16.6.2024 | Svátek má Zbyněk


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Johny 4.9.2008 5:20

Re: Co vy děláte je podpásovka.

Reagoval jsem na to , že Klaus je napadán kvůli věku. To je dle mě rána pod pás, protože u jiných se věk za kritérium nepovažuje , např MacCain, Masaryk atd. Nic jiného jsem na nikom nehodnotil. Na to se necítím. Prezidenta nedavno zvolili parlament. Naštěstí máme demokracii

 A jestli se mohou srovnávt rozhodne až čas a fakta a ne nenávist neototalitních názorů

 

Josef 30.8.2008 20:22

Co vy děláte je podpásovka.

Srovnáváte drze a neomaleně nesrovnatelné. Masaryk byl na rozdíl od Klause duchovně orientován, byl moudrý a morální člověk a až do své smrti si uchoval čistou mysl.

A také si nemyslím, že by měl Klaus odstoupit, on by měl být z hradu vyveden, za to všechno co způsobil, muklovským krokem.

jl 30.8.2008 15:52

Re: Re: Re: Zajímavé je, že z vraždění gruzínských civilistů je obviněna ABCHÁZIE a jako odvetu se

Rusové...

Johny 29.8.2008 22:11

rány pod pás nepohodlným názorům

Nepřipouštět kritiku svých postojů je běžné. Od politiků přes vševědoucí novináře , neomylné šéfy až po zdejší pisatele. Po jednostranných mediálních kampaních zamlčujících vývoj událostí v Gruzii zazněl nečekaně jiný názor VK a tak se začal dostávat tvrdé rány pod pás  např pseudovědeckými  úvahami y o jeho věku. Chudák Masaryk, který byl zvolen prezidentem ještě v 84 letech věku, ten by dnes zkusil. 

Ale to je vedlejší.

Demokracie je diskuze. Ale někteří by zase chtěli jen jeden, ten správný názor. Proč by měl odstupovat, proto  že si myslí něco jiného, než nám vtloukala do hlavy média ?

Co když má pravdu ? To ukáže až čas.

Jiří 29.8.2008 21:41

postoj presidenta je podivný

Stále více se projevuje jako člověk jen s jedním  úhlem pohledu- ekonomickým- bez aspektů filosofických, humánních atd. Bohužel!  Jeho postoje jsou v intelektuálním vyspělém světě hodnoceny velmi negativně. Je třeba ale také brát  v úvahu, že pan president je ve věku, kdy i u mužů dochází k hormonálním změnám a ovlivňují také psychické projevy těcto osob.Především to bývají projevy paranoidní- nevývratné přesvědčení o své pravdě. Nepřipouští žádnou kritiku svých postojů. Je mně ho  v podstatě líto. Ale zaráží mne jedna věc: copak se v jeho okolí nenajde  žádná rozumná bytost , která by mu řekla : pane presidente, pane profesore, pane inženýre, Václave- zadrž, bliká červené světýlko. Zhazuješ nejen sebe ale i celý národ. Byl by určitě lepším presidentem významného  ekonomického institutu, než hlavou státu. Jeho volba nebyla dobrým řešením. Snad by bylo dobré a bez nějakých emocí ustanovit skupinu významných osobností z mediciny,umění, filosofie politologie ( rada moudrých ), která by s panem presidentem otevřeně a  upřímně pohovořila a doporučila mu jeho odstoupení.

Johny 29.8.2008 21:06

Re: Re: Re: ale doktore

No, naposledy byl zvolen prezidentem v 84 letech, to má p. Klaus ještě co dohánět

Kamjdu 29.8.2008 19:25

S autorem nelze souhlasit.

Autor patří do přibližně stejné krevní skupiny, co Klaus a protože nechce spolu s Klausem vypadat až tak trapně, tak se jej nyní snaží nějak přijatelně vysvětlit, omluvit. Ať darebák Klaus říká pravdu nebo lež vždy to pro mě budou zvratky, které není možno brát vážně. Je třeba naslouchat morálním a moudrým osobnostem. Lidem kteří jsou duchovně o hodně výše, lidem kteří mají vyšší empatii, cítění a intuici, kteří umí spatřovat události života komplexně, mají velkou sebereflexi a nemají prohnané postraní úmysly.

Mistr Jan Hus 29.8.2008 8:29

Máš pravdu Vlku !

R^

Frank 29.8.2008 7:29

vlci se prý přemnožili i v Beskydech.

