23.6.2024 | Svátek má Zdeňka


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Haui1 29.7.2008 9:26

Re: Fandím Semaforu,

Pravda, svatá pravda. Ještě by mu pak mohly peníze chybět na podporu Hnědočechů.

Puk 29.7.2008 9:23

Re: umění včas odejít

Bohužel souhlasím, ty fronty jsem zažil a stály mi za to. V současné době je úroveň smutná, moc mne to mrzí.  Odejít včas je asi těžké. Ahoj Puk

Jirka 29.7.2008 9:10

Re: Fandím bráchi a vám,humoru je poteba jako soli

Nejapný dotaz kulturního neandrtálce: kdypak jste je viděl naposledy naživo?

Mejla 29.7.2008 9:07

Pane Suchý, a co Vy máte společného s kulturou ? Ať si každý platí svojí zábavu sám.

.

Mejla 29.7.2008 9:06

Pane

Goral 29.7.2008 9:01

Lidé bděte a neblbněte...

V dnešní době je preferován humor u kterého nemusí posluchač příliš myslet ( většina to ani neumí ...). Tentýž proces se odehrává v politice, kdy většina čelních politiků by v kulturním světě byla vykopnuta. Práci čest !

libero 29.7.2008 9:00

Fandím Semaforu,

mám ho dost rád a podporuzji ho "vlezným".

Nevím, proč by mi měl stát a magistrát brát peníze a rozdělovat je dle svého.

Malíček 29.7.2008 8:57

Fandím bráchi a vám,humoru je poteba jako soli

Od mládí,a to je již dlouho,jsem nadšeně sledoval Semafor a herci a zpěváky kolem něho,kkteří mě k dobrému formovali,fandím vám i dodneška.Takový nevtíravý humor je nám všem k relaxaci po soc iálních i politických nárazech vždy zapotřebí.Moc za něj děkuji a obdivuji se,že i po nejapných připomínkách kulturních"neandrtálců"v této pro nás pohulibé činnosti pokračujete.

alone 29.7.2008 8:57

Re: autorske divadlo

S Osvobozeným divadlem (V + W) to ovšem bylo trochu jinak, že?

liberal shark 29.7.2008 8:55

dotaz autorovi

Pročpak jste mezi citovanými příspěvky neuvedl moji opakovaně nezodpovězenou otázku vašemu ctěnému panu bratrovi ?

Na základě čeho si pan Suchý dělá nárok na trvalé dotace z peněz daňových poplatníků ?

Květoslav 29.7.2008 8:55

Re: Jak v domově důchodců

Pan Suchý má peněz dost? Proč potom ve své reakci na očerňující billboardy píše, doslova : "po obdržení grantu odevzdám peníze finančnímu úřadu, zapravím dluhy a nezbude mi nic."?

Mně to připadá, že moc peněz nemá, pokud má jeho divadlo dluhy.

Pan Suchý si za to může sám. Nechal se zneužít jako falgle, kterou nad hlavami mává pestrý spolek dotací chtivých divadelníků. Ono to zní lépe, volat "chceme peníze pro Semafor". než "chceme peníze pro sebe".

Niky 29.7.2008 8:55

Ondřeji,

já na bráchu pink on zas na mě ponk,rodinný marketing nikdy nebude plonk.

Niky 29.7.2008 8:52

Re: Re: Re: Přišel bráchovi na pomoc.

Náčelníku ,tak už se nezlob.

bombík 29.7.2008 8:41

Re: Když se na NP objeví

Nějak Vám v tom výčtu chybí s.Jelínek a s.Zaorálek, ale to asi nebude náhodou, viďte?

Náčelník Skvrnitý Ocas 29.7.2008 8:38

Re: Re: Přišel bráchovi na pomoc.

Správně. Niky, přece "... dali si je na hlavi". Musíš se ještě učyt.

Anna V. 29.7.2008 8:36

Pane Suchý,je Vám takového článku zapotřebí?

Jonáš, skrytý pod  hlavičkou Svazarmu, to  byly večery svého času jedinečné, neopakovatelné. Dnes ale mnohým bývalým  obdivovatelům Semaforu musí být z postojů Jiřího Suchého smutno. Obdiv a sláva nejsou na věčné časy.

 Vy jste dnes tomu všemu  nasadil korunu svým vyjádřením  posměchu nad někým, kdo nechodí do divadla. To je povinnost?

Mám souseda, který určitě 30-35 let v divadle nebyl. Doma si hraje na klavír, pokud mu přinesete porouchanou televizi nebo šicí stroj,  můžete si být jist, že je určitě  po večerech opraví, protože  nepracuje na své krásné zahradě.

Už jsem zde kdysi  psala někomu, kdo ze sebe dělá víc než je, rčení F.L.Čelakovského ... hov/no se dalo v tanec a ještě si boky podepřelo ...  Na Vás jako Jandák na hrnec  !

Jirka 29.7.2008 8:35

Re: Jak v domově důchodců

Milá/ý Zebro, připouštím, že jsem počínající dement. Možná i proto si myslím, že a) žádný příslib nemůže dávat bianco šek donekonečna b) by magistrát vůbec měl dávat nějaké peníze na kulturu. A i kdybychom se shodli na to, že by měl, tak c) to, co Semafor předvádí v posledním desetiletí, kulturou rozhodně nazývat nelze.

Pozorovatel 29.7.2008 8:33

Smutne!

