18.5.2024 | Svátek má Nataša


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Jan 13.3.2009 8:40

Re: Autor to vystihnul ... doplnění

Máte pravdu, položte mu ji. O tom to přesně je.

AKIBUA 13.3.2009 7:10

Re: Autor to vystihnul

Pokus o argumentaci autora článku zahájený slovy "stranu, kterou bych nikdy nevolil" je ukázkou jeho způsobu myšlení. Novinařina a komentáře opravdu klesjí ke způsobům chování fotbalových fanoušků. Snad jenom ještě jednu zmínku. Existence novin zavisí nejenom na tom, zda je čtenáři čtou nebo ne, ale také na jeho vlastníkovi. Když čtu dení tisk, který se strefuje převážně do opozice, podobně jako např. v Bělorusku, kladu si otázku proč to tak chtějí němečtí vlastníci. Doporučuji autorovi namísto exhibice svých vlastních politických preferencí nabídnout např. analýzu vlastnictví tisku v zemích EU. Předpokládám, že nenajde druhou ČR. Není Právo nakonec jediným deníkem nevlastněným jinými zeměmi. Předpokládám, že nikdo nezpochybní skutečnost, že i vlastník rozhoduje o tom co se bude psát.

ObA 13.3.2009 2:14

vis co vosahlo

zamet si nejdriv u svy pravice. Ktery pravicovy lumen podal zakon zakazujici uverejnovat odposlechy?????

Jan 13.3.2009 2:43

Re: vis co vosahlo

Je mi líto, ale Váš komentář je "mimo mísu".  Připadá mi protiamerický argument z doby komunistů " ... a vy zase bijete černochy". O tom to není.

NevericiTomas 13.3.2009 4:25

Re: vis co vosahlo

Hehe ty mas asi mozkovy deficit. Nemohl jsi to aspon napsat tak aby z toho ta absurdita tak nekoukala?

Oponent 13.3.2009 2:07

Svoboda slova?

Když celostátní deník MfD odmítne uveřejnit článek vůdce opozice, pak je to nejenom ubohost, ale nelze ani hovořit o svobodě slova v tomto státě. MfD totiž není tiskový orgán ODS a proto by měl zachovávat rovný přístup ke všem demokratickým politickým stranám !

Jan 13.3.2009 2:27

Re: Svoboda slova?

Máte naprostou pravdu, viz můj komentář nahoře. Slušná žurnalistika není "soupeření fanoušků  Sparty s fanoušky  Slávie". To ale v ČR moc lidí nechápe.

Tomas Pansky 13.3.2009 8:11

Re: Svoboda slova?

Pane Oponente, myslim, ze se mylite.  MfD neni hlasnou troubou vlady nebo ruznych politickych uskupeni.  Je to svobodne medium.  Meli by uverejnit rozhovor tri babicek na jarmarku v Tabore?  Meli by uverejnit zpoved kapsare z Trutnova?  Meli by uverejnit dojmy poslance Paroubka?  Jaky je mezi nimi rozdil ...  Redaktori MfD dosli k nazoru, ze jejich tiskovine nabidka jednoho politika nepomuze a proto to neotisknou.  Oni nejsou rozhodncimi na ceskem politickem nebi.  Jsou to nezavisla media (a predebsim obchodni prostredek).  Paklize nekomu pan Paroubek schazi, urcite je lehce k dostani partajni publikace CSSD (zadarmo doruceno domu)....  Proto si myslim, ze svobodu slova (zatim) mame, ale to neznamena ze vsechno musime poslouchat. 

Topolanek 13.3.2009 1:50

novinari jsou zlo

posledni sms pro respekt :-D

Tomas Pansky 13.3.2009 1:45

Je dobre se obcas podivat do na zpravy do sveta a sledovat chovani ...

... politiku jinde.  Casto se divam na jednu televizni stanici ladenou stredove az mirne do prava.  Mnoho nasich vrcholnych politiku by bylo pozvano jen jednou.  Kazda stanice ma sve obecenstvo, pro ktere redaktori pripravuji porady.  Paklize by nechali pozvaneho politika "zvanit" o nicem a do nekonecna, potom by klesla sledovanost a redaktor / konferencier by ztratil misto.  Hoste si nedovoli na redaktora kricet - uz by totiz nebyli pozvani a nebyt pozvany znamena zmizet z oci publiku, tedy volicum a priste mozna nebyt zvolen.  Jenze nekteri nasi politici stale jedou podle mustru nauceneho v mladi v totalite.  Tady je pan Paroubek ukazkovym prikladem.  ...  Ono neco podobneho plati o nasich volbach: nekteri politici se neustale snazi zmenit volebni zakon.  Co ale urcite nechteji, je zmenit sve chovani.  top0625top@hotmail.com     

karas 13.3.2009 7:40

Re: Je dobre se obcas podivat do na zpravy do sveta a sledovat chovani ...

V ČT je problém v tom kdo jí řediteluje. Je zajímavé, že její investigativní novináři se kauzou p. Janečka nezabývají. Na případnou námitku, že by na ČT rychle skončili je jednoduchá odpověď - právě to by slušný člověk měl sám, po zveřejnění minulosti p. Janečka coby komunistického novináře, měl sám udělat. Že pane Václave Moravče?

Eva D 13.3.2009 13:15

Re: Je dobre se obcas podivat do na zpravy do sveta a sledovat chovani ...

karasi R^R^R^

Kačka 13.3.2009 1:41

I Topolánek má námitky k médiím...

