29.4.2024 | Svátek má Robert


Diskuse k článku

ROZHOVOR: Chovají se k nám jako k ovcím

Ano, těžké, protože debata v médiích (kromě Parlamentních listů a několika málo dalších médií) byla a je převážně jednostranná. Slovo dostávají pouze odborníci, kteří jsou poplatní politickým a možná i ekonomickým zadáním vlády.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
A. Poláková 17.8.2021 13:57

Myslíte? :-) Po očkování nemám nejmenší problémy a v duši klid. S mou omezenou stařeckou imunitou je to to nejlepší , co jsem mohla učinit, abych mohla normálně žít a cestovat. A doporučuju to vřele i ostatním. Ostatně soudím, že člověk nemusí přímo milovat bližní, kteří ho ohrožují na životě. Když předpokládám u odpíračů prodělání covidu, tak proboha , co je to pro ně? Chřipečka přeci. Tak co tady to kvílení o smrti? :-)

A. Poláková 17.8.2021 13:47

Tedy jak jste na to přišel, to je mi záhadou. Když pouze upozorním na možné nebezpečí, to ještě neznamená , že někomu přeji smrt. Ale když vás to baví lhát.....A to nekomentuji , co vaše sekta přeje očkovaným. Je to celé směšné.

P. Vychodil 17.8.2021 8:22

asi mám selektivní čtecí schopnosti, dle mého však se snažíte vyvrátit tvrzení, které "odmítači" vůbec netvrdí...

opakuji, řízení rizik, zvolená strategie, závisí na sběru dostupných informacích, jejich validaci, dále na subjektu (risk-managera), jeho příklonu či averzi k riziku...

a proto se starší občané rádi nechávají očkovat, vědomi si nemoci, která pro ně může být fatální, a mladší občané se nenechávají očkovat, vědomi si jiného poměru rizik...

zatímco jsem odmítač kovidové vakcíny-nevakcíny, stejně tak jako té každoroční chřipkové, letos jsem si obnovil tetanus, teď půjdu na zjištění protilátek kl. encef.

PS fakt, že dlouhodobé následky covid vakcín, zejména mRNA, jsou neznámé, ničím nepřebijete...

PPS přestože se zaštitujete vaší racionalitoua fakty, vypustíte žvást o agresivní menšině a jakýchsi víceprávech...fuj, to je ale propagandistický hnůj, potvrzující váš fundamentální kovidismus...

P. Vychodil 17.8.2021 7:52

ve vašem výkladu jsou dezinformace:

léky známe

známe i zdravotní "podmínky", za kterých se choroba rozvine s těžkými následky...a mnoho z těchto "podmínek" lze minimalizovat či úplně vyloučit (např obezita)

vakcíny naprosto neplní svoji funkci, nechrání před onemocněním, nebrání šíření, účinnost po pár měsících klesá k nule, neúčinnost vakcín podporuje vznik nových rezistentních mutací, vakcíny údajně brání těžkému průběhu (toto je tvrzení bez důkazu), vakcinace neumožní dosáhnout kolektivní imunity

vedlejší účinky, specificky dlouhodobé, stále neznáme, ovšem i tak se stačí kouknout do systému jako např. VAERS, (přičemž se oficiálně udává, že v těchto systémech se objeví necelá desetina skutečných případů) aby člověk zpozorněl

opakuji základní poučku: eliminovat neznámé riziko (vakcínu), řídit, minimalizovat riziko známé (nemoc)

pozn./otázka: není mi jasné, proč očkovaní, a mezi nimi i vy, jednoduše tvrdíte, že jste očkován bez sebemenších vedlejších účinků...bavíme-li se o dlouhodobých efektech, máme na mysli ne dny či měsíce, ale roky ("nepopulární" odborníci hovoří v případě kovid vakcín o horizontu 2-3 roky)

PS na základě osobního sběru všech možných informací, jejich ověřování, pro mne nebylo těžké přijmout rozhodnutí se nenechat očkovat...

PPS vaše rozhodnutí o očkování platí i pro 3. a následující očkovací kola ?

D. Stys 17.8.2021 7:37

Co mám asi dělat když ignorujete fakta. Je to samozřejmě úplná hrůza k čemu jsme došli, i tu ironii už dost ztrácím. Nemějte se hezky, protože jste jeden z tech, kteří nás do této hrůzy zatáhli.

