30.4.2024 | Svátek má Blahoslav


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Pešek 14.1.2009 8:40

Re: Křeček je hlupák + něco mnohem odpornějšího

Těchňiku, výše píši: ...Co je to dekret? Rozhodnutí národního výboru o přidělení bytu a až  na jeho základě  je dnes již většinou sepsána nájemní smlouva.....  Možná jste si tohle dobře nepřečetl. Na dekret se žádný souhlas neprojevuje, to je jenom potvrzení. V této oblasti jsem ochoten se dát s vámi do odborného sporu klidně. Jenom doufám, že si to ex post dočtete.

libero 13.1.2009 15:30

Re: Křeček je hlupák

To je snad věcí majitele, ladiku, nebo mu do toho chcete kecat?

ladik53 13.1.2009 18:09

Re: Křeček je hlupák

Já mu do toho nekecám, kecá mu do toho stát. Existuje něco jako OZ.

jájá 13.1.2009 14:49

Re: Křeček je hlupák

ty jsi z 19 století????!!!!!!!!!(Y)

Jan Kočí 13.1.2009 15:03

Re: Křeček je hlupák

By jesou hodinky a bydlení dnes nejsou pastoušky pro chudí z 19. století. Bydlení je sociální právo !

Pešek 13.1.2009 15:17

Re: Křeček je hlupák

Nesouhlasím s vámi, Jene Kočí! Bydlení není žádné právo!!! To si musíte zajistit a především hradit v plné výši sám, jinak je to špatně. Jen pokud jste sociální případ, máte právo na přiměřenou pomoc od organizace, která je k tomu zřízena, tedy státu nebo obce! 

harry 13.1.2009 17:20

Re: Křeček je hlupák

Bydleni, jidlo, piti, auto, dovolena u more - to vsechno jsou socialni prava . Alespon se to tak bere. Ale neni. Nic neni pravo a za vsechno se musi platit, tak ci onak.

těchňik 13.1.2009 18:57

Re: Křeček je hlupák

Sociální práva si požadujte po státu, když už tedy, nikoli však po soukromé osobě!!!!!!! Jste spadl vod kud jako?!

Jura Jurax 13.1.2009 23:38

Re: Křeček je hlupák

Bydlení je sociální právo !  ;-D;-D;-D;-D;-D

Není, Vy vtipálku. Jak si kdo ustele, tak si lehne.

ceskej Honza 13.1.2009 12:34

svec by se mel drzet svého kopyta !

nevím, pro si nekdo myslí, ze kdyz je dobrý muzikant a kseftar, te musí být i dobrým ministrem? Pana Kocába mám rád, zejména jako muzikanta. Jako politik-superman je mi spís k smíchu, (k pláci). 

Baba Jaga 13.1.2009 12:03

Odpověď křečka v diskusi na aktuálně.

To Direct Shooter: Vážený oppravdu si myslíte že já se svými příjmy mám

z deregulace STRACH? Nemám spíš strach ne za sebe, ale za ty, kteří již

dnes to bydlení platit nemohou?

12.01.2009 22:21:19

LJG 13.1.2009 13:05

Re: Odpověď křečka v diskusi na aktuálně.

A proč nemá stach třeba o babičku v horách, která si musela střechu a kamna opravit sama aby nezmrzla? A když pracovala tak šly její daně na regulované paneláky.

Allf 13.1.2009 13:34

Re: Odpověď křečka v diskusi na aktuálně.

a ty regulované paneláky byly za babku převedeny do soukromého vlastnictví. ovšem zase jen někomu.

LJG 13.1.2009 13:40

Re: Odpověď křečka v diskusi na aktuálně.

Nojo vždyť to říkám. Chudák babka. ;-)

O´Hafra 13.1.2009 11:55

Proč dotace tomuto sdružení?

Údajně pro poskytování poradenství sociálně slabým nájemníkům. A myslíte, že to pánové advokáti dělají zadarmo, bez honoráře? Houbeles, samozřejmě, že z takovýchto dotací (mám konkrétní zkušenosti z jiných poradenských občanských sdružení) jde nezanedbatelná částka na honoráře poradcům (+ telefony, internet, nájem, elektrika v kancelářích, ev. cestovné). Jiné náklady tam zpravidla nebývají, nebo jen okrajově. Jo, vlastně bývají. Na všelijaká školení, provozovaná těmi samými právníky, placené publikace týchž....

