2.5.2024 | Svátek má Zikmund


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
AntiAdler 23.12.2009 15:12

Re: Příjmení Heimann snad hovoří za vše, ne?

Je pravda, že dneska se vdá kdeco. :-)

Bizon 23.12.2009 15:28

Re: Příjmení Heimann snad hovoří za vše, ne?

.. nebo registrované partnerce, abychom byli korektní ...

jirka.s. 23.12.2009 17:41

Re: Zajímalo by mne, jestli jméno té paní Mary Heimannová je její vlastní a jestli případně její předkové nepřišli do Ameriky z Německa po válce ..

A co takhle kdybys, čtyřžaludníku, zapátral ve svém rodokmenu ? Už jsi viděl své kádrové materiály? Otec - jaký to byl bejk, matka -  jaká to byla kráva ? Jestli ne, obrať se s důvěrou na Václava Kašpara (Vesničko má středisková) ;-P

Hm 23.12.2009 20:02

Re: Zajímalo by mne, jestli jméno té paní Mary Heimannová je její vlastní a jestli případně její předkové nepřišli do Ameriky z Německa po válce ..

Taktez prijmeni Adler !

Merlebach 23.12.2009 13:54

Devět stránek

Ano, už 9 stran diskuse je v tuto chvíli na webu. To jste ten spis všichni četli? Já jsem to nečetl a proto ani slovo pro nebo proti. Vy jste to, samozřejmě, také nečetli, ale musíte se vyprazdňovat.

Bianca 23.12.2009 14:08

Re: Devět stránek

Hmm, doufam, ze jste se alespon radne utrel:-))

Bizon 23.12.2009 14:24

Re: Devět stránek

.. a použil k tomu stránky té knížky ....

AntiAdler 23.12.2009 14:28

Také tu diskutujeme nad Adlerovým textem

Ne nad samotnou knihou.

Hm 23.12.2009 20:07

Re: Devět stránek

Diskuze se tyka clanku pana Adlera v prve rade. On tu knihu cetl a vyjmenoval sve body zajmu a presvedceni. Vam to asi nedoslo pane Merlebachu. Pri vasem stavu chapani situace a podstaty diskuze je dosti zrejme kdo se tady vyprazdnil ackoliv vase prazdno uz zrejme existovalo.

Karel K 23.12.2009 13:35

Zaplácla díru? No naplácala toho dost.

Ovšem ten debilní výraz je navíc zcela klamný. Podle článku se zdá, že spíše do té naší děravé historie nastřílela od boku jen díry nové. Už z titulu je jisté, že měla na mysli jen pohanět, ne nezávisle posuzovat. Jistě, většina našich politiků nestála - a dosud nestojí - za nic. Proč ale za to odsuzovat celý národ? Splácat pár drbů, to ještě není historie. Pochopitleně ti Češi, kteří neumí nic než nadávat na národ - ale sebe v něm asi nezahrnují - si při čtení takové knihy pochutnají. Bohužel pocit jisté hrdosti na to, ře jsme všechny  ty minulé hrůzy jako národ vůbec přežili, ten asi dnes chybí většině národa. Byli totiž i lidé, kteří se pro národ obětovali, někteří i život, lidé, co mu pomáhali, místo aby jen nadávali.  Na ty v zéplavě dnešního negativismu rychle zapomínáme.

M. Zima 23.12.2009 13:31

Milí čeští retardovaní domorodci,

podívejte se zpět alespoň na posledních 20 let, nedokázali jste sestavit jednu solidní vládu, na Hradě jste istalovali exotické gurus s partami dervišů,  den co den prokazujete, že máte silně podvyvinuté právní myšlení, nejste schopni intelektuálně obsáhnout funkci státu a jeho institucí, pojmy jako spravedlnost, logika, .. jsou pro vás mentálně nezvládnutelné, zmršili jste kLausovsky vše, na co jste sáhli, dokonce Amis vás označují za infantilní, atd. a vy ve stylu typicky českého domorodého blbečka Mirka F. požadujete, aby se  emigranti vraceli  s přátelskou nostalgií? To dokáže jistě tak emigrant Kožený, nebo pár podobných figur z vypočítavosti, ale exulant kterému se podařilo před komunistickou debilitou utéct, vám tak doporučí, kam si máte tu vaši nostalgii zastrčit (na doraz).

Mirek F. 23.12.2009 13:37

Re: Milí čeští retardovaní domorodci,

Sím, já nic nepožadoval, já jen zkonstatoval realitu. Opravdu nemohu za to, že spousta českých emigrantů je na rozdíl od Vás nezakomlexována a životem nezklamána, takže výlevy vašeho typu jim potřebné nejsou:-)

M. Zima 23.12.2009 13:43

Neuvědomujete si,

jak dokazujete vlastní blbost, já vystupuji pouze za sebe, Vy se v komunistickém stylu schováváte za údajnou většinu (emigrantů) a to ještě anonymě. A teď mi řekněte, proč bych si já od takového blba, jako jste Vy, měl něco nechat vytýkat?

