16.6.2024 | Svátek má Zbyněk


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Marťa 10.1.2008 15:49

Re: Re: Dík, už jsem doma,

To fakt myslíte vážně? Homosexualita je normální, a je normální i ve světě zvířat. Jde o menšinovou orientaci, kterou si bohužel člověk nevybírá, ani jí někde nechytne jako chřipku. Těžko říct, proč si s některými takhle příroda zahrála. Mají určitě nelehký život a tak nevím, proč jim ho ještě znepříjemňovat takovými postoji jako jsou vaše. Ale asi tam nějaký smysl bude, třeba je to zkouška lidské tolerance? Nebo prostě snaha o větší diverzitu? Rozhodně jsem si ale nevšimla, že by to byli horší lidé než my. Vámi zmiňovaná zoofilie je sexuální úchylka, ne orientace a odehrává se mezi různými živočišnými druhy. Nechci se vás dotknout, ale hodně takových zapřisáhlých odsuzovatelů jako vy má vlastně se svou sexualitou problém, naopak lidé tolerantní jsou v poho. Tak se mějte hezky. :-)

EW 12.1.2008 23:26

Re: Re: Re: Dík, už jsem doma,

Jasne, obvykly argument tolerantnich - kdo nevelebi homo ma sam strasny sexualni problemy! Neco originalnejsiho by nebylo?

A jaky je vlastne rozdil   v tom, je-li nekdo orientovan na stejne pohlavi, ovecky, nebo mrtvoly? Biologicky nic z toho nema smysl.

Viky 9.6.2008 16:35

Re: Re: Re: Re: Dík, už jsem doma,

Jenže tady nejde jen o biologický smysl, zajímavý, že se na to většina dívá hned přes postel. Jenže ve zhtahu nejde jen o sex, ale především o city, porozumnění a podobně, ale to vám nemá smysl vysvětlovat, to je vidět, o co jde podle vás v životě především......

StandaT 10.1.2008 13:05

Re: Re: Re: Re: Nevím

Juro. Protože deklarace sama o sobě nic neznamená. Význam dostane, až se s ní - jak už jsem psal - začne mávat v nějakém boji, v nějakém vymezování si prostoru (ideovém, mocenském ... ). A já nevím pro jaký boj - za co a proti komu bude využita.

scorpion 10.1.2008 10:42

Tak nevím o jakou společnost to

vlastně usilujete. Antika i křesťanství jsou univerzální a v pravdě kosmopolitní hodnoty přesahující rámec Evropy. Vyvracíte tím sami sebe.

Jura Jurax 10.1.2008 10:48

Re: Tak nevím o jakou společnost to

Ale ne. Antika i křesťanství jsou zde vyzdviženy toliko co základy - ostatně po mém soudu ne jediné. Kde vidíte vyvracení a čeho?

StandaT 10.1.2008 10:42

Souhlas s autorem.

Souhlas s autorem. Ta reakce je jednak naprosto neadekvátní a druhak postavena na čtení mezi řádky a podsouvání temných motivací signatářům. Používání fašismu jako argumentu je znakem stranického/ideologického odporu a ne morálního/etického.

Sýček 10.1.2008 10:24

Pěkné

po přečtení petice a Vašeho článku nevidím pro sebe jinou možnost než podepsat. Polemika, kterou článek a petice vyvolává, upozorňuje, že: 1) formulace textu a názory jsou banální. 2) formulace textu a názory lze zneužít 3) sepsali to podezřelí lidé 4) podepsali to podezřelí lidé. No to jsou opravdu "konzistentní" námitky a velmi se podobají námitkám poctivých a spořádaných občanů proti petici "Několik vět". Ano dnes nehrozí, že by byl někdo za podpis pod tuto petici soudně stíhán. Bude "jen" onálepkován, mediálně označen (extremista, nacista, nacionalista, fašista, antievropan) a s tímto znamením s ním bude i zacházeno. Jeho názory a přesvědčení bude smetáváno a zlehčováno. Divná společnost, ve které není a ani nemůže být za extremistickou označena organizace, která organizuje a schvaluje trestné činy - ničení a poškozování cizího majetku - Greenpeace, Duha, Kohák, Patočka, Keller ... Divná společnost, ve které je za extremistickou označená skupina lidí, kteří se hlásí k hodnotám ....

