30.4.2024 | Svátek má Blahoslav


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
F.VÍZEK 88.100.57 27.11.2008 14:55

Lisabonská smlouva...

Lisabonská smlouva nahrazuje obrovské stohy papíru, které 50 let evropské integrace položilo na stůl.  V tom jde o významné zjednodušení a zpřehlednění. 

Ale stostránkové texty lze smysluplně nabídnout k posouzení leda zákonodárcům.  Běžný občan (Čech, Ir, Angličan, Němec...) se do toho nepustí. Proto si všude zvolili poslance, kteří by měli konat...

Klaus zásadně ke všemu odmítal referendum, byť šlo o věci pro občany snadno  vstřebatelné, ale nyní - podivně a trapně - chce referendum k Lisabonské smlouvě a zdůrazňuje DISKUSI, kterou on sám za celý rok nevedl ani na vládě a ani na Hradě a ani v médiích.  Je to divný patron.

F.VÍZEK 88.100.57 27.11.2008 14:50

Snažte se pochopit...

Člověk nezískává svobody od státu jako nějaký „dar“, ty jsou přirozené, proto   dané a samozřejmé (!).  Stát má pouze povinnost vytvořit podmínky pro jejich uplatnění a garantovat, že budou dodržovány.  Nic víc, nic míň.  

A on ten "zlý Brusel" k tomu ty státy - ve kterých dlouhá desetiletí člověk neznamenal vůbec nic -  krok za krokem vede. A mnohým mocným se to pranic nelíbí...  Zejména v našem českém "chlívku". 

Být "bruselské" právo v Česku dřív, nemusel Klausův gangsterský kapitalismus 90. let napáchat tolik škody !    

Vladimír Plocek 27.11.2008 10:50

POLITIKA: Příznačné, či jenom komické? zpět na článek

K osobě p. Klause mohu říci :  za jednání až do rozdělení Československé republiky velké poděkování a úctu. Ale za další činnost a  vystupování  pětka s hvězdičkou a prosba, pane Klausi odejděte. Tolik zášti a negace  od hlavy státu, to je již neúnostné.  Vnitřní politika : až protizákoné jednání např. při volbách (kde byla deklarovaná nadstranickost?) po zahraniční politiku - nedůstojné návštěvy v USA v lokálních institucích,  takřka nulová spolupráce s hlavními politiky Evropy,  trvalé vyvolávání antievropské nálady a další. Asi již nepochopíte Svatoplukovo heslo, že v jednotě je síla.  Plané tvrzení o ohrožení samostatnosti Česka.  Což nechápete, že tento stát ukázkami denních projevů hlavních politiků včetně vás  již není schopen racionálně funtgovat a že jedině spojená Evropa nám může přinést alespoň minimální kultivaci politiků, když veřejnost je k stávajícímu činnění dokonale pasivní a nechá si na hlavu kálet kymkoliv a čímkoliv. Na  závěr : dokázal jste, že s totálního příznivce Vašeho konání se stal člověk s jediným přáním: ODEJDĚTE PROSÍM.

Jdu kolem 27.11.2008 0:43

Re: Anonymům vykat?

Ježíš, Vy znovu věříte že Jyrka a spol něco napraví? To snad není možné, vy si nic nepamatujete?

Ladislav N :-))) 27.11.2008 0:06

Re: ad Komunistický "Goebbels" Vízek: Tisíckrát opakovaná lež...

To je podobný příznak stejné diagnózy... ;-P

MK 26.11.2008 23:54

Re: Mám rád svého presidenta ...

To se vám povedlo. Jak výstižné a aktuální i pro český národ. Ještě se mi k tomu chce dodat pro všechny, co V.Klause dehonestují toto : V hejnech létají husy a sokoli létají sami.

JJ 26.11.2008 23:52

Re: ad Komunistický "Goebbels" Vízek: Tisíckrát opakovaná lež...

Neni zas tak spatne, jsou takovi, co myslenku neudrzi.

pf 26.11.2008 23:52

Re: Anonymům vykat?

