1.6.2024 | Svátek má Laura


Diskuse k článku

VÁCLAV KLAUS: Reakce na článek o Izraeli

To je agrese, to je válka nikoli arabského světa s Izraelem, nýbrž válka Hamasu s Izraelem. Pokud tedy někdo posunuje interpretaci „toho, o co tam jde“, pak je to především Václav Klaus.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Vychodil 14.10.2023 15:00

Proste jsem nikdy automaticky nezral propagandu, synku...

R. Langer 15.10.2023 6:29

Jasně, třeba tu o Ukrajině, že? ;-D

J. Černý 14.10.2023 15:01

Tak dejte realitu , co vám brání.

K. Křivan 14.10.2023 15:51

Podobně řádili Banderovci v českých vesnicích na Volyni.

Z. Linda 15.10.2023 8:45

To je minulost a ta se nepočítá a máte vůbec nějaké důkazy? Zatracený dezzinformátore v ruzzkých službách! jste vůbec veden v Novákseznamu?;-D!!!!!!

P. Vychodil 14.10.2023 13:41

Chápu averzi proti muslimům , zaslouží si ji. V případě tohoto konfliktu většinu z nás averze vůči muslimům a Arabům zaslepila v rozpoznání příčin , historie, tohoto dlouholetého válečného stavu...

K. Křivan 14.10.2023 13:48

1400 let islám dobývá neislámské země, ničí civilizace, kultury, ....vše co není islám. Islám je ta příčina.

P. Vychodil 14.10.2023 14:12

Neakceptujes v tomto případě genocidu Izraele vůči Palestině ? Nebo ji v rámci svého porozumění islámu akceptujes jako legitimní ? A co Palestinci, kteří jsou křesťany , pravoslavnymi , atd ? Není v takovém případě genocida Palestinců rovna nacisticke genocidě židů ? Otázek se nabízí spousta...

L. Kuča 14.10.2023 14:49

Islám je jedna z nejnebezpečnějších ideologií, cca tak na roveň s nacismem. Přečtěte si koranické pasáže, vyjadřující se k možnosti dohod s bezvěrci. Zjistíte, že možnost dohody a stabilních dobrých vztahů můžete rovnou smést ze stolu. Takzvané porozumění islámu můžete praktikovat tak maximálně jako mapování myšlení nepřítele.

Palestinští křesťané jsou nevybíravě pronásledováni svými vlastními lidmi, vyháněni, mnohdy dokonce vyvražďováni. Na územích, která byla pod izraelskou správou bez problémů prosperovali. Pod tzv. palestinskou správou jejich počty z původních 10-15% rapidně klesají.

A. Šír 14.10.2023 14:54

Na tvora jménem Vychodil vůbec nemá smysl reagovat.

J. Černý 14.10.2023 15:04

Tak proč se přepínáte.

J. Černý 14.10.2023 15:05

Podívejte se na katolíky a jejich historii a pak mudrujte.

L. Kuča 14.10.2023 15:11

Když vám uniká úplně triviální rozlišení jednání na podkladě politickém či jinak mocensky podmíněném a jednání přesně v souladu s věroučnými texty, tak jste asi tak trochu mimo debatu.

A. Teplý 15.10.2023 14:25

Prakticky v každé ideologii dochází k metastázám a excesům.

Nicméně mezi křesťanstvím a islámem rozdíl je.

Křesťanský prorok Ježíš se nechal přibít na kříž, aby na sebe vzal hříchy celého světa.

Muslimský prorok Mohamed byl válečník, za svůj život provedl desítky válečných tažení pro rozšíření své víry ohněm a mečem. A podpora pro válečné počínání (zejména boj proti nevěřícím) je v koránu.

K. Křivan 14.10.2023 15:49

Tak nevím Vychodile, jsi tak blbej, nebo taková swi,ě na zabití ?

L. Kuča 14.10.2023 20:50

V jeho případě mám podezření na kombinovaný intelektově-charakterový deficit. To druhé asi převažuje.

D. Laurencikova 14.10.2023 14:52

100 milionu mrtvych - to jsou krvave dejiny sireni Islamu. Fakt je, ze Islam nikdy nebyl obeti, ale vzdycky pachatelem!

P. Vychodil 14.10.2023 15:01

Ano, tudíž chování židů je ospraveditelné ...

H. Lukešová 14.10.2023 15:19

Po tomto palestinském bestiálním HAMAS-ISIS pogromu nezpochybnitelně ano. Divím se, že můžete obhajovat ty vražedné palestinské bestie.

P. Vychodil 14.10.2023 15:24

Protože, dcerko, beru v úvahu historii, na rozdíl od tebe, která si přečte nedělní titulek v Blesku a hned se ztebe stane zanícená bojovnice vůči čemukoliv ...

H. Lukešová 14.10.2023 15:31

Já mám historii Izraele a arabského světa nastudovanou. Takže vím, o čem mluvím a píši.

L. Kuča 14.10.2023 15:21

Vy prostě musíte kváknout u všeho, co se vám nelíbí. I kdyby to mělo být úplně mimo logiku věci.

P. Vychodil 14.10.2023 15:25

Můžeš osvětlit, synku ?

L. Kuča 14.10.2023 16:14

Nevím soudruhu, zdá se mi, že mohu osvětlovat a osvětlovat, nicméně zaslepenému to nebude nic platno.

Protože prostě nelze oddělit islám od příčin a historie tohoto konfliktu. Je to stejná věc. Nikoliv averze vůči muslimům a Arabům, ale averze vůči islámu jistě na místě je. A co ospravedlňuje izraelskou reakci? Především bezohledná brutalita činu, který ve svém vyznění naznačuje jaký osud čeká všechen Izrael, pokud se tahle zlovolná banda nechá příliš rozbujet a zesílit. Ne, historické zločiny následovníků Pedofila jistě žádnou protiakci přímo neospravedlňují. Ale dá se z nich číst, co by mohlo následovat, pokud si příliš upevní pozice.

D. Laurencikova 14.10.2023 15:39

Moment Mal! Židé přepadají hudební festivaly nebo nic netušící palestinská sídla, vraždí a masakruji všechny, koho dostihnou a najdou včetně malých deti a pak se s tím chlubí v internetu? Hallo?

D. Laurencikova 14.10.2023 15:39

Moment Mal! Židé přepadají hudební festivaly nebo nic netušící palestinská sídla, vraždí a masakruji všechny, koho dostihnou a najdou včetně malých deti a pak se s tím chlubí v internetu? Hallo?

P. Vychodil 14.10.2023 17:39

Cca 70 let historie vztahu Izrael Palestina se nepočítá ? Tak jako se nepočítá historie 8mi leté ukrajinského “obtěžování “ ruskojazycneho obyvatelstva na východě UA ? Přečti si zdroje, které popisují útrapy Palestinců ... předpokládal jsem od tebe komplexnejsi rozhled, ale zřejmě každý máme svoje limity...

H. Lukešová 14.10.2023 17:58

Jaképak útrapy? Tzv. Palestinci jsou teroristé a doufám, že je Izraelci náležitě potrestají za všechna zvěrstva, která spáchali. To, co udělali, odpustit nelze.

P. Vychodil 14.10.2023 18:04

No, zřejmě jsi přesvědčena soudružka ... historie tě nezajímá ...

H. Lukešová 14.10.2023 18:57

Vy nevíte o historii vůbec nic a hájíte ty palestinské bestie, které by měly za svá zvěrstva zaplatit, doufám, že se tak stane, soudruhu.