19.5.2024 | Svátek má Ivo


Diskuse k článku

LŽI: Proč dopadla raketa na Polsko

Šéf jakési bezvýznamné marginální strany PRO Jindřich Rajchl trvale šíří nehorázné nepodložené lži o Ukrajině. Dokazuje to i jeho uměle vykonstruovaná konspirace o úmyslně vystřelené raketě na Polsko.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
V. Církva 23.11.2022 10:04

Tak samozřejmě to bylo neprofesionální až nebezpečné chování. Nechápu na co máme rozvědku když takto naši politici nebezpečně hysterčí?

5 koalici nemusím, nejsem si ale jist že máme o moc lepší opozici. Trikolora, Svobodní se jimi nestali, SPD má pár chyb, včetně lásky k Rusku, přesto bych je s ANO asi viděl ve vládě radši.

A. Renjascu 23.11.2022 10:01

Myslím, že se mylite, protože na Ukrajině se k ženám chovají jen gentlemansky a bez problémů jim dovolí vyjádřit svůj názor. Také platí, že čím je žena starší, tím větší vážnosti a ochrany se jí dostává...

https://t.me/uk100a/23498?single

https://t.me/uk100a/23501?single

https://t.me/uk100a/23499?single

https://t.me/uk100a/23500?single

P. Vychodil 23.11.2022 9:59

Hlavní zájem USA byl splněn , sankcemi oslabena , ne-li přímo zničená Evropa , rovněž tak migrací, nejen agresivních muslimů , ale nyní i Ukrajinců ... proč by měli dal eskalovat ? Pokud bude někdo eskalovat , tak jsou to tupci typu Černochové , Němcové ...

Rusko na Ukrajině “vyrobí, vlastně již” ještě několik milionů uprchlíků (3 mil nejnižší , 10 mil vyšší ) odhad a máme jiné starosti než štěkat na Rusko ...

To jsou paradoxy... my posíláme peníze, zbraně pro větší vítězství Ukrajiny a ona nám na oplátku posílá hladové a zmrzlé Ukrajince , převážně tedy ženy a děti , čím více pomoci pomoci UA , tím větší zničeni EU ...čím více sankcí proti RF , tím větší zničení EU ...

P. Boublíková 23.11.2022 9:58

No že budou blbnout až tak jsem skutečně nečekala.

Hulákat můžou do světlíku, sociální sítě nejsou pro ventilaci emocí úplně to pravé :-)

V. Církva 23.11.2022 9:57

Upálení 30 Rusů v Oděse předcházelo ukradnutí Krymu Ruskem. Mnohem horší ale byl neustálý tlak ruské vládnouí mafie na Ukrajinu. Ten logicky musel provokovat protiruské nálady.

Nebýt toho nevidím důvod proč by někdo Rusy v Oděse upaloval. Ukrajinci chtěli žít po svém, což je jejich právo. Měli být velkorysejší k ruské menšině, nechat jim jenich jazyk...

Na druhé straně si dovedu představit loajalitu ruského obyvatelstva. I v ČR je možná až 20 procent občanů loajálních Putinovi. Neměli by být upáleni, ale vlastizrádci to jsou a podle toho by s němi mělo jednat. Na Ukrajině taková 5 kolona znamenala téměř 50% občanů.

To není omluva ale vysvětlení protiruských nálad Ukrajinců. Osobně bych v roce 2020 doporučoval referendum a dobrovolné odříznutí východních částí Ukrajiny. Tak ale především Rusové ani Ukrajinci neuvažují.

K. Křivan 23.11.2022 9:56

1) Banderovci vraždili i volyňské Čechy. ˇTéhotným ženám vyřezávali embrya z těla. Viděl jsem fotky. Hnus.

2) Krym byl součástí Ukrajiny až od roku 1954, kdy ho ožralý Chruščov "daroval" Ukrajině. Před tím byl ruský. Takže se pouze vrátil do původní vlasti.

3) Ano, Rusko podporovalo Rusy žijící na Novorossijsku. To bylo a je jeho plné právo.

