11.5.2024 | Svátek má Svatava


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Jiří K. 25.10.2006 9:23

Re: Re: Ano..., - neharaší Andy, neharaší!

Jenom na mě nějak nepůsobí ten modrý Matrix.

Možná, že ony buráky, kterých z preventivních důvodů a na doporučení oněch klasiků konzumuji kila působí preventivně i proti té modré virtuální relitě!;-P

Okuste také, pak možná ledacos postřehnete ;-)!

Robin 25.10.2006 0:27

A co tahle varianta

Paroubek sestaví vládu a komunisté před hlasováním odejdou ze sálu. Pak by lidovci i zelení mohli pro takovou vládu hlasovat?

Melein 24.10.2006 23:03

Pitomost na entou Re: Re: Proč si je Paroubek tak jistý ?

To je to samé, jako tvrzení Paroubka, že má slib prezidenta na druhý pokus sestavení vlády! Slyšel jste něco takového od prezidenta na vlasstní uši? Já tedy ne a proto Paroubkovy nevěřím ani když mi bude tvrdit ve dne že svítí slunce!

Melein 24.10.2006 22:59

Je to blbost

Pokud se jakýkoliv poslanec zachová tak, jak je naznačeno v článku, bude jasné všem voličům, kdo je ten přeběhlík. Nemůže se zaštítit ničím (jako třeba poslanec Kalousek, který chtěl být státotvorným?). Bude prostě ten jeden stoprvní hlas pro Paroubka. Nic víc nic míň (musí si to srovnat sám se svým svědomím, které může být pro obyčejného člověka dost neústupné, ale pro politika je to jen hra!).

emerson 24.10.2006 22:35

Re: Re: Názor

Taky doufám - pokud ovšem neproběhne schéma, zmíněné výše uvedeným článkem... 

emerson 24.10.2006 22:30

dobrá připomínka

Doufám, že to MF dnes udělá a jsem velice zvědav na odpovědi - hlavně lidovců !!!

Kvetla 24.10.2006 22:22

Re: Názor / na tenhle sedí reakce mé babičky...

která říkávala "moje svatá prostoto !" tehdy kyž jí byl vnucován nereálný názor.Kdyby totiž bylo jednáno podle tohoto návrhu,buďme si jistí,že už by tu vláda bolševiků tvrdě fungovala.Možná s předsedou vlády p.Filipem.Vždyť kvůli moci by se ochotně dohodli i s ďáblem.;-€

Vážný 24.10.2006 22:19

Re: Paroubek má mít pokus

Já si myslím, že napsaný je to dobře, jinak by se mohlo stát, jako v r. 1936, že volby vyhrajou extremisti (tehdy Henlein, dneska třeba komunisti) a přes jasnou neschopnost postavit vládu (bez koaličního potenciálu) by museli mít premiera.

Co je špatné na prezidentovi, který je sice nadstranický (ve smyslu není přímým reprezentantem strany), ale má svůj pohled na svět, který není neutrální

Maruš 24.10.2006 22:16

ano, takhle by to Paroub mohl dokázat

Ale! To budou při každém hlasování ve sněmovně nějací pseudozásadoví odcházet? A vůbec po hlasování jsou politicky mrtví, protože se nebude říkat, že odešli z důvodů, které si vymyslí, ale že pustili k moci komunisty a Parouba.

Vzhledem ke stavu veřejných financí by stejně tato vláda dlouho nevydržela a dopadlo by to jak v Maďarsku, i když uznávám, že u nás by to nebylo tak krvavé.

Socani se ale vlády nevzdávají demokratickou cestou a rozhodně by nebylo snadné je od vlády odtrhnout, není to totiž demokratická strana.Paroub nás o tom přesvědčuje každou větou.Včetně té o odpovědnosti druhých a zásluhách vlastních.

huhu 24.10.2006 22:12

Re: Názor

to, aby se Paroubek projevil potřebovalo čas. To aby se začali vyšetřovat šibalové potřebovalo čas. Taky bylo třeba, aby se projevili kdu-čsl. Tohle vše bylo třeba k tomu, aby se pohnuly volební preference, při volbách v srpnu by bylo opět 100:100, předpokládám, že po získaných zkušenostech se poměr změní.

