17.5.2024 | Svátek má Aneta


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Pepa 3.6.2007 11:52

Bankovní socializmus zůstal po vás bolševicích :-)

Nějak jste vynechal Špidloreformu a to jak jste mlaskal v Senátu na dluh ;-D

F.VÍZEK 3.6.2007 11:50

Jak se to vezme!

Před 38 lety vyobcovaný ze společnosti a označený za nepřítele režimu, pro kterého nebyla jiná práce než manuální a na žule.  Stal se tak příslušníkem vládnoucí dělnické třídy a navzdory režimu dokázal skoro nemožné...

PS: Panu Václavu Klausovi se Ing. a CSc. podařil jistě  mnohem "pohodlněji".  On režim nezlobil, on nebyl na komunisty "zlý".

F.VÍZEK 3.6.2007 11:45

Psát netřeba, stačí vysvětlit...

Soudím, že dospělí lidé by se neměli vůbec urážet, pouze věcně přít a dokládat svoje tvrzení argumenty.  Soudím také, že diskusní stránky slouží k výměně různých názorů, protože výměna stejných nemá smysl a nikoho neobohacuje.  Umlčování oponentů vede k degeneraci. Příkladem jsou totalitní systémy v zemích někdejšího sovětského bloku.

F.VÍZEK 3.6.2007 11:40

Argument proti argumentu = rozumná diskuse

Klaus jako premiér padl, když ČR jako jediná v Evropě měla "růst" HDP v mínusu. proto se mu rozpadla vláda, skončila vládní koalice, rozštěpila strana a proto byly předčasné volby.  Zůstal po něm i "bankovní socialismus", který z rozpočtu státu před privatizací bank donutil Miloše Zemana vydat až 400 (podle některých až 600) miliard korun, škody na privatizaci - zlodějizaci nepočítám (nejen Stehlíkovo SONP Kadno a Soudkova plzeňská Škodovka, Tatra, Zetor....). Je zázrak, že po tom všem se ČSSD (4 roky v oposmlouvě s ODS a 4 roky s lidovci a US - DEU) podařilo dostat zemi pouze do polovičního (t.j. 30% k HDP) veřejného dluhu k HDP, zatímco Maastricht povoluje 60%. Je zázrak, že konvergenční program se za vlád ČSSD nejen přijal, ale i plnil. Letos se poprvé znovu vrátíme ke 4% deficitu rozpočtu, zatímco povolena jsou  3% . Eurozóna se vzdaluje. Vina je na všech stranách, protože šly proti vládě a ve Sněmovně si hrály na   předvolebního "Mikuláše". Ano, nejen ODS a KDU-ČSL, KSČM ale i někteří poslanci z ČSSD nerespektovali vládní návrhy a zvedli  ruku pro rozhazování.  Každé proto má svoje proč. Jenom mít objektivní brýle...

Malý Aston 3.6.2007 11:30

Re: Ano, plně se hlásím ...

Pane doktore,Františku Vízku nemáte pravdu.Vy hájíte nějaké své utkvělé představy,hájíte politickou stranu socek,plnou starých i mladých komoušů,karieristů typu Ratha a nefachčenky typu Sobotky.Na západ od našich hranic nikdy nepoznali blaho Vaší bývalé politické strany a v USA je ekonomika řízena zcela jinak.Evropa se svými zvrácenými myšlenkami o sociálním státě nedosahuje při větším počtu obyvatel takové ekonomické prosperity jako USA. Nevím proč si nepoložíte otázku kdo za to může.Nebylo by lépe pro všechny naše občany neopakovat chyby,které evropské západní státy musí řešit?Nebo si snad myslíte že naše ČSSD je možné srovnat s jinými stranami obdobného zaměření,které bez přerušení a sloučení s komanči mají obdobný název?Vy nemáte rád komanče,nemáte rád socky,modráky,černokněžníky ani zelenáče.Navrhuji Vám,založte si svou politickou stranu pod názvem " Vízkovci".:-D

F.VÍZEK 3.6.2007 11:27

Tento text jsem sice nepsal (moje "IP" je jiné), ale vyjádříme se...

V pluralitním demokratickém politickém systému o levici a pravici platí, že "každý chvilku tahá pilku". Aspoň tak z moci nikdo neonemocní.  Bojovat proti tomu znamená volat po totalitním systému, kde se opozice prostě netrpí a platí jedna pravda, jeden názor, jeden vůdce. Takový systém chcete vracet?  A ještě něco k zamyšlení: Na levici chcete mít jako dominantní stranu KSČM ?  Potom správně útočíte na ČSSD!

