15.5.2024 | Svátek má Žofie


Diskuse k článku

POLITIKA: Prezident na hanbě

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Olin 8.12.2008 23:01

Re: Pane Jemelíků,

"vyvraťte to"...jak se mohou takový zhovadilosti vyvracet? Když si něco vymyslím tak si to vymyslím. Nikdo mi to nevyvrátí.

Vochomůrka třeba usoudí, že nejste vlk, ale tchoř Šuperka. A vyvraťte to!

Vlk 8.12.2008 22:54

Re: Pane Jemelíků,

 Mě jměno je pouhá shoda jmen s autorem zde uváděných článků. Zasloužil by si od Váv omluvu za omyl.

Vlk 8.12.2008 22:51

Re: Pane Jemelíků,

 Vyvraťe to .Nebo je i toto jedovatá zaslepenost ?

http://www.hrad.cz/cms/cz/info_servis/tiskove_zpravy/5792.shtml    

Budíš 8.12.2008 22:43

Re: Pane Jemelíků,

Pane Vlku, se zájmem jsem četl více Vašich příspěvků a vždy jsem v nich viděl myšlenku a mělo to ducha.Dnes jsem ale z Vašeho příspěvku velmi smutný, to není dobré přirovnání a je nebezpečné pro další vývoj.

Jura Jurax 8.12.2008 22:42

Re: Ne, ne a stokrát ne. Klaus není tatíček prezident a na paušální úctu nemá nárok.

Ano, jste vskutku hulvát, navíc, jak z příspěvku patrno, oranžový či rudý. A každopádně - nedá se to říct jinak - prostě hulvát dost alternativně inteligentní.

Jura Jurax 8.12.2008 22:39

Re: Autorita a úcta

Nesouhlasím. Soudím naopak, že je důstojným prezidentem této země.

vochomurka 8.12.2008 22:32

Re: Pane Jemelíků,

Clovek musi mit oci zcela zalepeny jedovatym hlenem, aby v tom videl podobnost.

vochomurka 8.12.2008 22:29

Re: Tady je anglický text záznamu pro nevěřící Tomáše

Vy jste se zblaznil :))) Co je na tom oficialniho? Klaus pustil jedovatou slinu, to je cele. Ale aspon je videt, jak vy to vnimate. Zkuste se zamyslet, zda ucta k prezidentskemu uradu vam neznemoznuje videt prave vlastnosti osoby, ktera se tam procpala.

Komik 8.12.2008 22:19

Re: konfrontace

           Vážený pane Oline,

omlouvám se za opožděnou odpověď, ale můj životní styl je poněkud nepravidelný, takže jsem se dostal na internet až teď. Musím říci, že s Vámi opět nesouhlasím, a to hned v několika bodech. Takže postupně:

Především se domnívám, že složení delegace poslanců EP neovlivňoval primárně pan Klaus, ale pan Potering jako předseda EP. Je proto prioritně jeho věcí, koho si do delegace zařadí; zařadí-li si tam provokatéra (navíc, jak uvádíte, "nemocného z povolání"), je to problém pana Poteringa (vezmu-li si s sebou na návštěvu nevycválané dítě které u hostitelů něco rozbije, je to především moje vina, nikoli hostitelů). Za druhé se domnívám, že pokud se začal pan Cohn-Bendit chovat neslušně, měl pan Potering jako vedoucí delegace zasáhnout. Pokud ho ale o to pan Klaus (samozřejmě diplomatickým jazykem) požádal s tím, aby pan Potering dal slovo dalšímu, pan Potering to odmítl a výslovně dovolil pani Cohn-Benditovi pokračovat. Nevím, jak se jeví celá situace Vám, ale při čtení zápisu jsem měl jednoznačný dojem, že pan Potering s postupem pana Cohn-Bendita souhlasí. Pokud vedoucí delegace dovolí členu delegace urážet hostitele,a odmítne i výzvu hostitele k zásahu, pak se chová neslušně také.

Dalším, kdo se choval neslušně, což jste ve své odpovědi velkoryse pominul, byl pan Crowley. Nechci se dotýkat hrdinství jeho otce (o boji Irů za svobodu toho tolik nevím), přiznám se však, že nechápu, jak argumentačně souvisí snaha o nezávislost Irska s Lisabonskou smlouvou omezující suverenitu jednotlivých států. Nicméně pokud tvrdí, že Irové si přejí Lisabonskou smlouvu, pak je spíš přání otcem myšlenky, na což ho pan Klaus také upozornil. Tvrdit panu Klausovi, že se návštěvou pana Ganleye dopusti nehorázné urážky Irského lidu, protože pan Ganley nemá volený mandát, je absurdní. Ani takto emotivní kritiku nelze považovat za slušné jednání.

Poslední poznámka: poslanec EP není mandátem roveň hlavě státu, panu Klausovi byl mandátem roven pouze pan Potering.

