19.6.2024 | Svátek má Leoš


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Vladík 18.1.2006 20:58

Kapitalismus

Myslím, že se mýlíte. Pan Klaus zde zavedl opravdu dokonalý kapitalismus. Proč? Protože má chápání doby vrcholného kapitalismu: Demokracie je jen mechanismus, jak se šikovní dostanou k moci. Mezi volbami mají držet ... (nejen hubu a krok). O tom, že by měl ponětí, co je občasnká společnost nemůže být ani řeči (ovšem jeho schopnost blamáže - viz název ODS je nepřekonatelná). Tak ne do moderní demokratické společnosti, ale opravdu do kapitalismu nás uvrhl soudruh kapitalista Klaus.
OBČAN XY 18.1.2006 20:57

JEDINÁ MOŽNOST SEBEREFLEXE

 Pro ODS a naděje pro skutečnou pravicovou politiku je zbavit se Klause a KLAUSIZMU-------
ziralek 18.1.2006 20:54

Re: "Takový přístup je zjevně emotivní a navíc postrádá základní rozumný atribut "

nojo vy jste ejro, kdyz bude nejhur uletite. me zustane jenom zirat.
vLk 18.1.2006 20:52

Re: Re: Re: Pane Doležal, to, že "nejste ekonom"

Samozřejmě, že při hraní kuliček, sexu, chlastání apod. je kastování nepatřičné. V boji o koryta, funkce, respektování vám dokáži tisíce příkladů pohrdání mozkováků proti lopaťákům. Proč lopaťáci nemají své komory? Proč nejsou lopaťácký učitelé pro děti lopaťáků. Proč devadesát procent zločinců pochází z mozkováků?
AeroKarel 18.1.2006 20:49

"Takový přístup je zjevně emotivní a navíc postrádá základní rozumný atribut "

I kdepak, naopak obsahuje základní rozumný atribut, pud sebezáchovy.
Lerak 18.1.2006 20:47

Re: Re: Re: ODS málo pravicová?

No dnešní levicová vláda si s ukrýváním úplatků starost nedělá ale vůbec žádnou. Před volbami rozháže lůze úplatky ve formě tužkovného pak zase  na něco jiného a vše je OK..
Lerak 18.1.2006 20:44

Re: Re: ODS málo pravicová?

Pane Hrbku Klaus samozřejmě nevyprodukoval nezaměstnané, ti patří k tržní ekonomice. Ovšem dnešní čísla nezaměstnanosti  (včetně té skryté-nadbytečné úřednictvo) jsou již dost alarmující.
Lerak 18.1.2006 20:41

Re: Re: na rozdíl od autora to vidím trochu jinak...

JAROSLAV se docela zbláznil. Korupce na úrovni banánových republik. Státní dluh nevídaných rozměrů. Vysoká nezaměstnanost (k oficiální nutno připočítat  nárůst neproduktivního, lépe řečeno kontraproduktivního úřednictva). Růst ekonomiky daleko za jejím potenciálem (efektivní číslo pod 2%, po odečtení vlivu zadlužení. A na neposledním místě postupná ztráta občanských svobod.
ziralek 18.1.2006 20:40

Re: kapitalismus?

a ne?
Nika 18.1.2006 20:36

Re: Re: "že ODS má objektivně pohlíženo jisté rezervy."

Ne, zase se mýlíte zochu, takový přístup je jediný racionální.
onlooker 18.1.2006 20:26

kapitalismus?

Nezačal toto slovo opravdu používat Marx a jeho melody boys? Opravdu jsem měl při oznámení názvu a konání výroční laudace pocit, že to pořádají komunisti.
Kony 18.1.2006 20:12

Re: Re: Re: ODS málo pravicová?

Ano, tak jest.
Kony 18.1.2006 20:08

Re: Budování kapitalismu

Ano, majetek, provozovny a fabriky přešly v převážné většině do rukou soudruhů náměstků, kteří se rychle zbavovali ředitelů. Tito komunisté, v již svých podnicích, skoupených za cizí peníze gazdovali stejně mizerně, jako za "totáče". Zlodějizací nezískali vztah k nabytému majetku a začali jej rozkrádat. Zbavvili se nejprve inteligentních a schopných zaměstnanců, aby Pokračování by zabralo několik stran. Pan Doležal je jistě zapleten do pavučiny pražských vztahů, která mu nedovolí víc.nebyli nikým rušeni,
zoch 18.1.2006 19:26

Re: "že ODS má objektivně pohlíženo jisté rezervy."

