15.5.2024 | Svátek má Žofie


Diskuse k článku

ROZHOVOR: Chovají se k nám jako k ovcím

Ano, těžké, protože debata v médiích (kromě Parlamentních listů a několika málo dalších médií) byla a je převážně jednostranná. Slovo dostávají pouze odborníci, kteří jsou poplatní politickým a možná i ekonomickým zadáním vlády.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Sedláček 16.8.2021 11:49

Tak, nemustíte o sobě říkat všechno...

M. Sedláček 16.8.2021 11:47

To je dobře, aspoň u něj nebudete zabírat místo ;-D

M. Sedláček 16.8.2021 11:46

Díky za článek, aspoň je koho volit. R^

M. Šejna 16.8.2021 11:35

Lidí v Česku umírá ročně kolem 110 tisíc.

Loni to bylo 130 tisíc, a letos to nevypadá o moc lépe.

V. Kain 16.8.2021 11:35

Oprav si chyby Bůčku.

V. Kain 16.8.2021 11:29

Pane Vychodile chovají se k nám tak, jak si zasloužíme.Přes naprosto stupidní opatření kterých tady bylo je lidé bez odporu dodržovali.Byl to takový test poslušnosti který dopadl na 100%.Kdyby zítra vyhlásili povinost nosit roušky i venku,věřte že opět bez odporu by je lidé nosili(teda velká většina)Dneska by nemuseli chodit do marketů s rouškami a přesto je mají.Starší lidé té covidtotalitě jenom nahrávají.

M. Krutý 16.8.2021 11:17

No nevím, když čtu vyjádření někoho, která se hemží ovčany, pseodoodborníky, tvrzeními, že jediné svobodné médium jsou parlamentní listy a poukazováním na fašismus, říkám si, kdo je tady ten nekorektně komunikující.

M. Krutý 16.8.2021 11:15

vysvětli. Jak se má lékař ve vyjádření pro tisk držet nebo nedržet Hippokratovy přísahy?

P. Vychodil 16.8.2021 10:38

:-):-):-)

J. Jirka 16.8.2021 10:28

Správně, pacient musí mít ke svému lékaři důvěru.

Utíkejte, dokud nedoběhnete k lékaři, který ví, že na prach je nejlepší další dávka vakcíny.

P. Vychodil 16.8.2021 10:25

zkuste prosím odpovědět na kontrolní otázku: "souhlasil byste se zřízením (zdravotních) koncentračních táborů pro lidičky , nejenom kovid roznášející, ale hlavně kovidem ohroženi ?

A doplňující otázka: souhlasíte s tím ,že jako rizikový občan budete internován do koncentračního tábora ? Bez možnosti odvolání ?

PS. ne-odpověď pro mn znamená, že nemáte žádné argumenty

J. Moravec 16.8.2021 10:23

Nápodobně

J. Vintr 16.8.2021 10:14

To skoro každý znamená že ne každý. Omezený počet lidí na tom vydělává. A bohužel mají možnost tento stav libovolně prodlužovat. Jak ukazuje současná situace klidně bez ohledu na to, že se objektivně vůbec nic neděje. A spousta blbců :-Pjim ještě tleská.

P. Vychodil 16.8.2021 10:14

takže berete pouze doktora, který je poplatný režimu ? co třeba Mengele ?

L. Harvánek 16.8.2021 10:12

Nesouhlasím, kovid je problém především zdravotní a ne politický. Protože srovnávat situaci s tím, co se událu v Německu, je naprosto zcestné.

P. Vychodil 16.8.2021 10:08

no, kdybych nebyl dost starý na to, abych, při skrovné znalosti historie, neměl vážné obavy o budoucnost, tak bych se webům typu Neviditelného psa, jeho, dnes již zřejmě dementního, majitele, a specificky jeho diskuzím, vyhýbal...

bohužel, (nejenom) místní stádo ovčanů nedokáže dohlédnout následky svého počínání, názorů...

kovid fašismus, segregace, apartheid, koncentrační tábory, vše na rychlém postupu...v okamžiku, kdy toto stádo dosáhně "kritické hmotnosti", nebude cesta zpátky...

zní to hnusně, ale čím dříve se negativní efekty vakcinace projeví, tím lépe...

J. Jirka 16.8.2021 10:06

On většině očkovanců nějaký rozum zbyl, a tak si teď v duchu kladou otázku, jestli s tím očkováním udělali opravdu dobře. Červík pochybností jim v hlavě hlodá čím dál tím víc, ale mnoho z nich se ho stále ještě snaží přehlušit hlasitě vykřikovanými hesly o rozumu a zodpovědnosti.

