30.4.2024 | Svátek má Blahoslav


Diskuse k článku

POLITIKA: Kandidát Jiří Drahoš

Bývalý předseda Akademie věd se rozhodl kandidovat na prezidenta ve volbách na počátku roku 2018. Jiří Ovčáček již proti němu „ostře vyjel“. Jaké má Drahoš šance?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Z. Lapil 4.4.2017 12:31

Re: ...a nějaké pozitivní předpoklady?

Nohavica, samozřejmě.

M. Těhanová 4.4.2017 10:17

Re: ...a nějaké pozitivní předpoklady?

Vůbec ne, takových je nás spousta.Zeman ale nemá nic z toho, ani vlastní názory. On říká jenom to, co se chce slyšet a co říká většina, jenom to prokládá svými stupidními " bonmoty".

Š. Hašek 4.4.2017 10:25

Re: ...a nějaké pozitivní předpoklady?

Jen mě tak napadlo, že Moravec často nebyl schopen ani sledovat věty pronesené Milošem Zemanem. Ale nikoliv, že by byly stupidní. Často byly na chudáka Moravce složité a neměl to v pokynech z režie, ti to taky do těch sluchátek nestíhali. Docela prča, nemohu jinak napsat. To máte potom těžké.

M. Těhanová 4.4.2017 10:39

Re: ...a nějaké pozitivní předpoklady?

Tak Moravce nemám za nějakého génia, ale mám takovou úchylku ( jak říkají moje děti a vnoučata), že se na tyhle pořady dívám.Na zemana a jeho stylizovaný projev s těžko reaguje . Ale já vždycky vidím jenom pozéra, dlouho mi připomínal chudáka Randsdorfa, blahé paměti, jak se občas bez souvislostí blejskal svými encyklopedickými znalostmi. Zeman holt má perfektní mechanickou paměť, měla jsem takového kolegu, pro reálný život ale nepoužitelného.

Š. Hašek 4.4.2017 10:51

Re: ...a nějaké pozitivní předpoklady?

Jsou mi sympatičtější lidé s encyklopedickými znalostmi, než ti, kteří se na rozdíl "mezi smrkem a borovicí (v lese ptají) lidí vokolo".

Miloš Zeman, můžete to nazvat i mechnická paměť, má evidentně vysokou inteligenci, politické zkušenosti, bystré reakce, ............. . A jest politicky definován. Mám mnoho přátel, kteří si myslí, že politik má mít názory "tak široké", že všichni (98%) okolo "budou tančit, jak máme výtečného presidenta".

Podívejte se na volby presidenta Beneše po Masarykovi. Moravec by vyvalil bulvy, Šlachta by založil novou věznici pro "politické kšeftaře", atd., atd..

Stále čekám na "nekecala", který tedy bude na řadě. An ivlastně nečekám. Vězte, že pro širokou skupinu "nepřátel pravdy a lásky", póvlu, nevzdělanců hluchých, bude zkrátka nezkousnutelný. Nepomůže ani titulování presidenta Miloše Zemana ovarem. To už vůbec.

M. Těhanová 4.4.2017 10:55

Re: ...a nějaké pozitivní předpoklady?

Bystré reakce? To bejvávalo, teď se už jenom opakuje. Vy to nevnímáte?

T. Hraj 4.4.2017 10:31

Re: ...a nějaké pozitivní předpoklady?

"nemá vlastní názory", ono se to tak hezky řekne. Je snadné říci něco špatného o ovarovi. Ale přeci jen nějaké názory má. Jsou relevantní a drží je konzistentně již dlouhou dobu. Mám na mysli názory na islám a izraelsko - arabský konflikt.

Proto se dnes stydím, že jsem volil Schwarzenberga a ne ovara v domění, že volím menší zlo.

M. Těhanová 4.4.2017 10:43

Re: ...a nějaké pozitivní předpoklady?

A myslíte, že jsou opravdu jeho. Já mám konzistentně tytéž a přesto jemu je nevěřím. Při minulé volbě mě vadili oba, a bylo mě to líto, že v tomhle státě skutečnou osobnost abys pohledal.

Z. Rychlý 4.4.2017 8:58

Jestli nějakého Antizemana

nenajdeme, budeme ho muset vytvořit.

Bohužel pan Bartoň má pravdu, většina voličů vidí totiž černobíle a proto bude volit mezi Zemanem a Antizemanem. Škoda. Trochu mi to připomíná chování zarytých rowdies. Hlavně že můj kandidát vyhraje, ať je jaký chce. Já mu přece fandím a ani fauly nejsou na závadu, hlavně, že jsem spoluvítězem.