Kenavp 10.1.2008 10:16

Díky autorovi

Děkuji autorovi a podepisuji.

ocelin 10.1.2008 10:11

A další :

výsostné právo rodičů na hodnotovou výchovu potomků v souladu s přirozenými mravními normami

No,výchova potomků je snad dokonce povinností rodičů, ovšem ty hodnoty a přirozené mravní normy se mohou dost lišit v rámci té relativity civilizačních hodnot, třeba u lidožroutů...;-D

Jura Jurax 10.1.2008 11:02

Re: A další :

R^

Marťa 10.1.2008 10:04

Text petice je na první pohled tak naprosto nevinný,

že okamžitě vzbudil moje podezření. Při bližším čtení mi trochu začal běhat mráz po zádech (asi tak podobně jako při náhodném poslechu textů a rozhovorů Landy a spol.), a po přečtení komentářů signatářů, kde vysvětlovali, proč ji podepsali, se ten mráz na zádech stal dost reálným a už nezmizel. Xenofobie jak vyšitá. Nechápu toho, kdo to nevidí. Autora článku snad omlouvá jeho mládí a naivita, ale ostatní? Pro úplnost dodávám, že jsem kovanej pravičák, tohle nemá s politickou orientací co dělat. Rv

DDT 10.1.2008 10:25

Re: Text petice je na první pohled tak naprosto nevinný,

To jste pravičák, jak stehno. Vždyť shrnuto a podtrženo je Finrodovo obhajoba iniciativy D.O.S.T. je čistou obhajobou pravicového konzervatizmu - národní stát, heterosexuální svazek, kulturní hodnoty a kořeny západní civilizace. Jak se můžete označovat za pravicově smýšlejícího, když v tom vydíte "xenofobii jak vyšitou"?

Marťa 10.1.2008 10:40

Re: Re: Text petice je na první pohled tak naprosto nevinný,

No já v tom teda tu xenofobii nevydím, ale vidím. Mimochodem tuhle petici by snad mohl podepsat i levičák, proboha. Pravičáctví nestojí pouze na vámi popisovaných zásadách. Pokud se zastavíme jen u té podpory heterosexuálních svazků - jde pouze a pouze o skrytý odpor k homosexuálům a potažmo i ostatních menšin. Že vy to v tom nevidíte je váš problém. Anebo asi vidíte, ale souhlasíte. Nemám rozhodně pocit, že státy s liberárním postojem k homosexuálům jsou levičácké, vy ano? Navíc nechápu, proč má někdo u nás pocit, že je nám shora nucena a podsouvána bezpohlavní společnost a násilně demontována rodina - jen došlo k liberárnějšímu postoji k homosexuální menšině.  A to se vám všem skrytým xenofobům prostě nelíbí, proto ta panika. Myslíte si, že tím se u nás většina lidí rozhodne pro to, že se stane homosexuály nebo co? Rodina se demontuje sama - a je to způsobeno především rostoucím individualismem a pohodlností jednotlivců zvyklých na snadný single život. Tento jev je běžný všude tam, kde roste blahobyt. Jo a kdybyste mi chtěl něco podsouvat, tak žiju v pevném heterosexuálním svazku, manžel podniká, platíme oba daně, nechceme se spoléhat na sociální stát, a petici DOST považujeme za dost zbytečnou. :-P 

Jura Jurax 10.1.2008 10:55

Re: Re: Re: Text petice je na první pohled tak naprosto nevinný,

No, víte, občas mám pocit, že když jsem heterosexuál žijící v manželství (v jednom a přes 30 let), že jaksi už nejsem in, že jsem beznadějný staromilec, ba i xenofob či co, když je mi odporné, když se veřejně ocicmávají dva chlapi.

