zázemí a jeho strůjci se v něm rojí a podnikají společné  výpady k vybraným obětem jak zdivočelé včely, jejichž cílem je bodnout co nejvícekrát. Ty včely mají žihadlo, fanatici zbraně. Od slovních není daleko k materiálním. U fanatiček je to principiálně stejné.

Nebezpečí z nich není nějak kvantitativně významné, nicméně je spojeno s pokusnictvím na nevinných, což je principiálně špatné. Možná bude přijata změna právních norem ve věci právní subjektivity a nasciturus bude pojímán jinak, než dosud a tak i jinak hájen.

Amy 8.10.2008 15:40

Re: ----

Pravil...

Hmmm,a jak byste nazval fakt,že jednou napíšete to a následně se popřete??? Že by to bylo tím,že jedno je psáno soukromě a druhé pro veřejnost?

A ještě jedna věc,serioznost někoho se pozná podle mlčenlivého souhlasu?

Ale naprostý souhlas,jako psychologická studie to tady bylo dost dobré R^R^R^

Raďula 8.10.2008 16:50

Re: ----

Máte pravdu, jako psych. studie to tady bylo ideální. Netušila jsem, že jste i psycholog. Tomu se teda fakt říká muž mnoha tváří :-D

Nás ve škole to pro změnu pobavilo v předmětu zvaném komunikace :-D Vpodstatě každý z nás vystoupil s podobným příkladem lékaře jako jste vy, takže opravdu nejste sám.

MUDr Jiří Kilian 8.10.2008 16:54

Re: ----

A to je v té škole, kde Vás učí ty pojmy jako " házet citáty z bible " a pod.  a pravopis  ?  No, je ještě babí léto, ulice nejsou chladné, jen tmavé.  Apropos, máte tam docela dobré kamarádky.

Raďula 8.10.2008 16:59

Re: ----

Zklamu vás, nestuduji český jazyk, takže ani pravopis. Vás ho učili na medicíně?

Nevím co pro vás znamená slovo tam, ale holky  z diskuze považuji opravdu za své kamarádky i když je neznám tzv. na živo.

MUDr Jiří Kilian 8.10.2008 17:11

Re: ----

nezklamala jste, nicméně komunikaci Vás tam učí všelijak. Mínil jsem kamarádky právě z té školy.

Raďula 8.10.2008 17:14

Re: ----

Opět vám asi způsobím zklamání, ale do školy nechodím s kamarádkami, ale spolužačkami. Takže pokud mi chcete tvrdit že znáte mé kamarádky ze školy, musím se smát.

Já chodím s kamarádkama na kafe ;-D

MUDr Jiří Kilian 8.10.2008 17:18

Re: ----

Napsal jsem Vám, že tam máte dobré kamarádky. Jestli jste to nepostřehla, Vaše věc. Některé dovedou užívat internet. 

Raďula 8.10.2008 17:25

Re: ----

Myslím že v dnešní době dokáže používat internet snad každý, jistě i vaši kamarádi a kamarádky ;-)

Pokud si tuto diskuzi přečetly i některé mé spolužačky a napsaly vašemu nadřízenému, nebo tady psaly "anonymně" za sebe souhlas či nesouhlas, nebo přímo vyjadřovaly podporu vám, tak mně je to srdečně fuk. Nevyžaduji po svém okolí aby mělo stejný názor jako to potřebujete vy.

Amy 8.10.2008 17:49

Re: ----

*A to je v té škole, kde Vás učí ty pojmy jako " házet citáty z bible " a pod.  a pravopis  ?  No, je ještě babí léto, ulice nejsou chladné, jen tmavé.  Apropos, máte tam docela dobré kamarádky.

:-))))))))))))))jakési propasti blíže pohoří Táygetu :-)))))))))))))))))))))))) Moc dobrý. Taky z té pouliční školy asi :-))))))))))))))))*

Hmmm,myslím,že jsi panu dr. šlápla spíš na hlavu,než na kuří oko...ale třebas má s tou,jím naznačovanou školou,přátelské styky se "studentkami"

MUDr Jiří Kilian 8.10.2008 18:16

Re: ----

Hm, to je asi tak jako když nevíte, jestli na přechodu nebo po přechodu.

Amy 8.10.2008 18:19

Re: ----

JJ,a taky produktivní a reprodukční věk,že ano :-)

MUDr Jiří Kilian 8.10.2008 18:22

Re: ----

jojo a řadu dalších, marné, je ve vašem spolku celkem dost těch, které nejeví známky absolvování výuky češtiny, akorát radula to otevřeně vyjevila

Raďula 8.10.2008 18:28

Re: ----

Ale vy jste tady taky otevřeně vyjevil, že jste studoval spíš VUML než medicínu. Za vaší doby to bylo běžné, takže není důvod se vám kvůli tomu vysmívat.

