22.5.2024 | Svátek má Emil


Diskuse k článku

POLITIKA: Kdo na Hrad?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Kobylka Lajda 4.8.2007 23:41

Re: Re: Kdo na Hrad? Tak jsem pojmenoval svůj text a přidal otazník ...

V jedné starodávné budovatelské písni se zpívá "mladý je každý komunista" !!!;-D;-D;-D

H.K. 4.8.2007 22:13

Re: Kdo na Hrad? Tak jsem pojmenoval svůj text a přidal otazník ...

Václav Klaus byl ochotný vzít odpovědnost za přechot z centrálně plánovaného hospodářství na tržní systém. Jednalo se o bezprecedentní, unikátní operaci, kdy veškerý majetek, který byl v rukou státu a přecházel do soukromých rukou. Udělala se mnohá chybná rozhodnutí, ale ni to nemění na tom, že směřování bylo úspěšné.

Pokud by komunisti v padesátých letech nesebrali všechno všem nemuselo dojít k žádné privatizaci. Dnes by nikdo neznal jména jako Kožený, Pitr, Zgraba, a p. V.K. neřekl, že neexistuje globální oteplování. Hledá odpov졡d na otázku do jaké míry se podílí na tomto jevu lidé a jaké jsou východiska. Z klimatologů zatím slušnou odpověˇd nikdo nedal. Znáte ji Vy? Tak nám odpověď zdělte.

Bubik 4.8.2007 22:16

Re: Re: Kdo na Hrad? Tak jsem pojmenoval svůj text a přidal otazník ...

nebo ne, raději nesdělujte.

Ono by to zase bylo o tom, jak členové KSČ již v 60tých letech............;-D

Emersonskej 4.8.2007 22:18

Re: Kdo na Hrad? Tak jsem pojmenoval svůj text a přidal otazník ...

Soudruhu Vízku řekněte nám - jaké to je vědět, že by si člověk měl sám před sebou odplivnout ???:-/

omaha 5.8.2007 10:16

Re: Re: Kdo na Hrad? Tak jsem pojmenoval svůj text a přidal otazník ...

Čistě akademická otázka! Můžete mi naopak Vy říci, odkud by to asi tak měl vědět, když evidentně nereaguje ani na četná přání zdejšího obecenstva?

Emersonskej 5.8.2007 18:39

Re: Re: Re: Kdo na Hrad? Tak jsem pojmenoval svůj text a přidal otazník ...

Klid - i moje otázka byla čistě akademická - nečekal jsem ani v nejmenším jeho reakci...;-)

Kobylka Lajda 4.8.2007 23:55

Re: Kdo na Hrad? Tak jsem pojmenoval svůj text a přidal otazník ...

Můžete mi, hlavo moudrá do pečiva,  vysvětlit, co měl a mohl Klaus dělat v situaci tak vypjaté, když Vy, disidenti, jste neměli připravenou žádnou alternativu vývoje?  A uř toho nechte, mne moc nebavíte a jak vidím spoustu diskutujících už také ne!Rv(Y)

F.VÍZEK 4.8.2007 20:19

Totalitu neoživujme !

IP.88.100.57 : Chce-li kdokoli smést tzv. levicové názory z povrchu země, potom ať naplno a nahlas řekne:  Odmítám pluralitní politický systém, přeji si návrat totality ! Bude to poctivé přiznání.  Ale pochybuji, že s tím v EU obstojí...

vlk 4.8.2007 20:40

Zdá se Vízku,

že už ani nejste schopen rozlišit levicový názor, adoraci zločinecké organizace a Vízkovu sebepropagaci.

Jediný, kdo tady neustále oživuje totalitu a pěje na ní ódy jste Vy sám. Pražské jaro bylo stejně totalitní jako ostatní období bolševismu u nás. Pouze v důsledku vlastní slabosti či náhlého pominutí smyslů strana na chvíli popustila otěže, v žádném případě se jich však nevzdala.

F.VÍZEK 4.8.2007 20:43

Znovu a jenom pro Vás, vlku...

IP-88.100.57:  Takzvané Pražské jaro začalo lednem 1968, kdy Dubček vystřídal na špici Novotného (ten zůstal "jen" prezidentem a obrodě jistě nepřál). Nový program strany (tzv. Akční) se "narodil"  v dubnu a v srpnu téhož roku už došlo k invazi pěti armád do ČSSR.  Dubčekovci uprostřed vnitřních i vnějších nepřátel  (doma zrádci a kolaboranti, venku kolem dokola "Brežněvové") měli jenom pár měsíců na to, aby něco změnili... A dodnes svět oceňuje, jak mnoho se za těch pár měsíců změnilo (například zrušená cenzura). Od sametu 1989 uplynulo bezmála 17 let a jenom přijetí novely zákona trvá  rok i déle.  Co všechno měl Dubček a spol. podle Vás v tehdejší situaci stihnout za těch pár měsíců?   

vlk 4.8.2007 20:47

Vízku, copy&paste je pravděpodobně

Vaše interpretace známého stokrát opakované lež se stává pravdou, že?

