29.6.2024 | Svátek má Petr, Pavel


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Pavel 27.8.2008 10:41

Re: Re: názor

Doufám že nechcete zpochybňovat fakt, že Gruzie v rámci "vyprovokování se" pálila plošně z raketometů a těžkého dělostřelectva na město plné civilního obyvatelstva!? Pro mne je toto klíčový moment konfliktu. Kdyby Gruzínci neostřelovali Chinvali a rusové by přesto vjeli na území GRuzie, pak by to bylo něco zcela jiného a o agresi by nebylo pochyb. Jenže právě tento zásadní moment který to celé ospravedlnil mění situaci a dává tak rusům oprávnění pro akce které následovaly.

bukowsky 27.8.2008 10:39

Re: Jde o zdravý rozum.

tím jsi řekl víc o sobě než o výborné poskládání vět úvodu do slabšího politického thrilleru

bukowsky 27.8.2008 10:37

Re: ?

předpokladám, že v pozadí tiskovky bylo múzeum Josifa visarionoviče se sochou nadživotní velikosti

Pavel 27.8.2008 10:34

Dobré čtení, díky

n/t

Chalupa 27.8.2008 10:33

Re: Re: názor

Pletete si podstatu, ajev. To ale není jen váš problém.

bukowsky 27.8.2008 10:33

problém je, když se autor nechá unést vlastní genialitou

a je mu líto škrtat hovadiny ve svém dílku, když to tak krásně vypadá. Vety zapadají krásně za sebou, celé dílo je kompaktní. Nevadí, že kladení slov přivedlo autora někam jinam, než kde se nachází realita. Toť kouzlo ještě před chvíli neznámého. Jenom realita tlumeně zaskučela pod pláštikem fantázie. Co tam po realitě, když svět chce být klamán. A když za to ještě dobre platí. To by snad neodolal ani Ghandí, natož čecháček se staletími modelovaných génů k takovému chování.

Jak geniálně se pisálek vyzná v mozku jiných aniž by se vyznal ve vlastním. Zvláště, když na rozdíl od třeba V. Klause není v postavení, že by musel odpovídat třeba i na jedinou otázku oponenta.

Martin 27.8.2008 10:32

Jde o zdravý rozum.

Je to výborná analýza vývoje současného světa.

Ale 27.8.2008 10:32

Re: Velmi dobrá otázka....Re: Taky jeden,

Když Ivan Hrozný vyvraždil cca 1/3 tehdejšího obyvatelstva Ruska (žabař Stalin!), tak to samozřejmě nebylo projevem politické kultury, na které byla postavena ruská společnost, ale utlačovatelský feudalismus

Chalupa 27.8.2008 10:31

Re: Perfektní až na maličkost ....Re: názor

Ano, bohužel.

Ale 27.8.2008 10:29

Re: názor

2) Zatím neexistuje důkaz, že by gruzínská armáda masakrovala obyvatele Cchinvali (kromě prohlášení vydaných ke zdůvodnění ruského zásahu). Stejně tak neexistuje důkaz o tom, že by gruzínský útok vyvolal exodus prakticky veškerého obyvatelstva separatisty kontrolované části JO. A dokonce neexistuje ani důkaz o tom, že Rusko začalo svoje jednotky na území JO přesouvat až po zásahu gruzínské armády.

3) NATO v tuto chvíli nemůže zasáhnout v Gruzii z jediného důvodu - přímý konflikt mezi NATO a Ruskem je průšvih ještě o řád vyšší, než ruská okupace Gruzie.

4) Je potřeba rozhodnout předběžnou otázku: Je Gruzie samostaný stát anebo ruský protektorát? V případě samostanosti má pravdu Topolánek, v případě protektorátu Klaus

gerontusinza 27.8.2008 10:26

Perfektní až na maličkost ....Re: názor

ad 2..... Haagský trubunál byl vytvořen jako tribunál vítěze aby potrestal poraženého za to, že se drze bránil a aby "očistil"  jejich spolupracující zločnce - nebyl vytvořen pro spravedlnost, ale jako hra na ní.......jinakR^

gerontusinza 27.8.2008 10:21

Velmi dobrá otázka....Re: Taky jeden,

ale je to  to, o čem právě mluvil Klaus ... Zločinný sovětismus byl a je pro některé  synonymem Rusáctví..... co na tom, že víc jak 60 milionů Rusů tehdejší režim pohřbil v Gulagu a že Solženicyn byl taky Rus a jehio boj byl takový, o jakém se  těm zdejším pisálkům a žvanilům ani nezdá.... Navíc si neuvědomují že už 20 let není CCCP ale Rusko........   Hezký den.

jirka 27.8.2008 10:21

Re: Taky jeden,

Ty jsi asi poslouchal Klausův projev. Samozřejmě, že s tím má co společného Rusko, nikoliv jen rozpínavý komunismus, jak to vysvětluje Klaus. Rusko bylo, je a bude rozpínavé, protože taková je mentalita Rusů. Vždy inklinující k silovým řešením.