Michal 28.8.2008 19:45

STAŘIČKÝ NÁŠ MOCNÁŘ, KÉŽ MU ZDRAVÍ SLOUŽÍ, musí nejen balancovat

i pevné názory, jko třeba ruských 10 let úsilí proti griuzii

ALE MUSÍ I LAŠKOVAT S PAROUBKEM, KTERÝ RÁD PAPÁ A RUSKÁ ŽRANICE KAŽDÝM COULEM  VČETNĚ ZAMĚSTANOSTI POSLEDNÍHO ŠUPÁKA PRO PRÁCI NA  EXPORT DO RUSKA VHODNÉHO...JE MU VRCHOLEM EXTÁZE, PUPEK TO DOKAZUJE, TAKOVÝ BACHOR V DEMOKRACII SE DĚLÁ TĚŽKO

INU JE TO BOHATÝ PROCES

bibabu 28.8.2008 18:31

Re: <V Evropě, která je zbabělá, plná šílenců chránících motýly a úředníky, ale kašloucí na lidi...>

Jednou větou, to se Ti Vlku povedlo, pokud jsi to někde neopsal.

čm 28.8.2008 14:38

Re: Re: ale doktore

Aha, ta souvislost mě nenapadla. já myslel normálního tatínka  nebo maminku co si na starý kolena melou svý ať se děje co se děje. dokud nejsou nebezpečný tak se to prostě musí poslouchat. No ale když jste u masaryka, von taky nebyl při poslední volbě už zrovna ve formě, že jo.

Willy Fog 28.8.2008 12:24

Re: Ač jsem měl vůči panu Klausovy,

a ovládnutí surovinového bohatství Ruska a v podstatě světa!:-/!

Willy Fog 28.8.2008 12:21

Ač jsem měl vůči panu Klausovy,

spoustu výhrad, tak nyní mu musím dát za pravdu, není vše jenom "černé a bílé", není třeba vše vidět jenom dvoubarevně, život takový není, nebyl a nebude.

Nevím (i když si to myslím, že vím o co jim jde) o co jde USA a Izraeli, pokud jsou lidi, kteří sledují co se ve světě děje, tak ví, o co těmto dvěma státům jde, pokud to někdo nevidí, je opravdu slepý!!!

Jde jim jenom o peníze,ovladnutí

Willy Fog 28.8.2008 12:14

Na komunisty

s pruhy a hvězdami je třeba si dávat velký pozor, stejné to bylo, tehdy v roce 1933 u našeho "nyní západního bratra"!!

Je zajímavé, jak se zapomnělo na rok 1938 a 1939, ale na rok 1968 se propaganda může přetrhnout, přitom jde o jednu a tutéž věc, podmanit si svého souseda.

Jo, lidi si to pamatovat nemůžou, jelikož to "demokratické" média nijak neprezentují, ale jo, jenom tak, jak je to momentálně pro vládnoucí stranu (ODS) vhodné.

O obyvatelstvo ČR jim nejde, jde jim jenom o koryta.

ignorant 28.8.2008 11:57

Re: Re: Malá poznámčička k autorovi článku - ve vlastním vydání

Haf není, aspoň soudě dle jeho názorového spektra, "Buschův internacionalista. To jsem spíš já a s článkem v podstatě bezvýhradně souhlasím. Takže si Vás řadím mezi levicové, vždyukřivděné (protože bez validních argumentů) tlachaly.

Johny 28.8.2008 11:10

Re: ale doktore

A co když má pravdu  ?? Já to nevím, ale  autora  ČM to zkoumat nebude.Raději prohodí pár frází o tatíčkovi, snad tím myslí Masaryka.  Nakonec za socializmu taky platil vždycky jenom ten jeden správný názor, který napsali v novinách.

Slávek-Valašsko 28.8.2008 11:00

Re: Malá poznámčička k autorovi článku - ve vlastním vydání

Určitě ne, dívá se na věci z jiného úhlu pohledu a to se asi podle Vás nesmí.Vy jste  vyznavači  jiných pravd  a proto ze všech stran na "toho dědka" tolik rámusu.  Dejte mu náhubek, plivněte, kopněte , Vy Buschovi  internacionalisté. Ano- jsme  stále v  tom starém dobré Tschesku-Ćesku-právním nástupci Teskoslovenska.

čm 28.8.2008 9:57

ale doktore

tak to holt budem ještě nějakou dobu poslouchat. No a když  bude dědek objektivně škodit sobě a ukolí, udělá se detence a způsobilost. , no, to byste zrovna vy měl vědět nejlíp. je to jako s každým tatíčkem. kdoví, jaký budem na starý kolen sami.

Johny 28.8.2008 2:48

A co hledání pravdy ?

