30.4.2024 | Svátek má Blahoslav


Diskuse k článku

VOLBY: Proč 2,4 milionu Čechů Babiše volilo?

Mnozí z nás si po volbě P. Pavla prezidentem ČR oddychli. Agresivní kampaň plná obvinění z týmu Andreje Babiše, že penzionovaný generál na Pražském hradě zavede Česko do války a podobné podpásovky, se autorům vymstily.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Hák 30.1.2023 7:36

Co se týká pohraničí, za prací se dá dojet, ale zhroucení zdravotní péče, které akutně hrozí, je horší. Jenže tohle Pražákovi prostě nedojde, nepředstaví si, že by k zubaři měl jezdit třeba do Teplic.

P. Hák 30.1.2023 7:32

"obvinění z týmu Andreje Babiše, že penzionovaný generál na Pražském hradě zavede Česko do války"

No, je pravda, že tohle Pavel nezařídí. Asi by mu to nebylo proti mysli, ale pravomoc na to nemá. Daleko víc se snaží pan Fiala a paní Černochová, naštěstí je jejich nadřízení neberou vážně.

Celý ten tartas kolem presidentské volby je jen vějička na voliče, aby si připadali důležití. Klidně mohl sloužit jen k odvrácení pozornosti od změny ústavy, umožňující poslat kanónenfutr na východ.

P. Hák 30.1.2023 7:34

Jo a že by to Babiš nepodepsal? Za prvé je to otázka, za druhé i kdyby to nepodepsal, tak ho přehlasují. Seženou-li na něco tak radikálního dostatečnou většinu, může se prezident stavět na hlavu.

P. Beneš 30.1.2023 7:53

A už jste si rozstříhal občanku, aby vás nemohli mobilizovat?

L. Novák 30.1.2023 9:32

Nemůže, Hák je státní zaměstnanec, jak na sebe před časem prozradil... ;-D

P. Beneš 30.1.2023 9:38

Aha, takže on vlastně pracuje pro "pětidemolici", kolaborant jeden! ;-D

L. Novák 30.1.2023 9:46

:-)

P. Hák 30.1.2023 9:49

Argument by asi nebyl, že.

P. Beneš 30.1.2023 10:10

Ale jistě ;-D:

https://www.rouming.cz/archived/rozstrihni_obcanku.jpg

P. Hák 30.1.2023 10:12

Argument k mému příspěvků. Tohle je trollení.

P. Beneš 30.1.2023 10:36

Pane Háku, vy tady napíšete tuhle spekulaci:

"Celý ten tartas kolem presidentské volby je jen vějička na voliče, aby si připadali důležití. Klidně mohl sloužit jen k odvrácení pozornosti od změny ústavy, umožňující poslat kanónenfutr na východ." a po mně chcete, abych vám ji argumentačně vyvrátil? To je typické chování internetových manipulátorů. Tak se nedivte, že vám na trolení odpovídám stejným způsobem.

P. Hák 30.1.2023 11:02

"Klidně mohl sloužit" - můžete slušně napsat, že podle Vás nesloužil. Místo toho se, pane Beneši, chováte jako internetový manipulátor, a podsouváte mi něco s mobilizací a stříháním občanek.

Podstata mého příspěvku je v tom, že válku PP vyvolat nemůže. On toho president vůbec moc nemůže.

Že pan Fiala tvrdí "jsme ve válce", potřebujete doložit? Co paní Černochová vykřikovala po výbuchu zřejmě ukrajinské rakety v Polsku chcete připomenout, včetně reakce USA? To je druhá část mého příspěvku.

Ve třetí části zmiňuji plán se změnou ústavy [1]. Nenapadá mne, kam jinam než na východ by chtěli ta vojska posílat, když u Kábulu se už za Prahu nebojuje a řeči o válkách někde jinde jsou jistě jen konspirační teorie.

Takže co z toho je ta manipulace?

Mně osobně jako dezinformační praktiky vychází trollení (o žádné mobilizaci jsem nepsal) a spamování v diskuzi, které předvádí jeden z diskutérů, s nímž si tak rozumíte.

"Troll je ... účastník ... který zasílá záměrně provokativní, urážlivé nebo irelevantní (off-topic) příspěvky k citlivým tématům, jejichž hlavním smyslem je vyprovokovat ostatní uživatele k emotivní odezvě nebo jinak narušit normální, věcnou diskusi."[2]

[1] https://denikn.cz/minuta/1048983/

[2] https://ct24.ceskatelevize.cz/veda/2178160-co-spojuje-internetove-trolly-psychologove-vypracovali-jejich-nelichotivy-profil

L. Novák 30.1.2023 11:23

"Takže co z toho je ta manipulace?" ... ptáte se.

Manipulace je třeba vaše použití věty: "Že pan Fiala tvrdí "jsme ve válce", potřebujete doložit?"