A kdo dostává honoráře? Pan Křeček a jeho kamarádi, většinou ti, které vedení sdružení vybere.  Dobré koryto.

jan 13.1.2009 10:40

křeče

způsobem života, podnikáním, vztahy a kontakty je, sotva ví nebo jen

tuší, jak žijí obyčejní lidé v této zemi, natožpak jak přežívají ti

vyloučení…říká dlouhodobý poslanec křeček mimojiné též

advokát, předseda Sdružení nájemníků ČR, člen ČSSD, místopředseda ústavněprávního výboru a člen petičního výboru

gnomon 13.1.2009 10:28

Kocáb do vlády?

Pamatuji se jak se pan Kocáb postavil proti přepravě sovětských vojsk z Německa do tehdejšího Sovětského svazu přes území Československa po železnici. Prý nevěří ruskému  vojsku i když politicky o odsunu bylo již  v té době rozhodnuto ruskou stranou. Tato lukrativní přeprava  se ziskem v řádech několika sta milionu  korun se potom uskutečnila přes Polsko. Nevím, zda to byla jeho soukromá aktivita nebo co mu polská strana  za to slíbila. V té době byly Československé dráhy státní organizací.

     Podle této  skutečné historky si myslím, že by pan Kocáb ve vládě  jako ministr nezastupoval státní zájmy České republiky.

milan 13.1.2009 11:18

Re: Kocáb do vlády?

Je to i můj názor.

berg 13.1.2009 11:28

Re: Kocáb do vlády?

a všech socanů fixovaných na rusko

jan 13.1.2009 11:38

Re: Kocáb do vlády?

hlavně že vypadli

jan 13.1.2009 13:40

Re: Kocáb do vlády?

hlavně že vypadli

j 13.1.2009 13:08

Re: Kocáb do vlády?

Rusi všude nechali dluhy tak už vidím jak zaplatili za dráhu. Všichni byli rádi, že vypadli. No vlastně všichni asi ne

milan 13.1.2009 14:04

Re: Kocáb do vlády?

Jedni vypadli,druzí sem lezou ....18 - 20-2:-D

gnomon 13.1.2009 17:17

Re: Kocáb do vlády?

Přepravu  ruských vojsk  z Německa platila německá strana

Klička 13.1.2009 10:11

Typický soudruh Křeček

Podle jeho vlastních slov nezná a nechce hodnotit, ale píše "zasvěcené" komentáře a hodnotí. Zatím totiž nikdo neuhodil a nebo se neodvážil uhodit hřebíček na hlavičku. Bytová politika a vlastně celý místní rozvoj je věcí místní (chcete-li krajskou) a řešit ji z pozice centra státu je nesmysl, který k ničemu nevede. Ministerstvo a ministr pro místní rozvoj jsou zcela zbytečné instituty, které lze jednoduše nahradit  dvěma či třemi lidmi na ministerstvu financí, kteří rozdělí příslušné peníze na kraje. Tam vidím tolik omílané odstraňování zbytečné administrativy a zjednodušování problému. Také ovšem v odchodu ničeho neznalého pana Křečka z politiky.

Pešek 13.1.2009 10:00

Parvusi, prosím,

prosím, upřesněte, jak jsou vlastníci nemovitostí zvýhodněni.

Jura Jurax 13.1.2009 9:59

než prosazovat odstranění zaměstnaneckých výhod

ale výhod jen pro některé ;-) ... a to asi není ta správná socanská rovnost, že, pane doktore Křečku ;-D

novaz 13.1.2009 9:31

Křečkův svět mimoně

Bolševika Křečka sem asi vždycky zařadí pro pobavení a legraci. Jinak jsou jeho příspěvky, ostatně jako on sám, zcela bezcenými. 

Ruml 13.1.2009 9:38

Re: Křečkův svět mimoně

Lépe bych to v případě tohoto bolševického parazita nenapsal.R^!!

Lájoš 13.1.2009 9:28

Tentokrát s panem Křečkem souhlasím

protože i já si myslím, že více problémů vládní koalici nadělal a ještě nadělá ministr Kalousek svými huráreformami  daňového systému a 'ody na jeho veleúspěšnost coby ministra financí se  mi zdají přehnané. Jeho snaha o likvidaci zaměstnaneckých výhod, stravenek a pod. má ve společnosti stejný dopad, jak  třicetikorunové poplatky ve zdravotnictví. Pan Kalousek by mohl být snad i dobrým ministrem financí,ale ne v době, kdy většina společnosti fandí takovým laciným politikům typu Paroubka a na společnost doléhá hospodářská krize.