Asi máte dost problém v jednání s lidmi, když nerozumíte běžným hovorovým pojmům. pocyhbuji že s vámi vaši pacienti a jejich rodiče mluví vaší češtinou poněkud staršího data, viz. vaše oblíbené slovo sympathisantky ;-)

MUDr Jiří Kilian 8.10.2008 18:48

Re: ----

Vaše domněnka vychází nejspíše z vašeho sylogistického pojetí věci, když máte za to, že representujete lidi v komunikačních schopnostech, byť jste je ještě nedostudovala a namísto výuky bavíte se divadelními zkouškami.

Ty zkušenosti se studiem  VUML Vám předal Váš taťka ?  Ale všichni na tom tak nebyli,  možná ten váš spolek má takto determinované zázemí.

Raďula 8.10.2008 19:47

Re: ----

Škoda že vás tenkrát komunikaci s pacienty neučili, bohužel to není o mnoho lepší na medicíně ani teď, ale kdo chce vzdělává se sám, že ;-) tak šup, sežeňte si nějakého komunikačního trenéra, protože vy komunikovat opravdu potřebujete.

Já na rozdíl od vás nikoho nereprezentuji, mé příspěvky jsou čistě mé názory, nenašeptává mi je nikdo zvenčí, ani sám ďábel :-D

Z mé rodiny VUML absolvovala akorát vzdálená tetička, která tam napletla mnoho svetrů pro celou širokou rodinu. Náš soused tam učil, takže si živě dokážu představit typy, které to opravdu bavilo a nebylo jich jistě málo. On byl opravdu úžasný vymývač mozků a někteří lidi  co mu prošli pod rukama jsou jistě poznamenaní na celý život :-/ třeba jste měl taky to štěstí...

MUDr Jiří Kilian 8.10.2008 19:57

Re: ----

Obsah Vašich příspěvků je zcela representativní, representuje ten váš spolek jako velká vitrína  sortiment zboží - jistě ne všechen - v obchodě.

No vidíte, jak máte pěkné zkušenosti z těch dob, Já třeba, Vy jistě.

Ohledně komunikace  nemějte péči, Vaši školu a školu, kterou (jak jste naznačila) se pokoušíte spíše navštěvovat než absolvovat,  bych určitě nezvolil. Ale pro ten váš spolek je určitě dostačující, zkuste se zase pochlubit na těch vašich utajených i neutajených diskusích tam kdesi na porodu nebo rodině nebo jak se to vaše doupě jmenuje.

veronika 8.10.2008 13:39

domorodky=nevychované slepice

Což mě přivádí na myšlenku že díky těmto nakukujícím je třeba psát veškeré jména jedině do deníku, abysme to nějakému osvícenému pediatrovi nezavařili. Co kdyby na něj Kili chtěl podat trestní oznámení [~:-©]  (Radulka) z Rodiny.

Amy 8.10.2008 14:09

Re: domorodky=nevychované slepice

Veroniko,vzhledem k tomu,že pan dr. stíhá i diskuzi na Rodině,tak  si tohle přečte sám...

MUDr Jiří Kilian 8.10.2008 15:32

Re: domorodky=nevychované slepice

Nevím jakou diskusi na rodině stíhám, Vaše fantasmagori dosahuje stupně, který už je docela varovným markerem.

Amy 8.10.2008 15:41

Re: domorodky=nevychované slepice

Fantasmagorie??? Vždyť jste tam přispíval??? Nebo jsem měla halucinace...

Amy 8.10.2008 17:40

Re: domorodky=nevychované slepice

Že mi to trvalo...ono sloveso stíhat může znamenat nejen sledovat,ve smyslu postihnout,ale také časově zvládat...takže v tomto případě bylo myšleno že tuto diskuzi zvládnete sledovat sám ;-)

MUDr Jiří Kilian 8.10.2008 18:56

Re: domorodky=nevychované slepice

kdybych diskusi sledoval sám, nebyly by na ní žádné příspěvky.

Amy 8.10.2008 19:23

Re: domorodky=nevychované slepice

Diskuzi ze které bylo "citováno" na Rodině,ne tuto...že :-/ ?

MUDr Jiří Kilian 8.10.2008 19:26

Re: domorodky=nevychované slepice

tak tomu už nerozumím, to už je asi za přechodem