4) Azovský pluk byla banda vrahů. Zaplať Pánbůhh že už není.

K. Křivan 23.11.2022 9:48

Ano, pravděpodobné. Pravděpodobnost je číslo mezi 0 a 1. Zde se infinitezimálně blíží k 1. K jistotě.

V. Církva 23.11.2022 9:45

Banderovci řádili v období 2.světové války a dopustili se spousty zločinů. Vraždili i civilisty.

Jinak Čechoslováci zavraždili Heydricha a plno jiných Němců. Po válce při odsunu zabili dokonce desítky tisíc německých civilistů.

Na východě Ukrajiny byla občanská válka, která byla důsledkem touhy po oddělení východních oblastí Ukrajiny po té o Rusko anektovalo Krym který byl součástí Ukrajiny.

Krym by se takto neodtrhl nebýt zásahu Ruska. Na východě Ukrajiny by občanská válka nevznikla nebýt Ruska které vyzbrojovalo a posílalo vojáky ruským povstalcům.

Nebýt velkoruské pýchy Rusů ale především vojenského zásahu Ruska, na východě Ukrajiny by nevznikl Azovský pluk a pravděpodobně by neumíralo tolik lidí. Když tak hrstka povstalců, kterou by Ukrajina potlačila.

Banderu Ukrajinci po revoluci adorovali jako symbol dávné vzpoury proti Rusům. Dle posledních voleb strany odvolávající se na Banderu volilo tak 4 procenta Ukrajinců.

Ukrajinci jsou nacionalisté co tlačili po roce 2006 Ukrajinšti u do škol. Jen nepatrná část Ukrajinců jsou nacisté. Nezdá se však že by, nebýt ruské okupace Do basu a pak války na Ukrajině, se počet nacistů a na istické nálady na Ukrajině zvětšovaly.

Zvláštní je že někteří Češi podporující český nacionalismus se zastávají Ruska. Pak to nejsou skuteční vlastenci. Ti by si totiž zjistili co nám tu Rusové prováděli.

K. Křivan 23.11.2022 9:44

A Waffen SS to robili pro socialismus. Ten nacionální.

K. Křivan 23.11.2022 9:42

"..Vytýká se některým vládním politikům, že nepočkali na ukončení oficiálního šetření, a vinu přičetli Rusku.. " Právě vládní politici by měli mít dost rozumu, aby nenechali emoce cloumat jejich majestátem, a aby používali poze ověřená fakta. Ale na tp je třeba mít dostatek rozumu. A v tom je u zdejších politiků jádro pudla.

Proto pryč s pétikolkou a Fialenkem !

J. Hrdlička 23.11.2022 9:41

Ona si Ukrajina dovolila bránit svoji územní celistvost, což je pro někoho dostatečný důvod pro agresi proti ní. asi jako když Československo zasáhlo proti sudetskm separatistům v roce 1938. Mimochodem, ta Oděsa se stala před 8 lety. bude se vytahovat i něco ze středověku?

A ta neskutečná drzost, že snad bývalé komunistické země by mohly vstoupit do NATO, aniž by musely žádat Kreml o dovolení... A Černé moře je samozřejmě také majetkem jen jedné země, té vaší milované....:-/

V. Zadák 23.11.2022 9:41

Pane autore, že ausgerechnet Vy píšete o nenávisti.

M. Malovec 23.11.2022 9:39

Podle toho, jak se ukrajinský boss chová, je to pravděpodobné.

M. Boháček 23.11.2022 9:33

Ale tí to robili pre demokraciu na Ukrajine. A to je niečo iné!

K. Křivan 23.11.2022 9:30

"Jindřich Rajchl by prý chtěl být premiérem." Kdo by nechtěl. Nejspíš by byl lepším premierem než Pjotr Fialenko s celou pětikolkou. Což není zase tak velká námaha..

