15.5.2024 | Svátek má Žofie


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Technik 4.5.2007 8:14

Re: Re: Z technického hlediska je radar v Brdech k ochraně Česka nesmysl

A kde jsem napsal, že antiraketa nemusí letět proti raketě ?!

http://ihned.cz/3-20279990-Kauck%FD-000000_d-af

Hans z dědiny 4.5.2007 8:21

Re: Re: Re: Z technického hlediska je radar v Brdech k ochraně Česka nesmysl

Ale to snad ne. Kaucký jako expert? Jeho první reakce byla o tom, že nase.em Rusy a pak teprve hledal vysvětlení proč ne. A nikde nenapsal, že tohle nefunguje. Jen v jedné větě tvrdí, že rakety musí být zničeny nad Ruskem a ve druhé, že to ochrání západní Evropu - nějak mu z toho vypadlo Polsko, Slovensko a Česko.

Jediné, v čem má pravdu, je, že by to chtělo další radar pro ochranu jižní Evropy - tam by se ale mělo starat NATO.

Veselý 4.5.2007 7:37

Možné vysvětlení

k likvidaci elektroniky se používá marxův generátor. Prakticky je to blesk nasměrovaný anténou na určené zařízení. Bývá to ve výzbroji vojenských letadel, jako ochrana před raketami. Někdo tomu může říct radar.

pilot ckaloff 4.5.2007 8:50

Re: Možné vysvětlení

a pozor je tam taky englsuv ELINT!

SpatsColombo 4.5.2007 9:29

Re: Možné vysvětlení

Tak o tomhle bych chtěl vědět víc. Marxův generátor je (velmi jednoduchý) násobič stejnosměrného vysokého napětí s kondenzátory a jiskřišti. Použití na letadle je IMHO blbost, zkuste si ho postavit a tu jiskru někam nasměrovat :-)

bear 4.5.2007 7:36

radar

Ať jdou američani s tím radarem už do pr..le, nejlépe do té Neffovy...

Jarda 4.5.2007 7:40

Re: radar

Jasne soudruhu... A ty bez zase do (Y) na vecne casy a nikdy jinak!

bear 4.5.2007 7:49

Re: Re: radar

Hlavně, že v tom máš jasno - kdo nechce radar, musí být soudruh. ;-€ Nebudeš ty taky ten modrý pták??? ;-D Ti přece všechno vědí a znají....

Hans z dědiny 4.5.2007 8:06

Re: Re: Re: radar

Soudruh nebo b.l.b - to vyjde na stejno

Charlie 4.5.2007 7:54

Re: radar

Přišel čas začít likvidovat blby. Schovej se „beare“ !

MLOK1 4.5.2007 7:30

ZNÁM ZAJÍMAVÝ BONMOT

KOMUNISTÉ LŽOU, I KDYŽ MLUVÍ PRAVDU!  Nedá mi to, abych nevzpomenul slova našeho dělnického presidenta, soudruha Antonína Zápotockého, který pouhý DEN!!! před měnovou reformou prohlásil v rozhlase: "NAŠE MĚNA JE PEVNÁ, JAKO NIKDY PŘED TÍM A VEŠKERÉ ZVĚSTI O MĚNOVÉ REFORMĚ JSOU NEOPODSTATNĚNÉ."Od tohoto dne jsem komunistům už nikdy nevěřil ani slovo a nevěřím jim dodnes. Slova soudruha Kohlíčka jsou ze stejného kadlubu a jenom mi potvrzují správnost mého tehdejšího prozření.

Yurri 4.5.2007 10:32

Re: ZNÁM ZAJÍMAVÝ BONMOT

R^R^R^  Co dodat,máte naprostou pravdu..!

GRUNTORAD 4.5.2007 7:29

ano je tu, Resonabiis=pepek vyskoč.

Autor: Resonabilis IP: 89.24.4.xxx Datum: 04.05.2007 06:47

Resonabilis 4.5.2007 7:38

Re: ano je tu, Resonabiis=pepek vyskoč.

Dobrý den, vítám Vás. Vidím, že dodržujete denní režim. Pomočil postel, vyskočil z postele a pomočil internet.

Optimista 4.5.2007 7:21

Vynález radaru nezachránil Američany před útokem na americkou námořní základnu Pearl Harbor na Havajských ostrovech

Vynález radaru nezachránil Američany před útokem na americkou námořní základnu Pearl Harbor na Havajských ostrovech. Američani se tam chovali jako trotlové, protože s informacemi z radaru neuměli zacházet. Je jisté, že to by to nedopadlo stejně i v České republice?

géza 4.5.2007 7:30

Re: Vynález radaru nezachránil Američany před útokem na americkou námořní základnu Pearl Harbor na Havajských ostrovech

 Radar jak známo byl v těchto časech v podstatě novinkou, které nepřikládaly tehdejší armádní složky USA velkou důležitost. Roli také sehrálo to, že myšlenka na možný výskyt nepřátelských letadel nad USA byla tehdy neuvěřitelná. Navíc Japonsko vyhlásilo USA válku v podstatě až po jejím započetí.

 Trocha objektivních faktů by vám neuškodila. Jinak se dopouštíte lži. V čí prospěch asi?

