3.5.2024 | Svátek má Alexej


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
František Dýmal 3.10.2009 18:26

Výkřik do tmy

Beznaděj dělá z čloivěka vojáka čí mnicha, praví klasik. Ve válce a v lásce je vše dovoleno.

Klaus není Beneš.Zatím je to sranda.Bude hůř. Má milovaná tchyně Tsunami, to také myslela dobře a vše zničila v okruhu sedmi let. Topolánek má alespoň ty koule. Klaus je  schovává za letušky. Mají oba pravdu§. Pravdu má i komár,když tě píchne a saje. Pravdu má

i logiku život jepičí.Komu tedy věřit ? Všichni to asi nějakým smyslem myslí dobře. A nejlepe to myslel muj těsně zletilý syn Prokop, ktery včera vyhrál v pokru nad ostravskými podzemními celebritami .A nikoho přitom Lisabon vůbec nezajímal. Bylo to doma .Je to smutné či neveselé.Ch...j s tím ale je to doma. A o tom je  všechno.I Lisabon.

HOBBO 3.10.2009 18:19

Tento...

clanek rozeslat vsem mediim, a VYTEST  VELKYM  PISMEM DO  KAMENE  !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Queribus 3.10.2009 19:41

Re: Tento...

R^

mentor 3.10.2009 18:17

petříku, petříku

zpátky k dubisku se ti zachtělo holoubku ;-D

Informace 3.10.2009 18:17

Jistě to už víte,

že Irové v referendu schválili LS, Kaczynski  to podepíše příští týden. A prezident Klaus? Sám proti všem? Jaké to hrdinství.

Harpyje 3.10.2009 18:26

Re: Jistě to už víte,

"Českou hrozbou" nazývá Le Figaro postoj českého prezidenta a ptá se: má jeden muž právo vzdorovat vůli 500 M Evropanů?

http://www.lefigaro.fr/international/2009/10/03/01003-20091003ARTFIG00152-apres-le-vote-irlandais-la-menace-tcheque-.php

Informace 3.10.2009 18:38

Re: Jistě to už víte,

Dá-li ustavní soud zelenou, Klaus nemá žádnou záminku pro protahování podpisu.Parlament to už schválil.Neznám českou ústavu a tak nevím, jak by se postupovalo v případě, že odmítne podepsat.

Nebo ČR vystoupí z EU? Malá evropská polis? Soběstačná, demokratická, jednotná, politicky a občansky vyspělá? A na velké kulturní výši?

Harpyje 3.10.2009 18:52

Re: Jistě to už víte,

:-) Asi se opakuji, ale myslím, že pro čestného člověka, který není schopen podepsat dokument protože se neshoduje s jeho přesvědčením, navzdory schválení parlamentem a požehnání udělenému ÚS, se nabízí jediné východisko, a tím je demise.

Informace 3.10.2009 19:01

Re: Jistě to už víte,

No jo, když vono se mu ale nechce. Když se tam na to místo všelijak horko ťažko vyškrábal, tak co teď, podávat demisi? Jejda, skončit někde jako penzista? Nebo zakládat novou stranu? Já si teda myslím, že to podepíše, nakonec se mu to vyplatí. Stejně se už dost předvedl na mezinárodním jevišti. Jestli přejde do dějin, to nevím, ale podle mého se na to předvedl ještě málo. I když si své italské projevy píše sám, jak tvrdí.

Harpyje 3.10.2009 19:15

Re: Jistě to už víte,

Politici všeobecně neoplývají přehnanou ctí, takže asi máte pravdu. ;-D

Mgr. Milda 3.10.2009 19:01

Re: Jistě to už víte,

čestní důstojníci Wehrmachtu a SS,  si v případě kapitulace prostřelili služební pistolí lebku. Náš major rezervy tuto možnost má také. Generál Rommel si tak zachránil pověst. 

Jenomže srágora Klau(s) byl vždy velmi opatrný, aby nenarazil.....

hlava22 3.10.2009 19:05

Re: Jistě to už víte,

Rommel se otrávil.

František Dýmal 3.10.2009 19:10

Re: Jistě to už víte,

Rommel se neotravíl. Byl ze všeho otrávený, stejně jako já.

Informace 3.10.2009 19:11

Re: Jistě to už víte,

Nechci být neslušný a tak teda nenapíšu, co by asi tak prostřelil - maximálně.

Harpyje 3.10.2009 19:14

Re: Jistě to už víte,

A co teprve Jürgen Möllemann? Ten se volným pádem vyhnul pomalému pádu. ;-)

Informace 3.10.2009 19:23

Re: Jistě to už víte,

http://www.guardian.co.uk/news/2003/jun/10/guardianobituaries.germany

Nepřehánějme, pánové a dámy, pan prezident má už svůj věk a i alternativní zaměstnání.

širák 3.10.2009 22:21

Re: Jistě to už víte,

Souhlasím nemá na hradě co pohledávat ať podá demisi a nemá kecy o principech demokracie. Raději úpět pod USA a spol, než "svobodně žít" pod SSSR. To dobře znám - 73 letý důchodce

ironik 3.10.2009 17:47

To není otázka víry ale reality.

