29.4.2024 | Svátek má Robert


Diskuse k článku

POLITIKA: On nám někdo v tichosti přepsal ústavu?

Od roku 1993 jsem žil v domnění, že má vlast je definičně demokratickým státem, demokratickou svrchovanou republikou.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Švejnoch 5.8.2017 22:08

Re: Úsměvné

Je dobré vědět, že pokud si demos odhlasuje, že 1+1=3, pak je to pravda...

Je dobré vědět, že jste hlupák neschopný formulovat svoje paraboly, hyperboly a argumenty, milý pane Karlíku 653. :-)

J. Krásenský 5.8.2017 17:43

Re: Asi nejlepší článek od pana Jakla

Liberalizmus bez auctoritatizmu je hedonizmus.

J. Olejník 5.8.2017 8:11

paradoxy názvů

Což třeba militantní liberální demokraté ...

Chudák demokracie: NDR, KLDR, ...

Z minulosti: Mír ubráníme i za cenu války !

A dnes : Liberalismus ubráníme i za cenu totality !

M. Prokop 4.8.2017 23:47

Re: Tohle je dobrá analýza:

Jistěže dobrá, když ji vyplodil Burešem placený Macháček. :-P

M. Prokop 4.8.2017 23:45

Re: Asi nejlepší článek od pana Jakla

Liberalismus je přesvědčení o prospěšnosti svobody. S volbami to, bohužel, nic společného nemá.

V. Klepetko 4.8.2017 23:21

Re: liberální demokracie

No a? :-)) Demokracie - byla. Svoboda - žádná...

J. Jurax 4.8.2017 22:49

Re: Asi nejlepší článek od pana Jakla

I demokratismus liberální je "jenom" vláda většiny určené volbami.

Stejně jako "potratismus", "homosexualismus", "genderismus" i "multikulturalismus". Většinová vůle lidu je svatá - to je taky jedna ze slabin demokracie. Dá se zmanipulovat a taky lid je schopen rozhodnout blbě (viz JE Zwentendorf v Rakousích třeba).

J. Jurax 4.8.2017 22:42

Souhlas

dobře řečeno.

J. Karlík 4.8.2017 21:52

Re: Úsměvné

Tři diskutující souhlasí se mnou, dva jsou proti mně, tedy 3 : 2. Vítězí demokracie bez přídavného jména.

M. Prokop 4.8.2017 21:51

Re: Já bych paní Václavíkovou a spol

To o d nich chcete příliš. To by si museli dokázat připustit, že jsou jen normální smrtelníci a ne osoby socíkem posvěcené.

M. Prokop 4.8.2017 21:50

Re: Prázdninová žvástologie " Institutu" VK ..!

No a vy jste ukázal, jak se dá nepochopit.

M. Prokop 4.8.2017 21:49

Re: Asi nejlepší článek od pana Jakla

V tom máte terminologický problém (nebo ideologický). Demokracie vám nezaručí nic víc, než vládu většiny, Tedy klidně i potratismus, homosexualismus, gendrismus ani multikulturalismus. Jen to, že si to většina buďto přeje nebo alespoň neprotestuje.

Pokud byste chtěl svobodu, tak tu lépe či hůře zajišťuje až liberalismus (tedy, ne ten s přívlastky).

Ten ale třeba potratům nebrání, to je soukromá záležitost.

R. Morava 4.8.2017 21:10

Asi nejlepší článek od pana Jakla

Toto je asi nejlepší článek od pana Jakla. Ano chci demokracii. V roce 1989 jsem chtěl svobodu a demokracii, ne nějaké pochybné doktríny, ne potratismus, homosexualismus, gendrismus ani multikulturalismus ani evropské hodnoty které nikdo nepojmenoval a všichni je od nás vyžadují když do nich zabalí svůj jediný názor. A už vůbec jsem nechtěl levicový liberalismus.

