24.6.2024 | Svátek má Jan


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
pf 10.1.2008 15:53

no vzdyt ano racku

za hezkymi slovicky a Helsinskami  byli ti, kteri chteli rozvratit realny socialismus matenim lidi falesnym pozlatkem svobody a sklenenymi koralky liberalismu . A vnitrni nepratele, zaprodanci, kverulanti, renegati a zkrachovanci, shlukujici se v Charte 77 a jinych uskupenich iniciovanych ideodiverznimi centralami zemi realneho kapitalismu, ci Vatikanem,  jim prisluhovali. A soudruzi i dost jasne tusili, kde jsou sympatie verejnosti.

portwyn 10.1.2008 16:11

Re: Ale ano, zní to rozumně. Ale...

Na tohle je dobrá odpověď  "Ale jo, jsem docela spokojen. Díky za optání" Ty vytřeštěný obličeje pak nemají chybu ;-D Nebo: "Chcete být zdravý, štíhlý a krásný?" (c) Herbalife. "Ale já jsem zdravý, štíhlý a krásný!" (Mám 85 kilo ;-D)

Schumacher 10.1.2008 16:23

Tohle se mi také osvědčilo.

Nebo na tazatele vychrlím : biblijsemčetlzhubnoutnechciinvestujisámpodporujitemelín. Občas si rád popovídám. Naposledy s Mormony. Zazvonili u nás, já se nadechnul a po třičtvrtěhodině se moc omlouvali, že ještě někam musejí jít ....

portwyn 10.1.2008 17:04

Re: Tohle se mi také osvědčilo.

;-DR^

jk-jiny 10.1.2008 14:14

Nejprve se naucte pravidla

pouzivani prechodniku, pak je pouzivejte.

ged 10.1.2008 14:07

Konzervativní hodnoty

   Anarchista a levičák Cakl je považuje podle všeho konzervativní hodnoty  za nebezpečné, rovněž multikulturní exponenti, novináři a mluvčí a exponenti zájmových organizací se staví s ním do jedné řady tedy do řady s anarchisty, levičáky, marxisty, trockisty, leninisty a polpotisty, tedy těmi, kdo o likvidaci konzervativních hodnot usilují. To, že se podepisují pod tuto petici členové strany, která se deklaruje jako konzervativní, je přirozené, neboť pravděpodobně jako já cítí jejich ohrožení.

ged 10.1.2008 14:26

Re: Konzervativní hodnoty

   oprava:neboť jako já cítí ohrožení a stálý tlak na demontáž konzervativních hodnot

Kadlus 10.1.2008 13:58

S omluvou

odkaz je vadný, tady je správnýtext

Kadlus 10.1.2008 13:55

V pozici pamětníka

Snad je to "pokročilým mládím",ale mám ve zvyku některé věci ověřovat.Tak jsem si "zagůglil".Hned první odkaz (takže Google je velice spolehlivý, ne jak tvrdí autor)- a jsem tam.Udělejte to. Moje postřehy (a prvotní dojmy):Obrázek úderné pěsti.Kruci, kde už jsem to viděl? Dávno,kdy mne moje za nacistické okupace babička vodila válečnou Prahou,ukazovala popraviště 27.českých pánů a uváděla mne do tajů naší národní historie.Pěst patřila čackému blonďákovi a pod ní se svíjel buď ohavný nosáč, znázorňující židovství,někdy i v kombinaci s hvězdou.To jako v zájmu vznešených ideálů bylo ubíjeno židobolševictví.

Čas trhnul oponou a pěst tu byla opět.Pod jinými prapory,jinými ideály,i drcený "paskvil" byl jiný.Hnusný- převážně-americký imperialismus.Obličeje na obou stranách si byly nápadně podobné.Nahoře mužný představitel, dole škleb,se svraštělou tváří a podivným nosem.

Možná, že by to stačilo,ale je dobré číst i zbytek- preambuli, která petici předchází.Pro mne- pamětníka- stačí už (možná neúmyslný- ale tomu nevěřím)- výběr grafiky.Přesvěčte se :text www.akce-dost.cz

Rik 10.1.2008 14:37

Re: V pozici pamětníka

Ten imperialistický obrázek zatnuté pěsti je tady:    http://batastory.net/milniky/1920

Ale pozor stránky mají vysoce nacionalistický  až kapitalistický charakter. Rozhodně na nich nic nepodepisujte, nesouhlaste a zabraňte v jejich otevření dětem pod 15let. ;-)

JZ 10.1.2008 13:48

jak prosté

Milý autore,

text petice se týká samých soukromých libostí a nelibosti, na které má každý právo. Jenže vy o tom píšete petici, a to se pak nedivte, že lidé zostražití. Láska k rodině je OK, láska k rodině coby politický program už zavání čímsi podezřelým. Jako byste chtěl lidem zakazovat, aby se vám na vaši lásku k rodině vykašlali. Každý fašoun koneckonců lidem předepisuje různé kladné city.

