Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
RADAR: Jak důležité je mít radar
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Ludva 12.4.2007 16:30Síla není jen v raketách V situaci, kdy Evropa je osídlena miliony muslimů nemůže být efektivní obrana proti raketám vystřelovaným ze známého místa. K čemu by Američům byl radar při útocích 11.září. Nakonec i při nejmodernější válce dojde na boj muže proti muži. A v tomto jsme pořádně zaostali. S velkou slávou byla zrušena vojenská služba a nebyla nijak nahražena. Souhlasím, že není třeba sedět dva roky v kasárnách, ale nějaký branný výcvik žádnému národu neuškodil. Vycvičený bojeschopný národ je mnohem lepší zabezpečení než spoléhat na cizí zbraně. |
Brloch 12.4.2007 20:08Re: Síla není jen v raketách Ideální se jeví Švýcarský systém, ale to by asi s "běžnými Čechy" zorganizovat nešlo. |
Joska 12.4.2007 0:06Dvoustranné jednání Nevidím takřka žádný důvod aby ČR vedla ( a podmiňovala ) jednání o radaru za účasti NATO. Vždyť NATO je stejně prakticky jen US army. Co lze čekat od Francie, Německa? Nic , max. nějaké filozofické úvahy, obstrukce, nebo přímo klacky pod nohy. Jedinej stát kterej bere ochranu naší civilizace vážně jsou USA. Snad mají spojence ve VB, Dánsku... a jak se jeví ( a těší mne) i v Polsku. Byl bych uspokojen, kdyby i v ČR. |
Jiří 12.4.2007 0:41Re: Dvoustrann‚ jedn nˇ Byl bych velmi rád, kdyby mně pan Joska vysvětlil, jak souvisí to co Američané předváděli ve Vietnamu , Jugoslávii a předvádí v Iráku i jinde na Zemi s ochranou demokracie.Pokud to fundovaně nevysvětlí a nezdůvodní, pak můžeme uvažovat, jestli nekecá!Tak chlapče do toho, Už se těším a držím palce! |
Cato 12.4.2007 1:37Re: Dvoustranné jednání Já také nevidím žádný důvod, aby vláda ČR vůbec s USA jednala o jejich vojenské přítomnosti na území ČR. Neměli to ve volebním programu a nemají na to tudíž mandát voličů. Vláda, která americký radar prosadí, vládne naposledy! Díky radaru se vláda ODS nebude opakovat! |
terazky 11.4.2007 23:35dobre chlapci hrajete ani vozembouch Septic vam nechyba |
JJ 11.4.2007 22:15Polaci nejsou na rozdil od Cechu hlupci ve vyjednavani Vedi, ze pokud to budou chtit nejprve zaclenit do NATO, tak si kazdy ze statu bude klast podminky a sami pak uz nic od USA nevyhandluji. Pokud ovsem nejprve s US vyhandluji maximum, maji celkem dobrou sanci ze zaclenenim do struktur NATO pozdeji ziskaji jest neco navic. Tedy v okamziku, kdy se obcane zemi jako Nemecko zacnou zajimat, co dela jejich vlada pro jejich bezpecnost. |
Cato 11.4.2007 22:49Re: Polaci nejsou na rozdil od Cechu hlupci ve vyjednavani Houby, nechají si to dobře zaplatit! |
mik 11.4.2007 23:03Re: Re: Polaci nejsou na rozdil od Cechu hlupci ve vyjednavani A jeste budou nejlepe chranenou evropskou zemi. Narozdil od nas nejsou blbi. |
Jo 11.4.2007 19:08Junior Ml. je asi Marťan!? |
jirka.s. 11.4.2007 17:42Grand septikus měl zřejmě ve dvě padla? (13.43) Jak prázdno a cize tu bylo o svátkách bez septika! Ještě že ho tak vehementně nahradil Vízek! |
Skepti/cus Maxim/us 11.4.2007 18:28Neplácejte kraviny otečkovaný jirko sirko Smiřte se s tím, že někdy prostě na exoty Vašeho typu nemám náladu. |
Josef 11.4.2007 16:54Referendum? Neznalost vlastnich dejin a neschopnost vetsiny diskutujicich rozeznat pritele od napritele svedci spise proti referendu! Ale kdyz vidim, kolik statecnych ceskych junaku ma mokre trenky uz pri vysloveni slova "radar", tak je lituji a jsem proti radaru. Alespon nam radar nebude rusit TV vlny az budeme sledovat v primem prenosu, jak nas Polaci zachranuji. Dekuji panu Gebauerovi za jeho komentar, bohuzel jeden z mala! |