Přesně jak se tu píše. A nikdo ani EU nemá právo osočovat a dělat opatření proti demokratickým způsobům které jsou jen jiné než jejich tzv. "hodnoty" a jediná možná vědecká cesta liberalismus! A špinavé pracky pryč od Polska!

J. Lehký 4.8.2017 19:40

Prázdninová žvástologie " Institutu" VK ..!

Ukázka toho, jak se dá napsat rozsáhlý článek o ničem..!

M. Moravcová 4.8.2017 18:56

Re: Jákl nám zase předvedl, že má v hlavě pořádný zmatek.

i kdybyste en nesmysl tisíckrát opakoval, stejně to pravda nebude, ale klidně ať vás z nich trefí šlak.

P. Horak 4.8.2017 18:44

Kdy se....

...NP pochlapi a prenecha rozbijecske prispevky skupiny okolo spolupachatele rozpadu Československa Parlamentnim Listum?

J. Anděl 4.8.2017 18:44

Re: Myslím, že ti, kteří bývají (většinou) pejorativně

Pár lidí to tvrdí. Bohužel někteří nechtějí rozlišovat, hází všechny do jednoho pytle (xenofobů), co považují všechny muslimy za teroristy.

Jsme všichni unikátní bytosti, v dobrém i zlém.

V. Čermák 4.8.2017 18:41

Já bych paní Václavíkovou a spol

nechal, ať si prndají, co chtějí. Problémem není jejich odlišný názor, ale způsob, jakým ho prezentují. To povyšování, nadávky a dehonestace svých silně většinových odpůrců. Tak ještě jednou, prndejte si co chcete, ale nepovyšujte se, nepoučujte, neraďte a hlavně nenadávejte druhým.....

P. Manda 4.8.2017 18:37

Re: Ty příspěvky ani nemá smysl číst.. jejich

kuš

P. Manda 4.8.2017 18:36

Re: Jákl nám zase předvedl, že má v hlavě pořádný zmatek.

až že vy jste král tolerance, že ? Havloidní, rudý ováde.

Blb a rektální alpinista

J. Václavíková 4.8.2017 18:28

Re: liberální demokracie

:-)

P. Klíma 4.8.2017 18:25

Dobrá a užitečná analýza

Pro natvrdlé nedemokraty s diktátorskými manýry je to ovšem poněkud nepochopitelné čtení.

P. Švejnoch 4.8.2017 18:20

Re: Úsměvné

Pane Karlíku, abych se vyjádřil ještě jasněji: Názory pana Rudolfa jsou mi ve většině z duše protivné, a mým názorům odporující - proto je zhusta zpochybňuji, popírám a zesměšňuji.

Nic to ale nemění na tom, že v otázce "bifteku bez přívlastků", tak, jak jste svoji parabolu formuloval, má pan Rudolf ve své námitce pravdu.

Cítíte-li další nezvládnutelné puzení (nic Vám doma, nic po chuti) vršit k tomuto tématu další stohy písmenek, nic Vám nebrání.

Jen to ovšem posílí můj názor, že nejste schopen skutečně precizně formulovat svá tvrzení, a pak tuto svoji insuficienci obalujete dalším zbytečným, a nadále zatěžujícím, balastem.

Mohu-li Vám radit, nechte toho. ;-)

V. Čermák 4.8.2017 18:19

Re: Myslím, že ti, kteří bývají (většinou) pejorativně

Tak teď nevím, jesli jen děláte hloupého, nebo jím jste. Zde přece není žádný rozpor v tom, že by každý muslim byl terorista, to přece nikdo netvrdí, tak to ani nikomu nepodsouvejte. Rozpor je v tom, že vy silně menšinoví vítači muslimů chcete přidělovat a rozdělovat naši společnou zemi cizí kultuře, ačkoliv na to nemáte od nikoho mandát a navíc většina lidí si to nepřeje. A vy, místo abyste to uznali, ještě té většině nadáváte a povyšujete se nad ní. Tak se teď nedivte těm nadávkám, které jako reakce dopadají na vaše hlavy. Prostě se demokraticky podřiďte věšinovému názoru lidí. Svůj odlišný názor si kidně ponechte, ale nikomu ho nevnucujte.

