28.6.2024 | Svátek má Lubomír


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
eTony 7.8.2006 9:32

Re: Re: Re: Článek frustrovaného fanatika

to se vám moc nepovedlo, je to kakozvučné, i když urážející. A o to jde především, že ? No jasně, účel světí prostředky.

thomas 7.8.2006 9:31

Re: souhlas

ano,všemi deseti!!!!!!!

Vlali 7.8.2006 9:31

Jardo C

Diktátoři (všichni bez rozdílu vlevo/vpravo) se bojí svobodných voleb. Proto jsou volby v těch zemích kde vládnou nesvobodné (předem daný výsledek). Pokusil se Paroubek zmanipulovat volby? Ne. Tak si ty kydy nechte na jindy.

Mirek Šejna 7.8.2006 9:30

Re: Re: Re: a co dál?

no, jestli Topolánkovi píšou všichni jeho frustrovaní voliči, pak nestihne nejspíš odpovídat ani on ani jeho podtajemníci. Ale nebuďte netrpělivý, jste určitě v pořadníku a během dvou let se dostane i na Vás.

P.a.z.ú.r 7.8.2006 9:28

Re: Naprostý souhlas s autorem. Je to přesné!!!

jasně, zatímco stádo, které tady společně s Topolánkem dva měsíce omílalo "100 hlasů pravice dobrých, 100 hlasů levice zlých, béé", tak to je vzor inteligence a chytrosti ;-P:-D

Skepticus Maximus 7.8.2006 9:28

moebie, vždyť Vy máte svazácký kolektivistický slovník,

tak tady nežvaňte o levici, když jste jen převlékl kabát. :-/

eTony 7.8.2006 9:28

Re: Re: Re: a co dál?

Nevím sice, zda pan Topolánek čte maily, předpokládám že ano, ale dokážu si představit, že pokud by měl odpovídat na každý, nedělal by nic jiného.  Berte to tak, že ho svými maily, minimálně vzatro, alespoň informujete.

moebius 7.8.2006 9:26

Re: Článek frustrovaného fanatika

To je právě ono. Neprobíhá jednání mezi ODS a ČSSD, ale mezi ODS a soudruhem Paroubkem. Soudruh sám osobně a jednohlasně rozhoduje, co se bude dít. ČSSD prakticky přestala existovat, stal se z ní fanklub soudruha Paroubka.

Taraszátaras 7.8.2006 9:25

Re: Re: Článek frustrovaného fanatika

To jste vymyslel společně s Tupoblbánkem?

Mirek Šejna 7.8.2006 9:25

Dulcibelko,

já to chápu. Spíš nechápu, že 35,5% voličů vítězné strany ještě nepochopilo, že v demokracii je normální, že lidé chápou různě a nejsou povinni chápat stejně.

moebius 7.8.2006 9:21

Re: Re: a co dál?

to jistě, a čte Topolánek alespoň maily? Nikdy mě neodpověděl, naprosto žádná reakce, možná to jeho podtajemníci rovnou mažou.

Laba 7.8.2006 9:20

Re: Re: narozdil od autora nic nedemokratickeho nevidim

A proč myslíte, že mezi ty slepé nepatříte právě třeba Vy? Kde berete jistotu, že ta "strana alá Lukašenko" není třeba ta, která se Vám líbí? Ta, která se bojí referenda, která nechce říkat před volbami, co bude dělat po nich (protože by ji jinak lidi nevolili), která upřednostňuje použití vojenské síly po Bushově vzoru (ne Ameriky, to není jen Bush), a upřednostňuje kšeft z raketovými základnami, jen aby mohli bez víz snadno jezdit do Ameriky? A hlavně ne referendum, aby kšeft vyšel.

Jarda C. 7.8.2006 9:20

Re: Jen na okraj - Nebojte, Vlali

Dočkáte se kýžené diktatury, a možná ještě tvrdší než je t.č. v Bělorusku. Pakli Paroubek bude mít tu moc;-€. Náznaky jste mohl zaregistrovat nejen v povolebním projevu, ale taky ve vystoupeních na sjezdu (podmračený ksicht, zaťatá pěst a řvaní .. "nepřipustíme, nedovolíme", atd. ). To není úroveň z Vašeho povzdechu, to je přímo děs!!!

