30.4.2024 | Svátek má Blahoslav


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
libero 13.1.2009 15:25

Poslední hřebík do Čunčí rakve

zastává-li se ho tento zloděj (nomen omen) v dresu ČSSD.

Jan 13.1.2009 14:19

Nominace pana Kocába

do vlády svědčí o osobnostní vyprahlosti "Zelených"!Myslím, že v tomto případě se totálně projevilo, že "tonoucí se i stébla chytá"!Pro pana Bursíka nebyl jak vidno  katastrofální propad pana Kocába  v senátních volbách dostatečným varováním a podle hesla, "když tě vyhodí dveřmi ,vrať se oknem" se snaží i přes projevy nevole členů SZ, ale i občanů vecpat tohoto pána do vlády!Je více než zřejmé. že stávající vedení SZ ztratilo nejen svoji tvář, ale i veškerou soudnost.Bohužel stéblo, které si tentokrát vybralo se jeví jako značně ztrouchnivělé a propad SZ do politického podsvětí spíše urychlí, než zastaví!Ale to je panu Bursíkovi a spol asi jedno, protože již určiě mají svoje další pašalíky zajištěny.Pouze očekávám, jestli se pan Kocáb projeví jako chlap, nebo emeritní sběratel funkcí!

těchňik 13.1.2009 14:00

splachovací WC

Ten hlodavec musí být neskutečně splachovací WC Rv (... no, však víte, co bych jinak napsal, nebýt cenzury... ), že na toho Psa pořád leze. Zvláště jestliže čte diskuzi pod těmi svými heretickými bláboly. To už by u něj byl zjevný psychologický masochizmus a flagelantsví.

Jan 13.1.2009 14:35

Re: splachovací WC

Pane, vy nejste těchnik, vy jste totální hulvát.Promiňte, ale ono to slušněji napsat nelze!

libero 13.1.2009 15:26

Re: splachovací WC

Ono o Křečkovi také slušněji psát nelze.

těchňik 13.1.2009 18:44

Re: splachovací WC

BTW: technik (potažmo těchňik) a hulvát se v praxi nevylučuje. ;-D

Nicméně, obvykle nazývám věci pravými jmény, a v tomto konkrétním případě jsem u hlodavce použil ještě hodně eufemistické vyjádření. Tak se z toho laskavě nepřipopos/erte, vy fanatický křečkomile! ;-P

Jan 13.1.2009 20:47

Re: splachovací WC

Potvrzeno!Hulvát a sprosťák!

Ladislav N 13.1.2009 22:08

Re: Jan IP: 85.71.179.xxx

On má pravdu. Vy jste vůl.

vlad. 13.1.2009 13:35

Ohavné!

Velmi mě popuzuje představa, že stát z mých daní přispívá na jekési "Sdružení nájemníků"! O osobě lžidoktora Křečka ani nemluvím ;-O

libero 13.1.2009 15:26

Re: Ohavné!

R^souhlas

Jura Jurax 13.1.2009 23:33

Re: Ohavné!

R^R^R^ též mne to séře

Dodo 13.1.2009 13:26

Podstata

Podstata sociálně citlivého nájemného je úmyslně pokřivena. Lidem v tísni má pomáhat stát, proto s. Křečku ho platíme z našich daní. TO JE ZŘEJMÉ!

Kdyby toto stát vykonával, tak by na různé šizunky došlo, hned by se ukázalo, jak a kdo tuneluje obecní majetek, o soukromém nemlůuvě. Žíd na úkor jiného člověka je nedůstojné!

Recept je jednoduchý. Uvolnit nájemné. Vyčlenit část obecních bytů jako sociální a pouze na ně dostávat dotace. V nich by samozřejmě nesměli bydlet lidé typu pana Křečka.

Úroveň státu se pozná v tom, jak je schopný se postarat o své "slabé", ne o poslance, pane Křečku! Třeba i bezdomovce. Jak k tomu přijde nějaký chudák přežívající mrazy v kanále jenom proto, že obec nemá peníze na azylové domy, protože její byty obývají za nízký nájem lidi s nadprůměrnými příjmy? Jak se vám s tím žije, pane Křečku? 