I Topolánek má námitky k médiím... Co kdybyste nám okomentoval i to? Ostatně v mnohém mají oba pánové pravdu - úroveň převážné části české žurnalistiky je vskutku tristní. 

Tomas Pansky 13.3.2009 1:49

Re: I Topolánek má námitky k médiím...

Kacko, mate pravdu.  Uroven nekterych relaci ci novin je tristni.  Jenze politici nejsou placeni z dani od toho, aby nam rikali, ktera media jsou dobra nebo ne.  Jsou placeni od neceho uplne jineho.  Paklize to obcane nebudou cist ci sledovat, pak takova media zkrachuji.  Jak jednoduche.  CT je vyjimkou - tu samozrejme neni zajem privatizovat.  CT je pouzivana jako hlasna trouba pro ty, kteri by se na komercni televizi proste nedostali.

Kačka 13.3.2009 2:02

Re: I Topolánek má námitky k médiím...

Souhlas. ČT ale bohužel nezkrachuje, má jistý příjem z naší televizní daně. 

Jan 13.3.2009 2:37

Re: I Topolánek má námitky k médiím...

Pokud budou média prezentovat názory obo stran, tak nezkrachují. Alespoň se to snad ještě nestalo. Pokud budou prezentovat názory jediné strany (libovolné), tak jsme v dobách Husákova Rudého Práva, Práce, Svobodného Slova, Lidové Demokracie a ostatních plátků, které tiskly vždy to samé. V televizi by mohli zase nastoupit Jiří Jambor a Ivan Brož.

Tomas Pansky 13.3.2009 7:51

Re: I Topolánek má námitky k médiím... mozna jeste jinak ...

Svobodna media nemusi vubec nic, obrazne receno.  Musi se jen uzivit.  Aby se uzivila, musi mit sledovanost (od ktere se potom odrazi komercni uspesnost).  Proto si media musi najit format, ktery posluchace nebo divaky zaujme.  Je uplne jedno, jestli prezentuji nazory obou stran nebo ne.  Paklize se divaky bavi divat na prezentaci jenom z jedne strany, potom se treba "objektivni" porad proste neuzivi.   ... Jeste zpet k "objektivni" CT.  Ta je tak objektivni, ze se z ni nic nedozvite.  Otazky na vas primo vyskakuji ode vsad, ale nikdo se je nechce ptat, protoze porad by mel byt "objektivni" a politicky neutralni.  K tomu je treba pripomenout, kdo CT vede - predlistopadovy komunista a to se samozrejme take musi na cele stavbe CT odrazit (jedna z moznosti, jak politici mohou drzet CT na voditku). 

novaja 13.3.2009 0:12

Výstižné

Pardoubkovi ještě chybí výsledky průzkumů veřejného mínění, to aby upavil svůj názor podle těchto výsledků. takto by to bylo dotaženo k dokonalosti. Je pravda, že svoboda slova neznamená, že mu každý a podle jeho přání otiskne jeho díla. Ty si také křtí v útulku pro kočky a na omezenou svobodu slova si nestěžuje. Hezkou noc. novaja

Jirka 13.3.2009 0:31

Re: Výstižné

Jenže,co jiného můžete chtít po Paroubkovi.:-D

Oponent 13.3.2009 2:14

Re: Výstižné

OMYL - Paroubek není nějaký Paroubek, ale Ing. Jiří Paroubek je předseda největší opoziční strany a současně strany, která má nejvíce preferencí občanů této republiky! A jestliže mu odmítne 2. největší deník (hned po Blesku) uveřejnit článek, pak je to nejenom hodně ubohé, ale lze z jistého úhlu pohledu pochybovat o svobodě slova v ČR. .... Nisméně já už jsem se podle toho zařídil a noviny z těchto důvodů jsem přestal kupovat úplně ! A náklady novin stále klesají a klesají a klesat budou !

Kačka 13.3.2009 2:16

Re: Výstižné

R^R^

NevericiTomas 13.3.2009 4:26

Re: Výstižné

No a to si predstavte, ze i kdyz to otisknou, ja to nebudu cist ;-O8-o

Zdeněk M. 13.3.2009 7:42

Re: Výstižné

No jo, ale jak k tomu příjde Váš ing. Paroubek, Vládce Váš, slunce Vaše jasné, když on se tak snaží, tiskovky svolává a Vy si ani neráčíte přečíst noviny, kde chtěl ON uveřejnit svou stať.

Haui1 13.3.2009 10:10

Re: Výstižné

Jenomže to by v novinách nebylo ke čtení nic než páně Paroubkovy kecy. A kdo ví, jestli by se tam vyskytnul nějaký inzerát, protože by si Jyrka začal stěžovat, že mu nebyl poskytnut v tom kterém plátku dostatečný prostor. Jyrka je velice potentní, co se týká psaní.

Pešek 13.3.2009 11:31

Re: Výstižné

Protože je to Ing.Jiří Paroubek, předseda největší opoziční strany, tak si každý sedne na pozadí?  Noviny mají profit podle čtenosti. Zřejmě šéfredaktor rozhodl, že tento článek náklad nezvýší. Nařídíte mu to? Milovníci JP přece budou kupovat noviny, kde ho tisknou a ne noviny pana Porybného, který tím pádem zkrachuje. Tento způsob je něco jiného, než vyhrožovat přesunem inzerce státních firem jinam. To je vydírání a zneužívání moci a lezení do pravomoci ředitelům oněch firem. Jenže to je u JP v pořádku, že?