D. Stys 16.8.2021 10:03

No vidíte, sám přiznáváte, že žádná jasná korelace tam není. A diskusi vlivu na PCR pozitivitu se už vůbec vyhýbáte. Doporučuji Vám, abyste si svá tvrzení lépe rozmyslel než začnete někoho z praxe vývoje testů obviňovat z neznalosti.

J. Vorlický 16.8.2021 9:59

Pro přesnost, škodlivou nemocí jsem myslel škodlivou pro ty, co ji dostali.

Potom, stále operujete s 30 tisíci. Lidí v ČR každý rok umírá kolem 125 tisíci - nebo to nevíte?, ne jen 30 tisíc. Pak, ti, co umřeli, nám svůj názor nesdělí, byť by možná bylo zajímavé ho slyšet.

Konečně, nemocnice hlásí, že v 2020 z důvodu nutné rezervace pro pacienty s kovidem, se hodně lidem nedostalo jinak potřebné zdravotní péče. Vy víte, kolika z nich se poškodily v důsledku nedostatečné péče plíce? Zatím jsem to slyšel jen jako odhady.

V. Klepetko 16.8.2021 9:59

IgA zjištěné v krevním séru jsou velmi významným markerem existence těchto slizničních imunoglobulinů přímo na sliznici. Korelace je velmi dobrá, asi jako mezi IgG v krevním séru a VNT.

Ověřte si to prosím před tím, než byste chtěl snad toto tvrzení rozporovat:-)

K vašemu dotazu. Imunita je velmi individuální, u některých lidí se větší množství IgG ani IgA nevytvoří ani po infekci, ani po očkování. Například v mém případě mi po bezpříznakovém covidu naměřili (opakovaně každé 2 měsíce po dobu 10 měsíců) nulové IgG a stabilní, neklesající petinásobek hranice pozitivity IgA. Mohlo by to svědčit o opakovaném setkávání s virem na úrovni sliznice, kde byl pokaždé zastaven. No a po očkování mám teď solidní IgG a slizniční IgA mi vzrostla o 55%!

Mimochodem, přítomnost slizničních protilátek přímo na sliznici i u jiných virů se běžně prokazuje testem ELISA z krevního séra, ta korelace je opravdu perfektní!

J. Vintr 16.8.2021 9:56

Hlavně se ukázalo, že PCR test byl nastaven na indikaci viru běžné chřipky, čímž se vysvětlilo, proč vloni a letos žádná chřipka nebyla. Stačilo jen patřičně "prifouknout" sezónní chripkovou epidemii a strašná pandemie nového viru byla na světě.

Š. Hašek 16.8.2021 9:56

Trefné poznámky!

Š. Hašek 16.8.2021 9:55

Souhlas!

P. Vychodil 16.8.2021 9:55

ospravedlňovat zdravotní opatření v prostředí, kde žádná epidemie není, je chytré ? až vás zavřou do koncentráku za údajné šíření viru, budete spokojen ?

J. Vintr 16.8.2021 9:51

Odmítnout existenci neexistující pandémie a všechny lži kolem toho, je projev normálního rozumu. Ten ovšem v hlavách svědků covidových žádný nezbyl. Pokud tam vůbec někdy byl.....

P. Vychodil 16.8.2021 9:51

neposlal jsem mu tu flašku vína s vysvětlením, proč...

díky, taky hezký den, nejlépe když začíná nějakým moudrem od šejny...

ale teď vážně, kolik platí za takové trollí bláboly ?

Já už důchodce, že bych si přivydělal...ráno troll, odpoledne normál...nebo naopak, co je lepší ?

mimochodem, jak trávíš víkendy ? žádné nové články ke komentáři...doporučuji i jiné servery, seznam, novinky...ale tam by ses asi zapotil...tam jsou jiní šíbři, tady je to selanka...

no, v sobotu jsem si dal 90 kiláčků přes, napříč, Jizerskými horami, nádhera...příští si dám něco přes Krkonoše...anebo taky znám pěkné trasy koloběžkové, kolem Labe, Vltavy, Berounky

tady to kecání na netu je jen z dlouhé chvíle, když se zrovna regeneruji nebo lenoším...

a jak jsi na tom ty ?

M. Boháček 16.8.2021 9:49

A to všetko na základe pochybnej a aj vedome falošnej pozitivity PCR testov - PCR testy používať v klinickej medicíne je manipulatívna blbosť.

