29.4.2024 | Svátek má Robert


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
j 10.11.2009 11:19

Re: levní cizinci = rozvrat společnosti

ale když půjdete do obchodu nebo si objednat službu, sáhnete po te levnější variantě. Je to lidské a logické, zbytek jsou moralistické kecy

Nemodrý 10.11.2009 11:27

Re: levní cizinci = rozvrat společnosti

Vážený "j" ! To nejsou žádné moralistické kecy, tak se to může jevit snad poněkud jendodušším jedincům,. Naopak, to je naprosto přesný ekonomický postřeh, vyžadující ovšem aby stát, se neschovával, za pseudoekonomické v bláboly typu, že vše vyřeší neviditelná ruka trhu, že pouze naprostá privatizace všeho a všude, je "záchranou" a jedinou cestou, že stát je "nejhorší hospodář" atd. , atd. Ten stát musí mít totiž nějakou ekonomickou politiku a ne vše nechat jet "samospádem". Jenže to by se nedařilo tolik krást, že !

lucinapes 10.11.2009 11:48

Re: levní cizinci = rozvrat společnosti

V nicku vám chybí -u-.

j 10.11.2009 11:56

Re: levní cizinci = rozvrat společnosti

no a ukázka fungování regulovaného trhu je právě DP:-). Ještě nám můžete prozradit jak nakupujete, předpokládám, že to levnější jako každý jednoduchý jedinec akorát si hrajete na osvíceného ekonoma, který myslí na blaho všech.;-)

Magor 10.11.2009 11:58

Re: levní cizinci = rozvrat společnosti

Pokud stát nechce nic dělat, za nic nést odpovědnost, pak je zbytečný a my jen prokážeme, že si neumíme v ládnout.. On se toho ale kterýkolki z našich sousedů rád ujme.

Pokud jde o cizince má Charta OSN jednu zásadní vadu. CHYBÍ  V  NÍ  STATUT  HOSTA.: Právo seznámit se s kulturou, poučitse, ale i povonnost: slušné chování, tuplované tresty, odchod domu na párek a tam pomoci svému národu tím co jsem se ve světě přiučil. Povolovat pobyt jen těm co jsou skutečným přínosem a s občanstvím zatraceně šetřit. Od statusu hosta k občanství by měla být celá řada

lucinapes 10.11.2009 12:00

Re: levní cizinci = rozvrat společnosti

no třeba od vietnamských zelinářů by se naši obchodníci včetně mamutích řetězců měli přiučit.

. 10.11.2009 14:18

Re: levní cizinci = rozvrat společnosti

kde se na trhu prodává marihuana? U nás prodávají jen Češi, a jen zelí, kedlubny atd?

Magor 10.11.2009 11:59

Re: levní cizinci = rozvrat společnosti

Pokud stát nechce nic dělat, za nic nést odpovědnost, pak je zbytečný a my jen prokážeme, že si neumíme v ládnout.. On se toho ale kterýkolki z našich sousedů rád ujme.

Pokud jde o cizince má Charta OSN jednu zásadní vadu. CHYBÍ  V  NÍ  STATUT  HOSTA.: Právo seznámit se s kulturou, poučitse, ale i povonnost: slušné chování, tuplované tresty, odchod domu na párek a tam pomoci svému národu tím co jsem se ve světě přiučil. Povolovat pobyt jen těm co jsou skutečným přínosem a s občanstvím zatraceně šetřit. Od statusu hosta k občanství by měla být celá řada mezistupnů.

P.P. 10.11.2009 10:48

stávka - investiční příležitost

Stávka MHD v Praze by ohromně zvýšila prodej motocyklů, protože autem se nikam nedojede. Takže koupit akcie motocyklových prodejců a výrobců na krátkodobou spekulaci.

Co se týče automobilové dopravy tvrdit, že se bere hromadné dopravě ve prospěch automobilové je naprosto nehorázná drzost. Autorovi možná uniklo, že automobilová doprava je naprosto nehorázně ZDANĚNA spotřebními daněmi na paliva, kdežto MHD je DOTOVÁNA. obrovskými částkami.

To, co je nesmysl je fakt, že STÁT daně z provozu automobilů UKRADNE a ZPRONEVĚŘI v sociální oblasti, takže město si musí na vybudování silnic pro auta PŮJČIT a z toho vzniká mylný dojem, že motoristi jsou rovněž dotováni.

