2.7.2024 | Svátek má Patricie


Diskuse k článku

CENZURA: Zamotaná záležitost

Tajná služba BIS určitě musí vědět, kdo byl v pozadí sabotáže projektu radaru v Brdech, kdo k nám cpal ruskou vakcínu sputnik a kdo má dnes radost z výzev sebrat Ukrajině dodávky zbraní, aby se vzdala a byl mír.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
F. Hasek 22.3.2023 11:20

Vidím , že jste mimořádný inteligent a proto se diskuse s vámi s radostí vzdám .Urážky umíte , odpovědět nikoli.

Tak se zařadte do toho davu , který bučí ani neví co a mne nechte mým přitroublým otázkám.

Jenže tím ty otázky nezničíte a ani cenzura vám nepomůže......stačí si trochu zapátrat v historii , kam to každá cenzura=omezování svobody názorů dotáhla.

Ś. Svobodová 22.3.2023 11:33

Ty otázky nejsou přitroublé, ale mají člověka přivést k zamyšlení. Nálepkování se může vydávat za zkratku. Ale fakticky vede ke tříštění společnosti, ke škatulkování a odlidšťování oponentů. Mír chce většina lidí, ale neznamená to, že všichni chtějí sebrat zbraně Ukrajině. Lidé za mír umírají, bojují, vzdávají se, jednají atd.

R. Langer 23.3.2023 7:30

Ano, protože kdo neumí odpovědět na tak jednoduché ZÁKLADNÍ otázky, zřejmě neumí odpovědět na NIC. :-P

S. Sádovský 22.3.2023 11:18

Já to, pane Hašku, vnímám v celkovém kontextu. Nálepka "Chcimír" vznikla podle mého názoru jako reakce na příspěvky typu - kdo dodává zbraně na Ukrajinu, eskaluje válku a já chci mír. Proto nedodávejte zbraně na Ukrajinu a bude mír.

To je ale jen za a). Za b) by znamenalo, že se Ukrajina neubrání a bude zlikvidována agresorem. Nejrychleji ukončit válku ale může sám agresor, když se stáhne a ukončí válečné operace.

P. Sura 22.3.2023 11:22

Děkuji Vám, že jste se pokusil vysvětlit, že "Chcimír" není protikladem "Chciválku", ale jen "Nechciválku", jen nebere v úvahu další důležité souvislosti. Jako všechna "jednoduchá" řešení....

Ś. Svobodová 22.3.2023 11:35

Proč jste to nevysvětlil sám?

A. Blok 22.3.2023 13:12

Někteří chcimírové mají pouze strach před Ruskem zaviněným armagedonem. Ty lze tolerovat, možná pochopit.

A. Blok 22.3.2023 11:19

Prostě jen souhlasím s komentářem a definicí Chcimírů (lidé mající radost z výzev sebrat Ukrajině dodávky zbraní, aby se vzdala a byl mír. Placení nebo z blbosti).

Ś. Svobodová 22.3.2023 9:55

Zamotané to tedy má :-). Jedna věc je cenzura. Ta má mnoho podob. Od light sebecenzury přes soft nátlak státu na soukromé společnosti aby kontrolovali a vyřazovali nevhodné příspěvky, po tu hard státem nařízenou, ke které směřujeme. Napsat, že tu cenzura není, protože se nemusí chodit pro schválení textu a razítko, to je fakt mimo. Skoro jako napsat, že covid neexistuje, protože nemusíme povinně nosit roušku.

Druhá věc je práce cizích agentů při ovlivňování veřejného mínění. I to by se dalo při troše dobré vůle ošéfovat. Nejen zpátečnické Rusko, ale i osvícená Amerika mají už dlouhou dobu zákon o zahraničních agentech. Ale dokážu si představit ten řev neziskovek. Když se o totéž pokusili v Gruzii, bylo z toho pomalu povstání.