PS: Z ČSSD jsem odešel před několika lety sám, když jsem nemohl změnit věci, se kterými jsem se nedokázal smířit. Připravil jsem se tím (jako poradce v parlamentu) o 40 tisíc měsíčně, ale jsou hodnoty, které cením výš: slušnost, zásadovost a dobré jméno!

Pepa 3.6.2007 11:25

Vízku,kdo lže ráno, v poledne i večer ??? :-)

Na internetových stránkách ministerstva financí dosud visí dokument, který se jmenuje Rozpočtový výhled 2003–2006 (koncepce reformy veřejných financí). A to je dobře. Každý se může podívat, jak byly vlády v posledním volebním období přístupné reformám a co z toho vzešlo. A Sobotkové a Paroubkové asi nejsou z tohoto počinu moc šťastní. Je to totiž nevyvratitelný důkaz byzantského hospodaření s veřejnými financemi, byť se socialisté pokoušejí tvrdit opak.

Pepa 3.6.2007 11:21

Vízku jste rudej vůl :-)

Pepa 3.6.2007 11:19

Re: Re: Místo věcnosti osobní útoky - 18 let po pádu totality? Proč nám v jiném kábátě mnozí předkládají bolševismus - jako způsob myšlení a oživují praktiky, které měly být pohřbeny?

To je ten doktor z rozhodnutí strany co vyštudoval v kamenolomu ,jeden z 6355 ?;-D

Paroubek 3.6.2007 11:16

Vízka teda urážet nebudete ,všechny si vás píšu !!!

http://i.idnes.cz/07/022/maxi/TON191983_cssd.jpg

Honza 3.6.2007 11:15

Jinak " normální " bolševik :-)

F.VÍZEK 3.6.2007 11:11

Místo věcnosti osobní útoky ?

Omlouvám se, že mi nedopatřením naskočilo plné jméno s jedním z mých titulů.  nevšiml jsem si toho. Ujišťuji ale, že tím doktorem i magistrem doopravdy jsem... Ale jinak prý docela normální...

F.VÍZEK 3.6.2007 11:09

Pro oživení text komentátora Jiřího HANÁKA. Stojí za přečtení a za úvahu...

...Topolánkova vláda je ta nejbizarnější vláda, jakou kdy svobodné Česko(slovensko) mělo. Zázrak stvoření. Považme: strana se šesti poslanci ve Sněmovně obhospodařuje čtyři ministry. Aby vláda držela pohromadě, volební vítěz musel se vzdát tak významných postů, jako je ministerstvo financí(!), obrany či místního rozvoje. Věci zahraniční spravují ministři hned dva a k tomu ještě jeden půlministr. První místopředseda vlády a ministr místního rozvoje je obviněn z korupce, jeho náměstkovi hrozí totéž pro křivou výpověď a nadržování. Jedna ministryně ještě nedávno za pomoci rakouských  grantů bojovala proti české jaderné energetice. V čele premiér s mravy řeznického psa, ve srovnání s nimiž vypadá pověstný neurvalec Miloš Zeman jako dobře vychovaný pudl. A všechno dohromady stojí na dvou přeběhlících….

Reformní smršť, se kterou dokonce vláda kdysi spojovala svoji další existenci, změnil se v batoh a batoh se proměnil v soubor stabilizačních opatření…  V reformním snažení bych jí i jeden palec držel, kdyby se nepokoušela o neuvěřitelnou hanebnost: odbourávání základního solidárního pilíře mezi bohatými a chudými. Protože stejná procentuální daň bohatých a chudých je hanebnost, za kterou se  snad i nejeden bohatý zastydí… V boji za rozvolnění Evropské unie a proti integraci spojila se česká vláda s bigotní vládou polskou… Praha se skoro pokouší EU diktovat, co má a měla by dělat, a neuvědomuje si, že se tak pomalu posouvá do marginálního postavení v Unii. A ještě nám to vláda pyšně prezentuje jako vlastní odvahu… Co koneckonců čekat od vlády, které k životu pomohla objednaná a falešná Kubiceho zpráva? Právě toto.

Dr. František Vízek 3.6.2007 11:07

Ideologie?