Švédska agentúra napísala vyjadrenie: Technológia PCR testov nedokáže odlíšiť, či je vírus schopný napadnúť bunku, alebo je už neutralizovaný imunitným systémom. A tým sa PCR test nedá použiť na diagnostiku toho, či je niekto infekčný, alebo nie.

https://apnews.com/article/fact-checking-614604844829

Nekonečná pandémia - ministerstvo zdravotníctva nepriamo priznalo nepresnosť PCR testov pri CT nad 25

Tým vzníka množstvo falošne pozitívnych výsledkov, ktoré vedú k zvyšovaniu obmedzovania základných ľudský práv a slobôd. Tieto aktivity úradu verejného zdravotníctva možno považovať za trestný čin sabotáže, ale aj viacerých trestných činov obmedzovania základných ľudských práv a slobôd. Čím viac sa cykluje (replikuje materiál) tým vyššia je chybovosť a aj keď človek nemá COVID tak to môže výjsť pozitívne. Nevie sa, aké kvalitné boli sady, kedže ich nikto nekontroloval..len sa spoliehalo na ich kvalitu. Možno niektoré boli aj infikované COVIDom, ako bola kauza so stovkami tisíc testov v Anglicku.

Podľa priloženého dokumentu ak je počet cyklov viac ako 30 tak je výrazne vysoká falošná pozitivita. Na Slovensku sa robila násobne vyššia až 40-50. Pri takýchto cykloch sa píše že je falošná pozitivita 10% a viac. Čiže ak sa denne urobí 10 000 PCR testov, z toho môže byť 1000 falošne pozitívnych a tým sa protizákonne obmedzujú ľudské práva, bez toho aby tu niečo bolo. Celé je to postavené na hlavu, nechápem prečo politici nepodávajú právne podnety, ale vypisujú nezmysly na facebooku, prečo neinterpelujú v parlamente a nepýtajú sa, prečo nerobia poslanecké prieskumy nemocníc, týchto údajov?Pri tejto chybovosti PCR testov tu bude „pandémia“ večnosť...Info použité z textu: The Problems With PCR TestingWhy Public Officials Shouldn’t Base Restrictions On PCR Tests zdroj: https://www.facebook.com/groups/509968623630307/posts/521350159158820

M. Boháček 16.8.2021 9:47

PCR testy používať v klinickej medicíne je manipulatívna blbosť.

Švédska agentúra napísala vyjadrenie: Technológia PCR testov nedokáže odlíšiť, či je vírus schopný napadnúť bunku, alebo je už neutralizovaný imunitným systémom. A tým sa PCR test nedá použiť na diagnostiku toho, či je niekto infekčný, alebo nie.

https://apnews.com/article/fact-checking-614604844829

Nekonečná pandémia - ministerstvo zdravotníctva nepriamo priznalo nepresnosť PCR testov pri CT nad 25

Tým vzníka množstvo falošne pozitívnych výsledkov, ktoré vedú k zvyšovaniu obmedzovania základných ľudský práv a slobôd. Tieto aktivity úradu verejného zdravotníctva možno považovať za trestný čin sabotáže, ale aj viacerých trestných činov obmedzovania základných ľudských práv a slobôd. Čím viac sa cykluje (replikuje materiál) tým vyššia je chybovosť a aj keď človek nemá COVID tak to môže výjsť pozitívne. Nevie sa, aké kvalitné boli sady, kedže ich nikto nekontroloval..len sa spoliehalo na ich kvalitu. Možno niektoré boli aj infikované COVIDom, ako bola kauza so stovkami tisíc testov v Anglicku.

Podľa priloženého dokumentu ak je počet cyklov viac ako 30 tak je výrazne vysoká falošná pozitivita. Na Slovensku sa robila násobne vyššia až 40-50. Pri takýchto cykloch sa píše že je falošná pozitivita 10% a viac. Čiže ak sa denne urobí 10 000 PCR testov, z toho môže byť 1000 falošne pozitívnych a tým sa protizákonne obmedzujú ľudské práva, bez toho aby tu niečo bolo. Celé je to postavené na hlavu, nechápem prečo politici nepodávajú právne podnety, ale vypisujú nezmysly na facebooku, prečo neinterpelujú v parlamente a nepýtajú sa, prečo nerobia poslanecké prieskumy nemocníc, týchto údajov?Pri tejto chybovosti PCR testov tu bude „pandémia“ večnosť...Info použité z textu: The Problems With PCR TestingWhy Public Officials Shouldn’t Base Restrictions On PCR Tests

zdroj: https://www.facebook.com/groups/509968623630307/posts/521350159158820

J. David 16.8.2021 9:42

Až by Vás klepl nějaký ten moribundus, asi by ste od takového dochtora moc neprchal, a byl rád, že se Vám dostane první pomoci a "pět T" (archaismus CO pro narozené 1975+)

P. Vychodil 16.8.2021 9:40

vysvětli. v jakém prohlášení se nedrží Hippokratovy přísahy ?