28.4.2024 | Svátek má Vlastislav


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
honza 3.6.2009 8:59

Re: Bohužel

určitě ne. Je jasné, proč nevolit čssd. Ale není jasné, proč volit např. ods.

Laco 3.6.2009 8:57

Re: Demagogický a prolhaný článek. HNUS !

Zaorálek se již učit nic nemusí, je to mistr nad mistry

Laco 3.6.2009 8:54

Re: Oni to chtějí platit?

Že Vy také patříte mezi ty blouznivce, kteří veří, že něco může být zadarmo?

Laco 3.6.2009 8:53

Re: Bohužel

V našich neutěšených politických poměrech máme jedinou volbu a to mezi menším a větším zlem. Pro Vás osobně je tím menším zlem Paroubkova ČSSD?

čtenář zdrojů 3.6.2009 8:52

Oni to chtějí platit?

O.k., Doufám, že socani vyhrají na podzim volby a pak splní do puntíku přání naší hrdé pravicové mládeže. Nejlépe takto:

1. slevy na dani z příjmu budou moci rodiče nárokovat jen do 15 let dítěte

2. školné na středních školách a SOU bude minimálně 50 tisíc ročně, školné na VŠ bude minimálně 100 tisíc ročně

4. zdravotní pojištění nebude za studenty nad 15 let platit stát

Po zavedení těchto studentských požadavků stát ušetří nekolik desítek miliard ročně. A přitom naše pravicová mládež konečně dosáhne toho, co si přeje - bude si to platit sama. Jen mám pocit, že nám pak do roka naše mladá sebejistá pravicová mládež rychle zlevicovatí.;-D

honza 3.6.2009 8:52

Re: Demagogický a prolhaný článek. HNUS !

Správně. Zatočíme s váma lůzo novinářská, jen co na podzim převezmeme moc. Náš s. Zaorálek už se jezdí učit ke KIM-čong-Ilovi !

honza 3.6.2009 8:50

Re: Demagogie novinářů

SPUŠTĚN, woe.... ale už je dávno spuštěn, probuď se, jenže ten je o něčem jiném, víme?;-D

whaler 3.6.2009 8:49

Re: To se to hýká

Ten Žanek je vymaštěnej. Děti mých známých, co jsou na VŠ si v drtivé většině přivydělávají. To jen zase sockomouši Žankova typu vědí co je správné, co se má dělat a jak a co myslet....

honza 3.6.2009 8:48

Bohužel

je pravda, že kdyby v této zemi byla pravice a chovala se pravicově (tedy především slušně v každém ohledu! - Topolánkova "jednička" je tím absolutně nejmenším prohřeškem - ovšem zase dobře viditelným), nemohla by se ani levice chovat, tak jak se nyní chová, protože by jí to prostě lidi nepapali. Ovšem tzv. pravice tu dost lidí nakrkla a chtějí si zchladit žáhu - a kočkopingl je jejich krysařem. Zemi to neprospěje, ale za vzniklý "třídní boj" (možná by se mělo už zase psát bez uvozovek) nesou odpovědnost všichni naši "politici" (zde jsou uvozovky zcela na místě).

Laco 3.6.2009 8:44

Re: Demagogie novinářů

Klamání musí být ze zákona vyhraženo pro karierní politiky s minimálně třicetiletou praxí, že?

eTony 3.6.2009 8:43

Re: Demagogie novinářů

jako umlčet občany jiného názoru ?

Vítek 3.6.2009 8:42

Demagogie novinářů

nechápu,jak je možné takto ve sdělovacích prostředcích klamat veřejnost. Je načase, aby byl zpuštěn náhubkový zákon.

Laco 3.6.2009 8:41

Re: Demagogický a prolhaný článek. HNUS !

Hezky řečeno, uderně, tak nějak po soudružsku! Hlavně se nezdržovat s nějakými argumenty, tak třeba po stranicku odpovědět!

Antonín Hrbek 3.6.2009 8:41

Re: Co brání panu Procházkovi

Pan Procházka si asi školy platil ze svého!  Doufám, že příslušný obnos zašle státu jako dobrovolný dar. Jinak máte pravdu, že za peníze daňových poplatníků se kupuje. Někdo voliče, někdo podnikatele, někdo tunely.

Miroslav Zikmund 3.6.2009 8:35

Re: Jist2. A tak byl potichu překvalifikován přestupek na TČ výtržnictví se sazbou až dvě léta.

Před (opravuji se) sedmnácti lety to rozhodně jako legrace bráno nebylo. Naopak se psalo a mluvilo o vyvrcholení extrémního slovenského nacionalismu. Nemyslím, že matu mladé. Ale možná že jste se spletl a máte na mysli jinou událost, když mluvíte o knížeti.

Petr 3.6.2009 8:32

Demagogický a prolhaný článek. HNUS !

kylchap 3.6.2009 8:32

„My to chceme platit!“

Jsem potěšen, že máme tak uvědomělé studenty. Čeká nás skvělá budoucnost.

zk 3.6.2009 8:29

Re: Základní hodnotou liberalismu je svoboda

Podle vaší teorie tak vlastně veksláci jsou neviňátka a viníkem jsou lidé, kteří "stáli o jejich služby". Jenže ti o "služby" veksláků stáli proto, že komunistický režim neumožňoval legální nákup valut, bezproblémový výjezd do ciziny, nemožnost nakupovat za československou korunu zboží, které bylo jen za bony ve vybraných prodejnách atd.