Takový přístup je zjevně emotivní a navíc postrádá základní rozumný atribut :  hledá totiž chyby nejprve u jiných a potom možná u sebe. To zde předvádějí mnozí celé roky....
A bohužel toto je i přístup onoho kritizovaného vedení. 
zlý kukuč 18.1.2006 18:35

Re: Budování kapitalismu

To co popisujete je přesné - odstátnění , ocenění a privatizace se smíchalo do jednoho kroku. Jedna z podstatných chyb otců kuponové privatizace , ať je to kdokoliv.
Odstátnění a ocenění a privatizace, jsou-li spojeny, vedou k jasnému konfliktu zájmů. Na to už přišla Thatcherová patnáct let před Klausem.
oTCŮM KUPONOVÉ PRIVATIZACE CHYBĚLY ZNALOSTI, ZKUŠENOST, JENOM SEBEVĚDOMÍ NIKOLIV.
AeroKarel 18.1.2006 18:32

"že ODS má objektivně pohlíženo jisté rezervy."

To tedy určitě má, ideální není jako nejsou ani lidé ideální.
Ovšem Paroubka a DRátha s komouši vida, musím volit ODS i kdybych nechtěl.
zoch 18.1.2006 18:25

Srovnání

Pan Doležal vede kritiku zevnitř,pan Pehe zvenku.
Pokud ale budeme hledat ,najdeme průsečíky a to znamená,že ODS má objektivně pohlíženo jisté rezervy. Bez emocí lze tedy konstatovat,že vedení ODS dlouhodobě  něco nedostatečně vnímá,něco podceňuje a vůči něčemu je slepé. Jedinou otázkou pak je,kdy to skončí.
AeroKarel 18.1.2006 18:21

Ad Šedovous,

"
Autor je žvanivý dobytek."
Tak vzpomínám, jak jsme jako kluci říkali "Kdo to říká, ten to je, tomu se to rýmuje!"
 
Doležalovi komentáře IMHO jeví podstatně více smyslu pro realitu než Šedovousí nářky & nadávky. 
AeroKarel 18.1.2006 18:17

Lékaři,

"Tak málo někdy stačí... a půlk amajetku republiky v dalších letech zmizí  v nenávratnu... "
Díky bohu za to, se Zemanem a Komárkem by to byly tři čtvrtiny nejmíň!!!!!!!
zoch 18.1.2006 17:38

Re: Re: ODS málo pravicová?

Ano,ano,Petře.
Říká se tomu sebereflexe. Jenže v současném stavu ODS již ani není této schopna.Není,kdo by to provedl. A potom není jiné cesty,než se při takové sebereflexi otřít i o ikonu. A to do voleb nikdo neudělá. Po volbách ve chvíli,kdy zde bude  tak či onak instalována vláda na jejíž počínání bude mít ODS jen omezený vliv se snad pohnou ledy,které se měly hnout v roce 97-98.
Neustálá pozice "proti všem",nulová tolerance,průběžný život v zákopech,televizní kauzy  - to vše dovedlo ODS k procentuálním ztrátám ,které okamžitě nenahradí a je nutno se na to dívat tak,že při volbách jde zejména o průměrného občana a jeho hlas. Každý fan club má své skalní a o ty se bát nemusí. Ten volební rozdíl dělá prostý a víceméně slušný volič. Otočit pramici je jednoduché,otočit parník na krátkou vzdálenost však nemožné. Komu není rady,tomu není pomoci.
A od kdy sebereflexe ? Tak od r. 93. Tam bych viděl zakopaného prvního psa.
Pourová 18.1.2006 17:29

není co slavit

Vyzýváme všechny, kteří mají zdravý rozum - udělejme tyto kroky:
1) Zbavme politiky jejich imunity
2) Zaveďme jim osobní hmotnou zodpovědnost za výsledky jejich rozhodnutí
3) Zaveďme odvolatelnost politiků
Ostatní již půjde samo!!! 
Politická strana Pravý Blok - strana za ODVOLATELNOST politiků, NÍZKÉ daně, MINIMALIZACI byrokracie, SPRAVEDLIVOU justici, REFERENDA a PŘÍMOU demokracii WWW.CIBULKA.NET tyto kroky bude vždy prosazovat bez ohledu, zda se prostřednictvím voleb dostane do parlamentu nebo ne.
I.K. 18.1.2006 17:20

