3.5.2024 | Svátek má Alexej


Diskuse k článku

LŽI: Proč dopadla raketa na Polsko

Šéf jakési bezvýznamné marginální strany PRO Jindřich Rajchl trvale šíří nehorázné nepodložené lži o Ukrajině. Dokazuje to i jeho uměle vykonstruovaná konspirace o úmyslně vystřelené raketě na Polsko.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
A. Renjascu 23.11.2022 15:49

A tady máte co si o naší představě nezávislosti a exportu demokracie myslí v místech, která jsme navštívili a co si o tom myslíme my.

https://m.youtube.com/watch?v=ZpIwMt5JAQ8

https://m.youtube.com/watch?v=pYEv3d4UF88

https://m.youtube.com/watch?v=402sSbGNjXs

A. Renjascu 23.11.2022 15:41

Tak možná to byl útočněj traktor a tvářil se nevrle směrem k Ukrajině...

K. Dvořák 23.11.2022 15:41

Ten článek je kompilace kdoví čeho všeho, takže je možná nesmyslné s tím polemizovat nebo ukazovat jeho nedostatečnost. Ale přece jen, v kterém vesmíru znamená třeba věta "Vyšetřování je rozsáhlé a složité a nakonec ukáže, zda může být někdo podezřelý a později za to stíhán.", že to udělali Američani?

A. Renjascu 23.11.2022 15:39

Jj ten vojenskej vrtulník USA vznášející se nad místem výbuchu tam byl na rekreačním letu respektive vyhlídce. Super, vy byste mohl na nějaké neziskovce vyučovat logiku, takové tam hledají

V. Kuhaj 23.11.2022 15:33

Ten samý, kdo teď organizuje protivládní demonstrace a nepokoje v Íránu.

V. Kuhaj 23.11.2022 15:32

Myslíte tu spoustu slovního průjmu, že to udělali Američani?;-D;-D Ale máte pravdu, nic nového ani šokujícího, tedy pro mě, to opravdu není. Já jsem si to totiž myslel od samého začátku. Bláboly, že to udělali Rusové sami sobě, to opravdu konzumovat nešlo!

A. Renjascu 23.11.2022 15:27

Ne to asi nutné není, pro vás banalita a pro masmédia dávno známý fakt.

Celosvětová skupina 63 národních lékařských organizací IPPNW odhaduje, že jen za prvních deset let trvání války v Afghánistánu zahynulo 220 000 lidí. Podle Amnesty International se USA během vlády Baracka Obamy dopustily válečných zločinů a to obzvláště použitím takzvaných bezpilotních letounů, které z 90 % zabíjely civilisty. USA použily při náletech bílý fosfor, který způsobuje strašlivé popáleniny a je Ženevskou konvencí zakázaný.

Počet obětí v Iráku se nově udává minimálně 460 000 a z toho minimálně 70% zemřelo násilnou smrtí.

Islámské země udávají vyšší čísla, někdy i více než dvojnásobná, ale my máme o sobě samozřejmě lepší mínění.

https://www.krajskelisty.cz/stredocesky-kraj/25576-afghanistan-do-rukou-ciny-my-uz-si-nevime-rady-komentar-stepana-chaba.htm

https://t.tyden.cz/rubriky/zahranici/asie-a-oceanie/zahynulo-pri-tazeni-zapadu-proti-teroru-1-3-milionu-lidi_337622.html#.VRW-vo7nJkQ

https://www.novinky.cz/zahranicni/blizky-a-stredni-vychod/clanek/valka-v-iraku-ma-ctyrikrat-vic-obeti-nez-se-uvadelo-spocitali-akademici-206528

K. Dvořák 23.11.2022 15:26

To, na co odkazujete, má sice bombastický titulek, ale ve skutečnosti to neříká vůbec nic nového a šokujícího. Prostě a jednoduše - tři roury ze čtyř někdo vyhodil do luftu a zatím se neví kdo to byl. A kolem toho spousta slovního průjmu.