Ostatně, kam jste se s těmi Vašimi metodami dostali, jsem právě popsal, tím, že jste to nepochopil jste mé tvrzení jenom potvrdil. 

Mirek F. 23.12.2009 13:54

Re: Neuvědomujete si,

Nemusíte, jestli vám tyto vaše křeče pomáhají zapomenout na celkově neradostný životaběh, nic proti tomu, vám se na chvíli uleví, ostatní se alespoň zasmějí a v duchu politují. Já se za těch dvacet let od listopadu 89 setkal s mnoha emigranty, vyjádření dalších jsem četl v médiích všeho druhu a a ve velké většině byli naprosto v pohodě, magor vašeho typu se objevil jen velmi vzácně. Vaše duševní pochody ovšem moc nechápu, to se nemýpíte, a troufnu si tvrdit, že takových , co nwechápou, bude většina i mezi exulanty. ale hlavu vzhůru, již jste tady na Psu takový koloritR^:-)

M. Zima 23.12.2009 14:05

Už mě ta vaše

ubohost "nezakomplexovaného anonyma" nebaví, nedokážete říct nic k věci, vašim výstupem jenom potvrzujete, že je úroveň domovního důvěrníka v Česku stále doma.  Jelikož je zřejmé, že se na víc nezmůžete, nehodlám s vámi dále ztrácet čas.

Veničan 23.12.2009 14:12

Re: Už mě ta vaše

Dobrý nápad MZIMA, neztrácejte čas a dělejte něco užitečnějšího, než tohle psaní.

Mirek F. 23.12.2009 14:21

Re: Už mě ta vaše

Zkusím s tím žít. Ale už teď mi Štědrý večer tak nějak zhořkl....

Minutus 23.12.2009 17:29

Re: Milí čeští retardovaní domorodci,

Ježiš, co je to za vola ten Zima? Musel mít fakt těžký život..

honzak 23.12.2009 15:13

Re: Milí čeští retardovaní domorodci,

Vítej, Nikolo Amperoviči v hájemství politologie! Vzdáš se té lípy, byť byla po staletí tvého rodu?

sofiv 23.12.2009 15:21

Re: Milí čeští retardovaní domorodci,

;-DR^R^

Fafa 23.12.2009 17:00

Re: Milí čeští retardovaní domorodci,

a ze to pisete zrovna ze zeme, jejiz obcane se za poslednich 100+ let dokazali chovat slusne, jenom kdyz meli na svem uzemi vojska okupacnich mocnosti.

NevericiTomas 23.12.2009 19:08

Re: Milí čeští retardovaní domorodci,

Aspon nam nesefuji zamestnanci Gazprom jako berlinske gubernii :-D

? 23.12.2009 13:29

Ech - a které že to mýty ta paní autorka bourá?

;-D

Octomil 23.12.2009 13:21

to je velice zajímavé

Tato knížka dobře zapadá do současného eurotrendu, kterým je rehabilitace nacismu v Evropě. Nacismus se sice neodváží otevřeně pochválit skoro žádný z eurovůdců, na to je to slovo příliš "profláknuté" ale jeho prvky již ano. Stejně tak se mnohem víc se spílá "fašisistům" (italské socialistické hnutí) a o nacismu (německém socialismu) se už tolik nemluví.

Nacismus i  A. Hitler se postupně tak nějak oddělily od Německa a Evropy (ve Franci a Belgii měl hodně obdivovatelů) ... a tak nějak se dostaly do takového nějakého vzduchoprázdna .... tak nějak se objevily ....samy od sebe.... Němci se stali "obětí" .... vlastně za německý nacismus mohou Češi a Slováci svou rozpínavostí a nespravedlností, agresivním nacionalismem .... samozřejmě kromě Poláků... to oni přece vyprovokovali ten nacismus po nespravedlivém výsledku 1. světové války, kterou Německo vyvolalo a potom prohrálo .... za cenu milionů lidských životů .... za cenu ruské bolševické revoluce, kterou umožnilo německé sponzorování.

Hlavní strůjci zla jsou odhaleni a jasně pojmenování: Masaryk  a Beneš! To oni mohou za toho Hitlera který se odněkud vynořil.