To vysvětlení by zajímalo i mě, stejně jako to, jestli F. Vízek je opravdová osoba nebo jen kolektivní pseudonym skupiny srandistů.

jirka.s. 26.11.2008 23:45

Re: ad Komunistický "Goebbels" Vízek: Tisíckrát opakovaná lež...

Copak myšlenku, ten už neopustí ani nočník!!!;-D

jirka.s. 26.11.2008 23:36

Re: Mám rád svého presidenta ...

Vyšel jsem dřív než hvězda ranní / svobodu v poušti rozsévat, / z čistého srdce, z duše rád, / úhorům v zotročené pláni /životodárné sémě dát –nadarmo jsem však mrhal prací, / námahou, časem, inspirací…

Paste se tedy klidně dál! / Hlas cti vás nevyburcoval. /Nestojiť stáda o svobodu! / Stříhej a řež je, bij a nič / ;Dědictvím jejich z rodu k rodu / je chomout s rolničkou a bič.   

A.S. Puškin 1823

PetrH 26.11.2008 23:07

Re: Falešný a prázdný Klaus ?

Nezvykl si uznávat jiné názory v kamenolomu, teď, když se cítí na koni, si nezvykne určitě. Komunistou až do hrobu.

MR 26.11.2008 22:51

Re: Anonymům vykat?

Gangsterský kapitalismus ?? se začal po roce 1997 polidšťovat?? To vysvětlení by mne teda zajímalo. :-)

Ladislav N 26.11.2008 22:00

Re: Starý komouš "rudý Goebbels" Vízek IP: 88.100.57.xxx

Já nikde netvrdím, že jsou "lepšími lidmi" proto, že do KSČ vstoupili ne z blbosti jako Vízek, ale z čirého pragmatismu (nebudeš v partaji, nebudeš moci dělat svou práci). Rozhodně však pro tuhle zem byli lidé jako Čalfa či Kočárník o řády užitečnější, než tenhle nevzdělaný a hloupý komunistický blb Vízek, který si dovoluje zveřejňovat donebevolající bláboly, lži, a ještě je do zblbnutí vylepovat jako komunistickou propagandu po diskusích všude možně...... Rv(Y)

Bořek 26.11.2008 21:55

Re: Mám rád svého presidenta ...

Výstižné.

MR 26.11.2008 21:54

Snažím se

psát slušně ale ty Vaše kraviny, to se fakt nedá číst. Kde jste byl, když ČSSD projela krajské volby  před 4 lety - to jste taky vyzýval do vlastní řad, ať vedení odstoupí, že je vše prolezlé korupcí, zrádci atd. Srandovní je, že ČSSD se vždycky vytahuje jak vše pročistí a nakonec to skončí průsery ve vlastních řadách.  Vy si pane Vízku ráčíte totiž pamatovat jen něco (to, co se vám hodí do krámu).

Sám přiznáváte, že LS je těžko stravitelná - tak pak vůbec nechápu, jak takhle (záměrně ) komplikovaný text a navíc stylem doplňování Smlouvy o EU (děs! ) a odkazů může někdo obhajovat!!!

Už jenom to, že spousta důležitých věcí lze rozhodnout ne jednomyslně (jako dosud) ale pouze kvalifikovanou většinou je v prostoru (různorodých) zájmů na hození do koše. A demokratičnost EU - ta už je dávno pasé a pouze prázdné slovo! Když je někdo ochotný opakovat referendum dokud se nedosáhne požadovaného výsledku a kdo má jiný názor je mediálně haněn, osočován, tak kde to jsme? To je ještě demokracie? Asi ano ale made in EU! No, vždyť někteří "kultivovaní" západoevropští poslanci se dokáží vyjadřovat jako Kléma za první republiky.

 

  

Ladislav N 26.11.2008 21:53

Re: ...zastupoval jsem jabloneckou veřejnost při jednání s okupačními vojsky...

No, tvrdit o sobě, že za těchto okolností jako komunista "zastupoval veřejnost", je podle mě blbost. Nelze to žádným způsobem ověřit, doložit, obhájit... Zastupoval snad veřejnost Dubček? Nebo generál Ludvík Svoboda? Husák? Biľak?

Přemýšlejte alespoň trochu!!