 EU hledá jednotné stanovisko ke Gruzii.  Stanovisko hledá  vláda . Ale pravdu nikdo nehledá. Lidé jsou masírováni ideologicky médii o tom , co si mají myslet a pak jsou rozčílení, když se najednou objeví  jiný názor než je předepsaný. Doporučuji si přečíst pomocí hledání na Google a jeho překladu třeba USA agenturu CNN, aby člověk věděl, jak boje od začátku probíhaly. Znát podrobně situaci, aby mohl sám posoudit a ne papouškovat média.

 A co pravda ? Ta je vedlejší ? Tu hledat vláda a média nechtějí. Jestli jichce někdo ještě hledat, ať si kromě poslechu Událostí na ČT přečte také

například tohle

http://www.klaus.cz/klaus2/asp/clanek.asp?id=DWf7RzLCxfPq  a pak ji hledá.

Nemo - 27.8.2008 23:55

Anna Politkovskaja se narodila

30 srpna 1958 v New Yorku, zavrazdena v Moskve 7.rijna 2006. Pani Politkovskaja byla Americanka Ruskeho puvodu. A copak hezkyho jsi tim dotazem vlastne hodlal rici?

taky vlk 27.8.2008 23:49

Mě jen fascinuje jakou má ten Vlk moc, když vyvolá takovou diskusi

Možná jsou některé jeho názory velmi ďábelské, ale asi umí trefit téma které je Téma, tedy zajímá a zaujme

Haf 27.8.2008 23:22

Malá poznámčička k autorovi článku - ve vlastním vydání

„Tomu dědkovi snad prdlo v kouli!“

xxx Kubeš 27.8.2008 23:09

Re: a

Rusové nás považují za bratry když se jim to právě hodí. Byl jsem ještě s několika kolegy v Moskvě v únoru 68. To se toho u nás zatím nic neudálo, ale stačilo to k tomu, aby se na nás dívali jako na nepřátele.

Jan 27.8.2008 22:55

a

Velmi zajímavé. Ale to, že nás Rusové považují za bratry. To myslím není pravda. Nevím jestli bohudík, nebo bohužel.

Pavel Kořenský 27.8.2008 22:31

Re: Re: Hmmm,

No to abyste skoro začal.

Pavel Kořenský 27.8.2008 22:29

Re: Re: Re: Re: Hmmm,

No, v mezinárodní politice nevěřil, nevěří a nebude věřit na ideály nikdo a nikdy. Míchat do mezinárodní politiky étos, morálku nebo principy je jen toužebné očekávání v té nejhorší podobě.

Kdysi dávno (když ještě neexistovaly státy) se lidé volně tloukli po hlavách pro oheň, ženu nebo kus žvance. Ten nejsilnější (alternativně nejrychlejší, nejchytřejší atd.) zpravidla vyhrál, morálními aspekty svého vítězství se příliš nezatěžoval, podmanil si ostatní a na určitém území vzniklo něco jako stát.

Celý fígl spočíval v tom, že ten nejsilnější na tom území zavedl monopol na použití násilí sám pro sebe a prohlásil za závazná nějaká pravidla dle svého uvážení, víry atd. a měl sílu jejich dodržování vynutit.

V mezinárodních vztazích nemá (možná bohužel) monopol na použití násilí zatím nikdo a tudíž si nikdo nemůže vynutit dodržování čehokoli jinak než lstí (diplomacie) nebo hrubou silou (armáda). Proto je mezinárodní politka vždy čistě pragmatická a ideály v ní místo nemají.

Buvol 27.8.2008 22:29

Re: Hmmm,

Na svět, kde účel bude světit prostředky, se můžu wysrat ....

Pejzlerka 27.8.2008 22:19

Re: Re: Re: Hmmm,

Pane Pavle Kořenský, více važte  slova,  ono  blábolit,  v  souvislosti gruzínské "aféry", něco  o kravatách, je stejná sprosťárna,  jako  zmiňovat  se ,  v domě  oběšence,  o  provaze!  Račte  si  to příště, všechno,  pohlídat!

Pavel Kořenský 27.8.2008 22:18

Re: Re: Hmmm,

No, k souhlasu Vás nikdo nenutí, v tom je půvab demokracie a svobody slova.

V praxi je ovšem Váš názor poněkud odtržený od reality (celosvětové) a po pravdě řečeno, mezinárodní politika (zejména u velmocí) se víceméně vždy řídí heslem "účel světí prostředky". Dokonce bych si troufal tvrdit, že státník, který se na poli mezinárodní politiky tímto heslem neřídí, zastupuje zájmy obyvatel svého státu natolik špatně, že by měl být urychleně vyměněn.

Netvrdím, že z filosofického či humanistického hlediska či z hlediska vyššího principu mravního je to správné, ale prostě to tak je.