Vlk 8.12.2008 22:18

Re: Tady je anglický text záznamu pro nevěřící Tomáše

odkaz na český oficiální překlad http://www.hrad.cz/cms/cz/info_servis/tiskove_zpravy/5792.shtml

Vlk 8.12.2008 22:14

Re: Pane Jemelíků,

 Doufám, že i do budoucna bude na hradě vlát naše vlajka. Jednání poslanců EU vůči hlavě našeho státu mně v tom jen utvrdila.

Kdyby v březnu 1938 existovala současná média, vysílaly současné televize a vycházely současné deníky, pak by kastrovaní hlídací psi demokracie jistě neváhali na okupaci najít dostatek pozitiv k tomu, "všichni slušní čeští občané" z ní byli naprosto nadšeni. Führer přece slíbil, že ve svazku s Německem nedojde k odnárodnění ("keine Entnationalisierung") a že přivede naši zem k nebývalému rozkvětu ("einen ungeahnten Aufschwung"), pokud se bude chovat loajálně. Na ulicích by byly k vidění krásné moderní tanky, jízda vpravo je jistě bezpečnější než jízda vlevo. Gestapo zjedná pořádek díky svým ojedinělým metodám, ale kdo je slušný, nemá se přece čeho bát. Na manuálně zdatné jazykově vybavené borce čeká stáž u zahraničních firem Krupp či Messerschmitt, případně praxe ve stavebnictví a v logistice u Todtovy organizace. Sociální politika říše je vyhlášená, nejnovější modely Volkswagenů se právě vyvíjejí a váš židovský soused právě odjel na dovolenou někam do Mauthausenu.

Historie má tendenci se opakovat, jen nás to vždy nějak zaskočí... ( použito z D-FENZ )

Budíš 8.12.2008 22:03

Re: VK ze řetězu utržený

Bohužel ,nevědomost, patolízalství, hloupost a demagogie lidí je tak katastrofální, že vůbec nejsou schopni chápat činy Klause a vše pochopí až bude pozdě.

Svědek minulosti 8.12.2008 21:59

Re: Autorita a úcta

Koukám, že má pan Klaus neskutečně kvalitní příznivce.

Budíš 8.12.2008 21:57

Re: Klaus si o to řekl

Jistě.

Budíš 8.12.2008 21:51

Pane Jemelíků,

V některých odstavcích lze souhlasit, ale náš pan prezident se také zejména v zahraničí nechová jako prezident a Česko, se myslím díky Klausovi dostane do smutné izolace.Předání vlajky EU- není snad větší provokací ,že do dnešního dne díky Klausovi na hradě vlajka nevlaje? Za jiného prezidenta by rozhodně  dávno na hradě vlajka EU vlála a občan by byl právem hrdý ,že je a může být součástí velké jednotné Evropy.

honza 8.12.2008 21:48

Copak

byste chtěli od "novinářů" a "politiků", když vrcholem slušnosti je Etiketa Špaček.

bebe 8.12.2008 21:29

Jak gestapáci za války na Hradě...

Za chvíli  se již nebudou muset vůbec omezovat, hajzlíci jedni.>->->-

vochomurka 8.12.2008 21:11

Re: Tady je anglický text záznamu pro nevěřící Tomáše

a) nevim, proc bych tomu mel verit

b) co asi znamena "Excerpts

from the transcript forwarded for your information"

c) co asi znamena "With all respect" a proc to hradni sasci vynechali v ceskem prekladu reci Briana Crowleyho ?

Trapne je, jak velesmrad vyzaduje tlachani o nicem misto, aby vysvetlil svoje tihnuti k spinavym prachum a vmesovani se do vnitrnich zalezitosti demokraticke zeme.

wernigerode 8.12.2008 20:41

Jak znamo, Cohn-Bendit ma velmi rad deti,

jak sam pise ve svych memoarech z roku 1975 pod nazvem "Velky bazar". Obzvlaste se mu libi, jak tedy pise, kdyz mu nezne detske rucicky satraji v poklopci. Specialne kvuli tomu se nechal zamestnat ve skolce. Pry to je pro nej zdrojem pouceni. Holt svý k svému, rekl bych vsem jeho obdivovatelum, kteri tady jasaji, jak to tomu hloupemu Klausovi nandal. Jestli on si proto tak dobre nerozumel s Havlem, treba poradali na Hrade detske dychanky ?

kája 8.12.2008 20:11

Tady je anglický text záznamu pro nevěřící Tomáše

http://sumavak.bloguje.cz/data/poslanci-ep-na-hrade-en.html

5P 8.12.2008 20:09

Re: VK ze řetězu utržený

To je opravdu komické. Asi jste si nevšimnul, že Irové poslali Lisabonskou smlouvu do kelu. Bohužel v EU přestávají platit dohodnutá pravidla. A v tom má Klaus pravdu a nejen tu svoji.:-/

5P 8.12.2008 20:01

Re: Ne, ne a stokrát ne. Klaus není tatíček prezident a na paušální úctu nemá nárok.

