11.6.2024 | Svátek má Bruno


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Tomas 12.5.2006 17:24

Re: Re: Re: Pane "entlere",...

Velmi dobře, příklad s IZIP a Windows je přesný... Fantastické na tom je, že nakonec něco jako zdravotní knížky (karty) stejně vznikne. V té době ovšem budeme říkat: Rath? A to byl kdo?

jonáš 12.5.2006 18:29

Re: Re: Re: Re: Pane "entlere",...

A IZIP, to bylo co?8-o

Doktor 12.5.2006 9:44

Re: Soudruh MUDr. Rath nevidí prosperující či neprosperující VZP,...

Pan Sobotka v Moravcově debatě - to bylo něco neuvěřitelného. Taková prezentace nevědomostí a i obceného nedostatku inteligence je u čelního ústavního činitele zarážející.

abc 12.5.2006 15:13

Re: Re: Soudruh MUDr. Rath nevidí prosperující či neprosperující VZP,...

doktore,jak tohle můžete říci o svém kolegovi? Ano,zapomněl jsem,on není nemocniční lékař a nepapouškuje Ratha.

Jan H. 12.5.2006 9:44

Je to jeste horsi..

Naprosto sdilim Vas nazor. Hruzna skutecnost je vsak jeste horsi: Tento pan zneuzil sve pozice ve zdravotnickych oprganizacich a vylakal desetimilonove prispevky rocne od zdravotnickych dodavatelu, aby je pouzil pro formovani nazoru zdravotnicke verejnosti ve svuj prospech. Tyto zvysene naklady samozrejme dodavatele dodavatele promitli do cen, takze Rathovu soukromou tiskovou masinerii nakonec zaplatili obcane.

Nezadouci kumulaci moci do svych rukou p. Rath rovnez vytvari korupcni prostredi. Napr. kdyz vydal spatnou vyhlasku, ktera zpusobila mnoha nemocnicim financni problemy, navrhl ji resit zpusobem "at si mne pozadaji o mimoradne dotace". To je presny opak zadouciho chovani v demokraticke spolecnosti.

Nejdrive zrusil uzitecnou vyhlasku o degresivnich marzich, pozdeji ji vsak sam prohlasil za potrebnou - ovsem jako svuj vynalez..

O jeho lzich, polopravdach, manipulacich a mnoha jinych nemravnostech by se dalo dlouze hovorit, laskavy ctenar si priklady jiste snadno doplni sam.

Dusevne nemocny clovek nemuze za to, jaky je. Kdo vsak takoveho clovek povola do funkce, kde skodi, nese za to plnou odpovednost.

JH 12.5.2006 8:11

Rath vám sáhl na zlodějnu a tučné prebendy.

Plosoukromá lékařská loby s horentními, podvodnými příjmy pochopitelně nepředstavitelně ječí když jí MUDr. Rath vidí do chystané polívky pro pacienty. Každý kdo ve zdravotnictví p r a c u j e a nekrade, musí dát MUDr. Rathovi za pravdu. A nevybíravý slovník? Inu na hrubý zlodějský pytel patří jen hrubá záplata!

Andy 12.5.2006 8:17

Re: Rath vám sáhl na zlodějnu a tučné prebendy.

pravil zaměstnanec Bulovky, příšerného špitálu plného příšerných, nevychovaných zaměstnanců, nemocnice hodnocené i Rathem jako nejhorší z 16ti hodnocených.

Tak mazej něco dělat, JH, a nestarej se o internet. Máte tam co dohánět.

tatina 12.5.2006 8:19

Re: Rath vám sáhl na zlodějnu a tučné prebendy.

