29.4.2024 | Svátek má Robert


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
tsstss 21.11.2008 14:08

Re: synagogy

Limit 1.000 kč. Dobrá, ale kde vzít tolik věznic. Spíš to vidím, že to nějaký vykuk zvedne na 50.000 Kč, protože nebudou místa ve věznicích.

Spirit 21.11.2008 14:23

Re: synagogy

Do nějakých detenčních zařízení (nemusí to být věznice, stačily by druhorepublikové tábory nucených, třeba zcela nesmyslných prací - trh vše neřeší) by se mělo investovat dřív, než do nějakých našich symbolických vojenských kontingentů v rámci OSN, EU nebo NATO. Izolovat nejen zločince, ale také lidi, jejichž životní hodnoty se od našich liší natolik, že každodenní soužití s nimi není možné. Leda bychom se vrátili do středověku k opevněným městům a hradištím. Třeba i na to dojde.

Ypsilon 21.11.2008 14:43

Re: synagogy

Izolovat nejen zločince,ale také lidi, jejichž životní hodnoty se od našich liší natolik, že každodenní soužití s nimi není možné Mnoo, heeezky máte nakročeno, jen co je pravda :-(((. Jen ještě  zřídit příslušnou komisi, která bude hozhodovat ,co jsou ty správné životní hodnoty, a bude ty, co je nemají, bez soudu posílat do tábora nucených prací. Rv

Spirit 21.11.2008 15:18

Re: synagogy

Napíšu to jinak: Izolovat... lidi, kteří prosazováním svých hodnot a svého specifického chování, čili chováním v rozporu se zákony a podzákonnými normami (dosud "přestupky") omezují osobní svobody dalších občanů a veřejný pořádek. Samozřejmě tam spadají i skutky, související  s chováním, předepsaným nějakou filosofií nebo vírou (islam). Já už se toho nedožiju, ale ti mladší si brzy nebudou vědět s dědictvím  po bezbřehé "svobodě" rady. Znova zdůrazňuji, že člověk je tvor sociání, který - chce-li vůbec žít - musí respektovat psané i nepsané zákony a pravidla skupiny, v níž žije. Pokud to nechce nebo neumí - společnosti starověku to řešívaly vyhnanstvím. Dnes není kam.

Ypsilon 21.11.2008 16:12

Re: synagogy

Opět nesouhlasím. Pokud jde  činnosti či chování, která omezují osobní svobody nebo veřejný pořádek a jsou proti místním platným zákonům, tak jsou pravidla jasně dána a není co řešit. Ale kdo bude určovat, že tyto  životní hodnoty a zvyky ještě ano a tyhle už ne? Tohle  je jistá cesta do pekel.

Konkrétně: ženská obřízka je proti zákonům. Tečka. Omezuje moji osobní svobodu nebo veřejný pořádek ženská s hlavou zabalenou v šátku? Podle mne ne. Může to maximálně nevyhovovat nějakým bezpečnostním předpisům např. ve školách při tělocviku.  Pak řešme konkrétní situaci jako "technický problém", nikoli zabalování ženských hlav obecně jako problém. Jinak se sežerem. 

Domnívám se, že vyhnanstvím se ve starověku řešily skutky, za které se dneska jde do kriminálu. Kriminály jsou poměrně nový a drahý vynález.

EW 21.11.2008 17:54

Re: synagogy

Mam pro tebe technicky orisek, Ypsilone. Muslimky nesmeji ukazovat ruce od zapesti vys. Britske nemocnice maji kvuli prenosu toho masozraveho streptokoka predpis, ze rukavy personalu museji byt nad lokty, aby se ruce mohly umyvat v celem rozsahu. Muslimky si stezuji, ze jsou kvuli svemu nabozenstvi vylucovany ze zdravotnickeho povolani...

Historik 21.11.2008 15:52

Re: synagogy

Na menší krádeže je nejlepším trestem karabáč. Lze použít i na nezletilce.

Jura Jurax 21.11.2008 15:23

Re: synagogy

Jenže to ad 1) je pošetilé - nikdy neříkej nikdy a uhlí je důležitá surovina.

ad 2) - hm, nastěhováním nepřizpůsobivých kamkoliv domorodce vždy potěšíte - ono stačí jediná vhodná "nepřizpůsobivá" rodina ve vchodě paneláku o 30 bytech k prudkému vzestupu popularity holohlavců a extrémních řešení.

ad 3) tak pod tohle bych se podepsal - co trestný čin, to trest. A nižší limit taky - ono 5000 je pro hodně mnohé nezanedbatelná suma ...

Ypsilon 21.11.2008 15:43

Re: synagogy

ad3) já bych preferoval spíš cestu vysoké objasněnosti a rychlého soudu nebo přestupkového řízení než snižování limitu  trestnosti.