Fiala slova "jsme ve válce" použil jako součást výroku souvisejícího s přepadením Ukrajiny Putinovským Ruskem a nutností Ukrajinu v jejím obranném boji proti okupantům podpořit pár dní po vpádu Ruska na Ukrajinu:

„Jsme ve válce. Je to útok proti svobodnému světu, musíme udělat vše, abychom Putina zastavili,“ řekl premiér Petr Fiala (ODS) v Partii na Primě.

Putinova pátá kolona si zcela mimo kontext vzala jenom dvě slova "jsme ve válce", a s těmi teď operuje, jak se jí to hodí. A vy jste toho součástí. Jako státní zaměstnanec... !!Rv

J. Krejčová 30.1.2023 11:44

Jaká zase Putinova kolona. Premiér není státník, ale amatér a poněkud nebezpečný. Ten slogan vyřkl opakovaně a jako jediný z představitelů států.

L. Novák 30.1.2023 11:51

Ano, vy jste tradiční příslušnicí Putinovy páté kolony působící na NP. Rv

Vláda pošle Ukrajině další zbraně za 400 milionů. Jsme ve válce, řekl Fiala (27.2.2022)

https://www.seznamzpravy.cz/clanek/domaci-politika-vlada-posle-ukrajine-dalsi-zbrane-za-400-milionu-jsme-ve-valce-rekl-fiala-190784

P. Beneš 30.1.2023 11:27

V tom svém příspěvku sice netvrdíte, ale jednoznačně naznačujete, že celé volby byly zmanipulované. Způsob, jakým jste to napsal a jakým dále argumentujete ukazuje, že v šíření desinformací a různých manipulací máte praxi. Nechci vašim "argumentům" dodávat zdání legitimity, proto už nebudu na vaše příspěvky reagovat.

P. Hák 30.1.2023 14:02

Že byly zmanipulované (ve smyslu "Pavel tolik hlasů nedostal") jsem netvrdil ani náznakem, to je čistá dezinfomace. Prokazatelná dezinformace. Že bych ji nahlásil vašemu Bohumilovi, co si říká Bob?

www.nelez.cz

Že se lidé zabývali něčím, na čem zas tak moc nezáleží (viz pravomoci prezidenta, možnost přehlasovat veto), o tom jsem přesvědčen, to ale nespadá pod označení "znmanipulované volby".

V. Mokrý 30.1.2023 7:25

Proč ?

Protože mohlo, chtělo i mělo k tomu důvody.

R. Meišner 30.1.2023 7:15

autor slyší trávu růst ---Babise lidé volili proto, že tam nechtěli Pavla--no a voliči Pavla tam zas nechtěli Babiše, a bylo jich víc. to je záhada, což?

L. Caslavka 30.1.2023 7:56

..travu rust a placa nesmysle... Proc byla ucast v 2. kole pri volbe starych kom.nomenklatur tak vysoka ??? 1.Gottwaldova mladez a massmedia - vsichni proti AB!! 2.Babisovci a vsichni ti co se obavaji vlivu Aspenu.... 8-o

L. Caslavka 30.1.2023 8:01

Jeste pozn. Kdyz jsem videl, jak PP poklada kytici na pietni misto Jana Palacha, malem jsem vrhnul.... 8-o

L. Novák 30.1.2023 9:42

Abychom nevrhli my z vašich blábolů... Rv Babiš vám nevadí a Pavel ano? 8-o

L. Caslavka 30.1.2023 12:03

Vadi take, ale je to mensi zlo, protoze asi vime, kdo v soucasnosti "za nim stoji"... Na rozdil od marsala.... Vy chytroline !! 8-o

R. Langer 30.1.2023 5:31

Proč ho volili? Já bych věděl, i když nevím, proč skoro všichni volili komouše. To nechápu. :-P

R. Gramblička 30.1.2023 6:27

Možná to bude tím, že máte neopodstatněné nutkání se nimrat v 30+ staré historii. A co dělal nebo říkal v posledních cca 20 letech jako by bylo nepodstatné

M. Boháček 30.1.2023 6:54

Pavel je sprostý, oportunistický klamár, slúžiaci komukoľvek, ale nikdy nie národu. Čiže ideálny materiál na politika. Keby ste nemal neopodstatnené nutkanie tupo uveriť propagandistickým žvástom, tak by ste to videl.

ABJ #77 Řád a klid - Špion s politručka na Hradě - Temné stíny minulosti.

https://www.youtube.com/watch?v=_RBXq-QgBBc

V. Mokrý 30.1.2023 7:26

:-)

L. Novák 30.1.2023 9:50

Slovenský Putinův TROLL Boháček s pátou Putinovou kolonou už je tady!

L. Králová 30.1.2023 10:37

Takže každý, kdo má jiný názor než vy, je automaticky člen páté Putinovy kolony?!? A tomuhle říkáte demokracie? Možná byste se měl vrátit na hodiny občanské nauky na základní školu, vážený pane.

L. Novák 30.1.2023 11:42

Ne. Boháček tuto činnost na NP provozuje systematicky a dlouhé měsíce. Známe se dobře. Vás jsem tady zatím neviděl...

Dezinformace je lživá informace se záměrem zmatení veřejnosti

https://www.nelez.cz/