P. Sura 22.3.2023 11:23

Proč říkáte osobní pžedposr...osti "light cenzura" ??

V. Petr 22.3.2023 11:41

Už jsem to tu psal. Za Stalina oficiální cenzura neexistovala. Každý se snažil být co nejpřesněji v linii, protože jinak skončil v pracovním táboře.

Takže už nešlo o to, co cenzura pustí a co ne, ale být co nejpřesnění v linii a vůbec se nesnažit vybočovat!

Z. Lapil 22.3.2023 12:12

Podle mě se "práce cizích agentů" ošéfovat moc nedá. Prostě proto, že demagogie aspoň trochu dbalá své cti není lež a jako taková nemůže být "nade vši pochybnost" definována a případně postižena.

Dokonce (kdesi jsem četl): ovlivňování "amerického typu" má snahu dosáhnout nějakého cíle. Ovlivňování řekněme ruské (sovětské, komunistické... Nešťourejme se v názvosloví, pokud mi jen trochu rozumíte) se věnuje spíš rozdělování: na nějakou tezi (Rusko je na Ukrajině agresorem) reaguje mírně agresivně nějakou svojí tezí (Ty troubo, a co upálení Rusové v Domě odborů?) a my se už popereme navzájem, stačí občas přikápnout oleje do ohně.

Funguje to, protože není pravda, že by uhořelí v onom Domě odborů byli lež. Ti mrtví tam opravdu byli; popírat to znamená lhát v tom nejzákladnějším významu toho slova. Takže vidíte? Ti Rusové vlastně mají v lecčem pravdu.

A teď mi nezbývá, než doufat, že robot pro dohled nad příspěvkovou kázní je dostatečně inteligentní, aby se nechytil jedné věty či slova a já to nemusel přeformulovávat :-).

J. Jurax 22.3.2023 21:31

Jo, cenzura je taky když budete psát tohle a nebudete tohle, nedáme inzerci. Nebo se banka šprajcne. Protože aktivisté ...

A. Blok 22.3.2023 9:41

Přitvrdit by mohli a na některých webech tak už konají. Je to špatně, dávají tak chcimírům punc disidenství.

P. Adámek 22.3.2023 9:36

Pokud jde o radar v Brdech, jsem přesvědčen, že strach z instalace amerického zařízení na území země, která se právě zbavila sovětského jha a jež se tím vystavuje nebezpečí vojenské odvety, nebyla žádná sabotáž.

P. Diviš 22.3.2023 9:37

Jak u koho, U vás třeba ten strach, u těch, kteří ten strach podněcovali a živili, spíš ta sabotáž.

Už jen sama ta "možnost vojenské odvety" plně zdůvodňuje potřebu takových zařízení.

P. Sura 22.3.2023 11:27

Strach se obvykle neprojevuje oponováním se zářícími očky a organizováním poťouchlých protestních akcí.

Z. Lapil 22.3.2023 12:16

Na základě několik desítek let trvajícího studia života, vesmíru a vůbec si troufnu tvrdit, že někteří měli strach samostatně (řekněme: autenticky) a někteří k němu byli inspirováni ruským pošťuchováním.

Přičemž někteří pošťuchovali z blbosti a někteří za peníze ;-).

V. Kučer 22.3.2023 12:30

O americký radar hned projevili zájem Rumuni. V Brdech je místo radaru národní park.

V. Petr 22.3.2023 9:21

"U nás máme svobodu slova. Ale protisocialistické názory, soudruzi, samozřejmě tolerovat nemůžeme..."

K. Zelený 22.3.2023 9:17

Simvás, vy všichni co se tu otřásáte hnusem nad Astonovým článkem, podle vás omlouvajícím, schvalujícím či dokonce, ó nebesa, podporujícím vámi viděnou všudypřítomnou nesnesitelnou cenzuru, nemohli byste z vašeho utrpení vyvodit logický a konzistentní krok a táhnout odsud doprdele?! Kdo má pořád ty vaše schizoidně paranoidní výblitky, kterými to tady furtemfurt zasíráte, číst?

