4.5.2024 | Svátek má Květoslav


Diskuse k článku

KORONAVIRUS: Proč očkovat imunizované?

Mainstreamový názor podporovaný všemi politiky světa, téměř všemi novináři, všemi hypochondry a „náhodou“ také farmaceutickými firmami je, že úspěch v boji proti covidu-19 závisí na tom, aby se nechalo dobrovolně očkovat co nejvíce lidí, nejlépe všichni.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
V. Halašta 5.1.2021 4:45

Grafy jsem pochvalil, čtení v nich ne a u toho zůstanu.

J. Zeman 4.1.2021 23:50

Ano. Z oficiálních dat.

V. Halašta 4.1.2021 23:26

Mám jen takový dotaz, ty grafy jste vytvořil vy?

J. Zeman 4.1.2021 22:21

Onen pík necovidových nadúmrtí mezi 40.-47. týdnem jako na potvoru na den přesně začíná zavedením onoho stavu ohrožení a opatření, vč. těch zásadně omezujících právo na lékařskou péči drtivě většinové populace s ním spojených. Je dobré si k tomu také všimnout i oné jarní nadúmrtě -ta je tam velmi podstatně vyšší (desítky až tisíce! procent) než ona covidová a onoho celkového exponenciálního rozvoje. PCR s vysokým počtem cyklů prokazatelně nalezne fragmenty viru i tam, kde se už žádný viable virus vůbec nevyskytuje. Lze tedy naopak předpokládat, že množství takto odhalených "covid pozitivních" (naprostá dezinformace šířená očividně úmyslně na stránkách ministerstva zdravotnictví -nic takového neexistuje, pozitivní může být člověk na onen virus, zda má k tomu i diagnozu covid-19 naše ministerstvo zdravotnictví ale ani není schopno rozlišit, k tomu totiž PCR test nestačí, je třeba i onoho syndromu příznaků) je nadhodnocené, nikoli podhodnocené a navíc zdaleka ne každý mrtvý "s covidem" (správně SARS-CoV-2 pozitivní, bez ohledu na příčinu smrti, kterou může ale nemusí být covid-19) zemřel na covid-19 (specifický syndrom vyvolaný u disponovaných jedinců virem SARS-CoV-2, který se nicméně u většiny nakažených nerozvine buď vůbec, nebo ne do smrtelné formy). Spíše je tedy možné předpokládat, že i značná část "covidových" nadúmrtí není primárně nebo vůbec způsobena onou infekcí a necovidová nadúmrť z jiných příčin je o to vyšší.

To považuji za neskonale pravděpodobnější, než že systém "nevidí všechny úmrtí s covidem". Úmrtí "s covidem" dávám rovněž do uvozovek, protože samotné zjištění SARS-CoV-2 pozitivity není diagnozou onemocnění covid-19, natož v jeho smrtelné formě. Správně by mělo být se SARS-CoV-2 pozitivitou, která ještě sama o sobě neimplikuje onemocnění covid-19.

PCR test jednoduše nezjistí a ani není nijak schopen zjistit, zda někdo trpí syndromem příznaků onemocnění covid-19, je jen diagnostickým vodítkem, nikoli hlavním diagnostickým nástrojem.

J. Zeman 4.1.2021 0:58

80% nakažené populace jsme toho 22.11., kdy končí ten 47. týden, dozajista neměli - to by se jaksi od té doby nezvýšil počet potvrzených nákaz o polovinu. ;-)

V. Halašta 3.1.2021 22:15

Chjo, není jednodušší dát rovnou link? https://koronavirus.mzcr.cz/wp-content/uploads/2020/09/prezentace-UZIS-prof.-Du%C5%A1ek-17092020.pdf

Pokud mluvíte o čísle 34% na str. 31 tak jste si zřejmě nepřečetla toto: "Vzhledem k významným neurčitostem ve struktuře modelu, modelových parametrech a nejistotě ohledně budoucího vývoje je nezbytné výsledky brát jako orientační, umožňující pouze porovnání jednotlivých scénářů, nikoliv jako konkrétní předpověď pro určité období"

Tedy nejedná se o predikci ale názorný model pro politiky, co by se dělo BEZ OPATŘENÍ při nižším šíření.

Ohledně zemřelých doporučuji věnovat pozornost 44. a 45. týdnu v grafu ČSÚ https://www.czso.cz/csu/czso/obypz_cr a jeho korelaci s počty zemřelých s covidem (97%).