Vážný 24.10.2006 22:09

Koalice

Předčasné volby nebudou. Pro ODS i ČSSD je to velké riziko debaklu. A nemusí být jejic - stačí aby lidovci, zelení nebo i komunisti neudělali svůj výsledek.

Bude asi velká koalice, bez topola a bez bradavice.... (sorry - normálně bych si to nedovolil, ale ono se to tak hezky rýmuje...)

Radajan 24.10.2006 21:26

Re: Re: Paroubek má mít pokus

Malý chytrý Astone. Již včera jsem souhlasil s tím, že stářím člověk blbne. Když socanům přisuzuješ to, že ti chtějí (tobě) něco ukrást, tak doplňuji, že jsi svého stáří již dosáhl.

AndyO 24.10.2006 20:08

Re: Ano, anketu rozhodně zopakovat!

Až ti začne harašit, pomůže ti...arašid. ( V+S).

Zjevně je pozdě.

* 24.10.2006 19:54

oposmlouvu II. nebrat!

loula 24.10.2006 19:53

Názor

Nezlobte se, ale předčasné volby už mohly být za námi, a to zcela ústavní cestou bez ohledu na snahy Paroubka dělat obstrukce.  Koncem června mohla ODS umožnit volbu člena ČSSD předsedou sněmovny. Vzápětí by Klaus jmenoval Topolánka premiérem, Topolánek by během týdne požádal o důvěru, kterou by nedostal. klaus by další týden zase jmenoval Topolánka, ten by další týden požádal o důvěru a zase by ji nedostal. To jsme na konci července, a Paroubek by na tento průběh neměl v podstatě žádný vliv Začátkem srpna by Klaus na návrh předsedy sněmovny jmenoval Paroubka, ten by mohl využít plných 30 dní, a začátkem září by důvěru nedostal. Klaus by musel vyhlásit předčasné volby, a termín je jen a jen na Klausovi. Mohl by tedy určit klidně termín komunálních voleb. Opět Paroubek na to nemá nejmenší vliv. No a dneska by bylo po mimořádných volbách, Pravda, mezitím by Paroubek tři měsíce vládl. Co je na tomto scénáři chybného? Ano, je tam chyba, že by Paroubek na třetí pokus důvěru mohl získat, protože poslancům nejde  o službu státu, ale o koryta,  která by předčasnými volbami mohli ztratit. Takže mluvme jasnou řečí, v zákulisí těchto tahanic není jenom snaha Paroubka vládnout, ale předeším snaha poslanců udržet si koryta.

loula 24.10.2006 19:24

Re: Re: Re: Re: Já jsem z toho janek,

Jistě, při stavu 100:100 nemá šanci - pokud poslanci budou disciplinovaní - ani jedna partaj sestavit vládu s důvěrou.  Pak stačí udělat tři pokusy - ty by bez problému proběhly během týdne a jsou na pořadu předčasné volby.

salix 24.10.2006 19:19

Re: Re: Re: kanuk

Tak to jsem jelen. Budete mne muset poučit, neboť mi to nějak uniklo, kdy dostal Paroubek důvěru zavádět zde totalitářské způsoby vládnutí? Kdy dostal důvěru, aby posílal Zdendu           Doležala "pro pět v českých"? Rv

loula 24.10.2006 19:19

Re: Pazúre,

Ale to je jednoduché, všichni lidovečtí poslanci se přejmenují, dneska změnit jméno už není takový problém, a když jako důvod uvedou, že chtí být až za komunistama, to přeci každej ouřad musí uznat.

loula 24.10.2006 19:14

Re: Re: Re: Proč bych se měl bát vlády socdem ?

Ano, ano, nejhorší pro státní rozpočet jsou lidé šetřiví. A nejideálnější daňový poplatník je kuřák a ožrala a hazardní hráč, protože na těchto komoditách stát vydělá nejvíce. Na druhou stranu ale kurevníci a smažky nejsou pro stát výhodní, protože tyto komodity stát pod palcem nemá a vydělávají na nich soukromníci, ne stát.

loula 24.10.2006 19:09

Re: Re: Paroubek má mít pokus

Malý Astone, mluvíte jasnou řečí. Proč tedy prezident, který má ústavní právo jmenovat premiéra, nemluví stejně jasnou řečí, a veřejně neřekne: "Paroubka jenom přes moji mrtvolu, protože tomuto pánovi nevěřím".

loula 24.10.2006 19:03

Re: Re: Proč bych se měl bát vlády socdem ?

