1.5.2024 | Svátek práce


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Pája 45 17.9.2008 16:15

Re: LADISLAV N

Již vaše zadání, které jste si dal sám, "ladislave", vám neumožňuje jiné řešení než ODS. Vaše rétorika, cituji: "kde je nějaká další partaj, která by se mohla postavit komunistické polovině v parlamentu ještě s kudlou lidovců a Zelených v zádech? Žádnou takovou nevidím. Jenom lidovce a zelené magory, kteří se pro získání vládního křesla rádi s Paroubkem domluví na rozdělení prebend".

Vaše štěstí je , že nepřímo nerad používám vaše vulgarizmi. Neznám vás, nevím čím se živíte, jaké máte vzdělání atp. Nazýváte článek blábolem (a to jej psal pravičák), ale co váš příspěvek? V úvodu jen vulgarismi a poté nám mluvíte o prkotině (kterou zavinil Paroubek) a myslíte si že zaplácěm s vámi, ne, Zapláčem, ale nad vámi. Pod modrou demagogií a naklvaňováním  od ptákostrany s vami je diskuze strátou času.

mig 17.9.2008 1:27

Pane vystudovaný politologu

ODS je jediná skutečná politická síla, která se může postavit dvojbloku ČSSD a KSČM - tedy oranžovo rudému nebezpečí - a činí tak. Vaše rady ( k nimž Vás vedou důvody, o nichž se ve svém článku ani slůvkem nezmiňujete, ale dají se mezi řádky vyčíst ) jsou mi bzučením jedovaté mouchy v uších. Bzučí už 19 let stejnou melodii.

Finkelstein 17.9.2008 1:07

Lituji, ale jsouto hraběcí rady.

Autor nelže - vše co napsal je plus minus pravda. Bohužel ale argumentuje jako fanatický delegát sjezdu Zelených, který bouří, že Bursíkova garnitura nenechá okamžitě zavřít Temelín a nepostaví kamiony mimo zákon. Zkrátka - že dělá málo "zelenou" politiku. O mnoha lidech ve vedení ODS si nedělám iluze. Současně nemůžu nevidět, že je v podstatě ZÁZRAK, ŽE TOPOLÁNEK VŮBEC VLÁDNE a z původního "modrého" programu prosazuje aspoň jakés takés zbytky. Copak pan autor už zapomněl, že nechybělo tak mnoho a mohl nám vládnout oranžový Puchýř ? Až laskavý volič udělí vládě ODS pohodlnou většinu, pak ji (ódéesku) bude možné za neplnění volebního programu "zjebat jak sirotu". V současné situaci mi to příjde spíš nefér. Moravu nekomentuji, tento typ lidí generuje KAŽDÁ momentálně vládnoucí strana...

Jirka 17.9.2008 1:10

Re: Lituji, ale jsouto hraběcí rady.

R^R^R^R^

AndyO 17.9.2008 1:13

Re: Lituji, ale jsouto hraběcí rady.

bravo. Příspěvek kratší než článek, ale naprosto přesný a vystihující podstatu. Díky, mohu jít klidně spát, všichni v ČR zjevně blázni nejsou.

JaS 17.9.2008 1:52

Re: Re: Lituji, ale jsouto hraběcí rady.

Připojuju se.

ginANDtonix 17.9.2008 3:32

Re: Lituji, ale jsouto hraběcí rady.

R^

abc 17.9.2008 5:06

Re: Lituji, ale jsouto hraběcí rady.

Není ona to nakonec ideální situace: ať jsem jakej jsem, ten druhej (dosaď si ČSSD nebo ODS) je horší, a tak mě vol, jestli nechceš to horší zlo? Radost vládnout...

zk 17.9.2008 7:24

Re: Lituji, ale jsouto hraběcí rady.

Máte pravdu, souhlasím s Vámi.

fox 17.9.2008 8:02

Re: Lituji, ale jsouto hraběcí rady.

Jste lepší politolog(asi amatér)než autor článku.To je bohužel časté.

Venca 17.9.2008 8:19

Re: Lituji, ale jsouto hraběcí rady.

Ano, opravdu nechybelo mnoho, stacilo by, kdyby se nam nepodarilo zkorumpovat dva poslance protistrany a sanci sestavit vladu by mozna na desaty, dvacaty topolankuv pokus dostal nekdo jiny od nas, po nekolika letech snad dokonce i ten hnusny oranzovy puchejr, ktereho volilo jen o malo lidi, nez nas.

Kopťa plzeň 17.9.2008 8:44

Re: Lituji, ale jsouto hraběcí rady.

Bohužel, je to tak, ale zde v Čechách každý chrapoun jen kritizuje, ale sám pro společné (nemyšleno levicově), neudělá nic, většinou ani k volbám nejde. je to jistější, může po bitvě dělat generála všem...

P:S: I mě sočasný stav v ODS sere, ale máte někoho lepšího?

Eva D. 17.9.2008 16:35

Re: Lituji, ale jsouto hraběcí rady.

Přesné. K poslední větě jen poznámká: Taky v každé straně, stává li se vládnoucí, členů tak nějak příbývá....

AndyO 17.9.2008 0:38

Osobně jsem přesvědčen, že ODS se musí ozdravit, tedy zbavit se současného vedení a na něj napojených ekonomických struktur. K tomu ovšem potřebuje volební porážku

přesně toho, naprosto přesně, jsem čítávala před deseti lety...a výsledkem bylo osm let socanů a bilion dluhů. Díky za radu, pane.

Vlasta.on 17.9.2008 1:04

Re: Osobně jsem přesvědčen, že ODS se musí ozdravit, tedy zbavit se současného vedení a na něj napojených ekonomických struktur. K tomu ovšem potřebuje volební porážku

A nějaká jiná by byla?

Ladislav N :-))) 17.9.2008 2:15

Re: Re: Osobně jsem přesvědčen, že ODS se musí ozdravit, tedy zbavit se současného vedení a na něj napojených ekonomických struktur. K tomu ovšem potřebuje volební porážku

Chcete radu ještě blbější, a nebo nebo lepší? ;-P

zk 17.9.2008 7:25

Re: Re: Osobně jsem přesvědčen, že ODS se musí ozdravit, tedy zbavit se současného vedení a na něj napojených ekonomických struktur. K tomu ovšem potřebuje volební porážku

Zeptejte se Jyrky

Janík 17.9.2008 0:34

souhlasím

to již od sestavování vlády 06, bylo jasné k čemu to směřujeme. Topolánek a spol. zničil značku ODS.

Mard 17.9.2008 0:11

Tenhle chlap to ještě dotáhne daleko!

Napsat takové nic tolika mnoha slovy je skutečně umění! Poslouchat nebo číst ho, bych nechtěl, ale určitě se najde mnoho lidí, kteří budou na takové bezobsažné bláboly kývat. Obdivuji jej!

ginANDtonix 17.9.2008 3:34

Re: Tenhle chlap to ještě dotáhne daleko!

Ano, daleko od ODS -- mozna az do CSSD ! ;-D

Pája 45 17.9.2008 14:06

Re: MARD

Napsat to nic neříkající nic, "marde" je možná ještě horší. Místo věcného názoru - jak krizi v ODS a v politice obecně řešit - to ne. Proč se namáhat, že nebo neexistuje vlastní názor na stav v ODS a politice. My "levičáci", "marde" vám přece nebudeme pomáhat z  vaší krize.