P.S. a  co podobně uvažovat u pokut. Současné sazby za některé přestupky, jsou pro řadu přestupců přímo likvidační, nejen nezanedbatelná suma....;-)

Spirit 21.11.2008 13:40

Autor je opravdový mentální trpaslík, tvrdí-li, že

 "po příchodu komunistů do krajských vlád je gradující násilnost krajní pravice čerstvým námětem k zamyšlení, jestli stále chceme, aby se z pověry nestal železný zákon." Takže za to, že se žádná polistopadová vláda nedokázala se specifitou Romů vypořádat ani tak, jak to před listopadem dokázali ti za vše mohoucí komunisti (nebo imperialisti? už si ty výmluvy pletu), můžou komunisti, kteří budou členy několika krajských  zastupitelstev /nikoli vlád) za násilnosti krajní pravice. Že současná vláda v té věci nic nedělá, a svou asociální politikou asociální etnikum ještě provokuje, že v českém polistopadovém kapitalizmu preferovaný prodej nájemních bytů i domů, postavených ne tímto, ale totalitním státem, soukromým zájemcům, kteří právě v Litvínově svým vydřidušským chováním tam Romy natáhli, a konflikt tak vyprovokovali, ho nezajímá. Budeme-li v této velkopanské politice jen pro vybrané boháče, bydlící v opevněných privilegovaných čtvrtích, a kašlající (s.....í) na běžné občany, pokračovat, dočkáme se u nás fašistických stran, podobných té Dělnické, které buď budou vyhrávat volby, nebo se moci zmocní násilím. Opakuji: za neřešení romského (a bezdomoveckého nebo lidí sociálně slabých) problému nemohou bývalí ani současní komunisti, ale strany a vlády u moci.

Karel 21.11.2008 13:53

Re: strany a vlády u moci

Strany ani vlády ... nýbrž cikáni sami... - Oni by sice nejraději vlastní zemi, vlastního prezidenta a vlastní parlament... - Jenže je tu velký problém:  I kdyby se v EU našlo pro cikány území, tak jen málokdo by chtěl dovnitř - zato by asi všichni chtěli VEN. - Problém je totiž v tom, že asi nikdo v celé EU nevěří, že by  mohli fungovat sami o sobě (zemědělství, řemesla, obchody, školy...)  a že by si sami sobě dokázali vládnout... (ani sci-fi na téma cikánský stát ještě nikdo nenapsal).

Spirit 21.11.2008 14:15

Re: strany a vlády u moci

Karle, to je argumentace kruhem, která žádné řešení ani nenaznačuje. Ty páky tady byly: Práce (třeba zcela neúčelné) bylo dost, pracovat byla občanská povinnost, kdo nepracoval, byl příživník  a šel za mříže, kdo své děti neposílal do školy, byly mu odebrány a umístěny v nadbytku dětských domovů (čímž rodiče přišli o přídavky), děti, které neprospívaly, šly do zvláštních škol, a i když se nic v životě nenaučily, pracovaly, protože kdo nepracoval, byl příživník,) (viz nahoře!), kdo ničil byty a města, ničil socialistické vlastnictví, a to už byl nějaký zločin (!), atd. To vše v dnešní společnosti, která si hraje na svobodnou, není možné. Jak jsem napsal: bohaté, kteří žijí v opevněných čtvrtích pro VIP, to nezajímá. A právě ti nám vládnou. Divme se pak těm radikálům z DS.

jaroušek 21.11.2008 14:28

Re: strany a vlády u moci

...jenomže ono teď nestačí jenom "být někde zaměstnán", ale je třeba taky reálně pracovat, a to je ten průser...:-)

Historik 21.11.2008 15:59

Ale ani to by nefungovalo, když už teď je těch Cikánů moc a kdoví jakých

Novotný je natahal do ze Slovenska Čech, tím problém načas rozředil. Podotýkám, že v té době se Slováci velice divili, proč se v Čechách s těmi cikány tolik mažeme.

Ypsilon 21.11.2008 16:26

Re: Ale ani to by nefungovalo, když už teď je těch Cikánů moc a kdoví jakých

Kdepak Novotný, ty přesuny začaly daleko dřív. Po odsunu Němců bylo prázdné pohraničí

Paranoid 21.11.2008 18:57

Re: Autor je opravdový mentální trpaslík, tvrdí-li, že

Spirite, co říkáš je svatá pravda!

ferda 21.11.2008 13:11

Vážený pane Procházko

Vaše funkce mistopředsedy Institutu K.H.Borovského zní vskutku vznešeně. Ale když si otevřu Vaše stránky zjistím, že jste pouze lobistickou skupinou pravicové politiky, kde už předem veškeré levicové politické směry pokládáte za zločinné. Žádná diskuze, protože pouze Vy máte pravdu. Nepřipomíná Vám to něco?

VL 21.11.2008 12:49

Konečné správné stavovisko

Konečně napadl cikány správný nápad:

http://www.novinky.cz/clanek/154905-zruste-extremisty-nebo-hromadne-emigrujeme-varuji-romove-premiera.html

J.S. 21.11.2008 14:02

Re: Konečné správné stavovisko

Nebo proč není přesně popsáno co se děje v Prostějovské nemocnici na infekčím oddělení. No to už přesahuje všechny meze.