NAVRHUJI ať si každý jezdí za své, daně, které platí motoristé ať jdou rovnou do budování silnic a tunelů pro jejich vozidla a MHD ať není dotováno a cenu tramvajenky a jízdenky ať si určí DP dle svého uvážení tak, aby byl v zisku. Jenomže to by se najednou ukázalo, že motoristé si své stavby ufinancují ze svých daní zcela pohodlně, kdežto socky by najednou platili za jízdenku stvoku a ještě by to nestačilo. To by potom kret*ni jako autor tohoto článku řvali, že povinností slušně vydělávajícících lidí je platit daně pokud možno 90% příjmu a jezdit MHD se smrdutými bezdomovci.

ok 10.11.2009 10:54

Re: stávka - investiční příležitost

Nepochopil jste, že tolik osobních aut se do Prahy prostě nevejde? Absolvoval jste prosím Vás alespoň základní školu?

lucinapes 10.11.2009 11:58

Re: stávka - investiční příležitost

Kdo jen trochu může, "socce" se vyhne. Právě proto, že MHD nefunguje tak, jak by měla - t.j. nabízet přiměřeně pohodlnou veřejnou dopravu za cenu nižší než soukromým autem.

Minutus 10.11.2009 18:25

Re: stávka - investiční příležitost

Funguje perfektně. V Praze je auto nanic. Jen pro snoby, co si nemohou umazat kvádro.

oh 10.11.2009 11:03

Re: stávka - investiční příležitost

Myslíte, že DP neplatí spotřební daň z pohonných hmot? Chcete srovnávat dotaci v řádu jednotek miliard ročně s mnohonásobně většími příjmy ze spotřební daně? Myslíte si, že množství aut pohybující se v Praze (a kterémkoli jiném městě) lze zvyšovat do nekonečna? Pak si jako slušně vydělávající člověk někde kupte vlastní ostrov a můžete si na něm provozovat každou blbost, jaká vás napadne.

Minutus 10.11.2009 18:26

Větší část jezdí na elektřinu

pokud jste si nevšiml. A i ta, co jezdí na naftu má mnohem nižší spotřebu na pasažéra a km, to se klidně vsadím.

oh 11.11.2009 1:50

Re: Větší část jezdí na elektřinu

Všiml. Spotřebu u pražských autobusů si nedovolím hodnotit, nemám k tomu podklady. Ale podle technického stavu řady autobusů bych vám tu sázku moc nedoporučoval.

A pokaždé, když jsem okolnostmi nucen vzít auto a jet z jednoho konce města na druhý přes pražské centrum, tak v kolonách proklínám všechny politiky a zelené idioty, díky nimž nemá Praha funkční vnější okruh. A děsím se toho, že by DP svým komfortem přiměl ještě tak polovinu svých cestujících, aby přesedli do aut.

pozl 10.11.2009 12:47

Re: stávka - investiční příležitost

Máte svatou pravdu, ale jsme v Čechách zemi stádních ovcí , nepřátel motorizmu, a hlavně nejhorších řidičů na světě.

Martin 11.11.2009 0:13

Re: stávka - investiční příležitost

To je blbost, stokrát omílaná nepravda, nejsme nejhorší řidiči na světě ani v Evropě. Viděl jsem pár jiných zemí a prasata jsou tam taky. A tady se to za poslední roky dost zlepšilo, jsem na silnici denně, jenže všichni pořád jen nadávají, nikdo nevidí nic pozitivního, jsme národ flagelantů ...

A ještě z jiného soudku: nejen že si motoristi zaplatí ze svých daní silnice, ale ještě jich v některých místech polovinu zablokují vyhrazené pruhy pro autobusy, dotované autobusy, super :-))) Netvrdím že nechápu proč, ale je to pravda a tady to ještě nikdo nezmínil ...

ok 10.11.2009 10:36

zeleň v Praza 4 = katastrofa !!!

Potvrzuji, že zeleň v Praza 4 = katastrofa !!!

Zastupitelé jednají, jak kdyby byli zaměstnanci developerských firem a stavařů, jednají přímo proti zájmům občanů, znehodnocují kvalitní čtvrti příšernou panelákovou výstavbou jak v sedmdesátých letech, jak v časech nejhorší normalizace!