MIRIAM BENDLOVÁ 10.1.2008 13:30

Sohlasím a podepisuji.

>-

ocelin 10.1.2008 13:13

Juráškovi :on ten střelný prach,

ani jaderná bomba ani ten radar za to nemohou.Je otázka KOMU se octnou v rukou. Proto jsem pro radar v Brdech a vyzbrojení naší armády taktickými jadernými střelami, klidně takovými co Američani zkoušeli vystřelit na nějaký ten kilometr z houfnice.;-)Pak se nějak zalekli, že by o použití jaderných zbraní mohl rozhodnout velitel pluku....:-(

Jura Jurax 10.1.2008 14:09

Re: Juráškovi :on ten střelný prach,

on ten střelný prach ... Je otázka KOMU se octnou v rukou ...  no konečně Vám to doklaplo! Platí to jistě i pro kalašnikova.

www racek 10.1.2008 14:16

Re: Juráškovi :on ten střelný prach,

hmm, a ty taktický náboje budeme střílet do rakouska nebo na slovensko slotovi do žiliny?

Historik 10.1.2008 12:47

Milý autore, máte naprostou pravdu

R^R^R^R^

portwyn 10.1.2008 12:36

Ad ideologie ve školách

Souhlas s formulací v deklaraci  - škola má být nepolitická.

Na druhou stranu (Finrodem Felagundem nepříliš milovaní) učitelé zejména mladší generace nemají sebemenší chuť do nějaké stranické disciplíny - snad s výjimkou pár nadšených Echtevropanů. Názory na politiku mezi učiteli jsou různé až nejrůznější, převažuje znechucení.

Nicméně je fakt, že jisté tlaky by tu byly. Mimořádně nízká popularirita ministerstva a absolutní nedůvěra k čemukoli, co z odtamtud pochází, ovšem korektnímu politructví přímo na školách moc nenahrává. Také tzv. reformu školy zhusta využily k odstřelení rodinné výchovy, předmětu k ničemu a spolu s občankou nejpravděpodobnějšího místa politickokorektních blábolů.

Zebra 10.1.2008 14:59

Re: Ad ideologie ve školách

"...školy zhusta využily k odstřelení rodinné výchovy, předmětu k ničemu a spolu s občankou nejpravděpodobnějšího místa politickokorektních blábolů"

Jako odkojenec socialistického školství jsem sice předmět "rodinná výchova" neměl, ale v "ručních pracech", později v "pracovní výchově" mě stařičtí absolventi prvorepublikových učitelských ústavů naučili vařit čaj, kakao, brambory ba i řízek, zaštupovat ponožku, přišít knoflík, vyžehlit košili, přebalit malou ségru, nelhat rodičům a obdobné nanicovatosti, které se mi kupodivu celkem šikly v životě, vlastní rodině a při výchově děti, které sice měly přímo "rodinnou výchovu", ale učili je už souzi učitelé vašeho názoru. A jak vidím, budu muset nabyté znovu vytáhnout na vnuky, vy učitelé současní nám v tom nepomůžete.

Už jsem dlouho s žádným učitelem nemluvil, takže míra cynizmu označení občanské výchovy jako "nejpravděpodobnějšího místa politickokorektních blábolů" mi poněkud nadzvedla obočí. Nemělo to být původně místo výchovy řádného občana ?

portwyn 10.1.2008 15:25

Tohle s "rodinkou" nemá co dělat

Mluvíte o předmětu "pracovní činnosti", tam je vaření, práce na PC, klasické dílny i pozemky - vůbec nic proti tomu. Rodinná výchova je teoretický předmět, který de facto dubluje "občanku" (rodinné vztahy apod.), přírodopis (sexuální výchova, výživa), pracovko (výživa) atd. Dost umělý kontrukt z 90. let, na který chybí učitelé, učebnice i chuť ze strany dětí i učitelů. Prestiž předmětu je nulová.