M. Boháček 23.11.2022 9:30

J. Lukavský: Veď presne o tom to je. Ona sa "zopnula" súčiastka, ktorá sa zopnúť nemala a odpálila raketu tam, kde vybuchnúť nemala. Iba ak by presne pri dopade dohorelo palivo, napríklad - ;-D. A ako je písané v článku, robili to aj Rusi, že používali s300 na útoky na pozemné ciele. Preprogramovaním softvéru pred odpalom. Máte iluzórne chápanie čítaného textu. :-) J.L. out.

P. Pepax 23.11.2022 9:27

R^ mám stejný názor.

M. Malovec 23.11.2022 9:27

A co pro stát nebezpečná Černochová?

K. Křivan 23.11.2022 9:23

" ruští vojáci vraždí na Ukrajině ženy a děti, loupí, drancují a znásilňují,"

A ukrajinští vojáci, Banderovci a Azovský pluk, délali mnoho let něco jiného ?

P. Pepax 23.11.2022 9:23

R^ souhlas.

K. Křivan 23.11.2022 9:19

"... jednalo se o vědomou provokaci, která byla cílená k eskalaci současného konfliktu a ke snaze zatáhnout NATO do naprosto zásadní a obrovské války,.."

To zní logicky a to by mohlo být. Zda je, to nevím. Ale mohlo by být. Je to pravděpodobné.

J. Havránek 23.11.2022 9:19

Pardon - kadeta Bieglera

V. Mokrý 23.11.2022 9:18

R^

J. Havránek 23.11.2022 9:17

Pravda, ale alespoň tady netřeba platit koncesionářské poplatky, jako v případě těch veřejnoprávních aktivistů:-)

K. Křivan 23.11.2022 9:14

Pane Zieglere, lžete !

"Rusko bezdůvodně přepadlo sousední zemi,"

Nebylo to bezdůvodně. Osm let války Ukrajiny proti rusky mluvícímu (a cítícímu) obyvatelstvu na Novorossiji, byl dostatečný důvod.

Upálení 30 Rusů v Oděsse byl druhý dostatečný důvod.

Rozpínání NATO na východ a snaha ovládnout Černé moře byl třetí dostatečný důvod.

Ukrajina prohlašovala, že Sevastopol bude základna US-Navy. Čtvrtý dostatečný důvod.

Pane Zieglere, lžete !

J. John 23.11.2022 9:13

V PR branži, zejména při propagování fialových názorů, jde o veliké peníze.

Kolik dostává NP za zvejňování článků tohoto politruka?

Vykompenzuje to úbytek čtenářů a tím i příjmů z reklamy? Nemyslím si. V posledních měsících je v NP k přečtení max jeden článek týdně.

J. Kalina 23.11.2022 9:13

zatím jsem neviděl nějakou mapku, kde by byla zanesena dráha té ukrajinské rakety od-do, natož dráha té Ruské, kterou chtěla sestřelit. Jinak těm co tady spekulují co odkud letělo, tak si zkuste představit, že můžete někoho zastřelit když běží proti vám nebo od vás, případně další varianty, že běží kolem. Byla li i ruská raketa, tak by mne zajímalo jak dlouho to trvalo, něž Ukrajinci vystřelili (kolik na to je času). Také chápu, že je rozdíl z hlediska možné reakce zda letí raketa 30 nebo 200 km. Nic z toho my diskutující nevíme. Všechno tady jsou kecy zabarvené dle preferencí diskutujících. Takže prosím, nějaký obrázek co odkud letělo.

J. Kostelanský 23.11.2022 9:11

Jde vám to pěkně. A teď tu o Červené Karkulce, prosím, prosím... :-)

J. Kalina 23.11.2022 9:03

tak nemilé překvapení. To jste se právě probudila nebo je to jenom takový literární obrat?;-)

M. Džmuráň 23.11.2022 8:51

Pokud si mám vybrat, jestli věřit Zieglerovi nebo Rajchlovi, tak určitě Rajchlovi. Lži a konspirace prezentované zde Zieglerem jsou natolik profláklé, že to jinak nejde.