A. Renjascu 23.11.2022 15:24

A tady něco z americké Tv, (kde je stál přeci jen možná diskuse) pro připomenutí.

https://odysee.com/@alinacenarodnichsil:b/za-valku-v-ukrajine-mohou-americani:1#1

K. Dvořák 23.11.2022 15:15

To, že spadne ukrajinská raketa v Polsku, není sám o sobě důkaz, že tam byla vystřelena záměrně. Zelenského popírání skutečnosti, že raketa nemohla být vystřelena Rusy, nedává smysl ani mě. Vůbec někdy reaguje nepřiměřeně, nicméně je pod těžko představitelným tlakem, tak dělá chyby - ke škodě své a především Ukrajiny. Takže znovu - žádné důkazy pokusu ukrajinské vlády o eskalaci konfliktu přímým zapojením NATO nevidím. Nedá se to úplně vyloučit, ale to je tak vše, mnohem pravděpodobnější je že šlo o chybu nebo selhání techniky.

A že jsem byl ironický? No, však jste si to svým halabala splácaným příspěvkem zasloužil.

A. Renjascu 23.11.2022 15:11

Nejsem obhájcem Brežněvovo doktríny, ale dával jsem vám příklady jaká je realita a to včetně ČR. Zkuste třeba navrhnout a prosadit referendum o setrvání v nato či EU a uvidíme, zkuste třeba říci fialoví ať s okamžitou platností ukončí naší účast na green dealu... Nebo jste třeba zapomněl, jak Szarkozy v uniklém záznamu komandoval Topolánka a vysvětloval mu, kam nos strkat může a kam v žádném případě nikoliv?

A celá historie západu za posledních třicet let, jeho genocida civilistů i ekonomiky u neposlušných (čti nezávislých) států zcela popírá vaše tvrzení o svobodné volbě. Nic takového západ za tuto dobu nepřipustil a okupoval celá léta řadu zemí, kde prováděl genocidu civilních obyvatel. To vy ovšem vidět nechcete, tam vám to nevadí, ale po Rusku to požadujete. Říká se tomu dvojí metr a dvojí závaží a v old speaku se tomu říkalo pokrytectví. V dnešním new speaku se tomu říká vývoz demokracie. Škoda jen, že příjemci ty dodávky demokratických balíčků, které na ně padaly z nebe, tak nějak nepřežili, protože jinak by šlo zcela jistě o úspěšné mise

V. Kuhaj 23.11.2022 15:11

V zájmu Ukrajiny není, aby se vědělo, že tu raketu odpálila Ukrajina. Ale v zájmu Ukrajiny je, aby se do toho konfliktu otevřeně vložilo NATO. Tedy alespoň Zelenský si to myslí.

V. Kuhaj 23.11.2022 15:01

Vykrádám trochu pana Renjacu ve 14:00, ale tohle by nemělo být uvnitř diskuse, to by si měli přečíst všichni. Hádejte, koho Švédsko podezřívá z těch sabotáží na NS?

https://1url.cz/RrjrM

K. Dvořák 23.11.2022 14:59

Myslím, že jsme spolu husy nepásli, tak proč to tykání? Ani ve straně jsem s vámi nebyl :)

A už mi došlo, co myslíte tou SVO - normálního člověka fakt hned netrkne, že někdo, s kým sdílí společnou řeč, bude používat terminologii a propagandu okupantů. Styďte se.

V. Kuhaj 23.11.2022 14:59

No pááááni...dobrý! No, dobrý...jak se to vezme. Každopádně taky díky za odkaz.

J. Hrdlička 23.11.2022 14:56

zapomněl jsem komentovat žvásty o genocidě, ale to asi není nutné.

J. Hrdlička 23.11.2022 14:55

Ano, objektivnost sama. Zvláště pak ty ženy a děti.... vy jste radostně skočil po jednostranné propagandě, protože ji potřebujete.

J. Hrdlička 23.11.2022 14:54

Takže obhájce Brežněvovy doktríny v celé své kráse.Menší země prostě nemají právo na volbu svého osudu, zato rusko právo má zajištovat si bezpečnost i za cenu zasahování a agrese.

Vy pořád nejste schopen pochopit, že celá tahle vaše logika je odporná a nepřijatelná. Buď jste masochista nebo...?

Ono je to ale i úsměvné. Takový důležitý požadavek a nedá se do smlouvy ani se dokonce v té chvíli nezveřejní. Je to prostě věrohodnost sama.