Cato 11.4.2007 22:54Re: Referendum? Souhlas, nejvášnivější zastánci jsou nejspíš (podle pravopisu a stylu) zadredovaní a lehce zkouření teenageři, kteří si v anonymních debatách léčí midráky. |
Ji©ˇ 12.4.2007 0:46Re: Referendum? Žasnu nad vaší vizí a logikou.Kruci, kam se hrabe Eistein! |
AndyX 11.4.2007 15:56Ale no tak Pašku, dějiny velkých válek byly vždycky dějinami úvěrových knih židovských bankéřů.A je tomu tak i nyní, jeden rabín přece kdysi řekl, že válka jsou židovské žně.Měl stoprocentní pravdu.Takže si snad nemyslíš, že parta těchhle vykuků, která směňuje úroky z válečných půjček za tisk nových dolarů, si nechá brát kšefty nějakým odchodem z Iráku a kecy o míru. a demokracii.Ani náhodou, potřebují válčit za každou cenu, protože jinak by dolar neudrželi ve hře ve světě, kde se hospodářská síla nedá směnit za přiblblý křesťanský soucit. |
J.G. Pašek 11.4.2007 18:00Ale však on se ani král Karel IV neštítil hojit se na židovských pogromech . . . 6idi byli jediní, kteří směli půjčovat na úroky, jejich to jediná obživa . . . . křesťanům církev zakázala účtovat úrokz . . .chce=li křesťan půjčit peníze, nesí účtovat úroky . . . . a když teda 6idi napůjčovali křesˇanům prachy, tak je v noci přepasdli, účetní knihy spálili a 6idy žavraždili . . . .a potom přišla Průmyslová revoluce a potřeba půjčovat sikapitál . . . . . . a kdo měl 1000 let zkušenost s penězi a půjčovat? . . .Nu a tak bankéři kontrolovali dlužníky, stejně jako dnes, protože lidé si chtějí koupit klumprty na úvěr . . . jenomže to jsou glóry, protože je okrádají atheisti čeští bankéři . . . . |
Ske/pt/icus Ma/ximus 11.4.2007 18:32Pašku, Ti Židé se mohli živit řemeslem jako každý jiný Nicméně lichva a obchod jsou jejich přirozeností. Ostatně dodnes krásně žije mnoho z nich z toho, že půjčují peníze, které reálně nemají a většina lidí jim to krásně baští i s navijákem. |
J.G. Pašek 11.4.2007 18:47Asi tak jako Vietnamci v ČR . . . zdá se že ti Čechům nevadí a klumprty padělky ADIDAS a ROLEX od nich vesele kupují . . . a Vietnamci jsou tam dnes obdivováni za jejich pracovitost a "poctivost" . . . . kam se na ně 4eši hrabou . . . kdejakej šikmookej ano, jenom ne proboha Žid . . . |
Skept/icus Ma/ximus 11.4.2007 18:54Ode mě jste určitě chválu na Vietnamce neslyšel. |
Pametnik starejch dob 11.4.2007 19:43Re: Ale však on se ani král Karel IV neštítil hojit se na židovských pogromech . . . Myslím, že Karlovi IV křivdíte, on chtěl těm pogromům zabránit. Ty pogromy za jeho byly tehdy důsledkem toho, že lidé hledali "viníka," který způsobil mor. Mimochodem, půjčovat a půjčovat si na úrok zakazuje také islám. Muslimové v Británii si tak nemohou opatřit byt na hypotéku a jsou naštvaní, že ostatní to mohou. |
J.G. Pašek 11.4.2007 20:02Re: Re: Ale však on se ani král Karel IV neštítil hojit se na židovských pogromech . . . Mám českou, politicky nezatíženou, knihu KAREL IV . . . a tam to je. Nehledal a netrstal provinilce vrahy, protože to nebylo v zájmu papeže a církve . . . . král ovský dvůr Karla IV měl první kdo měl nárokmna nemovitosti po zavražděných židech, které prodával za psničku či dal zdarma těm, kterých přízen potřeboval, či daroval za odměnit . . . . Nenapsal jsem, že by to byla králova politika, či naváděl a povzbuzoval obyvatelstvo v jeho říši, která byla obrovská, dělat na Židy v jeho říši pogromy . . . nemohl být ale všude a církev vrahy Jéžíše Krista se nezastala a ovečkám nezakazovala . . . . |