Re: Ony ty polostátní banky mají jeden důvod, který si nikdo dneska přiznat už nechce

Ach, jak mě potěšilo zjištění, že nejsem sama, kdo to takhle vidí.
loula 18.1.2006 16:30

Re: Soudruhu Hrbku,

Proboha, o čem se to tady hádáte. Existovala přeci nějaká stranická organizace, kam Klaus pracovně spadal. A pokud podal nějakou přihlášku ( já opravdu nevím, jestli ano nebo ne), tak v archivu té stranické organizace to musí být.
Jestli se ovšem tyto archivy selektivně nestornovávaly, což ovšem nevím.
jepice 18.1.2006 16:03

Re: Budování kapitalismu

V některých případech určitě. Podniky by bankrotovaly tak jako tak, ale dělnící by aspoň měli doma pěkně potištěné papírky.
loula 18.1.2006 15:55

Re: Re: ODS málo pravicová?

Petře, u mne si to ODS rozlila kvůli prkotině. A to s podvody okolo financování své strany. Pravda, šlo o blbých 7 milionů, ale v době, kdy se s opovržením opustila morálka bolševizmu a hledala se morálka nová, to byl zničující čin. Nejen kvůli tomu vlastnímu podvodu, ale k zatloukání okolo toho, ztrátě paměti všech zúčastněných atd atd.  Je fakt, že ODS nakonec zaplatila doplatek daně, že se omluvila, ale to všechno pod dosti brutálním tlakem skutečností.
Daleko více bych si jich cenil, kdyby den po zveřejnění této kauzy Klaus řekl, ano, toto bylo špatně, kdyby na den vyhodil pokladníka nebo odpovědného místopředsedu. Ale víte sám, jak to bylo..
jakovy 18.1.2006 15:53

Vous sice šedý, srdce však stále rudé

že jo.
Vole!
jakovy 18.1.2006 15:45

asi nejsem český občan

nebo mám výjimku
Antonín Hrbek 18.1.2006 15:39

Re: Soudruhu Hrbku,

Blahoslavení chudí duchem,neboť jejich jest království nebeské
Antonín Hrbek 18.1.2006 15:37

Re: Re: Re: chápu, že někteří zde diskutující období před rokem 1989 znají jen z vyprávění,

Vážený příteli, máte zcela pravdu.
Písek z Halámek, Chlumu a Vlkova se jen převezla v Rakousku skladoval na hromadách. Z jihočeského dřeva tyly rakouské pily, Dřevo na Šumavě se prodávalo na stojato a lanovkou (někdy i vrtulníkem) se lifrovalo za Bavorské hranice. Vyvážely se i brikety a hnědé uhlí. Ale to lze všechno nalézt tam, kam se autor diskusního příspěvku nepodíval. I když něco bylo zkreslené a něco občas utajené
S pozdravem
Petr 18.1.2006 15:21

Re: ODS málo pravicová?

Virtuále, dalo by se to brát tak jak píšeš. U mě to má ODS rozlito pro něco jiného.
Když se dala uvedenou cestou, nadělala i řadu chyb. No, kdo nic nědělá, nic nezkazí. Ale ona nemá dostatek slušnosti nebo alespoň sebezáchovy, aby ty chyby pojmenovala a třeba se za ně i omluvila. Samozřejmě ne komoušům a socanům, ale slušným lidem. Řada z nich jí věřila , nyní je velice zklamána a prakticky nemá žádnou, alespoň trochu pravicovou alternativu.
Mlčením o vlastních chybách se tyto nesmažou a ani se tím nezíská ztracená důvěra. Klaus a jeho boys by si to už konečně měli uvědomit. Jinak nám budou vlásnout socani spolu s komunistickou pakáží.