Chtěla ona frakce zrušit vedoucí úlohu strany a podstoupit test politického konkurenčního boje? Pokud ano, klidně mohla stihnout změnit ústavu. Nechtěla-li, jsou to všechno jenom zbytečné tanečky.

Ps. Zasekl se Vám bold...

omaha 4.8.2007 21:29

Re: Znovu a jenom pro Vás, vlku...

No, konečně jsem pochopil, proč meleš pořád jedno a totéž! Dneska jsi sám naznačil, že budeč maličko slavit! Je fakt, že notorikovi už stačí velmi málo, aby se přivedl do rauše! A pak zapomíná i to, co prováděl před půl hodinou! Vezmu-li v úvahu, jak často se tu opakuješ, vychází mi nutně závěr, že jsi už notorik a v uvedeném stavu se nacházíš takřka permanentně.

vlk 4.8.2007 21:34

On má zhruba deset

komentářů, všechny na téma Demokratická KSČ, popřípadě Hrdinný boj Vízka uvnitř KSČ a evergeen Jak jsem jako odbojář v kamenolomu dosáhl docentury, všechny pěkně bold, modré a červené a spamuje tady s nimi už rok...

omaha 4.8.2007 21:39

Re: On má zhruba deset

To snad už pak ale nemůže být politický názor, ale velmi složitá psychiatrická diagnóza!

vlk 4.8.2007 21:41

No právě.

Neviditelný pes je sice také kapitola sama pro sebe, ale tohle si snad ještě nezasloužil...

H.K. 4.8.2007 22:24

Re: Totalitu neoživujme !

Co to jsou levicové názory? Jestli se jedná o přerozdělování peněz daňových poplatníků jiným osobá k soukromému podnikání, tak to odmítám jako nemorální. Dávat různé dotace, podporovat z peněz soukromých osob /daňových polatníků/ různé montážní firmy, ve kterých jsou zaměstnaní cizinci za minimální mzdy je nemorální. Za vlád ČSSD poklesly důchody až na 40 % průměrné mzdy.  To je divný sociální systém když chudobnější dávají peníze těm bohatším.

tich@dohoda 4.8.2007 19:00

vite Vlku, stale se zduraznuje, ze "prazske jaro" bylo vlastne jen takovy boj dvou mocenskych skupin uvnitr KSC

o ziskani moci, urcite na tom bude kus pravdy a ti porazeni po roce 1969 to zkratka odskakali. Ono to zase tak uplne neni pravda, ti co to odskakali to byli ti, co odmitli pri proverkach v KSC "bratrskou pomoc" a "pouceni z krizoveho vyvoje ve spolecnosti". Velka vetsina clenu KSC tehdy proste stahla ocas mezi nohy , posypali si hlavu popelem, a "odvolali co jsem odvolal a slibili co jsem slibil" . Karavana jela dal jen par psu stekalo, Dienstbierove, Pithartove,Vizkove,Kohoutove, Lisovea spousty dalsich ti neodvolali a tezce pykali, rozhodne to tehdy byla odvaha, nijak tim neomlouvam jejich podil viny za horlivost ve strane. Na druhou stranu, pokud si vemete dnesni "modre svazaky" ani o milimetr se od tech mladych  Pithartu, Kohoutu nelisi. "Sarajevo" to byl taky boj ve strane o moc a modri soudruzi dodnes pro Rumla nebo Pilipa nemaji jine jmeno nez zradci. Jinak souhlas s tim SSM , hezkych holek tam bylo more, legrace taky a na nejake vyplachy mozku politikou nejak nezbyl cas :-) . Ja jsem se hodne zradikalizoval diky Polsku a "Solidarnosci", travil jsem tam v te dobe dost casu, takze jsem se i dostal k informacim ktere dost lidi nevedelo. V te dobe uz jsem se absolutne distancoval od vsech filialek KSC typu ROH, SSM atd. Cest :-)

vlk 4.8.2007 19:14

Dobře víte,

že v názoru na dnešní tržní demokraty s Vámi částečně souhlasím. Mnohá dnešní dravá mláďata by před dvaceti lety stála ve frontě na vstup do KSČ, mnozí starší komunistobijci jsou jimi jen proto, že o ně tehdy KSČ nestála... Ve své době bylo členství výtahem k moci a kariéře, dnes tak mohou fungovat jiné strany a hnutí. Lidé v nich jsou pořád stejní, nevytvořil je žádný -ismus.