Nikdo není úplně špatný a nikdo není bez chyb. Zemana nemám rád pro jeho hulvátsví a pohrdání justicí, ale zase má některé věci, které se mi na něm líbí. Zeman není moje gusto, ale chtěli jste ho, máte ho mít - a mě nezbývá než to akceptovat. Nebudu jako americký "demokrat" pořádat demonstrace za odvolání.

Argument, aby se nový kandidát distancoval od toho staronového u mě není důležitý, ale pro spoustu voličů bude zásadní.

D. Habina 4.4.2017 8:36

DRAHOŠ je dobrý

Ale Zeman je stále lepší :-)

M. Těhanová 4.4.2017 10:20

Re: DRAHOŠ je dobrý

Bože a v čem? Aspoň jeden, třeba maličký argument. Vellký by se těžko hledal.

J. Karlík 4.4.2017 10:56

Re: DRAHOŠ je dobrý

Velký argument nevidíte, protože nechcete. Tedy - je to politik a dělat politiku ho baví. A umí to. Taky umí říci, že ne každý muslim je terorista, ale každý terorista je muslim. Myslím, že sám sebe nebere až tak vážně, to je také důležité.

M. Těhanová 4.4.2017 11:09

Re: DRAHOŠ je dobrý

Ne, že nechci, ale prostě nenacházím. Jestli mě něco vadí, je to právě politická korektnost a to, že se věci nenazývají pravými jmény.On, z titulu své funkce si i tyto, všeobecně známé věci může dovolit říkat. Když to řeknu já, nebo mě podobní lidé, nikdo si toho ani nevšimne, bude to jako šumění vánku, které nikdo nevnímá. Proč mám neodbytný pocit, že on se tím jenom předvádí, aniž by ho to zajímalo?

M. Moravcová 4.4.2017 11:49

Re: DRAHOŠ je dobrý

já Zemana volit nebudu, přesto ho respektuju. Vy ale říkáte, že on si může dovolit říct politicky nekorektní věci. A kdo a co jsou zač ti poserové, kteří vedou republiku a říct si to nedovolí? Volitelní lháři a zrádci "s dobře uvázanou kravatou", za které se nemusíte stydět? Tomu říkáte slušnost?

J. Karlík 4.4.2017 15:33

Re: DRAHOŠ je dobrý

S pocity to máte jako s pocitovou teplotou, na teploměru je 10st., ale vy máte pocit, že je stupňů 5. Aby lidé jako Vy mohli říkat známé věci, musí to říkat i ti nahoře. A těch je hodně málo, spíš slyšíme pravý opak, více EU, tolerance a t.pod. Pokud Vám vadí, že Vaše řeč je jen šumění vánku, musíte do politiky, jinak bych byl rád, že někdo říká něco za mne a riskuje i svou kůži. Atentáty na presidenty už ve světě byly.

M. Těhanová 4.4.2017 7:36

Nechápu to,

co tady žije za slepé a hluché lidi, že se vůbec nějaký Antizeman musí hledat. jak je možné, že nestačí pohled na tu ( občas podle výrazu tváře přiožralou) trosku, která nás reprezentuje. To v těch jeho příznivcích není ani kousek studu? Ty jeho bláboly taky za moc nestojí, stejné věci by jim řekl každý druhý a možná na vyšší úrovni.

D. Habina 4.4.2017 8:52

Re: Nechápu to,

Nechápu to , že někteří to nechápou. Ten kdo o prezidentovi pronáší nepodložené "kraviny" o ožralství, blábolech a jiných nesmyslech, zřejmě nevidí, že spousta lidí se chová skutečně jako ožralové a bezmozci. Čím může Zeman škodit reputaci ČR. Nekrade "propisovačky", nedělá si z úřadu cestovní kancelář, pokud lže tak stejně jako Havel když nastupoval do funkce a pokud vím tak Havel měl k alkoholu velmi blízko, takže nic nového pod sluncem. Nemusíme se Zemanem ve všem souhlasit a v mnoha věcech má více než pravdu. Pokud se stane prezidentem kdokoli, minimálně ho budu akceptovat jako prezidenta mé země a nebudu na něj plivat i kdyby se mi sebevíce nelíbil. Je to o tom , že respektuji ty kteří jej volili.

T. Hraj 4.4.2017 9:09

Re: Nechápu to,

Řadíte mezi ty "bláboly" i jeho podporu izraele, názory na islám, masovou imigraci, atp., které jsou u něj dlouhodobě konzistentní?

J. Šimek 4.4.2017 10:02

Re: Nechápu to,

U Zemana je dlouhodobě konzistentní hlavně jeho členství v KSČ a skutečně nechápou, proč mít po 30 letech od převratu v čele člena předlistopadové zločinecké organizace. Zase chce zemřít ve funkci, jako ti jeho slavní předchůdci v zemích socialistického bloku, po ničem jiném netouží ... ještě teda touží po kanálu Dunaj-Odra-Labe aby trumfnul Stalinův monument, který by tak lehce nešlo zbourat.

