25.4.2024 | Svátek má Marek


Diskuse k článku

CENZURA: Zamotaná záležitost

Tajná služba BIS určitě musí vědět, kdo byl v pozadí sabotáže projektu radaru v Brdech, kdo k nám cpal ruskou vakcínu sputnik a kdo má dnes radost z výzev sebrat Ukrajině dodávky zbraní, aby se vzdala a byl mír.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
L. Netolická 23.3.2023 22:30

Nehorázné co dokáže Molík napsat. Měl byste se odstěhovat do Ruska, abyste poznal co je cenzura. EU nás neomezuje!

A. Teply 23.3.2023 15:20

Tak tak, je třeba uvažovat rázně, po bolševicku.

L. Sindelar 23.3.2023 10:17

"Poctivá" komunistická cenzura tady naštěstí dnes není. Ale ze svobody slova se salámovou metodou na západě i u nás stále ukrajuje. A zde zmiňovaný tlak na autocenzuru je toho součástí. Nebo nám snad lžou lidé s morálním kreditem jako paní Kovářová a pan Kechlibar?

L. Novák 23.3.2023 8:06

M. Boháček jako přední ;-O slovenský představitel dezinfo scény na NP svým kopírováním nesmyslů a lží si samozřejmě o "cenzuru" velmi koleduje. Kdo sleduje jeho žvásty, ví dobře proč. :-)

L. Novák 23.3.2023 7:59

To ale s cenzurou, o níž píše Aston, nemá nic společného. Na soukromém webu si vlastník může mazat co chce, a pokud web slouží i k výdělku, musí si vyhodnotit, jaké dopady na něj může takové provozování "cenzury" mít".

Blbce mažou všude, ale když maže blbec, jako třeba v Lidovkách (příkladů z praxe jsem ukazoval několik) tak udržování "názorové čistoty" působí směšně. Kdybych byl adminem nebo moderátorem Neviditelného psa, pitomci z ;-O Putinovy páté kolony jako ty by měli velmi omezený přístup. Že se to Astonovi z nějakého důvodu dělat nechce, je jeho rozhodnutí... Podle toho taky obsah komentářů vypadá. Rv

L. Novák 23.3.2023 7:47

Meleš blbosti. Proti radaru byla hlavně česká (post)komunistická ;-O levice, která hájila zájmy Ruska. To bylo samozřejmě na řadě jako první země, z jejíž strany by bylo možno čekat ohrožení. Pátá kolona zapracovala, stejně jako pracuje dnes. A ty jsi jejím významným účastníkem na NP.Rv!!

L. Novák 23.3.2023 7:41

Astone, na co potřebujete registrovat majitele obsahu webových stránek, když už registrovaný je? Musí být registrován na jméno při zřízení vlastní domény (např.: neviditelnypes.cz) a pak ještě jednou při pronajmutí umístění domény na konkrétním serveru, který zajišťuje provoz webových stránek technicky.

Dohledat takového provozovatele přece není problém ani dnes. Tak k čemu ta registrace navíc? 8-o

R. Langer 23.3.2023 7:35

Jo, vy jste evidentně jeden z nich. :-P

R. Langer 23.3.2023 7:30

Ano, protože kdo neumí odpovědět na tak jednoduché ZÁKLADNÍ otázky, zřejmě neumí odpovědět na NIC. :-P

R. Langer 23.3.2023 7:29

No, při kovidu škoda jistě vznikla. Spousta opatření byla nezákonných. A?

Houno se stalo. ;-€

J. Jurax 22.3.2023 21:31

Jo, cenzura je taky když budete psát tohle a nebudete tohle, nedáme inzerci. Nebo se banka šprajcne. Protože aktivisté ...

M. Sedláček 22.3.2023 18:52

A nestačilo by prokázat, že byla (dez)informací někomu způsobena konkrétní škoda? Na to máme zákony a soudy už dneska. Není třeba vymýšlet cenzuru-necenzuru.

J. Černý 22.3.2023 18:49

Přesně tak. A zdůvodnili to podporou ruské genocidy, ale proč to nenahlásil policii, to nechápu.

J. Černý 22.3.2023 18:47

Radar v Brdech sabotovala tehdejší vláda ODS hloupými kecy o účelu toho radaru.

Oficiálním důvodem podle ní bylo nebezpečí raketových úderů KLDR na USA , později místo KLDR to měl být Írán. Průměrně technicky vzdělání lidé té blbosti nevěřili, ale prali nám to do hlavy humanitárně vzdělání odborníci v médiích, politici i umělec Smoljak.;-D

J. Rejzek 22.3.2023 18:18

Není rok 1963 a není Hlavní správa tiskového dohledu. Jak se však říká ,v Boha nevěřím, ale něco tam být musí. Není ani možné, aby všichni novináři zpívali stejnou písničku. Není možné, aby se nenašel nikdo, kdo by měl jiný pohled , jiný názor a mohl ho veřejně říci. Je to tak, že si můžeme třeba na NP pindat skoro co chceme, ale na ČT, nebo ČRo se s opačným názorem , nežli je ten oficiální nesetkáme. No něco tam být musí.

