27.6.2024 | Svátek má Ladislav


Diskuse k článku

POLITIKA: Výborná zpráva pro ČSSD

Občanská demokratická strana úspěšně pokračuje ve svém úsilí o další volební porážku. O víkendu zvolila volebním lídrem za Středočeský kraj Vlastimila Tlustého a volebním lídrem za Severomoravský kraj Martina Římana. Tedy dva dokonalé politické klony Václava Klause, který ještě v roli předsedy ODS prohrál této straně dvoje volby v řadě.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Renata D. 8.11.2005 13:21

Re: Pehe

vzhledem k tomu, že realitu dynamiku hospodářského růstu v poslední době nepopíráte, a vlivem EU to podle Vás není, pak to bude asi jenom dobrou hospodářskou politikou vlády. Vzhledem k tomu jak skončilo hospodářství pod vlajkou ODS v roce 97, bude hlasování pro ODS asi pro hodně lidí problematické a budou se spíše řídit heslem o vrabci v hrsti a zmodralém holubovi na střeše.
Petr 8.11.2005 13:20

Re: franto,

Konkrétně? A bez prázdných frází? To jste si tedy dovolil dost! Zanechte laskavě těch pravičáckých provokací!
Janus 8.11.2005 13:19

Re: Kantore,

Jo, takže podle p. Nového ty kejkle s potravinami prováděly ryze socialistické podniky, že ...
Hlavic 8.11.2005 13:18

Re: franto,

Nebudu premyslet o tom jestli jde o kap. z prelomu 19-20., ale chtel bych varovat pred faktem, ze jestli ODS nezmeni retoriku a nektere okoukane tvare tak nemaji proti Paroubkovi (pouziva presne to na co lide slyseli v unoru 1948) sanci.
Žulový Aston 8.11.2005 13:17

ODS je stejně důvěryhodná jako fotbalový svaz - doporučuji vzpouru hejtmanů

To je pouze citace z diskuze na stránkách hospodářských novin.
Janus 8.11.2005 13:16

Re: Re: Pane Pehe, VAše rady nejsou k ničemu.

Mňo, huhu, osobně znám také dost členů ODS (i mimopražských), kteří jsou členy jen z toho důvodu, že tato strana vládne na radnicích, kde s epřidělují zakázky ...
Janus 8.11.2005 13:12

Re: Re: Racku,

Áááá, už jsem si říkal, kdy huhu použije své oblíbené "slůvko" ...
eTony 8.11.2005 13:11

franto,

uveďte konkrétní důvody, že naplnění programu ODS povede ke kapitalismu z přelomu 19. a 20. století. Ale konkrétně ! Žádné prázdné fráze.
 
 
Hlavic 8.11.2005 13:11

ODS versus KSC A CSSD

A jeste me prekvapuje, ze tak velkej a svetove uznavanej disident Havel s touhle socializaci spolecnosti souhlasi. Ze by mu slo jen o (jeho) majetek?
Hlavic 8.11.2005 13:07

Re: Pehe

Prece jde jen o to, ze s Paroubkem v cele budeme potrebovat razitko i na toaletu. Tedy stat rozhodne za nas zdali se nam chce nebo ne.
Jan Daniel 8.11.2005 13:02

Pehe

Můžeš nám sdělit algoritmus, jakým si většina průměrných občanů spočítala, že dynamický hospodářský růst země v posledním roce by se bez EU nekonal? A jak jsi to spočítal ty?
Ivan Nový 8.11.2005 13:01

Ale franto, omyl,

já žádné ideální zřízení nehledám, jen jsem se přesvědčil, že socialismus nefunguje.
hyena chechtava 8.11.2005 13:00

franto...

proc tak vznosne?
jde "jen"  o dane a roli statu......
eTony 8.11.2005 13:00

Věční

kritici a zároveň nevoliči ODS, znovu vás vyzývám, abyste přestali kritizovat program ODS a představte hlavní body programů svých favoritů, případně osobnosti té které politické strany, které dokáží po volbách prosadit program, pokud tedy něco takového mají. Představte je alespoň tak jasně a uceleně jako ODS.
Jste toho vůbec schopni ?
hyena chechtava 8.11.2005 12:59

Pesi

vzhledem k tomu, ze vetsina prumernych obcanu si neumi ani spocitat, kolik plati statu na danich, je to skutecne usmevna formulace......
franta 8.11.2005 12:57