Tak to jste na omylu.Sám s.Rath přeci prohlásil v tv,že platy v soukromých nemocnicích jsou menší,jak v neziskovkách,tak tady nešiřte fámy a špínu na poctivé lékaře a personál.Já mám zkušenosti jak ze soukromých,tak i neziskových nemocnic,a můžu potvrdit,že je to velký rozdíl.Zatímco v soukromých jde vše jak má jít,tak v neziskových moje vyšetření trvá o několik hodin déle,a výsledek jiný.Příklad,který se mi stal před dvěma lety.V neziskovce mně zjistili při vyšetření(trvalo pomalu i s čekáním 2 hod.),že mám slezinu o dva cm větší(většinou to bývá nádor) a tak mně poslali ještě na soukromou a tam po dvaceti minutách dali vše do pořádku.Pak se zjistilo,že v té neziskovce ta vyšetřující lékařka s tím ultrazvukem neumí dělat.Následky nechcvi ani domyslet.Co Vy na to?A takových přehmatů je víc(odebrání zdravé ledviny,na místo nezdravé a pod).

entler 12.5.2006 9:40

Re: Re: Rath vám sáhl na zlodějnu a tučné prebendy.

Ještě nám napište,pane tatino,něco zajímavého o nádorech sleziny,o jejich diagnostice v ziskovkách a v neziskovkách.Mohl byste z fleku přednášet patologii na LF.

míša mýval 12.5.2006 8:30

kdo ve zdravotnictví pracuje a nekrade?

Pražské nemocnice, které za stejný výkon dostávají x-násobek peněz a přitom jsou rozkradené a zadlužené, nebo krajské, které dokáží hospodařit s méně penězi? Kdo krade a kdo pracuje? K tomu, pro koho jsou pražské nemocnice. Jedna z nich (bývalý Sanopz) byla vyhodnocena jako nejlepší. Zkuste jedno: mladá žena, která dosud nechodila ke gynekologovi, neboť neměla problémy a antikoncepci neužívá, se tam chce přihlásit, neboť je těhotná a proto si vybere nemocnici, kam má dobré dopravní spojení (v Motole nezaparkujete). Samozřejmě přijata není a musí k soukromému gynekologovi, kde zaplatí vstupní poplatek a je seřvána, jaktože si dítě chce nechat, když studuje. Ostatně si myslím, že různé nápisy a plakáty propagující přerušení těhotenství by v gynekologických ordinacích a čekárnách neměly být.

Optimista 12.5.2006 8:34

Re: Rath vám sáhl na zlodějnu a tučné prebendy.

Pane hejtmane, pokud " pracujete " ve prospěch krajského zdravotnictví, tak - jak Váš kolega Bendl ... podstata - samé dotace z peněz daňových poplatníků..., tak dám malou radu: podstatně posílte kontolně finanční odbor kraje, vyžeňte je do nemocnic a ať sledujou cash-flow ze státních zdrojů do kapes soukromých firem. Je nebývalý stavební boom v krajských nemocnicích.Virtualita jejich novodobého pojetí má podstatu v tom, že je nejlepší mít objekty a stavět, předělávat, investovat - ale zaměstnance držet finančně dole / v současnosti v průměru středočesk.kraje o 4 tis. méně / , pacienty komplikované odesílat do státních nemocnic - tím snižovat náklady a pod.To je cesta k prosperitě dle ing.Bendla a jeho " poradců ".

Jan H. 12.5.2006 10:26

Zavist je spatny radce..

;-€

Optimista 12.5.2006 11:11

Re: Zavist je spatny radce..

Pane J.H. - mnohoznačnost Vašeho krátkého vyjádření svědčí o skutečnosti, že jste buď mimo obraz nebo jste přímo účasten podivuhodného " přerozdělování " financí z kapes daňových poplatníků do soukromé kešeně. V tom je celá ubohost " spravedlivých mezi spravedlivými ".Byl už jeden, ale ten bral bohatým a dával chudým - Janošík, ale paralela v pojetí pánů hejtmanů - to dnes určitě není!!!

Jan H. 12.5.2006 11:46

Re: Re: Zavist je spatny radce..

Zrejme jste prvni prispevek vlakna (12.05.2006 08:11) necetl. Jinak by Vam nemohlo neuniknout, ze v nem neni jediny fakticky argument, jen plivani kolem sebe, a nemohl byste vyvozovat zavery o Janosikovi a jinych paralelach. Obavam se, ze v techto souvislostech je moje konstatovani o zavisti opodstatnenejsi, nez Vase ponekud podrazdene uvahy.