J. Ticháček 22.3.2023 18:11

Já Vás chápu.

Samozřejmě, číst diskusi Vás nikdo nenutí, čtete ji ze své vlastní vůle. Jen narážíte na jistý problém. Jsou na světě lidé, kteří jsou neuvěřitelně hloupí, a mají nějaký jiný názor, nežli Vy. Dospěli k němu na základě řetězových mailů, FCB skupin, či z nějakých YouTube kanálů. Nějak se jim povedlo, díky svému vzdělání, díky informacím, které se jim dostaly, dospět k jinému pohledu na svět. Samozřejmě chápu, že Vy osobně si zakládáte na tom, že Vaše názory nejsou nějakými internety ani zbla ovlivněny, ba dokonce nejsou ovlivněny ani úctyhodnymi médii , jsou založeny pouze na Vašem osobním, nikým a ničím neovlivněném poznání světa, a tedy chápu Váš pocit, že všichni ti, kteří se na to vše kolem dívají jinými bulvami jsou odsouzeni k tomu, aby četli Vaše urážky.

No, občas si, třeba i díky Vám, myslím, že kdybych ty studené dny před lety věnoval, místo stavení aparatury, řečnění, zpívání blbých písní a cinkání klíči něčemu užitečnějšímu, mohl jsem dnes vzpomínat na spoustu hezkých holek. Místo toho se dočítam, že jsem to tenkrát dělal zbytečně.

V. Kučer 22.3.2023 17:18

Rusko by se potřebovalo zbavit Putina a EU Timmermanse.

L. Zídek 22.3.2023 16:55

A jak je to s ČT09, která lže, ani oběd nrdrží ?

K. Filip 22.3.2023 16:03

Cenzura u nás je a ne že není. Dostal jsem Ban na Seznamu, ne za vulgarismy. ale za vyjádření svého názoru, dle cenzora nekorektní.

V. Mokrý 22.3.2023 14:55

;-)

;-)

A. Teply 22.3.2023 14:34

Skončení s grýndýlem by vyžadovalo především rozumně uvažující EU politiky - a to zatím nehrozí. I když souhlasím, že EU by zrušení grýndýlu velmi pomohlo.

Vzestup Němců a Japonců nastvával v jiné době - to ještě na Západě byl fungující kapitalismus a demokracie. A taky tehdy existovala hrozba CCCP. Spíš by to bylo jako za Jelcina - brutální rozkrádačka.

M. Boháček 22.3.2023 14:17

Moje posudzovanie vás a vašich vlastností vyplýva z vášho príspevku, na ktorý konkrétne reagujem. To, že reagujete iba všeobecne, hovorí v prospech mojej argumentácie.

A nehodnotím vás ako osobu, ako celok. Hodnotím vás iba čiastkovo, vo vzťahu k vášmu vnímaniu cenzúry. Podľa vašich následných reakcií usudzujem, že ako človek ste pravdepodobne v osobnom kontakte realatívne bezkonfiktný a asi sa dá s vami bez problémov napríklad pracovať.

Ale to nič nemení na tom, že moje hodnotenie vášho postoja považujem za celkom presné.

S. Sádovský 22.3.2023 13:46

Sebevědomí, s nímž si troufáte posuzovat moje vlastnosti a vnitřní motivace, jakož i Vámi prezentovaný výsledek takového hodnocení, svědčí o tom, že jste v tomto směru zcela mimo.

M. Boháček 22.3.2023 13:42

Konkrétne: Pochybuji, že by se všichni tito členové kartelově dohodli na tématech průzkumů, která zpracovávat budou. Takže spíš jde o personální obsazení zadavatele průzkumu, jak to ostatně vysvětluje představitel STEM ve Vámi odkazovaném článku v ECHU.

To, že o tom pochybujete, nemení nič na fakte, že 14 agentúr to odmietlo. To je iba váš dojem, fakty ukazujú na presný opak vášho dojmu.

Zo 14 agentúr sa iba jedna vyjadrila, STEM. Vy si realitu upravujete, keď tvrdíte, že asi to bol dôvod u všetkých agentúr. Na základe 1 zo 14tich.

M. Boháček 22.3.2023 13:38

Nižšie vysvetlené, písal som to, kým ste odpovedal.