T. Hraj 4.4.2017 10:35

Re: Nechápu to,

Ano, to je velmi relevantní poznámka. Je zoufalé, že bývalé členství v KSČ, není dnes vůbec na závadu. A kdybychom všechny takto poskvrněné vyřadili, výběr by byl ještě tragičtější. Sám se někdy přistihuji, že se s tím vlastně smiřuji.

A propos, jak je to sčlenstvím Drahoše?

J. Šimek 4.4.2017 10:55

Re: Nechápu to,

Drahoš v KSČ nebyl a je mě fuk, jestli to Sputnik tvrdí.

M. Moravcová 4.4.2017 11:45

Re: Nechápu to,

jak to víte? S jeho kariérou? No minimálně na Wiki období před ́89 chybí.

J. Šimek 4.4.2017 13:02

Re: Nechápu to,

Jestli máte důkaz, že byl, pak sem s ním. Nebudu mít problém vám za to poděkovat.

M. Moravcová 4.4.2017 14:21

Re: Nechápu to,

taky nemám důkaz, že nebyl. Jeho kariéra navozuje ovšem různé myšlenky. Něco už pamatuju. Však pokud byl, tak to někdo vyhrabe. Měl spolužáky, spolupracovníky, kolegy, sousedy. Potom by to byl nářez. Nebyl-li, jeho čest.

M. Těhanová 4.4.2017 10:29

Re: Nechápu to,

Takové názory tady má kdekdo, on jen opakuje, co chce být slyšeno. Snaží se být lidový, ale cítí se být nadřazený všem. Myslím, že lidmi z duše pohrdá. Je to sebestředný narcis. A to ho pozorně sleduju už víc než 20 let. Od jeho lží o spálené zemi, o jeho touze po moci. To je jediné, co z něho čiší. Ano, uznávám dělá se mi z toho člověka fyzicky špatně, zhruba stejně, jako z Babiše a jiných, co se projevili jako podrazáci a šmejdi. Je jich docela dost.

D. Habina 4.4.2017 9:17

Re: Nechápu to,

Nejsem Kačanová!

https://www.youtube.com/watch?v=NAynANkeuEg

Š. Hašek 4.4.2017 9:43

Re: Nechápu to,

To "máte těžké", paní Těhanová.

Mimochodem, ja také všechno nechápu, ale chápu, že ve volbách se voliči rozdělí na několik skupin ........ Odpovídá Vám slepý, hluchý, ............ který bedlivě poslouchá názory (i event. budoucího presidenta). Představte si, že se ani ždibec nestydím, protože mám zaplacené daně a neplivu na chodník. Pro Vás nepochopitelné, máte tedy malou fantazii stran voleb. Hrála jste šachy? To jako textař Horáček taky označí voliče, jimž je venkoncem procentně úplně šumák (jako politická osoba), za mírně retardované, hluché, slepé, ....... . Potom ovšem i on nepochopil nic z reálné politiky. Také si dloubnu (do něho), zatím svůj politický profil charakterizoval novými zuby a předklonem směrem k brusele.

Já zase nechápu už jen Váš nápad, že se protikandidát nemusí hledat "protože to dá rozum". Zamyslete se v klidu, jestli opravdu žijete ve státě se samým póvlem, jak ostatně minulý kandidát označuje většinu občanů ČR, nebo to až tak hrozné nebude

J. Šimek 4.4.2017 10:05

Re: Nechápu to,

Pardon, reálná politika teda je ta zemanova, který otevřeně tvrdí, že většina voličů jsou debilové a zbytek pitomci?

Š. Hašek 4.4.2017 10:32

Re: Nechápu to,

Bylo řečeno zejména o novinářích.

Pokud vezmete jednu křivku od pana Gausse a hodnoty IQ v populaci, dostanete velice zajímavé údaje. Ano, Miloš Zeman to řekl.

Tedy souhlas - ale s upřesněním a poznámkou.

Pánové Schwarzenberg a Halík se vyjádřili (opakovaně), že 85 % národa jsou xenofobové, čecháčkové bez špetky rozhledu, rakovina, .......... . Měli bychom tedy (aspoň my dva) hodit tyto všechny politiky do jednoho pytle???

Drahoš o nás (dvou minimálně) prohlásil, že nám blbne hlavu zařízení propagandy nepřátelské - tedy internet. Co s tím uděláte???? Já nemám problém s jednotlivými větami politiků.

J. Šimek 4.4.2017 10:59

Re: Nechápu to,

Neschovávejte se za jiné pány. Napsal jste cosi o reál politice a já vám říkám, že sprostota a nenávist Zemana k lidem jiného názoru žádná reál politika není a brát po hlavě Drahoše přes reál politiku srovnáním se Zemanem naprostá hovadina.