M. Krátký 22.3.2023 9:51

zlatá slova - děkuji !!!!!!

J. Hajský 22.3.2023 9:58

Nutí vás někdo, nedejbože násilím, číst diskusi. Nečtěte ji, odpustíte si nervování nad příspěvky, které vám nelahodí. Ani Aston prý nečte diskusi pod svými články.

K. Zelený 22.3.2023 10:15

Číst diskusi mě nikdo nutit nemusí, potíž je, že výplody vás a vašich soudruhů nejsou žádnými diskusními příspěvky ale dílem ulevující si plačky, dílem pusté výmysly, málokdy z vlastních hlav, převážně načerpané z řetězových mailů, různých fcb skupin či ytb kanálů (v pravém slova smyslu) a dílem prosté lži - souhrnem obtížný odpad.

J. Hajský 22.3.2023 10:26

Před mnoha lety, než jsem šel do penze byl u nás mistr údržby, který patlal vše dohromady, nemluvil k věci a podobně. A technický náměstek mě tehdy říkal: "Já když se po ránu potřebuji pořádně nabudit a na*rat, tak si ho pozvu, aby podal hlášení".

Nečtete, pane Zelený diskusní příspěvky z podobného důvodu?

K. Zelený 22.3.2023 11:48

Koukám, že k vám taky přišlo stáří samo. Tak ještě jednou a pomalu: Diskuse čtu a chci číst, příspěvky typu vašeho a lidí vašeho ražení nepokládám za diskusi, ale za slovní balast, mající místo třeba na kanapi u psychoanalytika, na demonstraci chcimírů, případně v hospodě páté cenové skupiny po n+1 pivu. Tady zabírá místo smysluplným, skutečně diskusním příspěvkům. Paňjal?

A. Teply 22.3.2023 11:53

Diskutovat mohou jen Ti, kteří mají stejné, "správné" názory.

Něco jako u Moravce - diskuse souhlasících.

Jen naprostí dezoláti si myslí, že v diskuzi se se mají tříbit odlišné názory.

J. Ticháček 22.3.2023 18:11

Já Vás chápu.

Samozřejmě, číst diskusi Vás nikdo nenutí, čtete ji ze své vlastní vůle. Jen narážíte na jistý problém. Jsou na světě lidé, kteří jsou neuvěřitelně hloupí, a mají nějaký jiný názor, nežli Vy. Dospěli k němu na základě řetězových mailů, FCB skupin, či z nějakých YouTube kanálů. Nějak se jim povedlo, díky svému vzdělání, díky informacím, které se jim dostaly, dospět k jinému pohledu na svět. Samozřejmě chápu, že Vy osobně si zakládáte na tom, že Vaše názory nejsou nějakými internety ani zbla ovlivněny, ba dokonce nejsou ovlivněny ani úctyhodnymi médii , jsou založeny pouze na Vašem osobním, nikým a ničím neovlivněném poznání světa, a tedy chápu Váš pocit, že všichni ti, kteří se na to vše kolem dívají jinými bulvami jsou odsouzeni k tomu, aby četli Vaše urážky.

No, občas si, třeba i díky Vám, myslím, že kdybych ty studené dny před lety věnoval, místo stavení aparatury, řečnění, zpívání blbých písní a cinkání klíči něčemu užitečnějšímu, mohl jsem dnes vzpomínat na spoustu hezkých holek. Místo toho se dočítam, že jsem to tenkrát dělal zbytečně.

Z. Lapil 22.3.2023 12:18

Klííd. I s takovými lidmi musíme sdílet tento vesmír.

V. Petr 22.3.2023 9:17

Připomínám, že za Stalina v SSSR nebyla cenzura. Kdo napsal něco, co se nelíbilo, skončil v Gulagu a bylo to "vyřešeno."