18.5.2024 | Svátek má Nataša


Diskuse k článku

UKRAJINA: Amnesty si našla nového nepřítele

Amnesty International dnes na svém anglické webu zveřejnila materiál, v němž kritizuje počínání ukrajinských ozbrojených sil. Vznikl na základě údajů shromážděných zahraničními výzkumníky a výzkumníky z oddělení krizové reakce celosvětové kanceláře naší organizace.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
L. Novák 7.8.2022 10:59

Jste blb. Končím... Rv

P. Hák 7.8.2022 11:02

Typická reakce ruského trolla.

G. Onion 7.8.2022 14:58

To je šašour, co? Navíc je to placenej troll ČEZu 🤣🤣🤣

P. Hák 7.8.2022 18:14

No já nevím. V manuálu psali, že když troll, tak ruský. Měli ho tam moc pěkně nakreslenýho, abychom ho poznali, v uchu měl srp a kladivo. Já jám věřím každé slovo, každou čárku! R^

Jinak doporučuju FB tědlectěch elfů. Je úžasnej! Člověk se hned cítí o 35 nebo i víc let mladší, když vidí ten styl humoru.

P. Hák 7.8.2022 10:25

Jinak "lež" ve smyslu ověřování faktů je jedna věc, manipulace ve smyslu zveřejňování pokroucených a jednostranně podávaných informací je věc druhá.

Konkrétní příklad, použiju obor, z něhož mám přímé informace: Nedávno proběhla kampaň proti CERMATu. Už jen to, že novináři "zapomněli" napsat zcela zásadní informaci, že pan Gazdík jmenoval svým poradcem pana Šteffla, který má jako obchodní konkurent na likvidaci CERMATu přímý finanční zájem, je ukázka účelového zamlčování faktů. A takových momentů bylo mnohem více. Novináři se tak ve věci školství chovají naprosto standardně.

No a pokud vím z vlastní zkušenosti, že česká mainstreamová média opakovaně manipulovala, mám jim v tom ostatním věřit?

L. Novák 7.8.2022 10:38

Uvádíte tady nějaké nepodstatné nesmysly z médií. Že média a novináři často žvaní hlouposti, aby si vydělali na chleba, je už staletí známá věc a káždý soudný člověk si dokáže odhadnout a dohledat, co je pravda a co ne.

Víc v tomto asi nemá smysl pokračovat. Mě spíš fascinuje, jaké blbosti tady systematicky zveřejňují čeští rusáci závislí na dezinformacích ruské státní propagandy... :-P

P. Hák 7.8.2022 10:47

Nojo, tak když se Vám něco nehodí, označíte to za "nepodstatnou hloupost". To je pak velmi pohodlné...

Dohledat si smíte jen v mainstreamových médiích, v opačném případě jste ruský troll. Jenže mainstreamová média znějí jedním hlasem, takže třeba Vy v tomto případě pravdu dohledat nemůžete... a ani dotyčného nenapadne si to dohledávat, když to všude říkají. Zejména když předkládají jednoduchý svět rezonující s jeho resentimenty.

Druhý Váš odstavec je odklon. Téma vlákna je, zda se českým médiím má stoprocentně věřit a proč jim generace "40" věří.

Z. Koutecký 7.8.2022 11:23

No, já, pane L.Nováku, pokládám za největší blbost, kterou tu zveřejňují naše media, zprávu o tom, že ruské dělostřelectvo opakovaně střílí na jadernou elektrárnu na území, které ruské vojsko plně okupuje.

P. Vychodil 7.8.2022 12:31

R^R^R^

L. Novák 7.8.2022 17:53

https://www.seznamzpravy.cz/clanek/zahranicni-rusove-ostrelovali-zaporozskou-jadernou-elektrarnu-zranili-jednoho-pracovnika-211092

L. Novák 7.8.2022 13:09

Nastěhovat okupační vojsko za války do areálu jaderné elektrárny, která je v provozu, považujete za co?

https://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/clanek/v-jaderne-elektrarne-v-zaporozi-vypukl-po-ostrelovani-pozar-40405008

Chování Ruska a jeho armády za blbost nepovažujete? ;-)

J. Sedlář 7.8.2022 21:55

Mni, pokud byste napsal: Nastehovat vojsko za války do areálu atomové elektrárny nebo civilnich objektu.... Tak bychom měli jasno, za co to povazujeme.;-)

L. Novák 7.8.2022 23:53

Z kriminálu náborové středisko Putinových hrdlořezů:

https://echo24.cz/a/Swn7M/wagnerova-skupina-naverbovala-1000-ruskych-zoldaku-veznice

D. Mach 7.8.2022 10:24

Pan Zrno problém docela podrobně rozvedl. Nesouhlasím se vším, ale to podstatné tam je. A u ruskojazyčného obyvatelstva by to chtělo si zjistit náladu z roku 2022 oproti roku 1914. Proč Russové urputně bombardují ruský Charkov, a proč se russonáckům ruské obyvatelstvo Charkova tak urputně brání? A pokud Russko považuje dobytý Mariupol za proruský, proč ho tedy russonáckové srovnali se zemí?