Goral 26.11.2008 21:52

Re: Mám rád svého presidenta ...

Každé stádo potřebuje svého vůdce ( baču ), a bačové se dělí na tlučhuby ( politikové ,poslanci,senátoři ) a skuteční tvůrci hodnot ( podnikatelé) , kteří krmí stádo opravdově. Fakt bez práce nejsou koláče !

Ladislav N :-))) 26.11.2008 21:47

Re: ad Komunistický "Goebbels" Vízek: Tisíckrát opakovaná lež...

Neschopnost opustit myšlenku... ;-P

Niky 26.11.2008 21:07

Re: Souhlasím...

Vašku Klausova ODS získala na Slovensku téměř 5%.

milan007 26.11.2008 21:02

Re: Falešný a prázdný Klaus ?

U Vás u soudruhů jsou rozdílné názory zločinem, rozumím -li Vašemu komentáři dobře. Budete si muset zvyknout, je demokracie . Zatím :-D

milan007 26.11.2008 21:00

Re: Mám rád svého presidenta ...

Máte pravdu, určitě to je lepší varianta než Jiří Paroubek , který si svůj názor každé ráno upraví podle sociologických průzkumů :-D

Damián 26.11.2008 20:51

Re: Je příznačné...

Pane Vízek,ve všech příspěvcích všude jen dokazujete jaký jste zapšklý trouba.Jen nechápu,že Vás to baví ještě navíc zveřejňovat!

kacir 26.11.2008 20:47

Re: Mám rád svého presidenta ...

to jistě, ovšem Stalin, Hitler a další výjimeční (ať negativně či pozitivně) rozhodně nepatřili mezi normalitu, ale byli to právě nestádní typy, kteří se stádem manipulovali, sami v něm nesetrvávaje

Claudius 26.11.2008 20:38

Re: Je příznačné...

Jediný důvod proč chce Vízek abdikaci Klause je,že mu ,že mu sedí jako osina v pr..li.Neopomene jedinou příležitost se o něj otřít.Drzost bolševika je bezmezná.Teď jen čekám,že jeho reakce bude,jak za komunistů trpěl za své názory.

Goral 26.11.2008 20:35

Re: Mám rád svého presidenta ...

Trochu se mýlíte.Masový vrah Stalin potřeboval stádo zločinných a hloupých komunistů,diktátor Hitler masívní podporu hloupého stáda,sektáři potřebují své stádo . I nyní se daří pěstovati stáda nemyslících lidí - bez toho se neobejde žádná strana .Kádry rozhodují vše .

kacir 26.11.2008 20:17

Re: Mám rád svého presidenta ...

logicky je argumentace o nestádním typu naprosto hloupá....

masoví vrazi, diktátoři, sektáři i jiní nejsou stádními typy, a ti by se měli cenit jenom proto, že nejsou stádními typy? Stejně neplatí, že skvělý intelektuál rovná se skvělý politik...např. Antonín Švehla žádným intelektuálem nebyl a přesto patřil s TGM a Benešem k největším politikům první republiky, byl to nejdéle sloužící premiér a kdyby nezemřel, tak i hlavní Benešův rival na post prezidenta....  

milan007 26.11.2008 19:40

Re: Anonymům vykat?

Pokud máte pocit, že Vy jste ten jediný moudrý a ostatní anonymové jsou povl, který by měl Vaše Veličenstvo jen a pouze chválit, chováte se přesně podle toho coho kritizujete na Václavu Klausovi. Falešný pocit vyjímečnosti, nepostradatelnosti, geniality ,neúcta a snad i neschopnost tolerovat jiný názor. Člověče, Vy jste komunista jako z čítanky.

JJ 26.11.2008 19:13

To je vsechno silne verohodne

jenom nechapu, proc porad zijete v 68. Nostalgie?

JJ 26.11.2008 19:12

Re: oprava.

A z jake svetove metropole se na to divate vy cteny mrduci? 8-o

JJ 26.11.2008 19:11

Re: Je příznačné...

Jednomyslnost v tomto pripade znamena nade vsi pochyb - proste slo o problem pravnicky trivialni. Ani soudci dosazeni VK nehlasovali proti.