Chalupa 27.8.2008 10:17

názor

1) Přez Gruzii vede ropovod z Baku do Tureckého Ceyhamu. V budoucnosti by touto trasou mohla téci ropa z Kazachstánu, Iráku (Íránu) a Gazprom by měl nebo bude mít velmi vážného konkurenta.

2) Sakašvili, vědom si strategické pozice Gruzie, se rozhodl udělat po stalinsku čisktu v J. Osetii.Rusové reagovali po  m a s a k r u  Gruzínců v Cchinvali., což se všemožně zastírá, čí bagatelizuje. Za něco podobného ve Srebrenici je Karadžič  Haagu, patří tam tedy i Sakašvili.

3)  NATO nemá  kapacity na rychlé vyřešení Afganistánu a Iráku, natož aby se mohlo významně angažovat v Gruzii. Mimo to je Amerika "zaměstnaná" prezidetskou kampaní, a tak  Sakašvili způsobil spojencům značný problém. Proto ta mediální válka, která ale Rusko neoslabí, spíš naopak.

4)  Klaus je jedním z mála politiků, ne li ,jediný kterému (ač není rusofil, což mu pomatenci a speleologové podsouvají) nechybí strategické myšlení, a tak na základě faktů události hodnotí jinak, než vláda. Klausovi (jehož obdivivatelem nejsem) z takticklého hlediska patří jednička. Konference hyperaktivního Sarkóziho, Merkelové aj. bude plácnutím do vody.  EU, natož ČR je ve hře ropných gigantů pouhá nicka. Klaus to ví, na rozdíl od  Topolánka, Vondry, knížete, Sobotky aj. Bez dohody s Ruskem, namísto kaceřování, je rozšíření ropovodu BTC pro Evropu  v nedohlednu. Evropa je přitom nicka, proti rostoucím potřebám Indie a Číny.

5) Chtít, aby strategicky uvažovala tahle vláda, je stejné jako chtít  obecné šlole vyučovat kybernetiku, či vyšší matematiku.

gerontusinza 27.8.2008 10:14

To si myslíte vy, nikoli že to víte.....Re: Ale jo,

Saakašviliho podporovali zcela jasně ve všech jeho krocích...... pane Zimo, no tak, pokud amíci kntrolovali jak tvrdíte ropovod a dálniční sítě, že by nekontrolovali i Saakašviliho.....?.. Ty PET flašky byla jen kamufláž o tom jak jsou ti Rusáci zlí a nikomu nedají ani napít...... Jistě, že byly zásobovací problémy ty u nás byly v 68 taky, ale na PET lahve to nevypadalo a proto právě amíci vypadají jak pitomci.... a protože jim prostě to nevyšlo, tedy pitomci jsou.... HOWGH

nela 27.8.2008 10:12

?

Jizni Osetii daroval svym gruzinskym soukmenovcum Stalin. Ta soucasti Gruzie nebyla. Vcera prskal Sasekwili v televizi, ze se Rusove chovaji jako Hitler a Stalin.

libero 27.8.2008 10:12

Re: I kdyby se Klaus

Tenhle Vlk není právník.

Spirit 27.8.2008 10:11

Taky jeden,

kdo nechce vědět pravdu. Vlk napsal "Rusko nás sice po čtyřicátém osmém okrádalo, střílelo našince na hranicích (našima rukama), likvidovalo náš průmysl imbecilním bolševismem a posílalo do kriminálu nebo do emigrace demokratickou inteligenci." Rusko nebo komunismus, včetně toho našeho? Co s tím má dnešní Rusko společného? Vlku, rozum do hrsti: ten váš se tam vejde.