Allf 13.1.2009 13:32

souhlas

:-D:-D:-D

Soudruh Křeček  s poslaneckým platem roky syslí v regulovaném nájmu.

Jan Kočí 13.1.2009 15:01

Re: Podstata

Pěkný blábol. Uvolněný byt po Křečkovi by obec pronajala za tržní nájemné obálkovou metodou a ne ho vyžila pro sociálně slabé. Jak se vám s tím žije hlupáčkové ?

Pešek 13.1.2009 15:12

Re: Podstata

Ano, Jene Kočí. A stržený peníz z obálky by mohla vrazit právě do toho azylového domu, nemyslíte? Byt na Vinohradech o 100m2 asi sociálně slabý na tržním nájemném neutáhne. Nezlobte se, ale ten blábol vidím jinde. Už ho taky vidíte? ;-D

libero 13.1.2009 15:29

Re: Podstata

To se zeptejte Křečouna, zda bydlí v luxusním nebo sociálním. Za nájemné v tom luxusním by nějací potřební (nejspíš ne poslanci ČSSD) mohli žít v sociálním.

Ladislav N 13.1.2009 17:03

Re: Podstata - Jan Kočí IP: 193.85.12.xxx

Sám jste potvrdil absurdnost situace, kdy JUDr Křeček - člověk s milionovými ročními příjmy -  čerpá obecní peníze jako dotaci na "sociální bydlení". :-/

František 13.1.2009 13:10

Křeček je hlupák

majitel bytu musí mít právo vystěhovat kohokoli, kdykoli a bez udání důvodu. Protože je majitel. Půjčím-li někomu hodinky, musím mít právo chtít je kdykoli zpět. Každý může mít bydlení, jaké si zaslouží. To co požaduje Křeček by mohlo platit v případě, že stát platí majiteli za to, že si nechá problematického nájemníka. Ale stejně by to bylo špatné zacházení s daněmi.

Kecal. 13.1.2009 13:13

Re: Křeček je hlupák

R^

ladik53 13.1.2009 13:18

Re: Křeček je hlupák

Nezlobte se, ale to je nesmysl. Koho potom majitel dostane do bytu? Kdo mu podepíše takovou nájemní smlouvu. Důvod okamžité výpovědi pouze ze zákona, nebo shoda, jinak to nejde.

těchňik 13.1.2009 14:03

Re: Křeček je hlupák + něco mnohem odpornějšího

Motáte kraviny - u většiny regulantů neexistuje žádná nájemní smlouva, takže bydlí na dobu neurčitou, což v tomto bezprávním Švejkistánu alias Česká republika, znamená prakticky napořád.

ladik53 13.1.2009 14:17

Re: Křeček je hlupák + něco mnohem odpornějšího

Kraviny motáte Vy. Mají smlouvu na dobu neurčitou. Jinak by se do toho bytu nemohli dostat.

Ladislav N 13.1.2009 18:41

Re: Křeček je hlupák + něco mnohem odpornějšího

Kdy ta smlouva vznikla a kdo ji podepisoval jako majitel?

Pešek 13.1.2009 15:07

Re: Křeček je hlupák + něco mnohem odpornějšího

Je to tak, motáte kraviny vy, těchňiku! Nájemní vztah k bytu musí ze zákona být podložen písemnou smlouvou a oni regulanti ji zcela jistě mají, tedy na dobu neurčitou, ale pořád nájemní smlouvu. A taky je pravda, že napořád. K výpovědi takové smlouvy jsou nutné zákonné důvody. Jsem sice pro deregulaci, ale nájemce musí taky mít nějakou ochranu, aby když si pan domácí vzpomene, že mu přijede příbuzný z Ameriky nemohl vyhnat nájemce třeba s rodinou ze dne na den. Smůlu má majitel, když chce byt vrátit třeba pro dorostlé dítě, že se po něm chce zajistit náhradní bydlení nájemci. Tam je třeba omezit výpovědní lhůtu přiměřeným časem, třeba rokem, ale bez náhrady.