Ztráta suverenity? Hitler=protektorát, smlouvy mocností, l968= spřátelení vazalové,ale můžeme jít i dále do minulosti ,a stále je to nepoučení z dějin tohoto státu.(Y).

IH 3.10.2009 17:32

Nepřátelé LS,

to nepovažujete za ztrátu suverenity, když 15 náhodně vybraných a nikým nevolených lidí, kteří si říkají Ústavní soud přikazuje volenému prezidentovi, že nesmí podepsat LS do doby až k tomu dají povel? To co jsem napsal je naprosto stejná hloupost, jaké se dopouštíte Vy když argumentujete ztrátou naší suverenity podepsáním LS. Ztrátou suverenity je např. když se ráno probudíte a máte na každém náměstí a mostě rusácké tanky (rok 1968). Tak už neblbněte.

Mgr. Milda 3.10.2009 19:03

Re: Nepřátelé LS,

a vy si myslíte, že prezident zvolený pouze intrikami zahraničních zpravodajských služeb může mít nějakou autoritu?

No... 3.10.2009 19:30

Poněkud dva dny starý článek-kupodivu stejná čísla jako hlasování!

stranak.blog.idnes.cz/c/104207/Zfalsovane-volebni-pruzkumy-v-Irsku-jen-kaminek-do-mozaiky.html

Ludva 3.10.2009 17:20

Názor Špidly

Eurokomisař Špidla se domnívá, že prezident nemá právo rozhodovat v takové věci, jako je mezinárodní smlouva, protože nenese politickou zodpovědnost. Tu nese parlament a ten dal souhlas k ratifikaci LS. Prezident by měl pouze splnit funkci statutárního zástupce a formálně podepsat. Taky stížnost senátorů měla proběhnout před hlasováním v senátu, protože nyní je to jen obstrukce. Zvláště, když podobnou stížnost už ÚS zamítl.

Vilda 3.10.2009 17:38

Re: Názor Špidly

Doplněný laickým vykladačem práva;-D!!

Jen ťuknu: "podobná" stížnost to je stejné jako identická8-o?

Mgr. Milda 3.10.2009 19:07

Re: Názor Špidly

dokonce naši teplouši z ODS ohlásili, že budou ještě několik měsíců dodávat dodatky, které za těch pět měsíců nedokázali (nebo nechtěli?) vypotit. Vyčuranci na to nakonec zajdou.

Vilda 3.10.2009 20:01

Re: Názor Špidly

Poslední podání k ÚS je na hraně slušnosti, ale budiž. Cokoliv dalšího, pokud jim ÚS nevyhoví teď, bude ukázka trapnosti, která ve slušné společnosti nemá co dělat!!

čm 3.10.2009 17:08

To se vám stává každej den,

že se z pana presidenta poděláte, nebo je to dnes jen vyjímka ? Co to melete se Sofiinou volbou. je snad za to rozhodování placenej, ne ? Když je mu to Sofiina volba, ať de zase do prognosťáku. Nebo do pr.. pardon rezignuje. To nevěděl, když lez na Hrad, že občas bude muset podepsat něco, co se mu osobně nebude líbit ?

Jiří 3.10.2009 16:52

Není hezký můj názor!

Jsem toho názoru, že podstatně hůře než se řídíme sami, cestou těch, které jsme si zvolili do Parlamentu, nás Brusel řídit nemůže. Už minimálně od posledních voleb ukazujeme Evropě, že jsme ještě nedorostli k tomu  řídit se sami. Vždyť na vrcholu politiky máme strany z nichž jedna vytvořila s pomocí pochybných poslanců tu nejzlobovanější vládou v Evropě, druhá se nestydí vyhlašovat ústy svého předsedy že je ochotná se spojit třeba s marťany. Nezapomínejme ani na pád vlády před koncem předsednictví EU (a ostuda v Evropě to byla, ať to komentuje kdo chce jak chce).Tak podle mně taková hrůza z toho Bruselu nehrozí. A ty blbiny o zahnutých okurkách, žárovkách a ekologii určitě nepáchají takové škody jako řada zákonů přijatých u nás (viz  zákon o loteriích , hazardu, neregulace prostituce, regulace nájemného a pod. apod.)

Harry 3.10.2009 17:20

Re: Není hezký můj názor!

Souhlasím s vámi. Omezení z Bruselu bude nejvíc vadit těm, co si z našeho státu dělají dojnou krávu a lidem namlouvají, že si jejich prostřednictvím vládnou sami.

vlasta 3.10.2009 17:24

Re: Není hezký můj názor!

To jako myslíte řadového občana? Ale za co?

messenger 3.10.2009 16:08

CR ven z EU

nas prosperujici demokraticky suverenni stat nedame! Usporadejme referendum o vystoupeni z EU! Vetsina Cechu si v EU nepreje byt. Proc v ni tedy stale zustavame?