No uznejte, je dnes moderní se oženit se ženou a vychovávat s tou jednou ženou své děti až do jejich dospělosti?

Marťa 10.1.2008 12:13

Moderní nemoderní,

společnost se mění ať se nám to líbí nebo ne. Já jsem taky pro zachování rodiny, ale je mi to houby platný. Rodina jako státotvorný prvek se patrně přežila a ztratila svůj původní smysl. Kolik párů vedle vás je nerozvedených? - zvláště pak u mladších ročníků? S tím žádná petice nic neudělá, to je trend západních vyspělých společností. Třeba se vrátíme ke skupinové výchově dětí, kde bude jedno, jaké má kdo rodiče. Může se vám to nelíbit, můžete s tím nesouhlasit, ale to je asi tak všechno, co se s tím dá dělat;-D

Helena 10.1.2008 15:18

Re: Re: Re: Text petice je na první pohled tak naprosto nevinný,

SOUHLAS !!!!!! a diky za presnou analyzu.

Jenda 10.1.2008 10:29

Re: Text petice je na první pohled tak naprosto nevinný,

Urcita mira xenofogie je zdrava.

Marťa 10.1.2008 10:42

Souhlasím,

ale co pak, kdy je míra překročena?

Saul 10.1.2008 10:49

Re: Souhlasím,

Překročení míry je škodlivé vždy a u všeho, takže taková obava z překročení míry by mohla sloužit jako argument proti čemukoliv.

Marťa 10.1.2008 12:05

Re: Re: Souhlasím,

To je demagogie. Samozřejmě, i přemírou zdravé zeleniny si můžete přivodit zažívací potíže. Ale myslím, že každý pozná, kdy má dost. Ne vždy ale je to tak očividné.  

Jura Jurax 10.1.2008 11:03

Re: Souhlasím,

Jojo - a kdy jest míra překročena?

Marťa 10.1.2008 12:17

Re: Re: Souhlasím,

Míra je překročena v okamžiku, kdy místo abyste se vyhnul obloukem podezřelému tmavšímu chlapíkovi v temné uličcce, toho samého bez varování probodnete;-P

Jura Jurax 10.1.2008 12:40

Re: Re: Re: Souhlasím,

Hezký - ale přesto mne napadá, že míra xenofobie určitě nebude překročena, když se vyhnu obloukem podezřelému tmavšímu chlapíkovi v temné uličcce, on se ke mně přitočí, bací mě po lbi a sebere mobil a šrajtofli ;-P

Marťa 10.1.2008 12:46

Re: Re: Re: Re: Souhlasím,

Pokud se mu opravdu vyhnete obloukem, těžko se k vám přitočí...;-D

Jura Jurax 10.1.2008 12:48

Re: Re: Re: Re: Re: Souhlasím,

Záleží na šíři uličky, poloměru oblouku a hbitosti přitočení ;-)

Marťa 10.1.2008 14:25

Ano, musíte zvolit dostatečně velký oblouk a dostatečně velkou rychlost vyhýbání se, jinak máte prostě pech.

:-D

EW 12.1.2008 23:31

Re: Ano, musíte zvolit dostatečně velký oblouk a dostatečně velkou rychlost vyhýbání se, jinak máte prostě pech.

Takze, kdybychom ale tu xenofobii aplikovali od zacatku, tak bychom nemeli v jistych lokalitach ty tmave chlapiky vubec. A nemuseli bychom resit problemy, co delat, az je potkame v te ulicce...

Jakub 10.1.2008 9:20

Děkuji autorovi za kvalitní text

Děkuji autorovi za kvalitní text, taky už mě ty levičácké mediální kampaně se*ou.

ŽA 10.1.2008 9:48

Kratší by bylo, kdybyste napsal, že jste na tom boihužel inteligenčně stejně jako autor.....

Julínek: tlačte víc na svého psychiatra...