Jinak s Vami mam nejmene jedno spolecne: Jsem take optimista. Muj optimismus ale spociva v tom, ze nekompetentni hochstapleri z rizeni naseho statu vymizi co nejdrive - nejradeji ihned po blizicich se volbach.. :-)

Optimista 12.5.2006 12:44

Re: Re: Re: Zavist je spatny radce..

Pane J.H. - omlouvám se za nepřesnou reakci na Váš příspěvek. Podrážděnost ve mně není, protože již od 1.11.2003 pracuji pod krizovým managementem jedné z oblastním nemocnic, která má formu akciové společnosti a vím o čem mluvím. Tedy přesněji - vyrovnanost  hospodaření, bez zisku / což má být výslední efekt / je dosahována za cenu nízkých osobních nákladů na zaměstnance - platy -a rehostipalizací " náročných " pacientů / finančně náročné léčby / v jiných zdrav.zařízeních - ve 100% státních!!! Je to správné? 

H.K. 12.5.2006 13:58

Re: Re: Re: Re: Zavist je spatny radce..

Pokud není hospodaření vyrovnané tak se každý "podnik" dostane do finančních problémů. Zaměstnanci v dobře hospodařícím podniku by měli mít lepší platy jak v podniku, který hospodaří špatně. Já nevím jak by to mohlo být jinak.

Speedy 14.5.2006 11:23

Re: Re: Re: Re: Zavist je spatny radce..

Zcela jistě nedosahuji inteligencí Vaší zářné úrovně, ale vysvětlete, prosím, mně pomalu chápajícímu, jaký je rozdíl mezi neziskovou nemocnicí a nemocnicí-akciovkou s plánovaným výsledným efektem 0,- Kč zisku. Dále by mne zajímalo, proč akcionáři mají akcie Vaší nemocnice a na co je používají (většinou jsou na křídovém papíře, takže alternativní jedině užitečné použití je v podstatě vyloučeno). (Y)

Jouda ze Lhoty 12.5.2006 13:16

Re: Rath vám sáhl na zlodějnu a tučné prebendy.

Ale, ale to je mi novina, jak se ti felčaři mají. Znám dost doktorů (příbuzných i přátel) a nikdo z nich nedpovídá příspěvku JH. O názoru JH by se dalo s úspěchem pochybovat ( =tedy lže, jako když rudé krávo tiskne).

Sládek 12.5.2006 7:59

Máte odvahu?

Pane hejtmane, máte odvahu komentovat i výroky Vašich Parteigenossen (Cabrnoch a spol.), že se ujali projektu zdravotních knížek jen proto, že to nikdo jiný neuměl udělat. Rozhodně pobavíte hodně lidí z branže IT. Napište, prosím, článeček. Není neobliba Ratha hlavně proto, že má odvahu píchat do vosích hnízd a teplého smrádku?

tatina 12.5.2006 8:11

Re: Máte odvahu?

No to jsem se zase zasmál já tomu Vašemu blábolu.Pokud o tom nic nevíte a nechcete si to zjistit,tak to nechte na pokoji.Víte,ono je to s tím IZIPem zcela jinak,než Vám to interpretuje s.Rath.Je zajímavé,že do dnes nepodal ani jednu žalobu a přitom tvrdil,že je podá.Proč asi?On dobře ví,že by je všechny prohrál.Chce to jen trochu rozumu.Není to třeba tím,že tento unikátní projekt dostal mnoho ocenění v zahraničí a i v USA(která mimochodem uvažuje nad podobnou věcí) a soudruha Ratha štve,že se na tom nijak nepodílel?Proč napřed ze začátku tento projekt podporoval?Ti,kdo jej znají,Vám potvrdí,že Váš ministr je tak trochu na peníze.Jsou tady ale jiné,a to závažnější otázky.Proč s.Rath sebral všechny dokumenty,když opouštěl ČLK?Jak je to s těmi 3 miliony za domluvené schůzky?Jak je to s jeho bonzováním na jisté nemocnici pro ředitele?Jedno je jisté.s.Rath bytostně nesnáší(sám to veřejně přiznal),když mu někdo oponuje(profesor Černý) a pak je schopen po vzoru svého otčíma těch nejzákeřnějších praktik.Je načase,aby skončil.Takový bordel tu nebyl ani za komunistů.

MrRubikon 12.5.2006 8:28

Re: Re: Máte odvahu?