Ad 2. odstavec - mělo, ale není. Občana musí vychovat rodiče. Pokud rodiče záměrně vychovávají sobeckého, arogantního smrada, nesvede s tím škola nic. A slušnému dítě škola nepomůže... Občanka má jistý význam, když informuje děti "co je to parlament". Bohužel ale ji lze politicky zneužít.

portwyn 10.1.2008 15:29

Jinak Vaše informovanost o věci je úžasná

Když tomu houby rozumím, zbývají jen nadávky do soudruhů, že ;-D

Psí vrah Čumil 10.1.2008 14:59

Re: Ad ideologie ve školách

Ehm - pouhý názorný příklad portwyne (neb vyučování má býti názorné ;-)), jakpak zvládnete autentický náboženský spor autenticky nábožensky vychovaných chlapečků vyznání katolického, muslimského a židovského? Ponecháte rvačce volný průběh a vyčkáte autentického vítěze, nebo se do sporu vložíte s jistým výkladem pravidel (čímž zapálené věrozvěsty ovšem poněkud ideologicky ovlivnite)?

portwyn 10.1.2008 15:42

Re: Re: Ad ideologie ve školách

Pokud dojde na tvrdou rvačku? Autentickým zásahem fyzickou silou - odtrhnout od sebe, počkat, až vychladnou (musí je někdo držet) a v případě trvající nepříčetnosti nechat hlídat, dokud neodvezou rodiče.

Výklad pravidel s následným ovlivněním na základě nejmenšího společného jmenovatele následuje potom. Nejmenší společný jmenovatel = tady se, hovada, rvát nebudete :-) §

Ve škole mají platit zákony daného státu - už platný zákon nepovažuji za politickou věc (diskuzi o tom, zda zákon zavádět, už ano). To, co je nad ně, nepatří do výuky. Tudíž mí žáci např. nemají vědět, koho volím.

Psí vrah Čumil 10.1.2008 15:55

Re: Re: Re: Ad ideologie ve školách

Ale uvědomujete si, že tím ideologicky omezujete své žáky, jimž autentické náboženské nauky velí tu milovat, tu zase nenávidět nepřítele jiné víry? O tom, koho volíte, přece není řeč. :-)

portwyn 10.1.2008 16:13

Re: Re: Re: Re: Ad ideologie ve školách

Uvědomuji. Rvát se ale nebudou ;-) Ovšem rodiče je mohou svobodně odhlásit a dát někam, kde jsou náboženské rvačky dovoleny.

BTW nenásilnou diskuzi o výhodách toho kterého náboženství bych si s chutí poslechl.

Psí vrah Čumil 10.1.2008 16:23

Re: Re: Re: Re: Re: Ad ideologie ve školách

Já věděl, že se domluvíme. To jen tak k tomu bodu Uznávám výsostné právo rodičů na hodnotovou výchovu potomků v souladu s přirozenými mravními normami a odmítám snahy o ideologizaci školních výchovně-vzdělávacích programů...

Nehledě k té kulišárně s přirozenými mravními normami...:-)

Kolombo 10.1.2008 21:48

Re: Re: Re: Re: Ad ideologie ve školách

Ale čumile autentický, ať se muslim bije za svou autentickou víru v Teheránu a tady drží hubu a zdraví Gruss Gott. Když si půjdete vy vyskakovat do Teheránu, hned vás tam srovnají. A my bychom se měli chovat stejně, už kvůli symetrii a rovnosti kultur!

westík 10.1.2008 17:41

Re: Re: Re: Ad ideologie ve školách

portwyne, antoušek vidí rudě, pokud vidí nebo slyší jiný názor, než sdílí on. To jste snad již z diskuzí na NP poznal .

Marťa 10.1.2008 12:35

A co takhle podpis petice DOST bylo D.O.S.T. ?

Já jí podepíšu. A taky chci, aby poslanci, kteří podepsali D.O.S.T. okamžitě odsoupili ze svých mandátů - aspoň ti za ODS. Nevolila jsem je proto, aby podepisovali nacionalistické petice. A panu Ruščákovi bych doporučila, aby dal svůj příspěvek přečíst mamince, dle mého názoru velmi moudré a chytré paní. Myslím, že ho za něj nepochválí.:-/

Rik 10.1.2008 12:49

Re: A co takhle podpis petice DOST bylo D.O.S.T. ?

Tak to je velmi dětská reakce "chci a chci a chci...", možná byste měla "užít vlastní medicínu" a promluvit si se svou maminkou.  V petici DOST není nic proti programu ODS, zkuste si ho příště přečíst, než hodíte  hlas do bedny. Případně volte stranu, jejímž programem bude odmítnutí petice DOST, ten nebude na čtení namáhavý.

Xaver 82.117 10.1.2008 13:13

Divím se, že po tom, co zbylo z Modré šance, dáte ještě na programy.

Jinak viz můj přípodotek níže.