Mirek F. 4.5.2007 7:52

Re: Re: Vynález radaru nezachránil Američany před útokem na americkou námořní základnu Pearl Harbor na Havajských ostrovech

Předřečník, jak jste bystře odhalil, je zajisté v žoldu nepřátel socia.. pardon tedy, demokracie, přesto ovšem jeho námitka sedí. Více než rok po bitvě o Británii, ve které sehrál radar zásadní úlohu, bylo jeho nedocenění těžkou chybou. Onu neuvěřitelnou myšlenku výskytu nepřátelských letadel nad USA si Američané prozkoušeli na manévrach již několik let před WW2, kdy se povedla simulace leteckého náletu na Pearl Harbour. Pokud vám jde o objektivní fakta , doporučuji brát vážně všechna, nejen ta pro vaše teorie příznivá.   Konspirační teorie uvedené níže také nejsou bez důkazů to pravé ořechové.  

Resonabilis 4.5.2007 7:33

Re: Vynález radaru nezachránil Američany před útokem na americkou námořní základnu Pearl Harbor na Havajských ostrovech

Neyužití informace z radaru na Havaji nebylo asi žádným trotlovstvím. Spíše dobře provedeným plánem, jak se zbavit starých plovoucích "hrotků" (letadlové lodě se "omylem" zachránily) a požduchnutí ignorantů v USA k zapojení do války.

MLOK1 4.5.2007 7:36

Re: Vynález radaru nezachránil Američany před útokem na americkou námořní základnu Pearl Harbor na Havajských ostrovech

Je to jisté optimisto, že by to nedopadlo stejně v České republice! Tedy za předpokladu, že byste ten radiolokátor neobsluhoval Vy osobně:-)  

Pavel 4.5.2007 8:45

Kdo je Optimista?

Definice optimisty říká, že je to člověk s omezenou znalostí problému.

Charlie 4.5.2007 9:16

Re: Vynález radaru nezachránil Američany před útokem na americkou námořní základnu Pearl Harbor na Havajských ostrovech

Byla neděle ráno a ten nevyspalý vojcl u radaru měl nahlášený přílet letky B25.  Tak se moc těmi klikyháky na obrazovce nezabýval a dospával projásanou noc.

Stanislav Hošek 4.5.2007 7:17

Každé ANTI je až následkem.

JEN DVĚ POZNÁMKY

1.Každý, kdo hovoří o jakémsi antiamerikanismu, by si měl připustit, že se musel ve světě napřed projevovat jakýsi amerikanismus.

2.Amerikanismus je produkován samotnou mocenskou strukturou USA, která za svůj NÁRODNÍ ZÁJEM prohlašuje mimo jiné vojenskou přítomnost po celém glóbu.

Resonabilis 4.5.2007 7:20

Re: Každé ANTI je až následkem.

Mám obavy, že Váš bod 2. Vám bude zde velice rychle "vysvětlen". Bůh s Vámi.

géza 4.5.2007 7:24

Re: Každé ANTI je až následkem.

 Jistě že máte pravdu v tom smyslu, že akce vytváří reakci. Ve stejném smyslu pak však lze chápat i to proč jsou po celém glóbu USA se svými vojsky.:-)

BuBu 4.5.2007 6:22

Soudruh Kohlíček . . .

. . . a jeho duševní výrony rudého mozku - toť jen a pouze další z nekonečné řady důkazů, že dnešní KSČM (Filipovaje naprosto totožná s KSČ (Gottwaldovou, Zápotockého, Novotného, Husákovou, Jakešovou) ! Je výsměchem všem slušným lidem demokratické Evropy, že tento Hnůj lidské společnosti má své členy v Evropském parlamentu ! Pro Českou republiku je to však ostuda ta největší !!!!!!!Rv

Resonabilis 4.5.2007 6:47

Re: Soudruh Kohlíček . . .

No, sláva. Venku sluníčko a BuBu si vyběhl vyvenčit. Dopustil se i výronu nikoliv duševního a už vůbec ne z mozku.;-)

zk 4.5.2007 6:50

Re: Re: Soudruh Kohlíček . . .

Vy ten mozek nejspíše vůbec nemáte

BuBu 4.5.2007 7:01

Re: Re: Re: I nechte ho . . .

. . . to je totiž právě ten bolševik, o kterém je řeč ! On za to nemůže - bolševismus - to je nevyléčitelná nemoc ! Té se nezbavíte - to musejí přijít jiní . . . a pěkně "po bolševicku" s ním zatočit . . . a pohoupat ho ! (na provaze za krkem - tak, jak to soudruzi umí) :-D

Resonabilis 4.5.2007 7:07

Re: Re: Re: Re: I nechte ho . . .

O provaze zde hovoříš jen Ty, dědku. Dej pozor ať Ti samým vztekem nepraskne nějaká cévka. Mohl bys někomu chybět. Tedy, snad. I Tobě přeji příjemný nežlučovitý den, "demokrate".

Resonabilis 4.5.2007 7:02

Re: Re: Re: Soudruh Kohlíček . . .

Vy mi taky, zk.  I Vám přeji dobrý den.