oldold 13.1.2009 15:46

Re: Křeček je hlupák + něco mnohem odpornějšího

Tak znovu. Nájemní byty v soukromých domech byly nadoživotí příděleny rozhodnutím MNV (národní výbor) nebo soudu. Jejich uživatelé vlastní tzv.dekret. V rámci diskuze oddělujme prosím degretníky - tedy přidělené státem do soukromého, od nájemníků - tedy osob, se kterými majitel dobrovolně uzavřel smlouvu na základě dočasnosti a za dohodnutou úhradu. Degretníci platí regulovanou náhradu za užívání nájemního bytu ( v soukromém domě) a po rozhodnutí ESLP budou muset náhradu dorovnat do výše nájemného. Proto - nezbavujme se degretníků, nikdo jiný to nedoplatí !!!!!

Pešek 13.1.2009 17:55

Re: Křeček je hlupák + něco mnohem odpornějšího

Ještě upřesnění. Co je to dekret? Rozhodnutí národního výboru o přidělení bytu a až  na jeho základě  je dnes již většinou sepsána nájemní smlouva včetně evidenčního, dnes výpočtového listu s uvedením složek plateb za byt(nájemné, zálohy na služby, poplatky za vybavení.....) v domě dříve soukromém, znárodněném.  Pokud byl dům restituován nebo prodán, platí tato smlouva na dobu neurčitou i nadále až do další dohody nebo vypovězení nájmu, při kterém ovšem nájemce požaduje přiměřenou náhradu. Ovšem degretníci nic doplácet nebudou, pokud někdo, pak to bude český stát, který regulací rušil trh a nutil majitele, aby na údržbu vynaložil větší peníz, než mu tento stát (zákony a vyhláškami) povolil vybrat.

Tedy ne na doživotí, ale na dobu neurčitou s možností přechodu nájmu na příbuzné v řadě přímé a s nepřerušenou regulací (doživotí je pěkně skryto a nemusí se vztahovat na jednu generaci).

Ladislav N 13.1.2009 18:48

Re: Křeček je hlupák + něco mnohem odpornějšího

No to je opravdu geniální... Pronajmu byt a nikdy se nájemníka nemůžu (bez udání důvodu) zbavit. Dokonce ten nájem můžou "podědit" příbuzní. Fakt geniální způsob "vyvlastnění" práv majitele bytu/domu.

Pešek 14.1.2009 8:16

Re: Křeček je hlupák + něco mnohem odpornějšího

Jojo Ladislave, a tak tomu je již drahná léta. ;-)

harry 13.1.2009 17:18

Re: Křeček je hlupák + něco mnohem odpornějšího

"když si pan domácí vzpomene, že mu přijede příbuzný z Ameriky nemohl vyhnat nájemce třeba s rodinou ze dne na den". Nemuze protoze najemnik ma ze zakona narok na vypovedni lhutu napr. pul roku. Nicmene pokud se najemnika snadno zbavim tak on si kupodivu snadno najde jiny byt, protoze jeho novy pan domaci vi, ze se ho snadno zbavi..... no a pokud se nekdo k smrti nerad stehuje tak si naspori a koupi vlastni byt nebo dum... tak to normalne chodi. Je ale treba si uvedomit, ze vlastni byt nebo dum neco stoji a ze si ho jen tak snadno neporidi.

těchňik 13.1.2009 18:54

Re: Křeček je hlupák + něco mnohem odpornějšího

Vy o tom asi nic, ale vůbec nic nevíte. Dekret, kde není projev souhlasné vůle majitele není právoplatnou nájemní smlouvou! Na to musí dobrovolný souhlas obou - pronajímatele i nájemce. Výpověď s přiměřeným čase - pokud by majitelé-pronajimatelé měli možnost výpovědi s roční lhůtou, tak by juchali radostí. Tím by také do jednoho roku definitivně skončila regulace nájemného a byl by klid. Mimo jiné by daňovým nevolníkům nehrozilo narůstání „pokuty" ve formě případného odškodnění u ESLP ve Štrasburku.