Pripomina mi to kraviny typu "ROZTRZITY RIDIC ZTRATIL PRI AUTONEHODE HLAVU, BEHEM PREVOZU DO NEMOCNICE ZEMREL", ktere jsme psavali v osme tride ZDS. Ach jo.

i.h. 29.7.2008 8:24

Když se na NP objeví

někdo - v porovnání s těmi Jakly, Petříky a Bartoni a podobnými zoufalci - alespoň trochu inteligentní jako je O. Suchý nebo jeho bratr, tak si může být jistý, že ho zdejší modrokomunistický lumpenproletariát hezky po česku anonymně pozuráží.

Holt, pane Suchý, nebyl jste v KSČ ani v ODS, a to se v Praze neodpouští. Zajímavé, že zdejším modrým bolševikům nevadí, že dotace dostával ochotník Topfer nebo šumař Kratochvíl. Snad proto, že jsou z rodné strany?

dr Turnovský 29.7.2008 8:21

no nepřišel na to pan bratr, že

by mohl oslovit své posluchače, diváky, sympatizanty, příznivce a nabídnout jim možnost sponsorovat jeho divadlo, tedy jistou formu mecenášství? Třeba i za příslib, že budou mít místzo doživotně při premiérách zadarmo? No já vím je to potupné žebrání a k tomu se dnešní umělci neradi snižují.  Ale o co jsou lepší než Ti co už nejsou? Třeba da Vinci, Giotto, Pitonni, ......... Ti taký pracovali na komeršních zakázkách. třeba taková poslední večeře, nebo madona ve skalách, vznikla za mrzký feudální peníz. Já vím, jsou to nic moc díla a nic moc umělci, ale jde to, taky tak. .  Samozřejmě, ani nenaznačuji, že je snad něco horšího, než renesanční giganti, to bych si nedovolil, to spíš oni to měli pomotané, že ano.

ps. Jestli jsou ty zvýrazněné titulky ukázkou z připravované hry, tak radši zůstanu zastydlej a nemoderní....

Corsini 29.7.2008 8:18

Netušil jsem, že jsou na NP čtenáři mladší deseti let.

Nebo si snad autor pod slovem pobavit představuje rozplakat?

Zebra 29.7.2008 8:17

Jak v domově důchodců

si v diskusi o dotacích připadám. Jen nevím, co převládá, zda, řečeno s klasikem, neschopnost udržet myšlenku (v tomto článku ilustraci kulturní úrovně odpůrců dotací) , nebo neschopnost jí opustit (v tomto případě přímo utkvělou představu, že Suchý a jiná divadla žebrají o dotace).

Takže milí počínající dementi: Suchý nežebrá o prachy pro sebe, protože jich má dost. Suchý protestuje proti tomu, aby magistrát prachy určené na kulturu dával obchodníkům a kvůli tomu neplnil to, co mu slíbil a co on na základě magistrátního příslibu slíbil svým zaměstnancům. Berličku Suchého s.r.o. klidně zahoďte, stejně i s ní vaše argumenty pajdají.

Květoslav 29.7.2008 8:04

Tohle že je ukázka z produkce divadla Semafor?

Takovéhle věci jsme psávali jakožto gymnazisti namísto sledování výuky. A troufám si říci, že ještě lepší.

Ale nikdo nám dotace nedal - nenapadlo nás, že bychom na základě takových výplodů mohli něco požadovat z obecní kasy.

dulcibelka 29.7.2008 8:00

Děkuji, pane Suchý.

Po vašem článku již konečně vím, proč má pan bratr tak nízkou návštěvnost.

F..A.Kekule 29.7.2008 7:58

Re: Přišel bráchovi na pomoc.

Moc poučný příspěvek. Člověk alespoň vidí, s kým má tu čest.

honzak 29.7.2008 7:53

bratři Suší!

musím vám připomenout, že howno smrdí tím víc, čím víc se do něj šťourá. Račte prosím vzít na vědomí, že sladká šedesátá jsou pryč jak pro vás oba, tak i pro tehdejší nadšené diváky (včetně mojí maličkosti). Bylo by záhodno, jak již napsali jiní dříve, odejít ze scény se ctí. A ne žebrat o dotace na něco, co je pro dnešní diváctvo nezajímavé.

Zbyla-li ve vás nějaká invence (a já vám to oběma ze srdce přeji), využijte ji. Složte zopár písní, nahrajte CD a uvidíte. Dotace nepotřebujete, dnešní kapely vydávají vesměs vlastním nákladem (nějaká ta koruna by se v kampeličce našla, že?).  Já si to koupím.

milkom 29.7.2008 7:51

Typické

Zase někdo vyďobává ty nejubožejší reakce z jedné strany sporu, (úletů je v jakékoliv internetové diskuzi na obou stranách sporů vždy dodstatek), místo aby sestavill z kvalitních příspěvků obou stran seriózní článek, zachycující skutečnou podstatu problému a kvalitní vizi k jeho vyřešení.

Jó, vono holt té kulturní kultivace asi nebude nikdy dost - žejo pane Ondřeji...

Karel Dopekla 29.7.2008 7:49

Co je to návštěvnost ?

Koncert bratrů Nedvědů na Strahově nebyl na vyprodaném stadionu. ten má kapacitu 200.000 diváků. I tak tam byla zdaleka největší návštěva. A ještě k té s.r.o. . K tomu donutil pana Suchého magistrát..

ll 29.7.2008 7:17

Nějak od věci

Suchý je majitel a podnikatel a jako takový musí zajistit prostředky pro fungování Semaforu. A ne žebrat, případně vydírat Magistrát. Semaforu se může  zbavit, pokud najde kupce nebo ať změní právní formu.

Bruno 29.7.2008 7:03

Re: A jak tam ta vosa sedi na noose, Dzej Dzee Pasek mohutne se ozeene

Jen pro upřesnění. Píseň Pramínek vlasů napsal Jiří Suchý sám - tedy text i hudbu.