Proč se nepředvedl v plné kráse za parlamentní konstelace 111? To je prosté, milý Watsone, Spočítal si reálnou šanci ve volbách při předčasném odkopání.

eTony 7.8.2006 9:18

Re: Článek frustrovaného fanatika

Pattwald.

Vlasta 7.8.2006 9:17

Naprostý souhlas s autorem. Je to přesné!!!

Jo, a v diskusi někdo napsal o zdejším stádu, které jde slepě za Vůdcem: "Paroubek už vám řekne, kdy máte žrát, a kdy máte bučet"  :-D R^  Nádherné!

Mirek Šejna 7.8.2006 9:15

Článek frustrovaného fanatika

Paroubek volby nevyhrál. Zato vyhrává povolební jednání, protože se zdá, že pouze on umí počítat. Matematika je věda, která se nedá ovlivnit. A sto bude sto, ať se na to koukáte zleva nebo zprava. Tohle nepochopili ani Topolánek, ani Bursík, ani Kalousek. Teprve v pátek jim musel základní axiomy matematiky připomenout Velký matematik na Hradě, který si jako druhý (po Paroubkovi) zopakoval základy počtů, které se učí už na ZŠ. A tak Klaus vzkázal Topolánkovi, ať se kouká domluvit s Paroubkem a do týdne ať mu sdělí výsledek. A tak snad i Topolánek konečně příjme nabídku tolerance menšinové vlády ODS od socanů. Jen nevím, jak se pak projeví totální frustrace modrých fanatiků, kteří nebudou schopni strávit to, že jejich milovaná rodná strana bude vládnout za tolerance socanů, vedených Puchejřem (Pablbkem, Patroubkem, Pedofilem, Buldozerantem, Bradavicí, upoceným prasetem, českým Lukašenkem ...... nezapomněl jsem na něco?)

Jaara 7.8.2006 9:14

Re: Re: Re: inzerat

Hele, osobo, nepleťte se do nás, to raději Prahu! Můžou si aspoň na letné postavit Stalina!

Petra 7.8.2006 9:12

Re: Tolik emocí

No, a my jsme v té hře co? Zapálení fanoušci, kteří opile vyřvávají, majíce šály se stranickými barvami kolem krku? Zhnusení diváci, kteří mohou jít v půlce domů a zapomenout? Nebo jenom ti, co bydlí u stadionu, a teď si honem běží přeparkovat auto do boční ulice?

eTony 7.8.2006 9:12

Re: a co dál?

každý svůj názor můžete Topolánkovi sdělit prostřednictvím e-mailu.

eTony 7.8.2006 9:11

jestli tápete a máte

problém rozeznat realitu vy, je to čistě vaše věc. Ten, kdo vidí v Paroubkovi to, co autor a všichni, kteří s ním souhlasí, tu jistotu mají. Vlastní případnou neschopnost na ně neházejte.

moebius 7.8.2006 9:10

a co dál?

čte Mirek Topolánek tyhle stránky? Ví vůbec, co si myslíme o jeho snahách? Co si on osobně myslí o osobě soudruha Paroubka? - On je náš lídr v téhle nebezpečné době, chtěli bychom a měli za ním stát, ale kdo ví, co udělá zítra? Hodí nás přes palubu, jen aby se prosadil? Nebo bude stát za svým?

Naprosto souhlasím, jak autor článku charakterizuje soudruha Paroubka, pokud někteří diskutující nevidí nedemokratické metody, které používá nebo zavírají oči před nebezpečím, které z toho vyplývá, může se lehko stát, že skončíme na dně. Pochopí to, až nás navštíví soudruh Hugo Chavéz?