Ideologie a osobní útok na autora textu? Přesně tak se ke mně chovali bolševici po celou totalitní éru.   K vyvrácení mých slov nemáte jediný věcný argument. A Váš atak na ČSSD svědčí o tom, že byste na levici jako nejsilnější stranu nejlépe viděl KSČM? Nebo chcete opozici zlikvidovat jako třídu?  To ale znamená návrat totalitního systému. V demokraciích se totiž levice s pravicí "přetahuje" a každý chvilku tahá pilku - o tom je pluralita !  Zkuste to pochopit.

Stanislav 3.6.2007 11:04

Re: Místo věcnosti osobní útoky - 18 let po pádu totality? Proč nám v jiném kábátě mnozí předkládají bolševismus - jako způsob myšlení a oživují praktiky, které měly být pohřbeny?

Hele ho, von nám během rána povýšil na Dr.zejšího ... :-)

Dr. František Vízek 3.6.2007 11:02

Ano, plně se hlásím ...

Plně podporuji a prosazuji myšlenku, že východní vítr v podobě tzv. v plošné daně nemá v demokratickém pluralitním a tržním systému  co dělat. Neexistuje na zeměkouli jediná západní demokratická země, kde by takovou "rovnost" zavedly.  Asi vědí proč!  Z jakého důvody se asi naši prrraví prrravicoví politici zhlédli ve "východních "praktikách a ignorují západoevropskou a americkou praxi, kterou by v jiných případech div ne roubovali na "českou lípu"?  

Dr. František Vízek 3.6.2007 10:57

Místo věcnosti osobní útoky - 18 let po pádu totality? Proč nám v jiném kábátě mnozí předkládají bolševismus - jako způsob myšlení a oživují praktiky, které měly být pohřbeny?

Na ohlupování, čtenářů, které opakovaně mnozí prezentují, mi nezbývá než znovu poodhalit snadno ověřitelnou pravdu:  Před 38 lety právě komunisté (a jejich totalitní soudy) označili pana Vízka za „pravicového oportunistu, antisocialistu, antisovětistu a antikomunistu, který útočil na vedoucí roli KSČ ve společnosti a porušoval tak tehdejší Ústavu ČSSR.  Na dvacet let se stal občanem 2.kategorie (se všemi důsledky pro jeho rodinu) a z manuální práce v kamenolomu se dostal až po „sametu“ 1989 díky peticím občanů Jablonecka.  Po celých těch 38 let až 99,9% občanů nejen nezajímaly osudy oné jedné desetiny procenta ( 0,1%), ale dokonce ve volbách tato obrovská masa lidí dávala KSČ opakovaně svoje ANO... Nad tím stojí za to se zamýšlet... 

Helryba 3.6.2007 10:52

Re: Petrovi N., aby snad moji odpověď nepřehlédl v "davu" ostatních příspěvků.

Pane Vízku, v záplavě reakcí na Váš článek jsem bohužel nenašel jsem nenašel v podstatě žádnou, která by měla racionální jádro. Jsou to v podstatě jenom samé odsudky a nadávky na hranici slušnosti, což na druhou stranu pisatele jenom charakterizuje. Dále si myslím, že uveřejněný sloupek p. Hanáka v deníku Právo výstižně popisuje daný stav věci. Příliš mnoho se bohužel rozporovat nedá.

Stanislav 3.6.2007 10:47

Re: Zdravím

"Toď", "nebezké", čárky ve větě a typografie ... je úchvatné, jak jste si napsal parodii sám na sebe ... ;-D

Ladislav N. 3.6.2007 10:28

Re: Pan Vízek je velmi nerozumný občan (debil)

Nezapomínejte, že Vízek tady ještě za vlády Paroubka i dávno před ním vypisoval bláboly, že vysoké mzdy jsou zdaněny málo a že by měly být zdaněny ještě více. Je jenom škoda, že se ty jeho staré texty ("články") nedají jednoduše vytáhnout z archivu NP a nacpat je Vízkovi do huby. Takhle se může chovat, jako kdybychom neměli paměť a nepamatovali se, co tenhle fanatický komunista už všecho  nažvanil a vyblil...