Houmr 10.11.2009 9:43

Kdysi jsme říkali odborům KSČb

Teď nevím, jestli jsou "b" odbory nebo ČSSD, na který gang zbylo "c".

Jiřík 10.11.2009 9:41

Informace pro Modré fanatiky

Veřejná hromadná doprava je dotována v celém světě a kupodivu nejvíc ta,kterou používají víc bohatí než chudí-letecká doprava.Je jí odpuštěna daň, která je uvalena na PHM.Tu musí ostatní dopravci platit.Cena letenek by  byla příliš vysoká a nebyl by zdaleka takový zájem o její používání.Nejvíc je dotována v zemích,kde ji obdivujeme,Švýcarsko,Japonsko atd.Naši dopravci dostávají jedny z nejmenších dotací v Evropě(i té východní).Je zajímavé,že skrytá dotace letecké dopravě bohatým a mocným nevadí.Cesta na sympozium či  za děvčaty do Thajska by byla lodí zdlouhavá.

dulcibelka 10.11.2009 10:03

Re: Informace pro Modré fanatiky

Prosím vás, kdy mi to letí z Václaváku na Anděl?

oh 10.11.2009 10:13

Re: Informace pro Modré fanatiky

To se musíte zeptat Al-kajdy.

lucinapes 10.11.2009 11:50

Re: Informace pro Modré fanatiky

!:-D

jirka.s. 10.11.2009 10:30

Re: Informace pro Modré fanatiky

Jiříčku, tato informace je například  pro doc. Chocholouška už naprosto bezcená, tebe má ve svém diáři dávno!!! ;-P

Flaskowec 10.11.2009 23:03

Re: Informace pro Modré fanatiky

Jiříku, prosím o nějaký odkaz na údaje o tom, jak jsou dotováni japonští přepravci. To musí být super dotace, když si uvědomím, jak se mi hluboce omlouvali, sotva vlak nabral 3 minuty zpoždění, o cestování po Tokiu ani nemluvím. A ta cena jízdenek nebyla, po přepočtu a porovnání s platy, nikterak závratná

Gerin 10.11.2009 9:38

To je tak těžké sehnat jiné řidiče?

aby MHD mohla dále fungovat i bez těch nenažraných "odborářů"?

m.l. 10.11.2009 10:45

Re: To je tak těžké sehnat jiné řidiče?

Problém je, že DP nesmí sehnat jiné řidiče - takový pěkný zákon o stávce si totiž prosadila ČSSD(b).

lucinapes 10.11.2009 11:54

Re: To je tak těžké sehnat jiné řidiče?

ˇˇSpatně nehospodaří řidiči, ale management DP. S tím by si to měli řidiči vyřídit, a ne s cestujícími. Naopak cestující by měli aspoň jeden den stávkovat, aby si DP uvědomil, co je v jejich zájmu - tedy spokojenost cestujících.

eva 10.11.2009 12:09

Re: To je tak těžké sehnat jiné řidiče?

Ale proč by taky DP měl shánět jiné řidiče? Copak nechápete, že stávka je v zájmu vedení DP, že jim vyhovuje, když odbory a snad i řidiči naletěli a odnesou si nepřízeň veřejnosti za stávku, která by jim měla nátlakem  vyřešit finanční problémy podniku?!

Jirka 10.11.2009 9:30

Dluhoši, Dluhoši

Je vidět, že vůbec nechápete, jak má dopravní podnik hospodařit. Má totiž od magistrátu na rok schválený rozpočet, dle kterého je povinen hospodařit (patří totiž ze 100% městu, jestli to nevíte) a rozpočtu přizpůsobit rozsah služeb veřejnosti. DP má dva zdroje příjmů - dotaci od magistrátu a tržbu z jízdného. A jestli DP hospodaří špatně, je třeba vyměnit vedení.

A soudruzi odboráři nám připomínají, že se chtějí chovat jako za bolševika - kecat do věcí, jimž nejen nerozumějí, ale ani jim do nich nic není. Ta firma jim totiž jaksi nepatří, že...

Takže sečteno a podtrženo - s vydíráním v podobě stávky MHD v Praze může souhlasit jen neználek a ultralevičák (všimněte si, pane Dluhoši, jemnosti mých závěrů).