Souhrnně jde o 15000 úmrtí nad průměr, tedy o 2%.

P. Moravčík 3.1.2021 21:26

A ešte sú tu dve ďalšie možnosti: rozsev krvným riečiskom do orgánov a preukázaný autoimunitný efekt niektorých druhov protilátok na CNS, čiže ani nie priamo vírusom, len sprostredkovane.

Ś. Svobodová 3.1.2021 21:09

Zadejte do vyhledavače: Dlouhodobé modely vývoje epidemiologické situace: SEIR model. Vyběhnou vám prezentace MZČR v powerpointu. Poslední je 17.9. Věnujte pozornost i počtu zemřelých s covid. Činí méně než 0,4%

P. Moravčík 3.1.2021 19:54

Áno, len ma trochu znepokojuje fakt, že s booster efektom po druhej dávke sa počíta až po troch týždňoch od aplikácie prvej.

P. Moravčík 3.1.2021 19:24

Áno, sorry!

P. Moravčík 3.1.2021 19:23

Neviem, čí to ide cez spojivky rovno do CNS, skôr si myslím, že ide o spláchnutie vírusu cez slzné kanáliky do nosohltanu ako vstupnej brány, ale to je len moja úvaha. Z nosohltanu môže vírus či baktéria za vhodných podmienok preniknúť cez dutiny (napr. paranasálne) a hematoencefalickú bariéru do CNS.

P. Moravčík 3.1.2021 19:13

Vaše hodnotenie je len ďalším dôvodom nebrať Vás vážne. Ale možno za to nemôžete;-). Genetika?

V. Klepetko 3.1.2021 18:43

Díky za info! S přihlédnutím k poznámce pana Rádla tedy tomu rozumím tak, že v daný okamžik nemá injekční vakcinace na bázi mRNA (nebo s použitím adenoviru jako u toho Sputnik) žádnou rozumnou alternativu ...

A že virus může proniknout dál do těla nejen via plíce, ale také přes tenké střevo nebo do CNS via spojivky, nebo... hmm.. absorbcí infikovaného ejakulátu? :-)

J. Novak 3.1.2021 18:07

Říká. V jaké souvislosti tou promilí chceš argumentovat, chytráku Hašku ? :-)

V. Klepetko 3.1.2021 17:13

Ad 3) oprava: IgG

V. Klepetko 3.1.2021 17:05

2) Ano, imunizace vakcínou známená podstoupení rizika - můžete mít nějaké alergické reakce, budete mít na kůži červený puntík nebo třeba i umřete strachy, jsa rozhozen nějakým Guttmanem nebo podobným lživým šmejdem. Zato se ale vyhnete celé řadě jiných rizik, které by na vás čekali při setkání s živým virem... Neumřete na plicním ventilátoru. Vakcína vám neponičí srdce. Nevyvolá embolii, nezlikviduje cévy ani ledviny, nepoškodí mozek. Nebude z vás imunizovaná zmrzačená troska, jakou se můžete stát po setkání s živým virem!

3) S protilátkou AgG v krvi (po vakcinaci) neriskujete, že se Vám virus dostane do těla přes zažívací trakt nebo konzumací sexu. Není moc velká výhoda být sice imunizovaný po příznakovém Covid-19, ale dalších několik měsíců nebo let vylučovat virus ve svém spermatu! Tedy, alespoň pro manželky/milenky. :-)

4) No a v neposlední řadě imuniulzace vakcinací umožní rychlý návrat k normálnímu životu pro všechny, přírodní imunizace provází spíše (také) normální smrt... Každý, kdo se nechá očkovat, přináší svým spoluobčanům dar svobody a pozemského života! Odpírači, popírači a všelijaká kverulantská hovada nám přináší spíše život věčný...Hmm... To sice taky není proti ničemu, ale... Já nespěchám :-)

V. Klepetko 3.1.2021 17:05

Imunizace vakcínou by mohla mít ve srovnání se spontánní imunizaci po náhodném setkání s virem celou řadu výhod. Mimo jiné:

1) Stále není jasné, u jakého procenta "infikovaných bez příznaků" vznikají specifické Ig protilátky a/nebo buněčná imunita na úrovni paměťových T-limfocitů, a když už se vytvoří dobrá hladina slizničních IgA, tak na jak dlouho? A je zde vůbec naděje na získání dlouhodobých protilátek IgG? To se prostě zatím vůbec neví, a u infikovaných s lehkým průběhem jsme chytřejší jen o málo.. . Zdá se být ale celkem jisté, že vakcinace navodí u těch inteligentnějších jedinců, co nepodlehli lživé propagandě různých Guttmanů a Adlerů a nechají se očkovat, stejnou imunitu jako mají přeživší pacienti s těžkým průběhem Covid-19. Tzn. získají si vysoké skóre dlouhodobých protilátek IgG a zřejmě i imunitní "paměť" na buněčné úrovni. Sice ani o této kvalitní imunitě zatím nevíme, zda přetrvá v řádu let, ale pořád je to očkování mRNA vakcínou jistější než sázet na to, že jste chytřejší než příroda a doktoři a že budete po setkání s virem spíše "imunizován" než zmrzačen nebo ponechán zcela bez obrany proti opakované infekci...

V. Halašta 3.1.2021 16:31

Takový model tam nevidím a předpoklad promoření 3 mil. obyvatel je nesmyslný, bez opory v relevantních datech nebo studiích.

Test na protilátky by něco ukázal ale vzhledem k tomu, jak by zkomplikoval už tak nefunkční očkování, by byl kontraproduktivní. Mám pocit, že je dražší než vlastní očkování. Stačilo by třeba odsunout na konec fronty prokázaně infikované mladší 60 let. Délka imunity po prodělané infekci bude třeba ověřit.

V. Halašta 3.1.2021 16:16

"Rizika očkování v pandemii" chápu jako souběh očkování a nákazy. Teď mluvíte o řízení. To je za ty králiky, já vím.

V. Halašta 3.1.2021 16:12

Mluvil jsem se Sahinem a říkal, že aktuální nakažení covidem není kontraindikací ale naopak podpoří tvorbu protilátek.

Ś. Svobodová 3.1.2021 15:52

omouvám se za špatná češťynu.;-)

Ś. Svobodová 3.1.2021 15:47

Množství titrů neznamená, že případná infekce bude mírnější.

K. Tejkal 3.1.2021 15:45

Například kreacionismus mladé Země a podobné pavědecké náboženské sektářství existovalo i před rozšířením internetu. Je ovšem třeba trochu rozlišovat, zda ti lidé jsou hloupí ze své přirozenosti, nebo zda mají vymytý mozek. K vymývání mozku je internetová bublina dokonalý nástroj.

Ś. Svobodová 3.1.2021 15:45

Nemluvím o testech ale o systému. Tzn. plán a řízení. Píchnot kdekomu kdeco není plán a že na to dohlídne Babiš není řízení.

Ś. Svobodová 3.1.2021 15:43

Dlouhodobý model ÚZIS ze září předpokládal, že se mohla do konce roku koronavirem „promoří“ třetina obyvatel Česka, tedy asi 3,6 milionu lidí a to při mnohem menších predikcích, než jsou listopadová a prosincová čísla. Pokud by byl předpokladem pro očkování test na protilátky a očkovali se jen neimunizovaní, zas tolik očkování by toho nebylo.

K. Tejkal 3.1.2021 15:41

S matematikou jsem trošku do styku přišel. Nepochybně lze sestavit diferenciální rovnici popisující šíření epidemie a jejím řešením je esovitá křivka. V tom má Guttmann pravdu.

Na druhé straně jsme se patrně nikdy nedostali nad 10% nakažených, tudíž pravdu mají také Flégr a Vladimír Wagner a nemoc se v reálných podmínkách zatím šíří plus minus exponenciálně.

Ś. Svobodová 3.1.2021 15:30

Ano, mírné infekce (třeba rýmy) ale ne COVIDU! Výrobci doporučují vakcinaci nejdříve 4 týdny po prodělání covidu.

L. Novák 3.1.2021 15:25

Nechte si u Astona vystavit certifikát na nedotknutelnost na jednom z nejsvobodnějších diskusních webů v Česku. ;-D :-P Jste vážně ukázkovej...;-)

V. Halašta 3.1.2021 15:11

Uklidním vás ještě tím, že po vakcíně můžete řídit. A nedal jsem odkaz, tak napravuji a tentokrát žádný fake https://www.ema.europa.eu/en/documents/product-information/comirnaty-epar-product-information_cs.pdf

V. Halašta 3.1.2021 15:06

Já tam vidím tedy něco jiného? "Přítomnost mírné infekce a/nebo horečky nízkého stupně není důvod k odložení vakcinace."