Ale ještě není pozdě, soudruh Paroubek ještu všechnu moc nemá. A ještě může lehce vše ztratit, když budeme pevní a nekompromisní. Současnou situaci je nutno dovést k předčasným volbám na podzim tohoto roku. Chápu, že politici i voliči se cítí unavení, ale jiná čestná možnost není. Politici se taky bojí, že by volby dopadly podobně, tak proto musí použít hlavu a zabrátit tomu. Výmluvy na volební systém jsou nesmysl, volební systém je potřeba využít a ne se ho bát. Zvýhodňuje velké volební strany, proto je potřeba takovou vytvořit. Pokud půjde Trojkoalice do voleb společně, naprosto KSČSSD převálcuje.

Stále je naděje a Topolánek má stále manévrovací prostor. Ale rozhodně jsem ho nevolil proto, aby dal moc soudruhovi Paroubkovi. Pokud se bojí předčasných voleb, měl by se bát spíš těch řádných, za čtyři roky v nich ať s mým hlasem nepočítá.

Laba 7.8.2006 9:08

Re: Re: narozdil od autora nic nedemokratickeho nevidim

A proč myslíte, že mezi ty slepé nepatříte právě třeba Vy? Kde berete jistotu, že ta "strana alá Lukašenko" není třeba ta, která se Vám líbí? Ta, která se bojí referenda, která nechce říkat před volbami, co bude dělat po nich (protože by ji jinak lidi nevolili), která upřednostňuje použití vojenské síly po Bushově vzoru (ne Ameriky, to není jen Bush), a upřednostňuje kšeft z raketovými základnami, jen aby mohli bez víz snadno jezdit do Ameriky? A hlavně ne referendum, aby kšeft vyšel.

Karel B. 7.8.2006 9:06

Naprostý souhlas.

Díky za příspěvek, přesně jste popsal p. Paroubka, atmosféru v ČR.

P.a.z.ú.r 7.8.2006 9:02

Autore, oslovení "Pánové .......",

to bývalo oblíbené označení protivníků i pro Václava Klause ;-P:-D taky podle vás soudruh z STB? nebo u něj uděláte vyjímku? :-P;-P

liberal shark 7.8.2006 9:00

souhlas

Naprosto souhlasím s autorem. Líp bych to nenapsal. Domnívám se, že je třeba aplikovat Havlův výrok o tom, že i demokracie musí občas ukázat zuby, a zlikvidovat Lidový dům i s jeho fašistickým osazenstvem. Cestou to můžeme vzít přes ulici Politických vězňů. >- 

Ikar 7.8.2006 8:56

Re: narozdil od autora nic nedemokratickeho nevidim

Díky slepým  občanům jsme se už jednou stali nesveprávnymi občany ve svém státě. Vidím, že nejen, že se tito slepýši nepoučili, ale jím se to i líbi. Proto znovu do tupého stáda soudruzi ! Paroubek vám už řekne, kdy máte žrát a kdy máte bučet. 

Andy 7.8.2006 8:47

Re: To je zase brekotu

no a co je Pes jiného, soudruhu ?

kylchap 7.8.2006 8:46

To je zase brekotu

Tak jste soudruzi pravičáci měli pořádně vyhrát volby. Na Paroubka si můžete stěžovat leda na lampárně.

venca 7.8.2006 8:38

narozdil od autora nic nedemokratickeho nevidim

kratce bych to napsal asi tak, ze buldozer s mozkem je vic, nez blbec s koulema, byt taha za kratsi konec provazu.

Vlali 7.8.2006 8:37

Jen na okraj

Kdybychom zde měli Lukašenkovu diktaturu pan Slupecký by si ani neškrtl. Pravděpodobně by psal oslavné články. On mohl přeci když měl 111 něco zkusit a nezkusil. Proběhli svobodné volby i s některými demokracii provázejícími excesy. Po volbách se nemůžou dohodnout tak se démonizuje. Máte-li za velitele blba nestěžujte si na protivníka. Tokeš vše pos..l a teď hledáte viníka na druhé straně? Příležitost uchopit jednoznačně vládu pokažená nevhodnou volbou (jako na Smíchově?) lídrů a hloupostí šéfa se neodpouští pritivníku. To je úroveň!