A ta vaše trapná "reakční doba". Bavíme se tady o atomové válce! I zlomek ruských jaderných zbraní by udělal strašlivé škody, obětí by byly desítky milionů, přinejmenším. Takovou válku by nevyhrál nikdo a nikdo, ani na východě ani na západě s ní nepočítá, především z důvodu, který jsem uvedl.

V. Kuhaj 23.11.2022 14:53

Jo. A Ukrajina jako svrchovaný stát si může vstoupit do NATO. Nikomu do toho nic není, že?

D. Laurencikova 23.11.2022 14:48

Autor si snad musi byt vedom toho, ze se dopousti stejneho faux pas, ze ktereho vini pana Reichelta. Siri totiz nepodlozene zpravy. Siri take primo lzi, kdyz tvrdi, ze "Rusko bezduvodne prepadlo sousedni zemi". Tento prepad byl jen dalsi eskalaci uz 8 let trvajici valky. To by autor uz mohl vedet. S tim "vrazdenim, loupenim, drancovanim a znasilnovanim" bych se take drzela zpatky, dokud neni vsechno vysetrene. Uz jednou jakasi ukrajinska politicka priznala, ze si ta znasilneni vymyslela, aby alarmovala vetsi odpor proti Rusku, ne? Takze neukvapujme se, pane autore.

Zelensky se od sameho zacatku konfliktu snazi zatahnout NATO do valky. Tim myslim otevrene, protoze NATO ve valce s Ruskem od zacatku vlastne je. Proti Zelenskemu mluvi i to, ze prestoze polska strana i Biden raketu identifikovali jako ukrajinskou, trva nadale na tom, ze vystrelili Rusove na Polsko. Uz pred tim se snazil o "preventivni jaderny uder" proti Rusku a hned na zacatku valky vyzadoval zrizeni ochranne preletove zony, ktera neznamena nic jineho, nez odstrelovani ruskych letadel ze strany NATO.

Souhlasim s autorem kdyz tvrdi, ze "Úmyslné vystřelení rakety na polské území není v zájmu Ukrajiny", ale netvrdila bych, ze tak prece jen neucinili. Jak se zda, panu Zelenskemu nejen na Ukrajine, ale ani na zbytku sveta zas tak moc nezalezi, jak doklada jeho politika vubec a hlavne predesle dva jeho pokusy, zatahnout do valky NATO a tim ohrozit cely svet.

J. Hrdlička 23.11.2022 14:46

Kdo asi? Komu by se to nejvíce hodilo, takovýto fejk, na který radostně naskočí prokremelští nadšenci?:-)

J. Hrdlička 23.11.2022 14:44

V rusku se tomu pořád nesmí říkat válka:-)?

J. Hrdlička 23.11.2022 14:43

A co je to jiného? Ostatně jsem odpověděl. Jste to vy a vám podobní, kteří opakují žvásty o jednotranném ukrajinském teroru, žvásty které jako by goebbelsovi z pera vypadly.

J. Hrdlička 23.11.2022 14:41

Od vás obvinění z trollingu sedí. Viz ten váš RAND a jehoí údajná zpráva:-)

A jakýpak přímý dotaz jsem odmítl odpovědět?

M. Boháček 23.11.2022 14:33

R^

M. Boháček 23.11.2022 14:32

Ale my jedávame paprikáš. Bežne. ;-D

To, že mi nerozumiete, za to môže tá modro-žltá hypnóza nenávisti vo vašom mozgu. Nie paprikáš. ;-)

M. Boháček 23.11.2022 14:30

:-) Argument 0. Iba snaha o nejaký trápny útok. Typické.

Vôbec nechápete, ako vnímam túto vojnu, lebo máte "oblečený dres jedného týmu", ktorému nekriticky fandíte.

Podľa mňa, táto vojna plní svoj účel. Na oboch stranách. Čo vy nie ste schopný pochopiť.

P. Brich 23.11.2022 14:28

Volodymyr sestřelil Polákům traktor a doufal, že se k němu NATO těsněji přimkne?V[UA]

P. Brich 23.11.2022 14:26

Předseda sněmovny si může za státní peníze jezdit na výlet, kam si zamane?;-O

M. Boháček 23.11.2022 14:26

Pán Hrdlička, vy podporujete tento režim? On reprezentuje západné hodnoty, za ktoré sa oplatí bojovať?

https://www.mojevideo.sk/video/20fd3/co_sa_stalo_v_odese_cz_titulky.html