L. Harvánek 17.8.2021 7:07

S tím hadem či neznámou houbou máte pravdu. Vidíte je poprvé v životě a nemáte čas si zjistit potřebné informace. Ale v případě, o kterém se právě bavíme, je situace poněkud jiná. Kovid se najednou a z nějakých neznámých důvodů mezi námi objevil a neznáme léky, které by dokázaly jeho smrtící účinky zastavit nebo alespoň zmírnit. Lékaři (specialisté na choroby podobného typu) a farmaceutické firmy začali neprodleně pracovat na vývoji potřebného léku (vakciny). Uznávám, že vakciny se objevily v rekordně krátké době a že tedy proces klinického zkoušení byl nebývale zkrácen. Takže se začalo očkovat a postupně se zjišťuje, že vakciny plní svou funkci a dokáží chránit před onemocněním. Mediálně se zdůrazňují možné vedlejší účinky, ale když si přečtete příbalový leták jakéhokoliv medikamentu, o možných vedlejších účincích se také ledasco dozvíte. Takže bych měl odmítat lék, který může mít vedlejší účinek (daleko slabší povahy než nemoc, kterou má léčit)? Jenže media nás krmí čísly, kolik lidí mělo vedlejší nežádoucí účinky, aniž by uváděly celkový počet očkovaných či alespoň poměr. Navíc tedy zcela jistě a stoprocentně vím, že ti, co vakcinu vyvíjeli, postupovali v dobré víře, aby lidem pomáhali chorobu překonat (úmyslně neuvádím pandemii a zrovna tak nepovažuji člověka pozitivně testovaného za nemocného) a klinické zkoušky jejich víru potvrdily. Dokonce uznávám, že farmaceutické firmy v jejich snažení poháněla i snaha vydělat. Takže pro mne nebylo vůbec těžké přijmout rozhodnutí a dát se očkovat. Výsledek byl bez sebemenších vedlejších účinků. A jen pro Vaši unformovanost uvádím, že je mnoho léků, vůči nimž mám alergii a nemohu je užívat, ač by pro mne byly mnohem užitečnější.

Tím chci říct, že bych všem doporučil očkování s výjimkou těch, kterým by očkování víc ublížilo než pomohlo. Mít možnost svobodně se rozhodnout má ale i svou druhou stranu: za svoje rozhodnutí nést odpovědnost.

V. Klepetko 17.8.2021 6:26

Máte pravdu, ono je to opravdu velmi podobné!

I u toho covidu vám vaši "vědci a doktoři" bezostyšně lžou, často z politických důvodů, jako autor tohoto článku. A vy jim naivně věříte, protože máte strach: z vakcíny, z covidu...

A místopředseda Svobodných těží politické body z tmářství, to on z vás dělá ovce! A chová se stejně, jako politicky motivovaní klimatologové. A podívejte se nezaujatým okem na některé místní diskutery - odmítače vakcín. Ruku na srdce - nepřipomínají vám tu zfanatizovanou nešťastnici Gretu?

V. Klepetko 17.8.2021 6:12

Začal jsem toto vlákno humornou nadsázkou. Váš způsob argumentace ovšem vyvolává ale spíše znepokojivé otazníky, než úsměv...

Buďte zdrav.

V. Klepetko 16.8.2021 22:25

Co to má společného se specifickou slizniční imunitou v podobě IgA imunoglobulinů, o kterých se bavíme?

Jestli si chcete zadiskutovat o statistikách z Izraele, pak nemám nic proti - během příštích dnů se na to podívám, utvořím si na to nějaký názor, a teprve poté začnu přinášet nějaká moudra, podobných článků tu bude ještě neúrekom:-)

D. Stys 16.8.2021 22:00

Až dostaneme Covid19 delta mutací,.možná si řeknete, že já vůl se vůbec očkoval. Zvláště, když ji s Vámi dostanou převážně ockovani. Do té doby Covid s Vámi.

