3.5.2024 | Svátek má Alexej


Diskuse k článku

POLITIKA: Je třeba zabít Vystrčila?

Pro našeho bývalého presidenta Václava Klause je pan Vystrčil „nulka“. Zrovna u něj si nejsem zcela jist, jestli jeho eskapáda s chilským perem, která dlouho bavila nejen české obecenstvo, byla tou správnou presentací velikána a hodnot, které naše republika vyznává.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Valenta 8.9.2020 10:36

A víte proč? Protože dlouhá léta měl hlavní vliv na vývoj v této zemi a do čehož patří i to dnešní panáčkování před diktátory.

P. Milan 8.9.2020 11:07

Vím.

Posedlost, fixní idea.

Za ten vliv zaplaťpánbůh.

J. Ganaur 8.9.2020 12:16

Klaus už je minulost, ikdyž on sám si myslí opak.Žárlí i na mrtvého Havla.Promarnil naprosto jedinečnou příležitost, ke škodě své, ale, bohužel, i naší.To, že jsou horší, skoro všichni po něm, ho neomlouvá.Pan Vystrčil se zachoval jako osobnost.I pro mne je to překvapující, ale jsem rád a děkuji!

J. Urban 8.9.2020 9:13

To bylo nabiledni. IVK = Kellner.

V. Cermakova 8.9.2020 18:25

Klausovym kredem bylo vzdy "penize az na prvnim miste". No a vzhledem k tomu, ze mu Kellner financuje jeho slavny institut, tak se jeho reakce dala celkem predpokladat.

J. Urban 8.9.2020 8:37

Tak, prohledneme si ty, kterym Vystrcilova cesta na Taiwan nejvic vadi. Je to pomerne jednoduche - od komousu vsech odstinu (od ruzovych pres oranzove az po ty opravdu rude) az po tzv. "pravicaky", jinak nacky a fasounky. Je jich v narode ceskem bohuzel pomerne dost, coz ale vubec neznamena, aby se jim ustupovalo a umetala se tak cesta k dalsi dikatuture á la PRC nebo Belorusko.

J. Ganaur 8.9.2020 8:38

Tak, tak!:-)R^

P. Milan 8.9.2020 8:42

Je zajímavé, kolika lidem se do jednoho pytle pletou pravičáci (co je to "takzvaní", těžko říci) a náckové s fašouny, tedy socialisté, levičáci.

J. Ganaur 8.9.2020 8:44

Ale tady to bylo správně v uvozovkách.

P. Milan 8.9.2020 8:45

Jo, ale mně to i tak připadá jako nesmysl.

J. Ganaur 8.9.2020 8:46

Názory zdejších příznivců SPD a KSČM jsou totožné!

J. Soch 8.9.2020 8:48

J. Ganaur souhlas na 100%R^

P. Milan 8.9.2020 8:48

Totožné ne, ale hodně podobné. Akorát nevím, proč označovat příznivce SPD za pravičáky.

J. Ganaur 8.9.2020 8:49

Nezapomínat na ty uvozovky!!!

J. Urban 8.9.2020 9:15

Do uvozovek to davam, protoze oni sami se tak vestinou deklaruji (viz VK sen. i jun.). S pravici - tak jak ji tradicne chapame - samozrejme nemaji nic spolecneho. Obdiv k diktaturam, at hnedym, cervenym nebo jinym, je vzdy projevem levicaku a ultralevicaku.

J. Urban 8.9.2020 9:18

Navic VK sen. vyslovene lze (jaka podoba se Zemanem), kdyz o Cine, tedy PRC, mluvi jako o "postkomunisticke". Dalsi projev levicaku - lzi a demagogie ve sluzbach "vyssich zajmu", tedy touhy po prachach a moci nad lidmi.

P. Milan 8.9.2020 9:22

Čínský komunismus opravdu není to, co blouznivě sepsal Marx a prováděl Lenin, Stalin a další podobná verbež.

Takže je jen na vás i na Klausovi, jak tomu chcete říkat. Vyčítám Klausovi ledacos, ale tohle zrovna ne.

J. Ganaur 8.9.2020 9:42

Leninova NEP.Kdyby neumřel předčasně...Jinak je to v Číně to samé, jen o pár desetiletí modernější.Rozhodující je nealternující vláda a polibdíro!;-D

R. Benýšek 8.9.2020 13:59

K tomu paradoxu, že tzv. utrapravice či krajní pravice (teroristé) bývá považována za logické pokračování pravice, mám podezření, zda principiálně pravicoví nebývají jen podnikatelé na úrovni živnostníků a vlastníků malých firem. Zatímco velkoprůmyslnící se až příliš často rádi bratříčkují s totalitními vládami, žádní echt demokrati to nebývají, a proti státem posvěcenému a jím zaručenému monopolu nic nenamítají (Krupp, Porsche, Rockefeller, atd.).

P. Černý 8.9.2020 8:44

Při prohlídce vašeho příspěvku nemohu než parafrázovat jeden starý slogan: Vstanou noví kádrováci.

Aspoň v Čechách vždycky. I kdyby na chleba nebylo.

J. Ganaur 8.9.2020 8:48

Vy asi soudruhu nevíte, kdo je to kádrovák.Nebo spíš víte až moc dobře!:-P

R. Langer 8.9.2020 8:50

Asi vy, když to tady tak pěkně kádrujete? Mám pravdu? ;-D

J. Ganaur 8.9.2020 8:57

Kádrování mělo (má?) následky.Jaké následky má pro vás, když o vás napíšu, co si myslím?V podstatě žádný...Možná vám prasknou žilky.;-D

J. Ganaur 8.9.2020 8:58

žádné

R. Langer 8.9.2020 9:05

Hm, to ale u kádrováka nemůžete nikdy vědět... ;-D

J. Ganaur 8.9.2020 9:08

To za vás , bolševiků, si slušný člověk musel dávat pozor, na stbáky.;-D

R. Langer 8.9.2020 9:13

Ano, to z dob bolševiků dobře znám, a u vás, bolševiků z EU je potřeba dávat si pozor na to samé. Ale to vy dobře víte, co? :-P

P. Černý 8.9.2020 9:08

Následkem vašeho zdejšího kádrování je znechucení případných čtenářů této diskuze nad vaší trapností.

Pokud máte co sdělit, udělejte to. Máte zde dnes už poměrně vzácnou příležitost. Neustále stejné hlášky opakujte manželce. Pokud vám to bude trpět.

P. Milan 8.9.2020 9:24

A jste si jist, že případné čtenáře diskuse neznechucujete třeba vy?

P. Černý 8.9.2020 10:58

Tím si jist nejsem. Ale proto, abych někoho unudil stupidními modroptačími poučkami a stereotypními osobními útoky, je určitě nepíšu. To s radostí přenechám vám.