Ypsilon 21.11.2008 16:32

Re: Konečné správné stavovisko

Stačí se podívat na : http://www.novinky.cz/clanek/154918-deti-se-zloutenkou-demoluji-nemocnici-lekari-zavolali-policii.html , nevím nad čím tady štkáte. Mně se to zdá podrobné dost

EW 21.11.2008 17:37

Podrobneji zde:

K tomu uz opravdu asi neni co dodat. A neni to poprve.

http://prostejovsky.denik.cz/zpravy_region/romove-nici-infekcni-oddeleni-20081119.html

J.S. 21.11.2008 19:24

Re: Konečné správné stavovisko

Já nad ničím neštkám ale proč to v tisku není doslova a podrobně popsáno, kdo se v nemocničním zařízení takto chová. Zda v převážné míře to nejsou např. Romové, nebo ostatní. A potom si člověk může přesný obrázek o nepřispůsobivých občanech udělat.

Paranoid 21.11.2008 18:59

Re: Konečné správné stavovisko

A není to tam poprave. ta cikánská pakáž tam ten bordel dělala už dasleko dříve.

Milda 21.11.2008 12:27

Pravda:

Lid ke svým voleným zástupcům ztratil důvěru.

Karel 21.11.2008 12:02

Člověče - postav dům, nebo pořiď byt za vydělané peníze

... ani, myslím, nemusím víc dodávat ...

Jura Jurax 21.11.2008 11:54

No, ono je to jedno z druhým.

Abychom nebyli rasisté, neevidujeme třeba v kriminálních statistikách etnikum či rasu. Přitom i v USA se to eviduje, jak se můžete přesvědčit v seriálech typu Kriminálka Miami - na obrazovku vyjedou data o padouchovi a je tam Afroamerican, Hispanic (nebo tak nějak podobně).

A když ení evidováno, nejsou čísla o cikánské kriminalitě ... kdysi jsem si stáhl z odkazu http://christnet.cz/magazin/mag.asp?archiv=jro&pg=1; jsou to poznámky katolického kněze vykonávajícího záslužnou práci mezi rómskou komunitou (dnes se mi ale připojit nepodařilo). Odtud cituji:

"V ČR tvoří 3% obyvatel, ale 17% kriminality. Novější údaje (po roce 1989) nejsou k dispozici, kromě okresu Teplice, kde na 7% Romů připadá 60% trestných činů. ... Značná je kriminalita dětí a mládeže, často ji záměrně organizují dospělí. Tak zneužívají skutečnost, že děti nemohou být odsouzeny. V roce 1975 se na kriminalitě mládeže v ČSSR podíleli Romové padesáti procenty. Podle průzkumu jsou romské děti pohotovější ke slovním i fyzickým útokům.".

No a když policie nekoná a normální lidé jsou terorizováni, jejich majetek ničen a rozkrádán, když jsou ohrožováni v okolí svého bydliště, ba i ve svých domech a bytech, pak se nelze divit, že všelicí hololebci získávají sympatie. Protože, přiznejme si otevřeně, jejich léčba - když se do ní neplete policie - je sice nehumánní, nezákonná, plošná a jánevímještě jaká špatná, ale bohužel účinná - rozhodně účinnější než ta oficiální. Nesouhlasím s takovou léčbou, samozřejmě, ale ... nebydlím v Janově, nemám tam vlastní, nyní víceméně bezcenný byt, nemusím se bát chodit po sídlišti ... :-/

Ypsilon 21.11.2008 12:09

Re: No, ono je to jedno z druhým.

V mnohém máte samozřejmě pravdu. Jenže pokud si nějaká nahnědlá partaj začne osobovat právo brát do rukou zákon, neskončí to u Cikánů, že. Kdo bude další?

Takže bych jako přijatelný  stav viděl, kdyby policajti nekompromisně pendreky skládali na jednu hromadu: jeden z DS s bejzbolkou, jeden Cikán s topůrkem....

Jura Jurax 21.11.2008 12:16

Re: No, ono je to jedno z druhým.

No, další tak hned nebude, cikánský problém vydrží generace ... já bych nejraději viděl, aby obyvatelé Janova nadšeně aplaudovali policistům, kteří dnes a denně chrání jejich děti, domovy a majetek a jejich bezpečí před kriminálními živly, abych byl korektní - to by si hololebci neměli na čem škrtnout ... :-/

Ypsilon 21.11.2008 12:27

Re: No, ono je to jedno z druhým.

Jo, to je ten problém. Radnice nejdřív na malér zadělala prodejem obecních bytů a pak město ani stát (PČR) nejsou schopni (ochotni?) na sídlišti udržet bepečnost.

Jinak bych si tím další tak hned nebude, nebyl tak úplně jistý. Loňský pokus o pochod k synagoze ve výroční den Křištálové noci, v Brně byl, pokud si pamatuji nějaký bugr při průvodu homosexuálů. S jídlem roste chuť a navíc pokud půjde ekonomika do kytek, je to pro tyhle týpky živná půda.

Glosator 21.11.2008 12:51

Na pochodu k synagoze se nedají získat politické body, na pochodu

do Janova ano. A pochod k synagoze pouze vedl kolem synagogy.