M. Boháček 22.3.2023 13:37

Tu máte aj reakciu D. Vávru. Ak vás zaujíma. Odkaz v článku.

https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Otazka-na-kterou-nikdo-nechtel-odpovedet-Az-ted-Cesi-si-davaji-pozor-na-jazyk-731603?fbclid=IwAR2PDi73agcTDcTLLkYAZ2_n6bgk1roC0p_dTR_esQxG1qvr0YmpVYu4r9o

M. Boháček 22.3.2023 13:36

Jednoduchšie by bolo napísať, majú zlý kádrový posudok, vylučujeme ich zo slušnej spoločnosti. :-P

Takže zadanie prieskumu, či občania vnímajú návrat cenzúry dávate na roveň s prácou pre NSDAP? Rv

Čo sú dezinfo o kovide, ktoré šírili? Že nebudú státisíce mŕtvych? Že vakcíny sú nedostatočne testované a teda potencionálne nebezpečné až smrteľné? Že nie su intramusculárne, ale intravenózne? Že prenikajú do celého tela? Že dokážu prepísať DNA bunky človeka? Že imunita po prekonaní covidu je kvalitnejšia a trvácnejšia ako po očkovaní?

ČO za proruský naratív šírili? To fakt neviem. Dnes je "proruský naratív" aj to, že treba zastaviť boje a sadnúť si k rokovaciemu stolu.

Takže podľa vás človek, ktorý neuveril oficálnemu vládnemu lobingu v prospech Pfizeru a chce dosiahnuť mier na Ukrajine pomocou diplomacie, je porovnateľný s človekom z NSDAP? No ďakujem pekne, ak takto premýšľate. To sa nedivím, že s takýmto konaním súhlasíte.

Ale tak či tak, váš argument o renomé zvolenej agentúry je scestný. Pretože všetkých 14 agentúr v SIMARe to buď odignorovalo, alebo odmietlo. Ak si myslíte, že to nebude kartelovou dohodou, ale kvôli kovidovým dezinfo, ktoré všetci vyhodnotili rovnako (napriek už dostupným faktom), tak prosím. :-)

Aj takýmito technikami sa môže upevňovať oficiálne propagandistický názor u ľudí. :-/

S. Sádovský 22.3.2023 13:26

A co konkrétně jsem si upravil, aby to odpovídalo mé představě o realitě?

Mimochodem, na základě čeho si zrovna Vy uzurpujete právo hodnotit to, jaké já mám představy o realitě? Vždyť mě vůbec neznáte a přesto tady děláte nějaké neopodstatněné závěry.

M. Boháček 22.3.2023 13:22

Tak to ste si tú informáciu z článku upravil tak, aby vyhovovala vášej predstave o realite. :-)

SOSP nejprve s nabídkou na vypracování průzkumu oslovila všechny renomované a prestižní agentury pro výzkum veřejného mínění a trhu sdružené v SIMAR. Těch je čtrnáct. Mezi nimi všechny velké agentury jako Kantar CZ, Ipsos, Data Collect, Nielsen, CVVM, MEDIAN nebo STEM. Žádná z nich ale o zadání podle ředitele SOSP Vlastimila Veselého neprojevila ani po urgencích zájem.

„Některé nám odpověděly, že takové průzkumy nedělají, a ty ostatní řekly, že nemají volné kapacity, v jednom případě zmínily i problematičnost tématu. Po několika měsících jsme ty, které neměly volné kapacity, oslovili znovu s tím, ať kromě ceny specifikují i termín, kdy jsou schopné průzkum realizovat. Žádnou nabídku jsme nedostali, některé se neobtěžovaly na poptávku v řádu stovek tisíc korun reagovat ani po telefonických urgencích,“ komentuje pro deník Echo24 ředitel SOSP Veselý. „Pak jsme oslovili agentury mimo SIMAR a z nich se nám SANEP zdál nejlepší,“ dodal.

V návaznosti na tato zjištění jsme oslovili některé ze zmíněných agentur s žádostí o vyjádření, z jakého důvodu nabídku od SOSP odmítly. V době vydání článku na dotaz odpověděl pouze ředitel agentury STEM Martin Buchtík, který přímo nepotvrdil, že by byli v minulosti v této věci se SOSP v kontaktu, protože STEM „systematicky odmítnuté zakázky neeviduje“. Buchtík nicméně konstatoval, že by STEM případnou nabídku na spolupráci se SOSP „jednoznačně odmítl“.„Někteří zakladatelé či členové poradního sboru této instituce ve svých veřejných projevech opakovaně využívají prokremelských narativů nebo šířili nepravdivé informace v souvislosti s onemocněním covid-19. Spolupráci bychom z těchto důvodů vyhodnotili jako nepřípustnou,“ vysvětluje ředitel STEM. !

A. Blok 22.3.2023 13:12

Někteří chcimírové mají pouze strach před Ruskem zaviněným armagedonem. Ty lze tolerovat, možná pochopit.