Cituji vás: "Například příjmy z privatizace se do rozpočtu započítávat nesmí a Sobotka to udělal..".

Ano, a Tlustý toto tvrdě kritizoval jako podvod socanu, a potom Tlustý předložil svoji verzi rozpočtu a příjmy z privatizace tam započetl také. Takže co si mám o tom myslet?

Ne, Tlustý za schodek rozpočtu opravdu nemůže, ten zdědil po socanech. Pouze Tlustý lže stejně jako socani.

kanuk 24.10.2006 18:43

Re: Re: kanuk

Ladislave, malej rozdíl. Ta vláda ČSSD měla důvěru parlamentu. Ale zdá se mi, že pro modroptáky důvěra parlamentu je zbytečná, když přece jejich partaj vyhrála volby.

deda 24.10.2006 18:34

Vlastík, Vlastíku!

Ty popisuješ  zákon komunistické ekonomie. Jenomže ekonomika potřebuje růst. Ovšem podle tebe, to co ekonomika vyprodukuje rozdá stát lenochům, ti to prožerou a tak pořád dokola. Tak to tady fungovalo za vlády tvojí naprd strany. Proto jsme figurovali až někde za Tanzánií. Pro takové jako jsi ty bych doporučoval zřídit socialistický skanzen, hodně tlusté sklo,  a tam si žijte jako před rokem 89. Maso jednou týdně a ve frontě, pivo ani limonády v letním parnu nebudou, tropické ovoce na příděl pouze o Vánocích, auta na záznam, ostatní spotřebiče pod rukou a to vše za úplatek.

Jedině to by vás socani snad vyléčilo. Vy máte zkrátka krátkou paměť.

AAA 24.10.2006 18:09

Re: Re: Re: Proč bych se měl bát vlády socdem ?

Aaaa, dalsi perpetum mobile se socialnima davkama :)

Jiří K. 24.10.2006 18:08

Ano, anketu rozhodně zopakovat!

"Možná by MF Dnes měla svou anketu zopakovat. Tentokrát s otázkou formulovanou tak, aby skutečně něco znamenala".

To je ono! Důrazně je tentokrát zmáčknout, jména zlobivých předat Kubicemu a TV Nova, aby se s nimi mohlo řádně zatočit, poštvat na ně veřejné mínění a vyhlásit je za nepřátele lidu. Zrádce jedny zrádcovaté.

Modrou gubernii si rozvracet nedáme!

Vlastík 24.10.2006 17:50

Re: Re: Proč bych se měl bát vlády socdem ?

Něco jsi nepochopil, sociální dávky jsou všechny utraceny, protože z nich se nedá šetřit. Všechny tedy brzy skončí v kapsách podnikatelů, obchodníků apod. Zmenši dávky a poklesne spotřeba a ekonomika jde do mínusu. Toho se i Tlustý bojí jako čert kříže, proto se musí vymlouvat na Sobotku ty chytrej pravdomluvnej poctivče.

Mortimer 24.10.2006 17:47

Ještě k odchodům

Známe postupy ve sněmovně. On nemusí nikdo z hlasování odcházet, stačí aby u lidovců jeden poslanec onemocněl, a klub nepožádal o jeho vypárování.

Mortimer 24.10.2006 17:43

Re: Re: "Odchodem lidovců ale ubydou i hlasy PRO Paroubka...."

Ladislave, sčítání a odečítání se učí ve druhé třídě základní školy.  Ale nejste v tom sám, i hlava státu tvrdila, že sto nerovná se sto.

Mortimer 24.10.2006 17:40

Re: Mám takový dojem

Ó jak velmi hluboce se mýlíte!!!

Viz vznik Klausovy vlády v r. 1996. Pouze hlasy ODS, když předtím poslanci soc. dem. odešli ze sněmovny.

XL 24.10.2006 17:39

Ano, jak jinak Haasi, chcete se prece dockat dalsiho volebniho obdobi, Vy a Papa preci Ustavu nepotrebujete, vasim vzorem je Bronstejn.