KSČ a ODS

Jediný rozdíl mezi oběma stranami je v tom, že KSČ byla a je přesvědčena o tom, že konečným a nejlepším společenským zřízením je komunismus (nikdy nebyl a nikdo přesně neví, co to je), tak ODS je podobně přesvědčena, že konečným a nejlepším společenským zřízením je kapitalismus z přelomu 19. a 20. století a že o těchto postulátech není dovoleno diskutovat. Na obou stranách jsou stejně fanatičtí příznivci. Pravda obvykle bývá někde uprostřed.  
PeS 8.11.2005 12:54

sdělení, že

"Ať už si celostátní předáci ODS myslí cokoliv o dalším směřování Unie, většina průměrných občanů si už spočítala, že dynamický hospodářský růst země v posledním roce by se bez EU jaksi…nuže nekonal. I proto stále větší počet lidí vyjadřuje s členstvím České republiky v EU spokojenost." má zhruba stejnou vypovídací hodnotu, jako že 9 z 10 zubařů doporučuje Collgate...
Ivan Nový 8.11.2005 12:54

Ha, ha, ha, ...

cituji z pana Pehe - " Jinými slovy, summity EU i mašinérie evropské byrokracie pracují při „vytváření historie“ poměrně spolehlivě, podle předem stanoveného plánu, jenže v dnešní Evropě nejsou političtí vůdci, kteří by přesvědčili občany svých zemí, že to, co se v Evropě děje, dává smysl. V tom se dnešní Evropa výrazně liší od západní Evropy poválečné a západní Evropy 70. a 80. let. ", konec citátu. Možná nechybí nejen vůdci, ale i občané.
Ivan Nový 8.11.2005 12:46

Pane Havrane,

v tom nevidím žádný rozdíl.
huhu 8.11.2005 12:46

Re: Pehe prozradil státní tajemství

a z alternativy tj. Paroubka, Škromacha, Sobotky či Krause máte menší husí kůži nebo přímo libido ?
huhu 8.11.2005 12:45

Re: Hmm....zajímavé

Tlustý je předsedou poslanců ODS, a stínovým ministrem financí a jeden z mnoha větších šéfů ODS. Není ale ani místopředsedou ODS. Je v podstatě funkcemi na úrovni soudruha/přítele Krause, kterého bůhví proč nikdo jako srovnání s čssd nezmiňuje.
Ivan Nový 8.11.2005 12:44

Šimone Kleine, jen malá poznámka,

to kdo je problematická figura s panem Pehe nesdílím :-) Právě naopak.
F. Čech 8.11.2005 12:43

Pehe prozradil státní tajemství

Doufám, že si ODS, právě protože to píše Pehe, kterému soudruzi z ODS  nemohou přijít na jméno, nevezme z jeho analýzy poučení a modrá totalita pod taktovkou Pana Langra a soudruha Tlustého se nebude konat. Z těchto magorů mně opravdu také naskakuje husí kůže. 
hyena chechtava 8.11.2005 12:42

pane Havran

tot otazka definice.....   rozhodne levicakem byl a zustal.....  v tom se od Tlusteho vyrazne lysi
huhu 8.11.2005 12:41

Re: Re: pane Havran...

to je dnes nastejno, jen jiné osoby.
huhu 8.11.2005 12:41

Re: Prozacu,

ano, to je podstata. Bohužel je velký společenský zájem o socanskou vyžírku a "jistoty". Ale pokud by ODS nabízela tento program, nebyla by to ODS, ale čssd/ksčm II.
Rudý Baron 8.11.2005 12:40

Re: Re: Re: Pehe opět nezklamal a doufám, že

kde je jaká arogance milý Marolde ?
 
Nebo, že by význam slova arogance měl znamenat něco jiného ?????
 
Dám příklad :    pan Paroubek AROGANTNĚ vyřvává z tribuny sjezdu jejich UV, že se klidně spojí třeba i s Marťanama ....   (!)
 
Vždyť z toho byl na inetu i fotoseriál. Fakt si nepletete pojmy ????
pan Havran 8.11.2005 12:39

Re: pane Havran...

Socialisticke, ne komunisticke.
huhu 8.11.2005 12:38

Re: diskutujícím levým

šimone kleine - dle průzkumu je většina Čechů myšlením levičáky, ale hlásí se k pravici. Dnes je snad už každému jasné, že jediná reálná pravicová síla (ať už má jakékoliv nedostatky) je ODS. Vše ostatní jsou strany levicové nebo bezvýznamné - vč. KDU. Pokud chce někdo aktivně ovlivnit pravicovou politiku, nezbývá nežli se pokusit ovlivnit ODS, nejlépe jako člen. Jinak musí brát co je. Takže máte pravdu.
franta 8.11.2005 12:38

Re: Re: Pane Pehe, VAše rady nejsou k ničemu.

Opravdu nevím, jak jste přišel na to, že se obávám o osud ODS. Z mého příspěvku to vůbec neplyne, mě naopak současný trend vývoje politické situace naprosto vyhovuje. Jen tak dál.
dobráček franta