M. Hoblík 7.8.2022 7:54

Amnesty si údaje prověřila; na rozdíl od hloupého autora tohoto článku!

L. Novák 7.8.2022 9:47

V Moskvě? ;-D

V. Novak 6.8.2022 21:11

AI prostě funguje "padni komu padni" - bez ohledu na to, co se líbí jakešům nebo zrnům.

P. Diviš 7.8.2022 0:03

To máte pravdu, že blbnou na všechny strany. Akorát za bolševíka to nebylo tak viditelné.

P. Zeman 6.8.2022 20:28

soudruh Zrno je prostě trapný

P. Diviš 6.8.2022 20:40

Soudruh Zeman ho asi nepochopil.

D. Mach 6.8.2022 22:08

Vypadá to jako zvolání mezi dvěmi fázemi kómatu. Mohl byste být konkrétnější včetně toho, proč vůči němu používáte slovo soudruh?

V. Čermák 6.8.2022 23:04

Myslíte svazáka Diviše, ten si rád zaSoudruhuje..;-D

D. Mach 6.8.2022 23:07

Ne, myslím nahoře pana prezidenta. Vy nezvládnete sledovat tak krátké vlákno? Asi jste unaven, co? Neptám se z čeho.

P. Diviš 7.8.2022 0:04

Je intelektuálně nesmělý, toť vše.

L. Novák 7.8.2022 9:48

;-D

O. Vašíček 6.8.2022 19:27

Asi by bylo nejvhodnější se vrátit do středověku. Určit přesně vymezené válečné pole. Na obou stranách by se sesikovaly armády obou stran. Nejlépe s vojevůdce v prvních řadách a při východu slunce by začal boj. Komu přežije nejvíce vojáků může vyplnit přilehlé město a postupuje se dále. Válka konci potravou nepřátelského vojevůdce. Běžní civilisté by mohli bitvu sledovat z okolních kopců.

V. Čermák 6.8.2022 19:53

A Amíci by to monitorovali ze Satelitů CIA...;-D

P. Diviš 6.8.2022 20:40

Tak si to zřejmě AI představuje.

D. Mach 6.8.2022 22:11

Ano, leč útočník tvrdí, že o válku nejde. A ve středověku také nejsme, byť ve středověku civilisté na válku dopláceli stejně jako nyní. Představujete si ten středověk příliš idylicky.

O. Buda 6.8.2022 18:28

Nevím, kdo píše rozbory v AI a taky to je jedno. Nemůžu ale pochopit zde na NP exhibující fanklub Ruska a Putina. Ti lidé se snad radují, že jsou na tom Ukrajinci blbě. Mluví o jejich prezidentovi jako o feťákovi a kašparovi, vyčítají Ukrajincům, že vůbec a odkud brání svá města, opakují dokola bláboly, kterými ospravedlňují ruskou agresi... Co to je za lidi? Zaměňuje se příčina za následek: To přece Rusko napadlo Ukrajinu, boří, zabíjí, ničí města, ne naopak. Ruská zločinná válka si nevybírá, kam střelit. Namlouvá si snad někdo, že kdyby Rusáci jen tušili, že je může být jejich cílem nemocnice nebo školka, tak by se snažili trefit se jinam, nebo by raději ani nevystřelili, ti rození lidumilové? A jak se asi brání město proti válečnému dobývání? Zevnitř, bojem o každou ulici, o každý dům, nebo se obránci seberou, požádají nepřítele, aby počkal, až opustí bráněné město a začnou bojovat někde ve stepi, aby útok agresora nezranil civilní domorodce? Tak asi je čas zase si připomenout, že Ukrajinu přepadlo Rusko na rozkaz Putina a jeho kamarily. Rusové rozpoutali dobyvačnou válku pod falešnými zástupnými záminkami. Rusové jsou ti, kteří to zabíjejí lidi na Ukrajině.