Bravo oranžový grázleR^

H.K. 8.12.2008 20:01

Re: Český Honza

.Kdo o to nestojí, ten nepíše do internetových diskusí. Kdo do nich píše, ten čeká na reakce a odpovědi.

Je to tak. Jde víc o formu než o obsah. Nemám nic proti nějakému mírnému přehánění v diskusi. Je to taky trochu zábava, forma psychologického testování, ale musí to být k věci, bez zesměšňování. Jinak je to fajn.

Ferda Hulwath 8.12.2008 19:56

Ne, ne a stokrát ne. Klaus není tatíček prezident a na paušální úctu nemá nárok.

Kdyby byl Klaus formálním kladečem věnců a prezidentem zvoleným v řádných volbách, zasloužil by si formální úctu, náležící hlavě státu. Ale on nic takového není. Je to kontroverzní aktivistický provokatér, krerý stokrát a tisíckrát překročil svůj pochybný mandát. Jaký je vlastně jeho mandát? Nijaký, úřad prezidenta získal díky zkorumpovanému Melčákovi a díky vydíranými Snítilým s Pohankou. Minimálně polovina občanů této země ho nenávidí jako mor, další čtvrtina jím pohrdá. Jeho minulost je pochybná, mezi lidmi koluje, že je to bývalý agent KGB. Je ostudou této země a jeho morální kredit je na úrovni Bilaka. Jednou budeme chtít zapomenout na tohoto grázla.

Rivkele 8.12.2008 19:46

Re: Pane jsem rád za tato slova..........

"... jsou schopni plivat na svého presidenta..." Vždyť ODS a KSČM na něj neplivaly, p. Filip se ho dokonce zastal ! A ostatní ho za 'svého' prezidenta nepovažují. Měli jiného kandidáta, tak co se čílíte?

pepe 8.12.2008 19:33

Re: Daniel Cohn-Benditt pouze nasemu prezidentovi kladl otazky,...

Na te schuzce se snad mluvilo cesky??? mluvilo se anglicky, nevim jak presne znela tato veta, ale priblizne asi "you are not supposed to meet people like this in your possition". Cely text zverejneny hradem je prekrouceny za uceleme vyvolat mezi cechy nenavist k EU (sdilet stejny nazor jako papa Klaus). Vyhodte prosim toho saska z hradu, je to fakt uz velka ostuda!

Jiří Heincl 8.12.2008 19:29

Re: Klaus si o to řekl

Představte si, že prezident mluví i za mě. To pak těžko může říct, že mluví jen za sebe.

Olin 8.12.2008 19:26

Re: epochalni sroceni primitivu

Hele, mluvčí Hradu, možná tě to štve protože vochomůrka je pako, ale náhodou má pravdu. Ten přepis je evidentně nekompletní a zmanipulovanej a jen naprostý jehně by panu Klausovi věřilo, že to předkládá objektivně.

Olin 8.12.2008 19:23

Re: Český Honza

Klidně se přiznávám ke své nesnesitelné aroganci.

Zasekl jste se ale přesně u těch otázek, kde se to dalo čekat. Mluvil jsem již mnohokrát s lidmi vašich názorů na daně a rozpočty, a toto jsou ty otázky, které nechcete slyšet a odpovědi na ně znát. Je pravda, že za to nemůžete, protože už skoro dvacet let vám a celé veřejnosti televize vlamuje do hlavy bludy o daňových poplatnících a jejich penězích.

Těžko můžete ale uspět s tvrzením, že o můj rozum nestojíte. Kdo o to nestojí, ten nepíše do internetových diskusí. Kdo do nich píše, ten čeká na reakce a odpovědi. Kdo se chce bavit s vybranou společností, chodí do chatovacích místností nebo prostě do hospody.

 

Karel K 8.12.2008 19:10

Re: Klaus si o to řekl

Asi nesledujete situaci. Prezident nikde předem neřekl, že mluví jen za sebe - což normálně slušní prezidenti stejně nedělají, protože jako halva státu vyjadřují jen to, co aprlament schválil  -  takže není divu, že to cizina chápe tak, že mluví za Čechy. Což nemluví.

 Tohle  ovšem vy nedovedete pochopit, protože je vám asi mezinárodní protokol neznámý,a le Klaus by ho měl znát. Vaše statistiky jsou jen jalová čísla k ničemu, extrapolují s ejen podle vybraného, malého vzorku obyvatelstva a správně by mělůy říkat "68 procent z vybraných 500 obyvatel je proti " ostatní je jen fikce. A kromě toho, kde jste přišel na to, že je Klaus proti radaru?