J. Vintr 16.8.2021 21:58

Faktem, potvrzeným třeba z Izraele je, že ta "vakcína" nemá žádný vliv na žádný ze sledovaných parametrů "onemocnění covid". Z lhaní o vakcíně a usilovné a (z hlediska zdravotního) zcela nelogické snahy vypravit ten sajrajt nejlépe do všech od nemluvňat po starce nad hrobem, jejíž součástí je opět zcela nelogické znevýhodňování neočkovaných, na sto honů smrdí to, že jde o nějakou obr všivárnu. Ostatní je jen dedukce.

V. Klepetko 16.8.2021 21:51

P. S. Měl jsem dojem, že jsem vám tenkrát ve vlákně odpověděl i druhý den, ale třetí den už jsem se tam nevracel - pokud by tam bylo něco na co jsem neodpověděl - hoďte mi sem link a já se tam ještě dodatečně podívám....

V. Klepetko 16.8.2021 21:28

Vlastní hodnotové soudy vydáváte za fakta? :-)

Tak jo...

V. Klepetko 16.8.2021 21:26

Nesouhlasím. Pro epidemiologii COVID-19 má schopnost mRNA vakcín vytvořit slizniční imunitu vyznám zcela zásadní! Protože statisticky významným způsobem snižuje pravděpodobnost přenosu choroby od očkovaného člověka!!! Z těch odkazů, které jsem vám dal je zřejmé, že například Sputnik V ji naopak nevytváří...

PCR testy se našeho sporu vůbec netýkají... Pravdu máte v tom, že slizniční imunita je založitost složitější, a hlavně - IgA se v porovnání s IgG testuje jen velmi málo, těch testovaných je méně o dva řády! A to je i důvod, o proč o tom mají málo informací i odborníci.

J. Vintr 16.8.2021 21:25

Dovedete přijmout fakt, že vaše odborné argumenty jsou jen planým žvaněnim, protože o té "vakcíně" víte jen to, co o ní napsali? Což nemusí být pravda ani v jediném písmenku. Ověřit, co je ten utrejch skutečně zač, má možná možnost jen pár specializovaných laboratoří, které to buď nikdy neudělaly, nebo byly správně motivovány k tomu, aby si výsledky nechaly pro sebe. Jedna věc je už ale prakticky jistá. Na ten virus vůbec nepůsobí.

V. Klepetko 16.8.2021 21:13

Prohrát v diskuzi - s tím nemám vůbec žádný problém, pokud máte pocit vitezství, pak vám ho neberu :-))) Pro mě je hlavním cílem diskuze - dozvědět se něco nového.

A pokud jde o pana Štýse - velmi mě rozzlobila jeho neochota uznat, že testy IgA z krevního séra dobře korelují s přítomnosti těchto imunoglobulinů přímo na sliznicích. On není žádný hlupák, ví že mám pravdu - a nechce to uznat. Což může znamenat jen zaslepenost nějakou sektou, zlý úmysl, nebo věci, které jsem naznačil ve svém diskuzním příspěvku. Vyjde to ale nastejno - jaký má vůbec smysl diskuze, když odmítate uznat, že 2 x 2 = 4!?

J. Vorlický 16.8.2021 21:06

No, kdyby jo, ale pak by to nebyly pohlavní nemoci ale nemoci "kýchací". Potom další kdyby, kdyby to tak bylo, tak už tu asi nejsme. A protože to tak není, tak tu jsme! S čím ještě přijdete?

V. Klepetko 16.8.2021 21:02

Je to jinak - celkem mi vadí, že ta diskuse o covidu stává zcela iracionální:

"Odmítači" nechtějí uznat vůbec žádné logické argumenty a i fakta. Už asi dva týdny se tu snažím vyvrátit mylné tvrzení, že mRNA vakcíny nevytváří žádnou specifickou slizniční imunitu v podobě IgA imunoglobulinů na sliznicích. Je to ale marné, marné, marné... asi jako pokusy o diskusi v nějaké sektě. Začíná to vypadat, že "odmítači" si začínají vytvářet jakousi agresivní menšinu která se chová k ostatním lidem jako třeba BLM, a ublíženecky se snaží vydupat si na většině jakási "vícepráva".