Agresivní český nacionalismus, který pod falešnou rouškou ústavou zaručených občanských práv, svobody shromažďování, tisku, vyznání, politické činnosti, svobody pohybu .... který podle recenzenta z Yale university zřejmě stavěl pro ubohé "Němce" (čs. občany německého jazyka) koncentrační tábory, posílel je do plynu, zavedl stanné právo a trestal smrtí poslech zahraničního rozhlasu, podrobil je nuceným pracím ubohé ... to je pravá příčina zla. Proto tato nová kniha, které otevírá zaslepené oči hloupého lidu, podle recenzenta „by se měla stát standardní historií Československa v přicházející době..."

Octomil 23.12.2009 13:22

Re: to je velice zajímavé

Mnoho prvků nacismu - německého socialismu - dnes v evropské říši funguje. Ekonomika se přibližuje nacistickému modelu, tj. velké firmy pevně prorostlé s úřady a politickou mocí a vedle nich malí soukromníci ponechaní naživu napospas vysokým daním a neprůhledné legislativě, která s nimi může zatočit kdy se jí zachce (nacisté byli v tomto racionálnější a méně avantgardní než bolševici, koneckonců i Lenin zavedl "NEP"). Odbory a jejich role ve státě se řídí zákony zavedenými nacisty.

S nacisty má také nynější eurosocialismus společný antisemitismus. Ten se stává oficiální doktrínou "společní zahraniční politiky EU". Jako nacisté tak i eurosocialisé jsou přitahováni islámem, eurosocialisté ještě víc než nacisté, od respektu a slov uznání (za Hitlera) až k současnému podlézání (v současnosti).

V Evropě vznikly během nějakých 100let (předtím ještě Osvícenectví a Velká Francouzská Revoluce) 3 ďábelské nauky s ambicemi sjednotit a ovládnout svět - ruský socialismus, německý socialismus a nynější eurosocialismus. Ten je vojensky slabý až neschopný a proto se snaží získat moc pomocí triků s globálním oteplováním a podkuřování islámu. 

Bizon 23.12.2009 13:48

Re: to je velice zajímavé

Přesně, přesně! Prostě snaha Německa po dominaci v Evropě, tentokrát "mírovými" prostředky, kračuje ....

Bizon 23.12.2009 13:32

Re: to je velice zajímavé

Velmi přesně jste to pojmenoval! Myslím si totéž! V pozádí je možno tušit snahu po revizi výsledků II. svět. války a hlavně po lepším obraze Německa v souvislosti s EU, kde se to Německo dere do popředí ...

Bizon 23.12.2009 13:21

Pro mne osobně jsou mnohem důležitější vyjádření světových osobností o československém resp. českém státě!

Např anglická královna Alžběta II. při návštěvě CR ve svém projevu vyzdvihla více než tisíc let nepřetržitě trvající českou státnost slovy, že "takových zemí není v Evropě mnoho" .. Naposledy o nás hovořil velmi dobře president Obama při své letošní návštěvě. Historička M.H. ve své knize uvedla jakási fakta, nejspíš vytržená z kontextu doby, některá asi potlačila, jiná zdůraznila a vyšlo jí že ... To se přece dá napsat pomalu o každém státě zvláště v Evropě! Co by se asi tak dalo napsat o takovém Německu?! Nejspíš, že je to nejkrvelačnější a nejvražednější stát (nebo národ, či kmen) novodobé historie, který si pravidelně vyvoluje Dábel pro své boje dobra se zlem resp. s Bohem .... a s tímto přímo dábelským sousedem, jsme zde přežili přes tisíc let! Tento fakt, že jsme si v takových podmínkách udrželi státnost, jazyk apod., může za selhání považovat jenom idiot a nebo americká historička, která se sice "naučila dobře česky", ale s fakty zachází, jak jí napadne, resp. má tendenci za ně považovat drby! Poradil bych té paní, at napíše dějiny Ameriky s důrazem na roli Indiánú a černých otroků ....

Bizon 23.12.2009 13:44

Re: Pro mne osobně jsou mnohem důležitější vyjádření světových osobností o československém resp. českém státě!

A to, že presidenta Beneše někteří státníci považovali za "lišku podšitou", bych spíš považoval za poklonu! Jak se asi měl chovat státník v Evropě hitlerů, musolliniů, rancimenů, daladierů,chamberleinů a já nevím, jak se všichni ti největší zločinci té doby jmenovali .. Měl se snad chovat jako František z Asisi? To bysme tady už nejspíš nebyli a "paní americká historička M.H., která přednáší dějepis na univerzitě ve Skotsku" by nejspíš psala oslavné knihy na "sjednotitelskou roli Německa v dějinách Evropy" a na jeho fýrera ...

piglet 23.12.2009 13:49

Re: Pro mne osobně jsou mnohem důležitější vyjádření světových osobností o československém resp. českém státě!

TGM mu pro změnu říkal Benešátko