A je to 27.8.2008 10:10

K článku

Myslím si,že jakékoliv komentáře naší upr.vlády na zahraničněpolitická témata jsou každýmu ve světě fuk.klause si ještě jakž takž poslechli.Jinak Rusko je rusko to když se rozjede,tak ho nic nezastaví,Můj předpoklad je úder proti Ukrajine-vedoucí k rozdělení Ukrajiny.Následovat bude tlak na malé pobaltské republiky.V zorném hledáčku Ruska jsme dlouhodobě i my.Kde mělo jednou hranici(vliv)tem ho bude chtít obnovit. Další předpoklad je že  bílí líměčci z EU a USA nás nezachrání.Prostě nás ponechají našemu osudu.Budou se bát o svůj.Počítám do 50 let úplně jiné rozdělení mypy evropy.Žádná EU na věčné časy ,žádná novodobá 1000 letá říše.Německo x Rusko a to se ještě tito dva domluví jak vyzrát na ostatní.

Tino 27.8.2008 10:10

Nejen Klaus není chápán, ale i Vlk st.

Po pročtení diskuze na Vlka st. článek, jsem došel k názoru, že převážná část nečetla dostatečně pozorně jeho úvahu o smyslu Klausova konání.

Čím to je, že češi nechtějí poslouchat co jim druhý říká? Je to lenost přemýšlet. Je tak snadné potom napadat nositele myšlenky. Vytvořit si dopředu názor na dotyčného a následně přizpůsobovat jeho věty svým potřebám. Při konfrontaci s dotyčným by to sice neuspělo, ale kdopak bude konfrontovat tu strašnou spoustu nemysících - líných myslet?

Je tato skupina obyvatelstva výsledkem morálního úpadku po 68.r., nebo je morální úpadek po 68.r. důsledkem lenosti myslet u většiny lidí? Je to vlastně jedno. Ovšem důsledkem nemyslící většiny národa je pak v budoucnu samozřejmě jistá nadvláda a pochopitelně toho tvrdšího bezohlednějšího hegemona. A po zásluze!!

libero 27.8.2008 10:10

Re: Tak teď teprve mi to došlo

Dokonce ho dvakrát nominovali na presidenta a volili!:-P

libero 27.8.2008 10:09

Re: Re: Jak je to s Kosovem a jak s Gruzií?:

Ano. Zde je problém, že to bylo v režii jedné (ne moc civilizované) velmoci.

libero 27.8.2008 10:08

Re: Naprosto oprávněná kritika ......Re: Re: "Blowback From Bear-Baiting" - napsal americký pravicový konzervativní politik

A měli jsme kdy jinou?

Jistě jste o tom již hovořil s okresním hejtmanem .........

libero 27.8.2008 10:06

Re: Jak lákavé ....

Jistě vám bude Roko&Falmer vyhovovat lépe.

jirka 27.8.2008 10:06

hvězdná mapa

Rusové mají takovou zvláštní vlastnost, že když by třeba v 15. století dostali mapu hvězdné oblohy, o které do té doby neměli ani ponětí, že něco podobného může existovat, tak vám za tři dny tu mapu vrátí s velkým sebevědomím opravenou a se spoustou vysvětlivek. I u Klause jsou patrné jeho ruské kořeny.

zkudlacek 27.8.2008 10:05

Re: Re: Re: psychoanalýza v přímém přenosu :o)

No, vzhledem k tomu, že v ODS se začíná mluvit o tom, že by přímá volba prezidenta mohla být i u nás, přesto že do nedávna se tohoto tématu bála, jako čert kříže, a že v souvislosti s ní bude nutné změnit ústavu, tak mne napadá otázka - cože tak najednou???? A odpověď se přímo nabízí - změní-li se ústava, bude se počet prezidentských volebních období počítat znovu a "pan profesor" bude moci znovu kandidovat....  

libero 27.8.2008 10:05

Re: Re: géniální analytik nebo blábolící excentrik

A to ty konkrétní odpovědi neslyšíte nebo nechcete slyšet?

S Klausem se dá nesouhlasit nebo souhlasit, ale hovoří celkem jasně.

libero 27.8.2008 10:04

Re: náš pan mstivý

Každý cikán hádá dle své kobyly ......

libero 27.8.2008 10:03

Re: Re: Milý pane Vlku,

Nepřítelem ano, to souhlasím, ale pochybuji  zda největším.

Niky 27.8.2008 10:02

Re: Pane Vlku, spoustě lidí se tento váš článek nebude líbit....

Socialista Kennedy a komunista CHrusčov byli a jsou zodpovědni za rozpoutání Vietnamské války.