AndyX 11.4.2007 14:59Nikoliv ps, islamisti nemají pod kontrolou FED, tu mají jenom a jenom vyvolení Židé. |
J.G. Pašek 11.4.2007 15:06Re: Nikoliv ps, islamisti nemají pod kontrolou FED, tu mají jenom a jenom vyvolení Židé. Tak jak ty, stejně psali v novinách LIDOVKY za 2. Republiky . . . . Za vše zlo můžou Židi . . . . a ve vitríně na Václaváku kde chodil číst LIDOVKY byl velký nápis . . . ŽIDŮM A ŽIDOVSKÝM MÍŠENCŮM ČÍST NOVINY JE PŘÍSNĚ ZAKÁZÁNO! |
Skept/icus Maxi/mus 11.4.2007 18:34To víte Pašku, tenkrát se ještě smělo zlo pojmenovat :-) |
J.G. Pašek 11.4.2007 19:36Nu, však toho židovského zla se Češi s pomocí Němců pohodlně zbavili po nich byty vykrádali . . . Více těch českých židů vyletělo v koncentráku komínem, než se jich domů vrátilo . . . . a jak to vypadá, Skepikusové světa by chtěli repete . . . |
ps 11.4.2007 15:17Re: Nikoliv ps, islamisti nemají pod kontrolou FED, tu mají jenom a jenom vyvolení Židé. A čeho ti cizopasníci ve vedení FED chtějí dosáhnout? Světovlády? Nebo se jen tak přiživují na dolarových rezervách a díky tomu je platební bilance USA v takovém stavu? |
mik 11.4.2007 23:05Re: Nikoliv ps, islamisti nemají pod kontrolou FED, tu mají jenom a jenom vyvolení Židé. Jdi se lecit na psychiatrii |
Pasáček koz ve Vermontu 11.4.2007 14:50Radarová základna v Čechách Bylo toho napsáno mnoho o americké radarové zakladně. Jaký bude vyzařovaný výkon ? Neohrozí to zdraví lidí ? Nebude rušena televize ? To jsou technické otázky, kterým většina diskutujících nerozumí. Zakladna ale není není problém technický, ale politický. Proč tato základna musí být americká a nemůže být základnou NATO ? Důvod je prostý: Staří členové NATO (Francie, Německo a další) se obávají americké agresivní politiky a odmítají další americké vojenské základny. Těch jsou po celém světě už desítky. Mnoho států NATO odepřelo účast na agresi USA proti Iráku, ty, které byly přinuceny, ted´ z Iráku odcházejí. Odmítají také posílat další vojáky do Afganistánu. Spojeným státům se stalo to, čím bylo postiženo Německo ve 30 letech minulého století. Rozhodující vliv v USA získal vojensko průmyslový komplex a ten určuje vnitřní a zejména zahraniční politiku země. Války jsou výborný byznys, americké zbrojní továrny jedou naplno. To se projevuje agresemi proti jiným zemím (naposledy Irák – důvody pro invazi byly zcela vylhané), stále se zvětšujícím vojenským rozpočtem, vývojem nových zbraní, omezováním práv amerických občanů (Patriot Act), pohrdáním OSN a mezinárodním právem a dalšími nebezpečnými jevy. Evropské národy odmítají další zbrojení, chtějí žít v míru a spolupracovat s Ruskem. To je pro USA nepřijatelné. Proto Američané chtějí vybudovat nové základny proti Rusku ve východoevropských zemích, kde jsou vlády protirusky zaměřeny a ochotně základny přivítají. I když většina občanů těchto zemí je proti. Česká republika je již členem NATO a EU. Je jednostranná smlouva s USA o vojenské základně ve prospěch ČR ? |
Americká raketa 11.4.2007 14:55Re: Radarová základna v Čechách O vojensko-průmyslovém komplexu nás poučovat nemusíte. To my známe. Tady Škodovka,Vítkovice a betonářská lobby přesvědčily politiky, že je potřeba budovat železobeteoné pevnosti osazené děly a kulomety. A to v době, kdy Německo nemělo žádný tank co by stál za řeč a jeho kancléř jednoznačně prohlašoval, že novou válku by mohl chtít jenom blázen. |