Moje řeč. Pacientům jsou praktickými lékaři odmítány základní zdravotní pomůcky s odůvodněním, že "už nemají limit" a "že by to museli platit ze svého". To je dnešní reality show Davida Ratha. To je moje osobní zkušenost z dnešních dnů. Už aby byl na smetišti dějin, kam patří. 

Doktor 12.5.2006 9:49

Re: Re: Re: Máte odvahu?

jenomže - zdůvodenění že "nemají limit" se povětšině nezakládá na pravdě.

Např. - po zavedení úhradové vyhlášky klesl počet RTG vyšetření indikovaných praktickými na jednom nejmenovaném pracovišti o 80% (ne na 80 ale o 80!!!). 

buj 12.5.2006 11:20

Re: Re: Re: Re: Máte odvahu?

Ono je to těžké! Jsou 2 druhy praktických lékařů:

1.Starší(mimochodem prům. věk PL je 55 roků)a ti kteří se nezajímají o dění, a doufají, že to nějak dopadne

2. Ti co se zajímají a snaží se mít přehled. Právě tito jsou velmi naštvaní(slabé slovo).

Ti vědí, že dodnes neví kolik dostanou zaplaceno za první pololetí. Ti dodnes neví jaký mají vlastně limit-protože to neví ani pojišťovny.A ti mají obavu z toho až přijdou regulace. To už ale doufám , že u toho DRATH nebude. Ale pokud ty regulace přijdou, tak se ozvou i ti z první skupiny, a to bude potom mela.

Ola 12.5.2006 9:30

Re: Re: Máte odvahu?

Trochu se pletete. IZIP nebyl tak používán, jak bylo deklarováno, já jsem se ptala několika lékařů,jestli s ním pracujou- vůbec ne.A těch 200-300 milionů byly vyhozeny peníze- na to VZP peníze měla, ale aby platila včas,aby nepokutovala lékaře a nemocnice- na to peníze neměla. Co se týče těch dokumentů z ČLK- tak jste podlehl mediálním fámám- policie již minulý měsíc zveřejnila, že nic z archivu ČLK nezmizelo a bylo to zveřejněno. Ten bordel, o kterém píšete, byl nastaven v 90-tych letech za ODS a od té doby, nebyla politické vůle udělat změny. Teprve Rath postupnými kroky změní zaběhnutý socialismus ve zdravotnictví.

H.K. 12.5.2006 14:07

Re: Re: Re: Máte odvahu?

Já s Vámi souhlasím. Ještě jste nezmínil, ODS a Klaus mohou za to, že se potopil Titank.

pavel 99 12.5.2006 15:40

Re: Re: Re: Máte odvahu?

"... Teprve Rath postupnými kroky změní zaběhnutý socialismus ve zdravotnictví..." - a to rovnou na "komunismus".

Jenda 12.5.2006 16:55

Re: Re: Re: Máte odvahu?

Kolik operaci je 200-300 milionu? Asi moc ne co? Kdyby se ten projekt opravdu rozjel tak usetri mnohem vic. Ovsem chapu, ze se v soucasne situaci vic hodi ho ciste z poblitickych duvodu stopnout a prohlasit, ze veskere na nej vynalozene prostredky byly vyhozene.

Jan H. 12.5.2006 9:53

Re: Máte odvahu?

Pane Sladku, zapomnel jste, ze Vas oblibenec p. Rath IZIP vychvaloval az do te doby, nez byl instalovan do funkce ministra. Pak otocil po vzoru plaste vlajiciho ve vetru, podobne jako napr. pri svem preletani mezi polickymi stranami nebo nazoru na stavku. Dalsi priklady zmen nazoru "o 180 stupnu" si laskavy ctenar doplni z mnohych prikladu v tisku sam..

lerak 12.5.2006 6:30

drát

Jablko nepadá daleko od stromu. Tatíček byl agent STB. Je to třeba stále připomínat. Morální zrůdy jsou ohrožením demokracie.

Jan H. 12.5.2006 10:29

Verejni skudci 1 a 2

Obavam se, ze verejnym skudcem c. 1 je ten, kdo verejneho skudce c. 2 povolal tam, kde skodi..