...klíčovou otázkou je podle mne možnost volby. Komunisté skalní i reformní nám ji upřeli, stále chtěli vládnout. Jestli nás chtěli vést cestou širokou nebo cestou horší, avšak delší je celkem jedno. Jenom mne fascinuje ta zabedněnost, se kterou nedokáží pochopit, že to prostě prosrali...

F.VÍZEK 4.8.2007 20:15

Dobře víte,

IP-88.100.57:  Takzvané Pražské jaro začalo lednem 1968, kdy Dubček vystřídal na špici Novotného (ten zůstal "jen" prezidentem a obrodě jistě nepřál). Nový program strany (tzv. Akční) se "narodil"  v dubnu a v srpnu téhož roku už došlo k invazi pěti armád do ČSSR.  Dubčekovci uprostřed vnitřních i vnějších nepřátel  (doma zrádci a kolaboranti, venku kolem dokola "Brežněvové") měli jenom pár měsíců na to, aby něco změnili... A dodnes svět oceňuje, jak mnoho se za těch pár měsíců změnilo (například zrušená cenzura). Od sametu 1989 uplynulo bezmála 17 let a jenom přijetí novely zákona trvá  rok i déle.  Co všechno měl Dubček a spol. podle Vás v tehdejší situaci stihnout za těch pár měsíců?    

Eva D. 4.8.2007 20:23

Re: Dobře víte,

Že Vám to už není trapné! Nic jste nepochopil a nic jste se nenaučil a pořád tu lepíte tu svou propagandu!  :-(

F.VÍZEK 4.8.2007 20:33

Moc prosím:

IP.88.100.57 : Prosím: pusťte se do mých tvrzení a větu po větě vyvracejte. Vždyť jsme na diskusní stránce...  Propagujte svoji pravdu - ale kde ji máte?  Kromě okřikování  se myšlenek nedopouštíte. Proč ?  Proč potom vstupujete do diskuse?  Abyste po totalitním způsobu "zasekla" autora ? 

vlk 4.8.2007 20:42

Také Vám něco předestřu.

Podle mého tvrzení jste megamagor. Pusťte se do toho a vyvraťte mi to.

F.VÍZEK 4.8.2007 20:46

Nadávka je nadávka...

IP.88.100.57:  Nadávka je nadávka a nemá obsah, který by se dál vyvrátit.  K nadávkám se uchylují ti, kterým došly argumenty.  V tomto případě tím nešťastníkem bez argumentů jsi ty, značko "vlk".  A kdo z nás je magor či megamagor - kolik lidí, tolik názorů...

vlk 4.8.2007 20:51

Jaká nadávka?

Tvrzení, že jste magor je na stejné úrovni jako tvrzení, že Vízek  je protikomunistický bojovník. Neměl by přeci být pro vás žádný problém na základě již zveřejněných úryvků životopisu, konání před, po, během a podobně v duchu Vašich dotazníků dokázat že se mýlím.

F.VÍZEK 4.8.2007 20:58

Tož nezbude...

IP.88.100.57:  Nezbude než se sejít a rozlousknout, kdo z nás je větší magor...  Můj mobil 606 636 429. Brnkněte !  Hin se hukáže !

vlk 4.8.2007 21:02

Budete mne zkoušet

z Leninových spisů či Pražského jara nebo jak to chcete objektivně posoudit?

Jestli to pravdu chcete zjistit, navrhuji, abyste napsal příspěvek zhruba tohoto znění:

Autor: F.VÍZEK IP: 88.100.57.xxx - Nějaký vlk mne označil za magora. Souhlasíte s tímto označením?

omaha 4.8.2007 21:20

Re: Budete mne zkoušet

Souhlasím, a dokonce ani ne na 99%, ale rovnou na 100%!

vlk 4.8.2007 21:07

Jinak klidně Vám zavolám,

ale pouze na účet volaného. Poslouchat PŠM a ještě za to platit, na to jsem moc starý vlk...

omaha 4.8.2007 22:31

Re: A kdo z nás je magor či megamagor - kolik lidí, tolik názorů..

Domníváš se snad, vízku, že konkrétně v této diskuzi má každý ze zúčastněných jiný názor? Mně to tak nějak vychází, že se tady "obecenstvo" celkem jednoznačně shodlo na názoru vlka: VÍZEK JE MEGAMAGOR !!!

omaha 4.8.2007 21:16

Re: Moc prosím:

Franto, vyvrátit se dají názory, to máš pravdu! Ale ideologie a tvé zvratky se prostě vyvrátit nedají!