Mirek 3.6.2009 8:24

Problém

Pane Procházko, problém je v tom, že nástup mladé generace do politiky je sporadický, a tak její zásadovost této společnosti chybí. Naše generace padesátníků je natolik zlotřilá, že dá přednost třiceti stříbrným před svobodou a vyhlídkou na lepší život našich dětí. Mne mrzí, že dvacet let po té, co jsem cinkal klíči na Letné a Václaváku cinká bolševik klíči mně. Vajec bylo málo a jsou neúčinná. Proto nerozumím tomu, stejně jako anonym, proč se proti politice strany, se kterou nesouhlasím a která této zemi škodí vymezovat házením pouhých vajec. Je třeba opravdové revoluce nebalené do sametu.

hafusak2 3.6.2009 8:23

Karel Havlíček Borovský

ne, že se v hrobě obrací, ale musí mít tak 10 000 ot/min, když si lidé jako je autor jeho jméno berou slušně řečeno do úst. Jeho výraz "spravedlivý hněv" je přímo zrcadlovým odrazem výrazu "revoluční spravedlnost" za kterým se vždy ukrývaly ty nejhorší špinavosti různých převratových dob. Chápu, že jeho strana se zatím vejde k jednomu stolu v kavárně a nějaké hlasy nutně potřebuje, ale s tímhle u rozumných lidí nepořídí. Zde se sice hodně ultrapravice najde, ale podle způsobu vyjadřování málo z nich má volební právo. Ale jen tak dál - atomizujte pravici do naprosté bezvýznamnosti, jen když bude co nejvíce stran s 1%, kde alespoň předseda bude mít své korýtko.

Anonym 3.6.2009 8:11

Rozumím tomu tak,

že autorovi článku a jeho přátelům se nelíbí politika ČSSD.

No tak hurá: ať jdou k volbám (v minulých letech na to mladí dost kašlali) a volí někoho jiného!

Nějak ale nemohu porozumět, proč se proti politice strany, se kterou nesouhlasím, vymezovat házením vajec.

Nebo že by to byla ta tolik proklamovaná cesta ke slušnosti v politice?

zk 3.6.2009 8:07

Re: Vážený pane autore,

No, zdá se že usuzujete pouze ze "zpráv" bulváru. :-/

zk 3.6.2009 8:06

Re: tlusťoch váleček procházka promluvil

Nápodobně, tobě už nabíhají žilky na čele, pozor ať neexploduješ:-D:-D

Henry 3.6.2009 8:04

Re: Vážený pane autore,

Jsem přesvědčený, že masivní vajíčková reakce dokázala víc, než plytké žvatlání a usilovné přemýšlení o tom, jak Pinďourka zastavit.

Nevím z čeho Vitásek usuzuje, že si Ješita I. nepřeje Pinďourka. V poslední době si přímo notují. Navíc prohlášení o Ješitově nestrannosti je naprosto legrační. 

Narozdíl od Vitáska tvrdím, že občané nemají absolutně žádnou moc ve volbách cokoli ovlivnit. Kdo říká opak ignoruje realitu. Masa jen dodá váhu partaji, která se postará o prosazení svých záměrů, naprosto ignorujíc potřeby lidí. Představa, že občané mají v rukách moc určit premiéra je opravdu stupidní. Exhibicista (zřejmě myšleno exhibicionista) je pro mne stále menší problém, než zruinování ekonomiky Pinďourkem a jeho nohsledy - můj věcný, neemotivní argument.

Závěr příspěvku je výslovně nevěcný a emotivní. Snadná rada - žalujte. Má-li jakýkoli Vitásek, či zmíněná spousta lidí podezření, či dokonce důkazy, je jeho občanskou povinností tomu zabránit. Protože jestli ne, jsou to jen prázdné kecy a tolik odsuzované házení vajíčkem. 

zk 3.6.2009 8:04

Re: Vážený pane autore,

Vy asi také nic jiného než ty nápisy na záchodcích nečtete, že? Podle vašeho vyjadřování....:-/

zk 3.6.2009 8:02

Re: Chyba je

Stando, vy jste fakt magor v "hnědé košili s typicky neofašistickým názorem". Umíte používat také jiná slova? A to, že nechápete čtený text, je fakt jen váš problém, vy pakistáne:-/:-D

Nomen 3.6.2009 8:02

Smlouva ODS s voliči č. 6??? Ouzký???

Karel 3.6.2009 8:01

Re: RaJ Praha 1

Pardon - nezměnily.

Karel 3.6.2009 8:00

Re: RaJ Praha 1

Já bych řekl, že tyto typy dodnes zaměstnání nezměnili. Když dokázali prosperovat za bývalého režimu, a že ten měl nějaké páky, tak po takové škole dnes se musí téměř nudit. Viz pražští taxikáři.

zk 3.6.2009 8:00

Re: Co brání panu Procházkovi

No, pan Procházka mluví za sebe, ne za peníze daňových poplatníků. Za peníze daňových poplatníků si ale například socani kupují voliče. Vy jste živým důkazem produktu socialistického školstvíRv