Zeman 3.6.2007 10:26

Zdravím

Zdavím všechny přispěvatele, jejichž slovník tvoří výrazy debil, hadr , blbec....Toď jediné jejich argumenty.Ale  i jim přiznávám možnost se takto velmi omezeně vyjadřovat, neboť jak praví Bible i " jejich jest království nebezské!!!!!!!!! 

huhu 3.6.2007 9:47

Re: Petrovi N., aby snad moji odpověď nepřehlédl v "davu" ostatních příspěvků.

o čem chcete p. Vízku diskutovat ? O vaší fanatické "uhlířské" víře ? To je stejné jako "diskutovat" s jezuitou či muslimem....

huhu 3.6.2007 9:40

Re: Jako obvykle

soudruhu Vízku a kde jsou ty vaše argumenty ? Vaše texty jsou blábolem ve stylu propagandistických agitek, nadávání, žluči, lží. Ostatně i tady máte - "neobolševiskus" či "demokracie na čunko-topolánkovský způsob". 

Víte s vámi bolševiky se stejně nejde domluvit.Bolševici k dávno jasným a zaběhnutým termínům dávají nesmyslné přívlastky, případně ta slova chápou úplně jinak, nežli byla věky chápána. Např . - lidová demokracie - to je asi pro pitomce, který si neumí přeložit že "demokracie" je lidová vláda.

I když  je pravda, že i dost bolševiků říká "lidová demogracie" - ale i pak, jak překládáte slovo "demogracie" ?

kako 3.6.2007 9:38

Ne, že by modrý hejno,

bylo souborem géniů, ale Ty jsi Vízku suchej hadr na dně mořskym!!!

Malý Aston 3.6.2007 9:37

Pan Vízek je velmi nerozumný občan (debil)

Soudruh Vízek celý svůj život zasvětil boji proti komunistické ideologii,trpěl a úpěl pod jejich diktaturou a nemá rád ani komanče ani socky.Koho on vlastně má rád? Já se domnívám,že to má v hlavě popletené a to z důvodů,že byl donucen svými spolustraníky dočasně,někdy a to hodně dávno pracovat rukama.Ano,reforma je špatná není motivující pro pracovité občany a zase bude podporovat všechny vyžírky jako je soudruh Vízek.Progresivní zdanění příjmů,které platí není žádná motivace pracovat více a například souběžně.Solidarita postavená na principu pracovitý musí podporovat nefachčenky a ne na principu solidarita pro ty kteří nemohou i když chtějí je solidarita z pera jeho komunistických předchůdců.Proč například není v reformě uvedeno,tak jak to připravují francouzi,že přesčasová práce bude osvobozena od všech daní jak zaměstnavatele tak i zaměstnance?Máme zájem podporovat ty kteří pracují bez ohledu na pracovní zařazení nebo jen rozdávat těm,kteří nepracovali ani za komančů?Takže soudruhu Vízku,doporučuji používat vlastní rozum a ne pořád studovat marxismus-leninismus.On je představitel té časti občanů,kteří včera řvali v Německu,rozdělte to bohatství které máte mezi chudobné v Africe.Já souhlasím,kdo má zájem může dobrovolně a ne podle zákonů klidně posílat 80% své výplaty do Afriky nebo na účet sociálky ale na mou výplatu ať se ti demonstranti včetně Vízka pěkně z vysoka.:-D

huhu 3.6.2007 9:29

Re: Re: Re: Autor Vízek je totální debil

pššt ! přátelé Paroubek a Rath nemají rádi vulgaritu !

Blik 3.6.2007 9:27

Hlásný trouba Vízek

Vízku, vždyť vy jen papouškujete, a to dokonce doslova to, co před vámi řekli odborářští bossové, nebo některý z těch pomatených polovzdělanců ve vedení ČSSD. Vlastní myšlenky jste se  nedopustil, takže jste jen tím, čím jste byl po celý život - rudým propagandistou. Pokrok žádný.   Nástěnku místní organizace ČSSD nebo KSČM (nejlépe obojí) byste jistě vedl vzorně.

huhu 3.6.2007 9:00

Re: Re: Re: Re: tuneláři

tím agentem možná jste taky, ale nějaké to jméno ? Protože jinak jste určitě bud jen papouškujícím blbem nebo placeným provokatérem.

pooop 3.6.2007 8:50

Re: Re: Re: tuneláři

 To víte, já vám to řeknu a až se změní režim, tak mě udáte, že jsem agentem bis.

huhu 3.6.2007 8:35

Re: Re: tuneláři

mohl byste uvést konkrétně tuneláře, který nebyl někdy členem ksč nebo čssd ?