P. Rychetsky 4.8.2017 18:17

Re: liberální demokracie

Nic, jelikoz o nem skoro nic nevim. Podekoval bych jen nasim dedum, ze nam v r. 46 zaridili bolsevika a i proto ted jsou strany slabe a malo obsazene, a cvici s nami jakykoli miliardarsky vykuk. A ted se omluvim a odhlasim. Fujtajbly klausoidni pitomy stouraci mimonsky kellnerovsky putinovsky skodici.

J. Václavíková 4.8.2017 18:04

Tohle je dobrá analýza:

http://www.lidovky.cz/machacek-neliberalni-demokracie-a-ekonomicka-obezretnost-pm0-/monitor-jana-machacka.aspx?c=A170804_131921_monitor-jana-machacka_ELE

J. Václavíková 4.8.2017 17:54

Re: liberální demokracie

Taky souhlas. Teď se začalo zase mluvit o Dědkovi. Ještě se ani nestačil pořádně prezentovat a už proti němu spustila palba. Co si myslíte o něm?

P. Rychetsky 4.8.2017 17:31

Re: liberální demokracie

To taky souhlasim. Politicka scena je tragicka. Na tech ctvereckach opravdu zalezi malo, a tem co na tom nakrasne zalezi hrozi jeste vetsi marginalizace od ruznych smejdu co to s nasi zemi nemysli vubec dobre. Nejen smejdu tradicnich jako KSC, ci uchylnych jako okamurovci a realisti, ale hlavne sofistikovanych, mazanych a silnych estebacko-miniputinovskych smejdu jako Babis.

J. Václavíková 4.8.2017 17:21

Re: liberální demokracie

To se celkem shodneme. Co se té levopravé škály týká, měla jsem spíš na mysli, že současná reálná politika v oblasti těch ekonomicko-sociálních čtverečků osciluje někde kolem středu, není výjimkou, že strany se z tohoto pohledu chovají jinak, než jak byly deklarovány. Většinou reagují spíš na konkrétní situaci, než aby prosazovaly abstraktní ideologii.

P. Rychetsky 4.8.2017 17:10

Re: liberální demokracie

Levoprava osa stale vypoved ma. Leva chce vic zasahu statu. Coz nutne znamena omezeni svobod, protoze se na to musi nekomu ukradnout penize. Prava chce zasahu min. A to s tim, ze si je, ci by mela si byt, vedoma, ze v demokracii, jestli nebude spravedliva, tak si ta vetsina otravenych navoli zastupce, kteri pomoci danovych zakonum tem bohatym promptne vse seberou. Ale levoprava ma vyznam i s liberalnem and konzervatismem, spis se to ale deli ekonomicky a socialne. Chytraci na to vymysleli dve osy. Ekonomicky-socialni a konzervativni-liberalni. Takze se vase nazory a presvedceni nachazi vice ci mene nekde ve ctvereckach ekonomicky liberalni, ekonomicky konzervativni, socialne liberalni a socialne konzervativni. Narvat nekoho do ctverecku ale ma smysl spis pro strany nez pro lidi ci nazory.

Ja mam hodne nazoru klausistu spis za krive, nez ze by zajimalo to tradicni deleni. Tito klausisti a s nimi nove i Realisti vrtaji do EU a taktne mlci jak velke riziko je pro nas Rusko. Nebo neanalyzuji jestli za Klausovym putinovstvim je cosi z KGB nebo obecny obdiv autoritarskych rezimu, v kterych by se tem dominantnim Klausum tak dobre vladlo. Jestli pak opravnene kritizuji levicacko-progresivisticke postoje mi je celkem ukradene. Neverim jim.