Za těchto okolností, když odmítáte reagovat v diskuzi na logické argumenty a fakta, pak diskuse ztrácí racionální smysl. Takže ať je místo toho alespoň nějaká legrace :-)

P. Vychodil 16.8.2021 20:57

klepetko, jako že mám rád ironii, sarkasmus, tuhle tvoji poznámku nejsem schopen pojmout...

mimochodem, to, že jsi hodil ručník do ringu už v prvním kole naší diskuze, byť jsi se prsil svojí logikou a argumenty, mi nevadí...

já jsem amatér,používající jen svoji selskou "hlavu"---

ovšem tvoji odvahu k diskuzi s panem Štýsem, to už pokládám za tvoje čiré bláznovství...nevadí ti tak často prohrávat ?

J. Jirka 16.8.2021 20:34

Všechno to halasné uctívání odborníků s jediným správným názorem, deklasování těch, kteří se od něj třeba jen o stupínek odchýlili, plácání se po ramenou, hlasité vzájemné ujišťování, jak dobře a moudře jste se rozhodli a strašení těch nerozhodnutých pořád ne a ne umlčet hlodajícího červíka pochybností, že, milí očkovanci?

J. Cimbálník 16.8.2021 20:29

Diky za clanek, aspoň vím koho nevolit...

J. Vintr 16.8.2021 20:17

Vám už zřejmě definitivně hráblo. Že by následek očkování?

P. Vychodil 16.8.2021 20:09

jste jednoduchý,, šťastný člověk, kterého zavřou do koncentráku, a on dí, jak je spokojen...jste fakt takový idealista, nebo takový vůl ?

takže, protá otázka: souhlasíte s tím, že vás, jako ohroženého člověka, umístí do koncentračního tábora, aby vás ochránili před chřipkou ?

J. Moravec 16.8.2021 19:06

Vy víte vskutku úplně všechno.

V. Klepetko 16.8.2021 18:59

Zdá se být pravděpodobné, že prodělaný covid-19 může mít u neočkovaných popíračů podobné zdravotní následky, jako dlouhodobě neléčená syfilis: zhruba u 10% pacientů se už po několika měsících objevuje demence.

A forenzní screening diskuzních příspěvků zde na Psu podporuje domněnku, že i ta manifestace progresivní paralýzy je u nenaočkovaných "prodělanců" podobná, jako u syfilis, jen její nástup je situován do doby krátce po "vyléčení"!

Dvě dávky Pfizeru by přitom mohli v prevenci těchto neblahých následků COVID-19 hrát stejnou roli, jako nitrožilně podávaný penicillin G u neurosyfilidy...

D. Stys 16.8.2021 18:52

Ve všech známých studiích se vyskytovali jedinci, kteří nebyli PCR pozitivní ani neměli IgA protilátky, přestože prošli vysoce infekčním prostředím. To znamená, že slizniční imunita je složitejší záležitost. To je vše co jsem chtěl říci.

PCR pozitivní jsou dnes větši pravděpodobností očkovaná než neočkovaí. Vxplývá to nepřímo ze statistik MZ Covid.Příčin může být mnoho. Každopádnš ale IgA pozitivita záskaná očkováním není pro epidemiologiii Covid 19 - pokud ji zakládáme na PCR pzitivitě - žádný význam.

J. Vintr 16.8.2021 18:42

Anthony Fauci je.... (to spravné slovo tady nejde kvůli cenzuře napsat) a díky svému zapojení ve firmě Moderna na tom covidovém podvodu neskutečně bohatne. Jedná z velkých Trumpových chyb byla, že tohoto šmejda hned na začátku nekopl do zadku a na jeho rady začal tu covidovou frašku brát vážně. Mohl Americe ušetřit biliony dolarů a nemuselo předčasně umřít pár set tisíc nebo milionů Američanů.

M. Boháček 16.8.2021 18:42

To je ale riadna hlúposť, čo ste napísal. Porovnávať segregáciu, na základe neotestovanej a neúčinnej vakcíny, so stavbou diaľníc.

M. Boháček 16.8.2021 18:39

A teraz fakty, ktoré dokážu, že to, čo tu zdieľam, nie je pravda. Inak len prázdno tárate.

M. Boháček 16.8.2021 18:37

Lenže sa nešíria. Šíri sa ochorenie so nevýznamnou smrtnosťou, ktorej sa pomáha manipuláciou s dátami a mediálnou masážou.

Ak nechápete, nižšie v príspevkoch to vysvetľujem.